Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
1. Design Thinking to Familiarize Hearing-Impaired Architectural Drafting Students with Human-Centered Design Concept
ICONARP INTERNATIONAL JOURNAL OF ARCHITECTURE AND PLANNING
, cilt.8, sa.1, ss.62-87, 2020 (ESCI, TRDizin)
3. Towards a Common Framework to Operate with: MediatingExperience Design and Architecture
International Journal of Applied Arts Studies
, cilt.3, sa.3, ss.7-18, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Türkiye’de Mimarlık/Mimari Tasarım DoktoraAraştırmalarına Dair Bir İnceleme
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.8, sa.3, ss.488-501, 2018 (TRDizin)
6. Akademinin Gözüyle Türkiye’de Mimarlık/Mimari TasarımDoktora Araştırmaları
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.8, sa.2, ss.410-423, 2018 (TRDizin)
7. The process of supporting career awareness studies of hearing-impaired students with language arts courses
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2017, sa.December Special Issue INTE, ss.525-535, 2017 (Scopus)
12. Towards an Inclusive Design Curriculum Turkish Experience of a Collaborative Approach
PROJECT
, cilt.4, ss.45-47, 2012 (Hakemli Dergi)
13. BRIDGING THE GAP DESIGNER S USER CONCEPT AS A TRANSFORMATIVE TOOL BETWEEN USER KNOWLEDGE AND DESIGN
Anadolu Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi :A-Uygulamalı Bilimler ve Mühendislik
, cilt.12, sa.2, ss.111-118, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
3. Üniversite-Sanayi İşbirliğindeİşitmeEngellileriçin TasarımcıYetiştirmeProgramıve BilişimTeknolojileri
BİLTEVT 2023 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNDE EVRENSEL TASARIM, Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
4. Anadolu Üniversitesi Engelliler Entegre Yüksekokulu Yapı Ressamlığı Programı
ENGELLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SAVUNUCULUK VE KATILIM BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ PROJESİ: ENGELSİZ ÜNİVERSİTE İÇİN ÖĞRENCİ AĞI- ESKİŞEHİR ÇALIŞTAYI, Eskişehir, Türkiye, 19 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
5. Engelliler Entegre Yüksekokulu Kariyer Farkındalığı Çalışmaları:Etkinlikler
Anadolu Üniversitesi Akademik Birim Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 20 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
6. Üniversite Mezunu İşitme Engellilerin Nitelikli İstihdamı: ‘‘Üniversite-Sanayi İşbirliği Çalışmaları”
Anadolu Üniversitesi Akademik Birim Seminerleri, 20 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
7. Designing Experiences: Presentation of Archaeological Sites
1st International Conference on Tourism and Architecture, Safranbolu, Turkey, Karabük, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2018, ss.54-56, (Özet Bildiri)
8. Inclusiveness of Architectural Education in Turkey: Feedback from hearing-impaired graduates
International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Campaign, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. KARİYER FARKINDALIĞI YOLUNDA: MEZUNLARLA GÖRÜŞME
International Conference on New Horizons in Education Conference, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
10. THE PROCESS OF SUPPORTING CAREER AWARENESS STUDIES OF HEARINGIMPAIREDSTUDENTS WITH LANGUAGE ARTS COURSES
International Conference on New Horizons in Education Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
12. Acquaintance with profession: Using internship as a tool forhearing-impaired university students
6th Cyprus International Conference on Educational Researchs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. On Environmental Discourse and Phenomenology in Doctoral Research in Architecture in Turkey
HKICEPS Hong Kong International Conference on Education, Psychology and Society, HONG KONG, ÇİN HALK CUMHURİYETİ HONG KONG ÖZEL İDARİ BÖLGESİ, 14 - 16 Aralık 2016, ss.380-381, (Özet Bildiri)
15. Career Planning Activities with Hearing Impaired University Students Preparing Job Application Portfolio
HKICEPS Hong Kong International Conference on Education, Psychology and Society, HONG KONG, ÇİN HALK CUMHURİYETİ HONG KONG ÖZEL İDARİ BÖLGESİ, 14 - 16 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
16. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin İş Yaşamına Hazırlanması: Problemler ve Çözümler
Engellilik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.83, (Özet Bildiri)
17. İşitme Engelli Üniversite Öğrencileri ile Kariyer Planlama Etkinlikleri: İŞKUR Etkileşim Süreci
26. Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 4 - 08 Ekim 2016, ss.69, (Özet Bildiri)
18. Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems
Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
19. Quantifying the Unquantifiable A Review and Critique of Present Positivist Influence on Architectural Design Doctorates
Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
20. Qualitative Research Techniques in Design Studio
Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
22. Hearing Impaired University Students Readiness for Graduation Action Researcah for Solving Problems
The Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
23. Üniversite Son Sınıf İşitme Engelli Öğrencilerin Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Yoluyla Mezunlarla İletişimi Ve İş Ortamlarına Yönelik Farkındalıklarının Arttırılması EEYO Örneği
Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, ss.324-325, (Özet Bildiri)
25. İşitme Engelli Gençlerin Sözcük Dağarcıklarının İnternet Aracılığı İle Zenginleştirilmesi Eğitiminin Betimlenmesi
Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı Açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
26. State of Qualitative Research in Doctoral Research in Architecture in Turkey at the Beginning of the 21th Century a Review
The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
27. Developing Communicational Situations for Deaf College Students and Graduates for Awareness about Their Future Workplaces
The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
29. Towards a Common Framework to Work with Mediating Experience Design and Architecture
Designing Experience: ”Ballerina on the Elephant”, hong kong, Hong Kong, 27 - 29 Kasım 2014, ss.40-41, (Özet Bildiri)
30. Kosovadaki Işitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarinin Mevcut Durumu
International EJER Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
31. Anadolu Üniversitesi Engelliler Entegre Yüksekokul u Mezunlarının Sosyal Paylaşım Ağları Yoluyla İzlenmesi Süreci
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
32. Integration of Inclusive Design Approach into the Architectural Design Studio on the spot inquiry
8th DesignEd Asia Conference, Hong Kong, Çin, 4 - 05 Aralık 2012, (Özet Bildiri)
33. User Concept in the Architectural Design Studio
6TH DESIGNED ASIA 2010, Hong Kong, Çin, 30 Kasım - 01 Aralık 2010, (Özet Bildiri)
34. BRICK A LOGICAL TOOL FOR THE MODERN SPACE CONSTRUCTION
4th International Eskişehir Terra Cotta Symposium, Eskişehir, Türkiye, 10 - 15 Haziran 2010, ss.431-442, (Tam Metin Bildiri)
35. CHANGE IN ARCHITECTURE: EVOLUTIONARY VERSUS REVOLUTIONARY
22. ULUSLARARASI YAPI VE YAŞAM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 26 - 27 Mart 2010, ss.655-659, (Tam Metin Bildiri)
37. Bir Mesleki Tanıma Doğru Mimarlık Mühendislik İlişkisi
17. Uluslararası Yapı ve Yaşam 2005 Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2005, ss.185-189, (Tam Metin Bildiri)
38. Anadolu Kentinde bir Modernleşme Aracı Olarak İstasyon Caddesinin İncelenmesi: Eskişehir İstasyon Caddesi
1. Uluslararası Dünden Bugüne Eskişehir Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
5. BÖLÜM ÜÇ: Problem Çözmek İçin Eylem Araştırması Kullanmak
Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.29-42, 2014
6. EYLEM ARAŞTIRMASI PROJESİ ÖRNEKLERİ
Eylem Araştırması El Kitabı, Uzuner, Yıldız Özten Anay, Meltem, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.287-326, 2014
8. Neden/Nasıl: Herkes için Tasarım Yaklaşımının Tasarım Okullarında Öğretilmesi
Herkes için Tasarım Müfredatı Geliştirme Çalıştayı Çerçeve Metinler ve Sonuç Raporu, Ali Ekrem Özkul, Cem Girgin, Osman Tutal, Meltem Özten Anay, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.122-129, 2013