Eğitim Bilgileri
2006 - 2011
2006 - 2011Doktora
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
İşitme engelli öğrenciler ve normal işiten öğrencilerin okuma becerilerinin formel olmayan okuma envanteri ile değerlendirilmesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Dr)
2004
2004Yüksek Lisans
Kaynaştırmadaki işitme engelli öğrencilerin yazılı anlatım beceri düzeylerinin değerlendirilmesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
İşitme Engelliler Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2016 - 2021
2016 - 2021Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2012 - 2016
2012 - 2016Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2019 - 2020
2019 - 2020Merkez Müdürü
Anadolu Üniversitesi
2015 - 2019
2015 - 2019Merkez Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
İşt. Eng. Okuma ve Yazma ile İlgili Araştırmalar
İEÖ622 İ.E.Ç.da Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimi
İşitme Eng. Çoc. için Öğretme ve Öğrenme Süreçleri II,
Seminer
İşt. Eng. Çoc. için Öğrenme ve Öğretme Stratejileri I
İşit.Eng.Oku.ve Yaz.İle İlg.Ar
Tez
İ.E.Ç.için Öğr.ve Öğr.Süreç.II
Uzmanlık alan dersi
İşitme Engelli Çocuklarda Erken Çoc. Bec.
İ.E.Ç.için Öğr.ve Öğr.Sür.I
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
İşt. Eng. Çoc için Öğretme Öğrenme Modelleri ve Öğr. Stratejileri II
İşt. Eng. Okuma Yazma Becerilerini Değerlendirme
İşt. Eng. Çoc. için Öğrenme Öğretme Modelleri ve Öğretim Stratejileri I
Uzmanlık Alan Dersi
İşt Eng. Çocukların Okuma Yazma Gelişimi
İşit. Eng. Oku. Yaz. Bec. Değ.
İ.E.Ç.İ.Öğr.Öğr.Mod.ve Ö.St.I
Seminer
İ.E.Ç.İ.Öğr.-Ö.Mod.ve Öğr.S.II
İşit. Eng. Çocuk. Oku.Yaz. Gel
İEÖ 790 Tez
İEÖ 526 İşitme eng. Okuma Yazma Bec. Değr.
İŞİTME ENGELLİLERİN OKUMA YAZMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Lisans
Lisans
ÖEÖ 321 Okuma Yazma Öğretimi
Okuma Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi
Okuma Yazma Öğretimi
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi
Özel Eğitimde Okuma-Yazma Öğre
işitme eng. için öğretim teknolojileri
işitme eng. eğitiminde ders planı geliştirme
İEÖ 312 İşitm eng. Türkçe Öğretimi
işitme eng. okuma yazma öğretimi
öğretmenlik uygulaması
İŞİTME ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
İŞİTME ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE DERS PLANI GELİŞTİRME
İŞİTME ENGELLİLERE OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ
İŞİTME ENGELLİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Kaynaştırma ortamındaki koklear implantlı öğrencilerin yazılı ürünlerini gözden geçirme ve düzeltme sürecinin incelenmesi
Karasu H. P. (Danışman)
K.ÖZMEN(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı bir öğrenci ile Türkçe kapsamında gerçekleştirilen yönlendirilmiş okuma ve rehberli okuma sürecinin incelenmesi
Karasu H. P. (Danışman)
E.TOZAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Kaynaştırma ortamındaki koklear implantlı öğrencilerin okuma hatalarının ve okuduğunu anlama becerilerinin incelenmesi
Karasu H. P. (Danışman)
E.YAĞMUR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İşitme kayıplı bir çocuğun okulöncesi dönemde okumaya hazırlık becerilerinin paylaşılan okuma etkinliği ile desteklenme sürecinin incelenmesi
Karasu H. P. (Danışman)
A.GEREK(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Kaynaştırma ortamındaki işitme kayıplı bir öğrencinin ilkokuma becerilerine yönelik destek eğitim sürecinin incelenmesi
Karasu H. P. (Danışman)
E.TOZAK(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Kaynaştırma eğitimine devam eden işitme engelli öğrencilerin yazdıkları öykülerin incelenmesi
Karasu H. P. (Danışman)
A.EFE(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (5)
2023
20231. Kaynaştırma Ortamındaki Koklear İmplantlı Öğrencilerin Okuma Hatalarının ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin İncelenmesi
Topaktaş E. Y., KARASU H. P., AKAY E.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.18, sa.37, ss.25-54, 2023 (TRDizin)
2020
20202. Shared reading implementation during the literacy period of a child with hearing loss.
KARASU H. P.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
, cilt.13, sa.2, ss.241-253, 2020 (Scopus)
2020
20203. Development of emergent literacy skills of a child with hearing loss: a longitudinal case study
KARASU H. P.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.46, sa.5, ss.513-531, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
20204. İşitme Engelli Kaynaştırma Öğrencilerini Okuma Becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri İle Değerlendirilmesİ
GENÇ T., GİRGİN Ü., KARASU H. P.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.507-526, 2020 (TRDizin)
2019
20195. İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi
GEREK A., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.712-734, 2019 (TRDizin)
2018
20186. İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi
GEREK A., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.25, ss.203-229, 2018 (TRDizin)
2018
20187. Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Becerilerine Yönelik Destek Eğitim Sürecinin İncelenmesi
TOZAK E., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.2, ss.161-186, 2018 (TRDizin)
2018
20188. Investigation of The Process of Supportive Education Designed for The Reading Skills of a Student with Hearing Loss in Inclusion Environment
TOZAK E., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.2, ss.161-186, 2018 (ESCI, TRDizin)
2017
20179. Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden İşitme Engelli Öğrencilerin Yazdıkları Öykülerin İncelenmesi
EFE A., KARASU H. P.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.329-354, 2017 (ESCI, TRDizin)
2017
201710. The Written Expression Performance of Students with Hearing Loss: Result from an Implementation of the Auditory-Oral Approach
KARASU H. P.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.16, sa.4, ss.145-160, 2017 (Scopus)
2017
201711. The written expression performance of students with hearing loss: Results from an implementation of the auditory-oral approach
KARASU H. P.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.16, sa.4, ss.145-160, 2017 (Scopus)
2017
201712. Writing Skills of Hearing-Impaired Students Who Benefit from Support Services at Public Schools in Turkey
KARASU H. P.
WORLD JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.7, sa.4, ss.104-116, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Examining Activities Concerning the Use of Words Encountered in Content Area Courses in Writing by Children with Hearing Loss
KARASU H. P.
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE , cilt.8, sa.11, ss.48-64, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. An Examination of Stories Written by Students with Hearing Impairment in Inclusive Classrooms
EFE A., KARASU H. P.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.18, sa.3, ss.329-354, 2017 (ESCI, TRDizin)
2016
201615. Tanıdan Eğitime Kosova Cumhuriyeti nde İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi
DOĞAN M., GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., TURAN Z.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.7, sa.2, ss.57-89, 2016 (TRDizin)
2015
201516. Supporting a hearing impaired child s literacy development with language experience approach
KARASU H. P., GİRGİN Ü., GÜRGÜR H.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.6, sa.1, ss.111-144, 2015 (TRDizin)
2015
201517. Emir C Girgin M C Karasu H P Kaynaştırma ve genel eğitim öğretmenlerinin sesbilgisel farkındalığa ilişkin öğretim etkinliklerini kullanımlarının incelenmesi Journal of Education Special Education Technology 1 1 15 33 2015
EMİR C., GİRGİN M. C., KARASU H. P.
Journal of Education & Special Education Technology , cilt.1, sa.1, ss.15-33, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201518. İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi
KARASU H. P., GİRGİN Ü., GÜRGÜR H.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.6, sa.1, ss.111-144, 2015 (TRDizin)
2015
201519. Evaluation of sequence card activities performed on hearing-impaired preschool children
KARASU H. P.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2015, ss.235-237, 2015 (Scopus)
2014
201420. Individual literacy activities with hearing impaired children in the preschool period
KARASU H. P.
Educational Research and Reviews
, cilt.9, sa.22, ss.1239-1249, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201421. Determination of Hearing-Impaired Students' Requirements for Editing and Revision of Written Texts
KARASU H. P.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.3, ss.1104-1109, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201322. Evaluation of cloze procedure skills of hearing-impaired and normally-hearing students İşitme engelli öǧrenciler İle İşiten öǧrencilerin boşluk doldurma becerilerinin deǧerlendirilmesi
KARASU H. P., GİRGİN Ü., UZUNER Y.
Elementary Education Online
, cilt.12, sa.3, ss.701-712, 2013 (Scopus, TRDizin)
2011
201123. Okuma becerilerini değerlendirmede formel olmayan okuma envanterlerinin kullanımı
KARASU H. P., GİRGİN Ü., UZUNER Y.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.1, sa.1, ss.108-124, 2011 (Hakemli Dergi)
2007
200724. Assessment of written expression skills in hearing impaired students trained with the auditory/oral approach
Girgin U., KARASU H. P.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.33, ss.146-156, 2007 (SSCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. İşitme Kayıplı Öğrenciler ve Yazı Düzeltme Taksonomisi
KARASU H. P.
7thINTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. İşitme Kayıplı Öğrenciler ile Yazılı Ürünleri Gözden Geçirme ve Düzeltme Sürecinde Öne Çıkan Özellikler
KARASU H. P., AKAY E.
7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.246, (Özet Bildiri)
2023
20233. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Okuma Becerilerinde Güçlük Çektikleri Alanlar ve Destek Eğitim Uygulamaları
AKAY E., KARASU H. P.
14th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Aydın, Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023, ss.1-203, (Özet Bildiri)
2022
20224. Kaynaştırma Ortamındakı̇ Koklear İmplantlı Öğrencilerin Okuma Hatalarının Formel Olmayan Okuma Envanterı̇ ile Değerlendirilmesi
Topaktaş E. Y., KARASU H. P., AKAY E.
14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri, Ankara, Türkiye, 20 Ağustos 2022, ss.23, (Özet Bildiri)
2022
20225. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Bilgi Verici Metinleri Okuduğunu Anlamada Yaşadıkları Zorluklar
KARASU H. P., AKAY E.
9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 03 Ağustos 2022, ss.210-213, (Tam Metin Bildiri)
2020
20206. İşitme kayıplı öğrencilerle rehberli okumanın kullanımı
TOZAK E., KARASU H. P.
International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2020
20207. İlkokuma öğretiminde işitme kayıplı öğrencilerle sözcük bankalarının kullanımı
TOZAK E., KARASU H. P.
International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 - 27 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2020
20208. İşitme kayıplı öğrencilerle yönlendirilmiş okuma etkinliğinin kullanımı
TOZAK E., KARASU H. P.
International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2020
20209. İşitme kayıplı çocukların okuduğunu anlama sürecinde sözdizimi ve anlama ilişkin ipuçlarını kullanımı
KARASU H. P.
12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 10 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202010. İşitme kayıplı öğrencilerle dil deneyim kitaplarının oluşturulması ve kullanımı
KARASU H. P.
12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 10 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202011. İşitme kayıplı bir çocuğa okuma yazma sürecinde uygulanan paylaşılan okuma etkinliklerinin incelenmesi
KARASU H. P.
International Congress of Academic Research, 20 - 22 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2020
202012. İşitme kayıplı bir çocuğun gelişen okuryazarlık becerilerinin incelenmesi: Boylamsal durum çalışması.
KARASU H. P.
International Congress of Academic Research, 20 - 22 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2018
201813. İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okuryazarlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği ile Desteklenme Sürecinin İncelenmesi
GEREK A., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
International EJER Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Becerilerine Yönelik Destek Eğitim Sürecinin İncelenmesi
TOZAK E., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
International EJER Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Kaynaştırmada Destek Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerinin Değerlendirilmesi
KARASU H. P., GİRGİN Ü.
International EJER Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Okul öncesi eğitimde eğiticilere düşen görevler (Sıklıkla yapılan olumsuz tutum örnekleri)
KARASU H. P.
İşitme Engelinde Eğitsel ve Yönetsel Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mart 2018
2017
201717. İşitme Engelli Kaynaştırma Öğrencilerinin Okuma Becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri iel Değerlendirilmesi
GENÇ T., GİRGİN Ü., KARASU H. P.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. İşitme Kayıplı Çocukların Yazılı Anlatımlarında Sözcük Dağarcığının Gelişimine Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi
KARASU H. P.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. İlkokuma Yazma Öğretiminde İşitme Kayıplı Öğrencilerle Ses Temelli Cümle Yönteminin Uygulanması
TOZAK E., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Paylaşılan Okuma ve Hikaye Anlatma Etkinliklerinin Okulöncesinde İşitme Kayıplı Çocuklara Uygulanması
GEREK A., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Yazma Becerilerinin Desteklenmesi
Tozak E., Karasu H. P., Girgin Ü.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2017
201722. İşitme Kayıplı Bir Çocukla Paylaşılan Okuma Etkinliği İçin Oluşturulan Hikaye Kitabı Hazırlama Süreci
Gerek A., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi
KARASU H. P., GİRGİN Ü.
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Yazma Becerilerinin Desteklenmesi
TOZAK E., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201625. Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden İşitme Engelli Öğrencilerin Yazdıkları Öykülerin İncelenmesi
arzu e., KARASU H. P.
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201626. Students with hearing loss in inclusive education Why and how
GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z.
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
2016
201627. Process of Developing the Vocabulary in Written Expression of Hearing Impaired Children
KARASU H. P.
International Conference The Future of Education, 30 Haziran - 01 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
201628. İşitme engelli çocuklarda yazma gelişimini etkileyen önemli özellikler
GİRGİN Ü., KARASU H. P.
3th International Conference on New Trends in Education, 27 - 28 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201629. Kaynaştırma ve genel eğitim öğretmenlerinin sesbilgisel farkındalığa İlişkin öğretim etkinliklerini kullanımlarının incelenmesi
GİRGİN M. C., KARASU H. P., emir c.
3th International Conference on New Trends in Education, 27 - 28 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201530. Examine of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z., kılıç a. c.
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201531. Examination of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z.
ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. Formel Olmayan Okuma Envanteri
KARASU H. P.
Anadolu Üniversitesi İşitme Engelliler Öğretmenleri Eğitim Günleri 2, Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201433. Kosova da işitme engelli çocuklara yönelik hizmetlerin incelenmesi Nitel bulgular
GİRGİN Ü., GÜRGÜR H., DOĞAN M., TURAN Z., KARASU H. P., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2015
201534. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.
YAMAN F., DÖNMEZ O., KARASU H. P., AVCI E., KABAKÇI YURDAKUL I., ŞAHİN Y. L., et al.
International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376, (Özet Bildiri)
2015
201535. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama Kelime Torbasından Çarkıfeleğe
YAMAN F., DÖNMEZ O., KARASU H. P., AVCI E., KABAKÇI YURDAKUL I., ŞAHİN Y. L., et al.
International Distance Education Conference (IDEC-2015), 2 - 04 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201536. Evaluation Of Sequence Card Activities Performed On Hearing Impaired Preschool Children
KARASU H. P.
INTE International Conference On New Horizons In Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.233-235, (Tam Metin Bildiri)
2015
201537. Design and Development Studies of a Mobile Application for Hearing-Impaired Children’s Literacy Instruction.
YAMAN F., DÖNMEZ O., KARASU H. P., AVCI E., KABAKÇI YURDAKUL I., ŞAHİN Y. L., et al.
SITE International Conference 2015, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)
2015
201538. Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.
DÖNMEZ O., YAMAN F., KARASU H. P., AVCI E., KABAKÇI YURDAKUL I., ŞAHİN Y. L., et al.
SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)
2014
201439. Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.
YAMAN F., DÖNMEZ O., KARASU H. P., AVCI E., KABAKÇI YURDAKUL I., ŞAHİN Y. L., et al.
2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201440. Kosova da İşitme Engelli Çocukların Tanı Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi Nicel Bulgular
GİRGİN Ü., DOĞAN M., GÜRGÜR H., KARASU H. P., TURAN Z., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201441. İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin desteklenmesi Dil Deneyim Yaklaşımına dayalı oryantasyon programı
KARASU H. P., GİRGİN Ü., GÜRGÜR H.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201442. Kosova’xxda İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetlerin İncelenmesi: Nitel Bulgular
GİRGİN Ü., GÜRGÜR H., DOĞAN M., TURAN Z., KARASU H. P., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.78, (Özet Bildiri)
2014
201443. Kosova’xxda İşitme Engelli Çocukların Tanı, Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi: Nicel Bulgular
GİRGİN Ü., DOĞAN M., GÜRGÜR H., KARASU H. P., TURAN Z., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.108-109, (Özet Bildiri)
2013
201344. İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi İnternet Ansiklopedisi Uygulamalarına İçerik Hazırlama Süreci
KARASU H. P., AKAY E., GİRGİN Ü.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.99-100, (Özet Bildiri)
2013
201345. İşitme Engelli Öğrencilerle Hayat Bİlgisi/ Sosyal Bilgiler Dersleri Sonrasında Yapılan İzleyen Etkinlikler
AKAY E., KARASU H. P., GİRGİN Ü.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.23-24, (Özet Bildiri)
2013
201346. İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi Uygulamalarından Sonra Gerçekleştirilen Sözcük Dağarcığını Geliştrici Etkinlikler
AKAY E., KARASU H. P., GİRGİN Ü., UZUNER Y.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.197-198, (Özet Bildiri)
2011
201147. Utilizing Informal Reading Inventories on Evaluation of Reading Skills
KARASU H. P., GİRGİN Ü., UZUNER Y., KARASU G.
2011 ASHA Convention, 17 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
2006
200648. İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi
GİRGİN Ü., UZUNER Y., KARASU H. P., KARASU G.
16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. İşitme engelli öğrencilerin okuma yazma becerilerinin desteklenmesinde Vikipedi kullanımı
Kurt A. A., Karasu H. P., Akay E.
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.115-132, 2018
2018
20182. İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerinin Desteklenmesinde Vikipedi Kullanımı
KURT A. A., KARASU H. P., AKAY E.
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Prof. Dr. H. Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM, Ankara, ss.119-135, 2018
2014
20143. Evaluation of Literacy Skills of Hearing Impaired Children Emergent Literacy of Hearing Impaired Children in Turkey
KARASU H. P.
LAP LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken, 2014
2013
20134. Formel Olmayan Okuma Envanteri
KARASU H. P., GİRGİN Ü., UZUNER Y.
Nobel Akademik Yayıncılık, 2013
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Karasu H. P., Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.(Yürütücü)
2021 - 2024
2021 - 2024Kaynaştırma/Bütünleştirme Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrenci ile Türkçe Kapsamında Gerçekleştirilen Yönlendirilmiş Okuma ve Rehberli Okuma Sürecinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Karasu H. P. (Yürütücü), Tozak E.
2017 - 2018
2017 - 2018İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği ileDesteklenme Sürecinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARASU H. P. (Yürütücü)
2014 - 2018
2014 - 2018Kaynaştırma Sınıflarında Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Destek Özel Eşitim Hizmetlerinin İncelenmesi, Geliştirilmesi ve Yaygınlaştırılması
GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., GÜRGÜR H. (Yürütücü), TURAN Z., AKAY E.
2012 - 2016
2012 - 2016İşitme engelli bireylerin okuma yazma eğitimine yönelik mobil bir uygulamanın geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
ODABAŞI H. F., ŞAHİN Y. L., KABAKÇI YURDAKUL I. (Yürütücü), AVCI E., GİRGİN Ü., KARASU H. P.
2015 - 2015
2015 - 2015İşitme Engelli Çocukların Aileleri İçin Aile Eğitimi Programı 0 18 Yaş
GİRGİN M. C., GİRGİN Ü., UZUNER Y., KARASU H. P., GÜRGÜR H., TURAN Z. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Kosova Cumhuriyeti nde işitme engelli çocuklara tanı değerlendirme ve eğitimlerine yönelik düşüncelerin incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZYÜREK A., GİRGİN Ü. (Yürütücü), ÇEKİRDEK B., KARASU H. P., GÜRGÜR H., AKAY E.
2013 - 2014
2013 - 2014Sesini Duy Duyur
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kurt A. A. (Yürütücü), Akay E., Yaman F., Ozan Leymun Ş., Girgin Ü., Karasu H. P., et al.
2012 - 2014
2012 - 2014
İşitme Engelli Çocukların Okul Öncesi Dönemde Okuma Becerilerinin Gelişimi ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKAY E., GİRGİN Ü., KARASU H. P. (Yürütücü), GÜRGÜR H.
2009 - 2011
2009 - 2011İşitme engelli öğrenciler ve işiten öğrencilerin okuma becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri ile değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARASU H. P.