Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. The Digital Tourist and Archaeological-Architectural Heritage: Serious Games/Archeogaming for Tangible and Intangible Cultural Heritage Values

6th Congress on Architecture and Cultural Heritage in Tourism, Baku, Azerbaycan, 16 - 18 Ekim 2025, cilt.1, ss.67-68, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Üniversite-Sanayi İşbirliğindeİşitmeEngellileriçin TasarımcıYetiştirmeProgramıve BilişimTeknolojileri

BİLTEVT 2023 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNDE EVRENSEL TASARIM, Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

4. Anadolu Üniversitesi Engelliler Entegre Yüksekokulu Yapı Ressamlığı Programı

ENGELLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SAVUNUCULUK VE KATILIM BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ PROJESİ: ENGELSİZ ÜNİVERSİTE İÇİN ÖĞRENCİ AĞI- ESKİŞEHİR ÇALIŞTAYI, Eskişehir, Türkiye, 19 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

5. Engelliler Entegre Yüksekokulu Kariyer Farkındalığı Çalışmaları:Etkinlikler

Anadolu Üniversitesi Akademik Birim Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 20 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

7. Designing Experiences: Presentation of Archaeological Sites

1st International Conference on Tourism and Architecture, Safranbolu, Turkey, Karabük, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2018, ss.54-56, (Özet Bildiri)

8. Inclusiveness of Architectural Education in Turkey: Feedback from hearing-impaired graduates

International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Campaign, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. KARİYER FARKINDALIĞI YOLUNDA: MEZUNLARLA GÖRÜŞME

International Conference on New Horizons in Education Conference, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

10. THE PROCESS OF SUPPORTING CAREER AWARENESS STUDIES OF HEARINGIMPAIREDSTUDENTS WITH LANGUAGE ARTS COURSES

International Conference on New Horizons in Education Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

11. İŞİTME ENGELLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER FARKINDALIĞI: İŞ BAŞVURUSU HAZIRLIKLARI

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1240-1241, (Özet Bildiri)

12. Acquaintance with profession: Using internship as a tool forhearing-impaired university students

6th Cyprus International Conference on Educational Researchs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. On Environmental Discourse and Phenomenology in Doctoral Research in Architecture in Turkey

HKICEPS Hong Kong International Conference on Education, Psychology and Society, HONG KONG, ÇİN HALK CUMHURİYETİ HONG KONG ÖZEL İDARİ BÖLGESİ, 14 - 16 Aralık 2016, ss.380-381, (Özet Bildiri)

15. Career Planning Activities with Hearing Impaired University Students Preparing Job Application Portfolio

HKICEPS Hong Kong International Conference on Education, Psychology and Society, HONG KONG, ÇİN HALK CUMHURİYETİ HONG KONG ÖZEL İDARİ BÖLGESİ, 14 - 16 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

16. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin İş Yaşamına Hazırlanması: Problemler ve Çözümler

Engellilik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.83, (Özet Bildiri)

18. Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems

Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

19. Quantifying the Unquantifiable A Review and Critique of Present Positivist Influence on Architectural Design Doctorates

Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. Qualitative Research Techniques in Design Studio

Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

21. Early Acquaintance with Profession Internship

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. Hearing Impaired University Students Readiness for Graduation Action Researcah for Solving Problems

The Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

23. Üniversite Son Sınıf İşitme Engelli Öğrencilerin Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Yoluyla Mezunlarla İletişimi Ve İş Ortamlarına Yönelik Farkındalıklarının Arttırılması EEYO Örneği

Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, ss.324-325, (Özet Bildiri)

24. The Phenomenon of Place in Master s and Doctoral Studies in Turkey

DesignEd Asia Conference 2015, Victoria-City, Hong Kong, 1 - 02 Aralık 2015, ss.77-90, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. İşitme Engelli Gençlerin Sözcük Dağarcıklarının İnternet Aracılığı İle Zenginleştirilmesi Eğitiminin Betimlenmesi

Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı Açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

26. State of Qualitative Research in Doctoral Research in Architecture in Turkey at the Beginning of the 21th Century a Review

The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

27. Developing Communicational Situations for Deaf College Students and Graduates for Awareness about Their Future Workplaces

The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

28. On the Possibility of a New Approach in Learning by Doing in a Digital Age

DesignED Asia 2014, Hong Kong, Hong Kong, 2 - 03 Aralık 2014, ss.161-169, (Tam Metin Bildiri)

29. Towards a Common Framework to Work with Mediating Experience Design and Architecture

Designing Experience: ”Ballerina on the Elephant”, hong kong, Hong Kong, 27 - 29 Kasım 2014, ss.40-41, (Özet Bildiri)

32. Integration of Inclusive Design Approach into the Architectural Design Studio on the spot inquiry

8th DesignEd Asia Conference, Hong Kong, Çin, 4 - 05 Aralık 2012, (Özet Bildiri)

33. User Concept in the Architectural Design Studio

6TH DESIGNED ASIA 2010, Hong Kong, Çin, 30 Kasım - 01 Aralık 2010, (Özet Bildiri)

34. BRICK A LOGICAL TOOL FOR THE MODERN SPACE CONSTRUCTION

4th International Eskişehir Terra Cotta Symposium, Eskişehir, Türkiye, 10 - 15 Haziran 2010, ss.431-442, (Tam Metin Bildiri)

35. CHANGE IN ARCHITECTURE: EVOLUTIONARY VERSUS REVOLUTIONARY

22. ULUSLARARASI YAPI VE YAŞAM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 26 - 27 Mart 2010, ss.655-659, (Tam Metin Bildiri)

36. On the Generation and Utilization of User Related Information in Design Studio Setting towards a Framework and a Model

International Association of Societies of Design Research Conference, Hong Kong, Çin, 12 - 15 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)

37. Bir Mesleki Tanıma Doğru Mimarlık Mühendislik İlişkisi

17. Uluslararası Yapı ve Yaşam 2005 Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2005, ss.185-189, (Tam Metin Bildiri)

38. Anadolu Kentinde bir Modernleşme Aracı Olarak İstasyon Caddesinin İncelenmesi: Eskişehir İstasyon Caddesi

1. Uluslararası Dünden Bugüne Eskişehir Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. İşitme Kayıplı Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım

Engellilik ve Erişilebilir Tasarım, Cavkaytar Atilla, Ergenekon Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.182-220, 2023

2. Educating a Socially Responsible Designer: First to Know User

Practice and Progress in Social Design and Sustainability, Kin Wai Michael Siu, Yi Lin Wong, Editör, IGI Global, Hong Kong, ss.237-264, 2019

3. İŞİTME ENGELLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİYLE KARİYER PLANLAMA: İŞ YERİ ZİYARETİ

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Demirel, Özcan ve Dinçer, Serkan, Editör, Pegem InDeks, Ankara, ss.805-818, 2017

5. BÖLÜM ÜÇ: Problem Çözmek İçin Eylem Araştırması Kullanmak

Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.29-42, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

6. EYLEM ARAŞTIRMASI PROJESİ ÖRNEKLERİ

Eylem Araştırması El Kitabı, Uzuner, Yıldız Özten Anay, Meltem, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.287-326, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Sonuç Raporu

Herkes için Tasarım Müfredatı Geliştirme Çalıştayı: Çerçeve metinler ve sonuç raporu, Ali Ekrem Özkul, M. Cem Girgin, Osman Tutal, Meltem Özten Anay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.137-54, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Neden/Nasıl: Herkes için Tasarım Yaklaşımının Tasarım Okullarında Öğretilmesi

Herkes için Tasarım Müfredatı Geliştirme Çalıştayı Çerçeve Metinler ve Sonuç Raporu, Ali Ekrem Özkul, Cem Girgin, Osman Tutal, Meltem Özten Anay, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.122-129, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

8

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

350

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

33

Proje

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları