Eğitim Bilgileri
2003 - 2009
2003 - 2009Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme Bölümü, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
PIRLS 2001 testinin ülkelerarası yapı geçerliliğinin incelenmesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme Bölümü
2002
2002Yüksek Lisans
Klasik test kuramına ve 3 parametreli lojistik modele göre hesaplanan yetenek ölçülerinin ÖSS puanları ile ilişkisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Psikometri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Akademik Unvanlar / Görevler
2011 - 2014
2011 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2009 - 2011
2009 - 2011Araştırma Görevlisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1999 - 2009
1999 - 2009Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2016 - 2019
2016 - 2019Dekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
2013 - 2014
2013 - 2014Bölüm Başkanı
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2011 - 2014
2011 - 2014Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENMEDE ÖLÇME YAKLAŞIMLARI
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ
Uzaktan Öğretim Seminer
Testler ve Ölçme
Ölçme Teorisi
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Açık ve uzaktan öğrenmede çok aşamalı ölçmenin etkililiğinin incelenmesi: Bir simülasyon çalışması
Akyildiz M. (Danışman)
G.BULUT(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Açıköğretim fakültesi sınavlarının sınıflama tutarlılığının farklı yöntemlerle belirlenen kesme puanlarına göre incelenmesi
Akyildiz M. (Danışman)
H.BARAN(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2012
2012Developing a Science Process Skills Test for Secondary Students: Validity and Reliability Study
Feyzioglu B., Demirdag B., AKYILDIZ M., Altun E.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, sa.3, ss.1899-1906, 2012 (SSCI)
2011
2011Academic Procrastination Behaviour of Pre service Teachers of Celal Bayar University
PALA A., AKYILDIZ M., BAĞCI C.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.29, ss.1418-1425, 2011 (SSCI)
2007
2007Adaptive neuro-fuzzy inference system (ANFIS): A new approach to predictive modeling in QSAR applications: A study of neuro-fuzzy modeling of PCP-based NMDA receptor antagonists
Buyukbingol E., Sisman A., AKYILDIZ M., Alparslan F. N., Adejare A.
BIOORGANIC & MEDICINAL CHEMISTRY
, cilt.15, sa.12, ss.4265-4282, 2007 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Anadolu Okul Öncesi Matematik (ANOMAT) Beceri Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ERDOĞAN S., PARPUCU N., AKYILDIZ M., KARADEMİR A., YANIK H. B., ALAN Ü.
Anadolu Journal of Educational Sciences International , cilt.15, sa.1, ss.25-54, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
2024Beş Faktörlü Başarı Hedef Yönelim Ölçeğinin Fen Bilimleri Dersi İçin Türkçe’ye Uyarlanması
FEYZİOĞLU B., AKYILDIZ M., DEMİRDAĞ B.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Normatif Ve Görünürlük Boyutlarıyla Yenilenen Başarı Hedef Yönelim Ölçeğinin Kimya Dersi İçin Türkçeye Uyarlanması
FEYZİOĞLU B., AKYILDIZ M., DEMİRDAĞ B.
e-International Journal of Educational Research , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Yapay Zekâ ile Üretilen Soruların ve Madde Parametrelerinin MST Test Koşullarında Karşılaştırılması
BULUT G., AKYILDIZ M.
Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi , cilt.3, sa.1, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Etkileşimli Dijital Ders Malzemelerinin Kullanımı: Müzik Eğitimi Alanında Bir Araştırma
AKYILDIZ M., BÜYÜK K., KESKİN U., TUNALI S.
Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.113-128, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Examination of Graders’ Satisfaction with the Implementation of Open-EndedQuestions in Open and Distance Learning
Akyıldız M., Karadağ N., Boz Yüksekdağ B., İbileme A. İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.22, sa.4, ss.61-74, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Whatsapp’ın Veri Paylaşma Politikalarında Yaptığı Değişikliğe Dair Kullanıcı Tepkilerinin İkili Karşılaştırmalara Dayalı Ölçekleme Yöntemi ile Belirlenmesi
AKYILDIZ M., BÜYÜK K.
Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.10-25, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Uzaktan Öğrenenlerin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Kağnıcıoğlu C. H., Akyıldız M., Paşaoğlu Baş D., Tosunoğlu B. T., Kaya E., Önder G.
Alanya Akademik Bakış
, cilt.5, sa.3, ss.1301-1327, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021ASSESSMENT AND EVALUATION IN OPEN EDUCATION SYSTEM: STUDENTS' OPINIONS ABOUT OPEN-ENDED QUESTION (OEQ) PRACTICE
KARADAĞ N., BOZ YÜKSEKDAĞ B., AKYILDIZ M., İBİLEME A. İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.22, sa.1, ss.179-193, 2021 (ESCI)
2019
2019Açıköğretim Sisteminde Eğitim Amaçlı Radyo Programlarının Geliştirilmesi
KIYIK KICIR G., DEMİR F. N., ÖZAYDEMİR N., ŞAHİN M. D., AKYILDIZ M., DORUK ŞAHİN Ö., et al.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.9-28, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Farklı Soru Türlerinin Güçlük ve Ayırt Edicilik Düzeylerinin İncelenmesi
AKYILDIZ M., KARADAĞ N.
Açıköğretim Uygulamaları ve araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.112-122, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Açıköğretimde Kullanılan Sınavlardan Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Göre Elde Edilen Yetenek Ölçülerinin Karşılaştırılması
AKYILDIZ M., ŞAHİN M. D.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.4, ss.141-159, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Soru Yazarlarının Ölçme ve Değerlendirme Seminerlerine İlişkin Görüşleri
KARADAĞ N., AKYILDIZ M., KUMTEPE A. T., AKGÜN H. R.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.9-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi soru yazarlarının ölçme vedeğerlendirme seminerlerine ilişkin görüşleri
KARADAĞ N., AKYILDIZ M., KUMTEPE A. T., AKGÜN H. R.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.9-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Özlü Sunu Yönteminin Açık ve Uzaktan Öğretim Sunumlarında Uygulanabilirliğinin Tartışılması: Animasyonlu ve Senaryolu Anlatım Uygulamaları
KESKİN U., AKYILDIZ M.
Research Journal of Business and Management , cilt.4, sa.1, ss.71-83, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Açıköğretim Öğrencilerinin Kitap Alma Durumları ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
AKYILDIZ M., USTA İ., OKUR M. R., KUŞ G.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.151-169, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Anadolu Üniversitesi Örgün Öğrencilerinin Üniversitelerine Bağlılıklarının Öğrenci Memnuniyet Modeli ile İncelenmesi
BÜYÜK K., AKYILDIZ M.
AUSBD Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.2, ss.145-158, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları
AKYILDIZ M.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, ss.8-25, 2015 (Hakemli Dergi)
2012
2012Kimya Öğretmenlerinin Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Algıları Ölçeği Geliştirilmesi
ALTUN E. H., FEYZİOĞLU B., AKYILDIZ M., Demirdağ B.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.9, sa.4, 2012 (Scopus)
2011
2011Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları: İzmir ili örneği
Feyzioğlu B., Demirdağ B., Ateş Çobanoğlu A., Çobanoğlu I., Altun E. H., Akyildiz M.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.10, sa.3, ss.1208-1226, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri İzmir İli Örneği
FEYZİOĞLU B., DEMİRDAĞ B., ATEŞ ÇOBANOĞLU A., ÇOBANOĞLU İ., ALTUN E. H., AKYILDIZ M.
İlköğretim Online , cilt.10, sa.3, ss.1208-1226, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
2009Tipik Tepkinin Ölçülmesinde Karşılaşılan Sorunlar
AKYILDIZ M.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.8, sa.30, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Problems And Solutions In Sentiment Analysis Of Texts From Different Historical/Literary Periods
AKYILDIZ M.
6.INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Fransa, 25 - 28 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Yapay Zeka ile Üretilen Soruların ve Madde Parametrelerinin MST Test Koşullarında Karşılaştırılması
BULUT G., AKYILDIZ M.
4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2023
2023Açıköğretim Sınavlarında Standart Belirleme Süreçlerinin Kullanımının Puanlayıcı Güvenirliği Bağlamında İncelenmesi
BARAN H., AKYILDIZ M.
3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, 20 - 23 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023MICRO-CREDENTIALING ROADMAP OF MOOCS THROUGH TEST EQUATING METHOD
AKYILDIZ M., MUŞTU YALDIZ D.
EDEN 2023 Annual Conference, İrlanda, 18 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2022
2022Test Merkezli Standart Belirleme Yöntemlerinin Açıköğretim Sınavlarında Kullanılabilirliğinin İncelenmesi
Baran H., Akyıldız M.
5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.1278-1279, (Özet Bildiri)
2022
2022Çevrimiçi (Online) Ölçme ve Değerlendirmede Bireysel Farklılıklar
Bulut G., Akyıldız M.
5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.937-946, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Açık ve Uzaktan Öğrenmede Puanlayıcıların Açık Uçlu Soru Uygulamasına İlişkin Memnuniyetlerinin İncelenmesi
BOZ YÜKSEKDAĞ B., KARADAĞ N., AKYILDIZ M., İBİLEME A. İ.
IETC 2022 International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Temmuz 2022, cilt.1, ss.14, (Özet Bildiri)
2021
2021An Investigation of Social Media Postings Regarding Measurement and Assessment Process in Emergency Remote Teaching Period
AKYILDIZ M., BARAN H.
1st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2021, 22 - 24 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
2021Multistage Testing ve Online Ölçme Değerlendirme İçin Kullanılması
BULUT G., AKYILDIZ M.
1st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2021, 22 - 24 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2018
2018Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Göçmen Çocukların Sınıflarında Bulunmasına Yönelik Tutumlarını Ölçmeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
IŞLAK O., AKYILDIZ M.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2016
2016Bifaktör Yapının Tek Boyutlu, Çok Boyutlu ve İkinci Dereceden Yapılarla Karşılaştırılması
Şahin M. D., AKYILDIZ M.
5. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Anadolu Üniversitesi İngilizce Yeterlilik Sınavının Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test (CAT) Olarak Uygulanması
AKYILDIZ M., Doğan Şahin M.
5. Ulusal Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Yönlendirmeye ve Biçimlendirmeye Dayalı Çok Aşamalı Bilgisayarlı Testlerde Yetenek Kestirimlerinin Karşılaştırılması
ŞAHİN M. D., AKYILDIZ M.
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Bifaktör Yapının Tek boyutlu, Çok boyutlu ve İkinci Dereceden Doğrulayıcı Yapılarla Karşılaştırılması
ŞAHİN M. D., AKYILDIZ M.
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Anadolu Üniversitesi İngilizce Yeterlilik Sınavının Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Olarak Uygulanması.
AKYILDIZ M., ŞAHİN M. D.
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015Comparing Classic Test Theory and Item Response Theory Based Ability Estimates of a Large Scale Exam
KUMTEPE A. T., KARADAĞ N., AKYILDIZ M.
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Investigating the Dimensionality and Scalability of a Large Scale Exam by Means of Item Response Theory
AKYILDIZ M., Doğan Şahin M.
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Açık Ve Uzaktan Öğretimde Ölçme Ve Değerlendirme Politikaları
AKYILDIZ M.
1 st International Congress on Distance Education and Educational Technology, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Dimensionality and Scalability of a Large Scale Exam by Means of Item Response Theory
AKYILDIZ M., ŞAHİN M. D.
International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Online Ölçme ve Değerlendirme Bireye Uyarlanmış Testlerde İmkanlar Ufuklar
AKYILDIZ M.
Akademik Bilişim Konferansı, Türkiye, 04 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Academic procrastination behaviour of pre service teachers of Celal Bayar University
PALA A., AKYILDIZ M., Can B.
Third InternationalConference on Education & Educational Psychology, 19 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010Temel İstatistiksel Bilgiler ve Analizlerİleri İstatistiksel Bilgiler ve Analizler
AKYILDIZ M.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 16 Aralık - 23 Ekim 2010
2009
2009Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri
AKYILDIZ M.
Milli Eğitim Bakanlığı Hizmet İçi Eğitim, Türkiye, 13 - 17 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Ölçme ve Değerlendirme Semineri
AKYILDIZ M.
Milli Eğitim Bakanlığı Hizmetiçi Eğitim Dairesi Ölçme ve Değerlendirme Semineri, Türkiye, 11 - 15 Ağustos 2008
2008
2008Ölçme ve Değerlendirme
AKYILDIZ M.
Milli Eğitim Bakanlığı Hizmetiçi Eğitim Dairesi Ölçme ve Değerlendirme Semineri, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2008
2002
2002İçerik Analizi ve Uygulamaları
Tavşancıl E., AKYILDIZ M.
12. Ulusal Psikoloji Kongresi, Türkiye, 09 Eylül 2002
Desteklenen Projeler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAçıköğretim, İşletme ve İktisat Fakülteleri Öğrencilerinin Üst Düzey Düşünme Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
AKYILDIZ M. (Yürütücü), ALTUNOĞLU A.
Devam Ediyor
Devam EdiyorSanal kimya laboratuarı sisteminin geliştirilmesi ve öğrenci başarısına etkisinin incelenmesi
TÜBİTAK Projesi
AKYILDIZ M.
2024 - 2024
2024 - 2024Tanzimattan 1950ye kadar Türk Romanının Dil ve Duygu Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
(Proje Özeti)
Bayrak Akyıldız H. (Yürütücü), Akyıldız M.
2020 - 2023
2020 - 2023Anadolu Okul Öncesi Matematik (ANOMAT) Beceri Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Kumtepe A. T., Alan Ü., Yanık H. B., Parpucu N., Akyıldız M., Erdoğan S. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TOSUNOĞLU B. T., AKYILDIZ M., KAĞNICIOĞLU C. H. (Yürütücü), ÖNDER G., PAŞAOĞLU BAŞ D., KAYA E.
2016 - 2017
2016 - 2017Açık ve Uzaktan Öğrenenlere Yönelik Sesli Sorgulama Yapabilen Elektronik Performans Destek Sisteminin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KILINÇ H., AKYILDIZ M., ŞAHİN Y. L., KUMTEPE A. T., ÖZTÜRK A.
2016 - 2017
2016 - 2017Açık ve Uzaktan Öğrenenlere Yönelik Sesli Sorgulama Yapabilen Elektronik Performans Destek Sisteminin Geliştirilmesi ve Sınanması, Proje Numarası: 1604E175
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
AKYILDIZ M., KUMTEPE A. T., ÖZDAMAR N. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sisteminde Radyo Dinleme Eğiliminin Yeri ve Öneminin Konumlandırılmasına Yönelik Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Kıyık Kıcır G. (Yürütücü), Yüzer T. V., Demir F. N., Karadağ N., Akyıldız M., Doruk Şahin Ö., et al.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sistemi Öğrenen Destek Ortamı Olarak ePosta KullanımınınDeğerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
USTA İ., KUŞ G., KARADAĞ N., AKYILDIZ M., OKUR M. R. (Yürütücü), UÇA GÜNEŞ E. P.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Bürolarında Görev Yapan Personelin Elektronik Belge Yönetim Sistemine (EBYS) İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
OKUR M. R., KARADAĞ N., AKYILDIZ M., ÜNALAN H. T., USTA İ. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sistemi Öğrencilerinin Ders Materyali Kullanma Durumlarının Başarı Durumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
USTA İ., KARADAĞ N., AKYILDIZ M. (Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017Merkezi Açıköğretim Sistemi Soru Yazarlarına Yönelik Çevrimiçi Soru Hazırlama Test Geliştirme Eğitim Programının Geliştirilmesi Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
OKUR M. R., KARADAĞ N. (Yürütücü), KUŞ G., AKGÜN H. R., KUMTEPE A. T., AKYILDIZ M., et al.
2015 - 2016
2015 - 2016