Articles Published in Other Journals
A STUDY ON AD AVOIDANCE BEHAVIOR OF COMMUNICATION STUDENTS' AS A FORM OF COMMUNICATION
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.9, no.2, pp.566-597, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme
KURGU, vol.27, no.4, pp.137-157, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol.4, no.2, pp.88-133, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
AYRINTILANDIRMA OLASILIĞI MODELİ ÇERÇEVESİNDE KAMU SPOTLARININ İNCELENMESİ: PORTAKAL VE FINDIK TÜKETİMİNE YÖNELİK ÖRNEKLER
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.2, no.2, pp.38-54, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de halkla ilişkiler şirketleri ve reklam ajansları web sayfalarını nasıl kullanıyorlar?
Akdeniz İletişim, no.19, pp.9-27, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
emotional appelas are used in social advertising: Content analysis on Turkish case
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES, vol.3, no.3, pp.74-90, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Tu rkiye de Halkla İlişkiler Şirketleri ve Reklam Ajansları Web Sayfalarını Nasıl Kullanıyorlar
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ, vol.19, pp.9-27, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi,, 2010 (Non Peer-Reviewed Journal)
TV Reklamlarında Çocuğa İlişkin Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Sunumu
İleti-ş-im, no.6, pp.141-157, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION, vol.4, no.4, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller
Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi, vol.2, no.2, pp.42-48, 2002 (Non Peer-Reviewed Journal)
İlanattan İnternete: Türkiye’de Reklamcılık
Kurgu Dergisi, no.18, pp.355-367, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, pp.285-292, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
Seçim Dönemlerinde Oy Verme Davranışını Artırıcı İletişim Kampanyası
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES, no.6, pp.395-420, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
Medyanın Gücü
Yeni Türkiye Dergisi, Medya Özel Sayısı, no.eylül-ekim, pp.520-522, 1996 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Posttruth dönemde itibarı korumak: Sosyal medyada marka krizleri üzerine bir inceleme
Prof.Dr. Alaaddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halka İlişkiler Seöpozyumu, Turkey, 25 - 26 April 2019
Analyzing the content of youth and future messages in Twitter Messages of Presidential Candidates in Turkey
The Asian Conference on Media, CommunicationFilm (MedAsia2018), 9 - 11 October 2018
The Effects of Word-of-Mouth Communication on Attitudes towards Product Evaluations: A Descriptive Research on Turkish University Students
2008 Summer Global Conference on Business and Finance, 28 - 31 May 2008
The Diferences Between Commercials of Turkish and American Brands
5th International Symposium Communication in the Millennium, 15 May 5007 - 16 May 2007
“How Does the Celebrity Work for Brand? An Analysis on Turkish TV Advertising
3rd International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue between Turkish and American Scholars, United States Of America, 08 May 2005, pp.415428
Kız Çocuklarının Okullaşmasına Destek Kampanyası: Hakkari İli Üzerine Bir Değerlendirme
Uluslararası Çocuk ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 4 - 06 April 2005, vol.2, pp.1315-1325
An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations in Turkey
1st Internatioanl Symposium Communication In The New Milenium., Austin, United States Of America, 04 June 2003, pp.403-415
İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma
7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 31 May - 02 June 2002
Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri
Ulusal İletişim Sempozyumu, Ankara, Turkey, 03 May 2000, vol.3, pp.189
Books & Book Chapters
Ünite 1-Genel olarak işletme iletişimi; Ünite 6-Rapor, teklif ve proje hazırlanması
in: İşletme İletişimi, Serap Benligiray, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.2-41, 2020
Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.
in: Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editor, Detay Yayıncılık, pp.249-280, 2017
Persuasive Claims on Turkish TV Commercials
in: mass Media research: International approach, Yorgo Pasadeos ve Dimitra Dimitrakopoulou, Editor, Athens Instıtute for Education and Research, Atina, pp.101-110, 2006