Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (12)
1. İLETİŞİM ETKİLERİ AÇISINDAN REKLAMDA YARATICILIĞIN KARŞILAŞTIRILMASI
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.1058-1086, 2023 (TRDizin)
2. İletişim Öğrencilerinin Bir İletişim Formu Olan Reklamdan Kaçınma Davranışları Üzerine Bir İnceleme,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.566-597, 2021 (TRDizin)
3. İLETİŞİM ÖĞRENCİLERİNİN BİR İLETİŞİM FORMU OLAN REKLAMDAN KAÇINMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.566-597, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme
KURGU
, cilt.27, sa.4, ss.137-157, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.88-133, 2017 (Hakemli Dergi)
8. AYRINTILANDIRMA OLASILIĞI MODELİ ÇERÇEVESİNDE KAMU SPOTLARININ İNCELENMESİ: PORTAKAL VE FINDIK TÜKETİMİNE YÖNELİK ÖRNEKLER
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Türkiye’de halkla ilişkiler şirketleri ve reklam ajansları web sayfalarını nasıl kullanıyorlar?
Akdeniz İletişim
, sa.19, ss.9-27, 2017 (Hakemli Dergi)
10. emotional appelas are used in social advertising: Content analysis on Turkish case
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.3, sa.3, ss.74-90, 2013 (Hakemli Dergi)
13. MEDYA OKURYAZARLIĞI ARAŞTIRMASI VE SELÇUK ÜNİVERSİTESİ'NDE BİR UYGULAMA
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.7, sa.3, ss.55-61, 2012 (TRDizin)
16. Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi,
, 2010 (Hakemsiz Dergi)
17. TV Reklamlarında Çocuğa İlişkin Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Sunumu
İleti-ş-im
, sa.6, ss.141-157, 2007 (TRDizin)
18. Strategies for the marketing of higher education with comparative contextual reference betwen Australia and Turkey
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.157-173, 2007 (Scopus)
20. Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.587-607, 2007 (TRDizin)
21. Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller
Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.42-48, 2002 (Hakemsiz Dergi)
22. İlanattan İnternete: Türkiye’de Reklamcılık
Kurgu Dergisi
, sa.18, ss.355-367, 2001 (Hakemli Dergi)
23. Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, ss.285-292, 1998 (Hakemli Dergi)
24. Seçim Dönemlerinde Oy Verme Davranışını Artırıcı İletişim Kampanyası
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.6, ss.395-420, 1997 (TRDizin)
25. Medyanın Gücü
Yeni Türkiye Dergisi, Medya Özel Sayısı
, sa.eylül-ekim, ss.520-522, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. Posttruth dönemde itibarı korumak: Sosyal medyada marka krizleri üzerine bir inceleme
Prof.Dr. Alaaddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halka İlişkiler Seöpozyumu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019
2. Analyzing the content of youth and future messages in Twitter Messages of Presidential Candidates in Turkey
The Asian Conference on Media, CommunicationFilm (MedAsia2018), 9 - 11 Ekim 2018
4. The Effects of Word-of-Mouth Communication on Attitudes towards Product Evaluations: A Descriptive Research on Turkish University Students
2008 Summer Global Conference on Business and Finance, 28 - 31 Mayıs 2008
5. The Diferences Between Commercials of Turkish and American Brands
5th International Symposium Communication in the Millennium, 15 Mayıs 5007 - 16 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
6. “How Does the Celebrity Work for Brand? An Analysis on Turkish TV Advertising
3rd International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue between Turkish and American Scholars, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Mayıs 2005, ss.415428, (Tam Metin Bildiri)
7. Kız Çocuklarının Okullaşmasına Destek Kampanyası: Hakkari İli Üzerine Bir Değerlendirme
Uluslararası Çocuk ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.2, ss.1315-1325, (Tam Metin Bildiri)
9. An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations in Turkey
1st Internatioanl Symposium Communication In The New Milenium., Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Haziran 2003, ss.403-415, (Tam Metin Bildiri)
10. İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma
7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2002, (Tam Metin Bildiri)
11. Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri
Ulusal İletişim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 03 Mayıs 2000, cilt.3, ss.189, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. İknada Mesaj ve Mesaj Çekicilikleri
İkna Edici İletişim, OYMAN MİNE, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.133-155, 2022
2. İnteraktivite Kavramı
Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler, BİR ALİ ATIF, SUHER HASAN KEMAL, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.189-232, 2022
3. İkna Kavramı ve Tanımları
İkna Edici İletişim, OYMAN MİNE, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.3-20, 2022
4. İletişim Kampanyalarında İkna
İkna Edici İletişim, OYMAN MİNE, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.211-223, 2022
5. Reklam Araştırmalarında Deney ve Gözlemin Yeri: Biyometrik ve Nörolojik Teknikler
Reklam Araştırmaları | Nitel Ve Nicel Tasarımlar, KARAÇOR SÜLEYMAN, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, AKCAN BURÇE, Editör, Çizgi, ss.163-181, 2021
6. İç ve Dış Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, ÖZGÜR AYDIN ZİYA, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.143-160, 2021
7. Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulama
Pazarlama Yeni Pazarlama, Geleceğin Pazarlaması, BİR ALİ ATIF, Editör, The Kitap, Oxford, ss.558-600, 2021
9. Ersin Salman: Kelimelerle Oynamayı Seven Reklamcı
Reklam Ustaları 2, Müge Elden,Murat Çelik, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.133-164, 2017
10. Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.
Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editör, Detay Yayıncılık, ss.249-280, 2017
12. Persuasive Claims on Turkish TV Commercials
mass Media research: International approach, Yorgo Pasadeos ve Dimitra Dimitrakopoulou, Editör, Athens Instıtute for Education and Research, Atina, ss.101-110, 2006