-
2017 - Present Professor
Anadolu University, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü
-
2009 - 2017 Associate Professor
Anadolu University, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü
-
2001 - 2009 Assistant Professor
Anadolu University, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü
-
Doctorate
İşletmeden İşletmeye Pazarlama Stratejileri
İşletmeler arası (B2B) Pazarlama stratejileri
Örgütsel Pazarlama Stratejileri
-
Postgraduate
Pazarlama Yönetimi
Endüstriyel /B2B Pazarlama Stratejileri
Makro Pazarlama
Finansal Hizmetler Pazarlaması
Küresel Pazarlama
pazarlama Stratejileri
-
Undergraduate
pazarlama yönetimi
Endüstriyel Pazarlama
Pazarlama
Endüstriyel Pazarlama
Makro Pazarlama
-
Yerli ve milli savunma araçlarında kullanılan marka ismi ve tüketici etnosentrizmi arasındaki ilişkinin marka imajına etkisi üzerine bir araştırma
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
B.BENLİ(Student), Postgraduate, 2024 -
Eğitimin metalaşmasının eğitim harcamalarına yönelik tüketim kültürüne etkisi
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
H.KIR(Student), Postgraduate, 2024
-
Oyunlaştırma ve sosyal webin B2B e-pazaryerlerinin performansını belirleyen kritik başarı faktörlerine etkisi: Deneysel bir çalışma
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
T.PERÇİN(Student), Doctorate, 2023 -
The impact of consumer insight on social marketing campaigns: An application on antibullying campaign
Ersoy Arca N. F. (Advisor), ÖZTÜRK M. C. (Co-Advisor)
A.DIANA(Student), Doctorate, 2023 -
The effect of marketing by using social media platforms on buying intention
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
H.MUNIR(Student), Postgraduate, 2022 -
Tasarım süreci ve kullanıcı içgörüsü ilişkisi: Tasarım profesyonelleri üzerine bir alan araştırması
NEZİHE FİGEN E. A. (Advisor)
M.ERTUĞRUL(Student), Postgraduate, 2020 -
Sakin şehirlerde sürdürülebilir turizm üzerine bir ölçek geliştirme çalışması
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
İ.TANER(Student), Doctorate, 2020
-
Destinasyon pazarlamasında kent markasının yaratılması: Çimkent üzerine bir araştırma
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
A.ZHUNİSSOVA(Student), Postgraduate, 2019 -
Fikir ve ideoloji pazarlamasında müziğin rolü: Müziği icra edenler ve kendisi açısından değerlendirilmesi
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
G.CENGİZ(Student), Doctorate, 2019 -
Dijital kabile kültüründe satın alma davranışını etkileyen grup dinamiklerini anlamaya yönelik netnografik bir araştırma
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
E.PINAR(Student), Doctorate, 2019 -
Tüketicilerin perakendeci markalı temizlik ürünlerini tercih etme nedenleri: Eskişehir ilinde bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
E.HÜSEYNOV(Student), Postgraduate, 2019 -
Consumer reactions to manipulative act "Greenwashing" in the lodging industry
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
M.ABDULSALAM(Student), Doctorate, 2019 -
Şikâyetlerin krallığı: Memnuniyet, sadakat ve şikâyet arasındaki ilişkinin ekşi sözlük'te yer alan postlar açısından netnografik analizi
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
Ö.BERKAY(Student), Postgraduate, 2018 -
Müşteri kayıplarını önlemede kullanılan hizmet telafi stratejilerine ilişkin sonuçların sosyal medya paylaşım eğilimi: Türkiye' de bankalar üzerine bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
B.ARZU(Student), Doctorate, 2017 -
Üniversite öğrencilerinin lokasyon bazlı servislere ve konum bildirimi uygulamalarına yönelik tutum ve davranışları: Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü öğrencileri üzerine bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
F.BURCU(Student), Postgraduate, 2017 -
Mobil bilgi servisleri adına yapılan SMS reklam/tanıtımlarının tüketici tutumuna etkisini belirleyen bir araştırma
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
R.REHA(Student), Doctorate, 2016 -
Pazarlama ve tüketim toplumuna eleştirel bir bakış: Tüketim karşıtlığına ilişkin nitel bir model
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
E.BAŞCI(Student), Doctorate, 2015 -
Endüstriyel pazarlarda ilişki kalitesinin öncülleri ve ardılları
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
C.YILMAZ(Student), Doctorate, 2015 -
B2B pazarlama iletişiminde sosyal medya kullanımı: Keşifsel bir çalışma
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
T.PERÇİN(Student), Postgraduate, 2014 -
Ürün tasarımının tüketicinin ürüne yönelik tutumları üzerine etkisi: A markası tüketicileri üzerine bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
P.BACAKSIZ(Student), Doctorate, 2013 -
İnternet üzerinden satın alma yapanların e-perakende sitelerine yönelik güven oluşturmalarında kullanıcı yorumlarının etkisi: Tüketici elektroniği ürünlerinde bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
E.YILDIRIM(Student), Postgraduate, 2012 -
Uluslararası pazarlamada tüketici davranışlarını etkileyen kültürel etmenler ve bir tekstil şirketinin analizi
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
V.YÜNCÜ(Student), Postgraduate, 2012
-
Tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinin analizi ve hızlı tüketim mallarında bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
M.OKAN(Student), Postgraduate, 2012 -
Turizm hizmet sektöründe kalite rekabetinde üstünlük sağlamada iç müşteri tatmininin önemi, ölçüm yöntemleri ve Xanadu Resort Hotel uygulaması
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
F.ŞANLITÜRK(Student), Postgraduate, 2011 -
Tedarik zincirinde yer alan işletmeler açısından pazar yönlülüğün önemi ve bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
E.BİLMEZ(Student), Doctorate, 2010
-
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka çağrışımı ve kurumsal itibar üzerindeki etkisi ve bir işletme uygulaması
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
T.DURMAZ(Student), Postgraduate, 2010
-
Tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğrencilerinin tüketici elektroniği ürünlerini internetten satın alma faaliyetlerine yönelik bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
U.ÖZGÜR(Student), Postgraduate, 2010 -
Mobil kanallar yoluyla pazarlama iletişimi süreci ve üniversite öğrencilerinin mobil pazarlamaya ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
A.ALKAYA(Student), Postgraduate, 2007 -
İlişkisel pazarlama çerçevesinde alıcı ve tedarikçi arasındaki ilişki kalitesi ve bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
H.KUTLUGÖZ(Student), Postgraduate, 2007 -
Yaş meyve sebze ihracatında dağıtım kanalları ve bir uygulama
Ersoy Arca N. F. (Advisor)
B.TUNCER(Student), Postgraduate, 2006