-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2016 - 2021 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2010 - 2016 Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2002 - 2010 Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2020 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
-
2017 - 2020 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
-
2017 - 2020 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
-
2010 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
-
Tertiary level efl teachers' and students' opinions about an ideal EFL textbook
Yıldırım Ö. (Danışman)
N.PELİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Challenges experienced by English teachers in rural state schools of Türkiye on the way of becoming professionals
Yıldırım Ö. (Danışman)
G.YİGİT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Isolated or integrated form-focused instruction in teaching vocabulary to EFL learners through reading texts
Yıldırım Ö. (Danışman)
M.SARIOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
A study on Turkish EFL teachers' preferences for language teaching techniques
Yıldırım Ö. (Danışman)
C.ŞAKTANLI(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Turkısh hıgh school EFL learners' and teachers' perceptıons of lıstenıng comprehensıon problems and theır suggested solutıons
Yıldırım Ö. (Danışman)
Ş.AYGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The effect of pronunciation on unplanned and planned speaking exam scores
Yıldırım Ö. (Danışman)
K.KILINÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Perceptions of elt students related to learner autonomy in language learning
Yıldırım Ö. (Danışman)
G.YİGİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Contribution of L2 morphological awareness to passage-level l2 reading comprehension above and beyond vocabulary knowledge, grammar knowledge and reading strategy use among intermediate-level adult Turkish EFL learners
Yıldırım Ö. (Danışman)
F.AKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Identifying English language needs of the Turkish National Police academy students: A needs-based syllabus suggestion for law enforcement English course
Yıldırım Ö. (Danışman)
H.GÜLEÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013