Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Posttruth dönemde itibarı korumak: Sosyal medyada marka krizleri üzerine bir inceleme

Prof.Dr. Alaaddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halka İlişkiler Seöpozyumu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019

3. Web Dizilerinde Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları Üzerine Bir Araştırma

16th International Symposium Communication in the Milennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

5. The Diferences Between Commercials of Turkish and American Brands

5th International Symposium Communication in the Millennium, 15 Mayıs 5007 - 16 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

6. “How Does the Celebrity Work for Brand? An Analysis on Turkish TV Advertising

3rd International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue between Turkish and American Scholars, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Mayıs 2005, ss.415428, (Tam Metin Bildiri)

7. Kız Çocuklarının Okullaşmasına Destek Kampanyası: Hakkari İli Üzerine Bir Değerlendirme

Uluslararası Çocuk ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.2, ss.1315-1325, (Tam Metin Bildiri)

8. An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations

1st International symposium Communication in the Millenium, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 21 Şubat 2003, (Tam Metin Bildiri)

9. An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations in Turkey

1st Internatioanl Symposium Communication In The New Milenium., Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Haziran 2003, ss.403-415, (Tam Metin Bildiri)

11. Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri

Ulusal İletişim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 03 Mayıs 2000, cilt.3, ss.189, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. İknada Mesaj ve Mesaj Çekicilikleri

İkna Edici İletişim, OYMAN MİNE, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.133-155, 2022

2. İnteraktivite Kavramı

Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler, BİR ALİ ATIF, SUHER HASAN KEMAL, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.189-232, 2022

3. İkna Kavramı ve Tanımları

İkna Edici İletişim, OYMAN MİNE, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.3-20, 2022

4. İletişim Kampanyalarında İkna

İkna Edici İletişim, OYMAN MİNE, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.211-223, 2022

5. Reklam Araştırmalarında Deney ve Gözlemin Yeri: Biyometrik ve Nörolojik Teknikler

 Reklam Araştırmaları | Nitel Ve Nicel Tasarımlar, KARAÇOR SÜLEYMAN, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, AKCAN BURÇE, Editör, Çizgi, ss.163-181, 2021

6. İç ve Dış Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler, ÖZGÜR AYDIN ZİYA, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.143-160, 2021

7. Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulama

Pazarlama Yeni Pazarlama, Geleceğin Pazarlaması, BİR ALİ ATIF, Editör, The Kitap, Oxford, ss.558-600, 2021

8. Farklı Medya Ortamlarında İşletme İletişimi

İşletme İletişimi , Serap Benligiray, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.139-159, 2020

9. Ersin Salman: Kelimelerle Oynamayı Seven Reklamcı

Reklam Ustaları 2, Müge Elden,Murat Çelik, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.133-164, 2017

10. Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.

Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editör, Detay Yayıncılık, ss.249-280, 2017

12. Persuasive Claims on Turkish TV Commercials

mass Media research: International approach, Yorgo Pasadeos ve Dimitra Dimitrakopoulou, Editör, Athens Instıtute for Education and Research, Atina, ss.101-110, 2006
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

783

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

10

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları