Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
6. Should I Learn Division Algorithm?: An Investigation of Elementary Students’ Solution Strategies on Division with Remainder (DWR) Problems
Should I learn division algorithm? An investigation of elementary school students’ solution strategies on division with remainder (DWR) problems
, cilt.10, ss.273-292, 2023 (Hakemli Dergi)
9. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİNEER CEBİRDERSİNDE İLKEL SATIR İŞLEMLERİ KULLANILANPROBLEMLERDEKİ HATALARI
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.2, ss.167-176, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Investigating Prospective Middle-School Teachers' Perspectives of Mathematical Modelling Problems
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.5, sa.1, ss.80-101, 2017 (ESCI, TRDizin)
11. Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Zorluklar
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.36, ss.130-152, 2016 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
6. Üstün Yetenekli İkinci Sınıf Öğrencilerinin Ölçme Öğrenme Alanına Yönelik Problemlere Ürettikleri Çözümlerin Bilişsel Karmaşıklık Düzeylerinin İncelenmesi
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
7. Matematik Eğitiminde İlişkilendirme Üzerine Bir Metasentez Çalışması
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
8. Üstün Yetenekli 4. Sınıf Öğrencilerinin Çok Çözümlü Matematik Problemlerine Ürettikleri Stratejilerin İncelenmesi
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
9. Danışman Öğretmenlerin Uyguladıkları Matematiksel Görevlerin Öğretmen Adaylarının Perspektifinden İncelenmesi
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
10. The Effect of a Collaborative Professional Development on Questioning Skills of Two Novice Mathematics Teachers
ICMI Study 25 TEACHERS OF MATHEMATICS WORKING AND LEARNING IN COLLABORATIVE GROUPS, Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)
11. The Investigation of Two Beginning Middle School Mathematics Teachers” Professional Development: The Framework of Five Practices
4. Uluslararas Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Matematik öğretmeni adaylarının görevlerin bilişsel istem düzeylerini belirleme becerilerinin incelenmesi
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
18. PROSPECTIVE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS UNDERSTANDING OF LINEAR RELATIONSHIPS
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.107, (Özet Bildiri)
19. A Teacher Perspective on Using Model Eliciting Tasks
3rd International New Issues on Teacher Education, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
20. Prospective Middle School Teachers Perspectives about Model Eliciting Tasks
3rd International New Issues on Teacher Education, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
22. Mesleğinin İlk Yıllarındaki Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara Yönelik Görüşleri 11 14 Eylül 2014 Adana Türkiye sözlü bildiri olarak sunulmuştur
11. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
24. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılarla İşlemler Konusundaki Öğrenme Güçlükleri
Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Matematik Dersi Öğretim Programlarında Matematiksel İlişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Prof. Dr. Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel, Ankara, ss.349-384, 2023
4. Uzaktan Matematik Eğitimine Öğretmen Rol, beklenti ve Yeterlikleri
Uzaktan Matematik Eğitimi, Aksoy, Nuri Can; Taştepe, Mehtap, Editör, Vizetek, Ankara, ss.111-124, 2022
6. Problem Çözme
Lise matematik öğretimi, Zuhal yılmaz; Savaş Baştürk; Hülya Kılıç, Editör, nobel, İstanbul, ss.122-143, 2017
8. İskenderiye Okulu: Euclid
Matematik Tarihi: Giriş, Prof. Dr. Soner Durmuş, Editör, Nobel, Ankara, ss.141-212, 2017