Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Bölme İşleminde Öğrenci Hatalarının İncelenmesi: “Kayıp Sıfır” Kâbusu

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2. Haber Metinlerinde Matematik: Öğrenciler Günlük Hayat Durumlarında Yüzde Gösterimlerini Nasıl Yorumluyorlar?

International Education Congress-EDUCongress 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

3. İlkokul Öğrencilerinin Kalanı Yorumlama Problemlerine İlişkin Çözüm Stratejileri

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Karikatür Oluşturma Deneyimleri

IX. International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

5. Covid 19 Pandemisi Sonrası Yüz Yüze Eğitimde Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

7. Matematik Eğitiminde İlişkilendirme Üzerine Bir Metasentez Çalışması

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. Danışman Öğretmenlerin Uyguladıkları Matematiksel Görevlerin Öğretmen Adaylarının Perspektifinden İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

10. The Effect of a Collaborative Professional Development on Questioning Skills of Two Novice Mathematics Teachers

ICMI Study 25 TEACHERS OF MATHEMATICS WORKING AND LEARNING IN COLLABORATIVE GROUPS, Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

11. The Investigation of Two Beginning Middle School Mathematics Teachers” Professional Development: The Framework of Five Practices

4. Uluslararas Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. Matematik öğretmeni adaylarının görevlerin bilişsel istem düzeylerini belirleme becerilerinin incelenmesi

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

13. 10. sınıf matematik ders kitabının bağlamsal açıdan değerlendirilmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.161, (Özet Bildiri)

14. 5. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Çözümlü Problemlerde Kullandıkları Stratejiler

Uluslararası Özle Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, ss.135-136, (Özet Bildiri)

15. 7. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrencilerin Orantısal Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, ss.134, (Özet Bildiri)

16. MIDDLE SCHOOL STUDENTS USE OF REPRESENTATIONS FOR PROPER FRACTIONS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1106-1111, (Tam Metin Bildiri)

17. Middle grade students perceptions about model eliciting tasks

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.283, (Özet Bildiri)

18. PROSPECTIVE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS UNDERSTANDING OF LINEAR RELATIONSHIPS

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.107, (Özet Bildiri)

19. A Teacher Perspective on Using Model Eliciting Tasks

3rd International New Issues on Teacher Education, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

20. Prospective Middle School Teachers Perspectives about Model Eliciting Tasks

3rd International New Issues on Teacher Education, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

21. Using spreadsheets in learning equations

9th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Prague, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.2426-2427, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Mesleğinin İlk Yıllarındaki Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara Yönelik Görüşleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.536-537, (Özet Bildiri)

24. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılarla İşlemler Konusundaki Öğrenme Güçlükleri

Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Matematik Dersi Öğretim Programlarında Matematiksel İlişkilendirme

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Prof. Dr. Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel, Ankara, ss.349-384, 2023

2. Singapur Ortaokul Matematik Öğretim Programı

Karşılaştırmalı Ortaokul Matematik Öğretim Programları, TAŞTEPE MEHTAP, ALKAN SELÇUK, Editör, Nobel, Ankara, ss.267-294, 2022

3. Kanada Ortaokul Matematik Öğretim Programı

Karşılaştırmalı Ortaokul Matematik Öğretim Programları, TAŞTEPE MEHTAP, ALKAN SELÇUK, Editör, Nobel, Ankara, ss.143-172, 2022

4. Uzaktan Matematik Eğitimine Öğretmen Rol, beklenti ve Yeterlikleri

Uzaktan Matematik Eğitimi, Aksoy, Nuri Can; Taştepe, Mehtap, Editör, Vizetek, Ankara, ss.111-124, 2022

6. Problem Çözme

Lise matematik öğretimi, Zuhal yılmaz; Savaş Baştürk; Hülya Kılıç, Editör, nobel, İstanbul, ss.122-143, 2017

7. On Dokuzuncu Yüzyıl Katkıları: Lobachevsky’den Hielbert’e

Matematik Tarihi Giriş, Prof. Dr. Soner Durmuş, Editör, Nobel, Ankara, ss.563-655, 2017

8. İskenderiye Okulu: Euclid

Matematik Tarihi: Giriş, Prof. Dr. Soner Durmuş, Editör, Nobel, Ankara, ss.141-212, 2017