Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İLETİŞİM ÖĞRENCİLERİNİN BİR İLETİŞİM FORMU OLAN REKLAMDAN KAÇINMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.566-597, 2021 (Hakemli Dergi)
Post Truth Dönemde İtibarı Korumak: Sosyal Medyada Marka Krizleri Üzerine Bir İnceleme
KURGU
, cilt.27, sa.4, ss.137-157, 2019 (Hakemli Dergi)
Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.88-133, 2017 (Hakemli Dergi)
AYRINTILANDIRMA OLASILIĞI MODELİ ÇERÇEVESİNDE KAMU SPOTLARININ İNCELENMESİ: PORTAKAL VE FINDIK TÜKETİMİNE YÖNELİK ÖRNEKLER
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de halkla ilişkiler şirketleri ve reklam ajansları web sayfalarını nasıl kullanıyorlar?
Akdeniz İletişim
, sa.19, ss.9-27, 2017 (Hakemli Dergi)
emotional appelas are used in social advertising: Content analysis on Turkish case
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.3, sa.3, ss.74-90, 2013 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İletişim Amaçlı Blog Kullanımı
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi,
, 2010 (Hakemsiz Dergi)
TV Reklamlarında Çocuğa İlişkin Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Sunumu
İleti-ş-im
, sa.6, ss.141-157, 2007 (Hakemli Dergi)
Strategies for the marketing of higher education with comparative contextual reference betwen Australia and Turkey
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.157-173, 2007 (Scopus)
Reklamın Etkisini Ölçmede Kullanılan Modeller
Pİ (Pazarlama ve İletişim Kültürü) Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.42-48, 2002 (Hakemsiz Dergi)
İlanattan İnternete: Türkiye’de Reklamcılık
Kurgu Dergisi
, sa.18, ss.355-367, 2001 (Hakemli Dergi)
Tüketim Kültüründe İki Sunum Biçim: Reklam ve Moda
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, ss.285-292, 1998 (Hakemli Dergi)
Seçim Dönemlerinde Oy Verme Davranışını Artırıcı İletişim Kampanyası
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.6, ss.395-420, 1997 (Hakemli Dergi)
Medyanın Gücü
Yeni Türkiye Dergisi, Medya Özel Sayısı
, sa.eylül-ekim, ss.520-522, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Posttruth dönemde itibarı korumak: Sosyal medyada marka krizleri üzerine bir inceleme
Prof.Dr. Alaaddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halka İlişkiler Seöpozyumu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019
Analyzing the content of youth and future messages in Twitter Messages of Presidential Candidates in Turkey
The Asian Conference on Media, CommunicationFilm (MedAsia2018), 9 - 11 Ekim 2018
The Effects of Word-of-Mouth Communication on Attitudes towards Product Evaluations: A Descriptive Research on Turkish University Students
2008 Summer Global Conference on Business and Finance, 28 - 31 Mayıs 2008
The Diferences Between Commercials of Turkish and American Brands
5th International Symposium Communication in the Millennium, 15 Mayıs 5007 - 16 Mayıs 2007
“How Does the Celebrity Work for Brand? An Analysis on Turkish TV Advertising
3rd International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue between Turkish and American Scholars, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Mayıs 2005, ss.415428
Kız Çocuklarının Okullaşmasına Destek Kampanyası: Hakkari İli Üzerine Bir Değerlendirme
Uluslararası Çocuk ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.2, ss.1315-1325
An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations in Turkey
1st Internatioanl Symposium Communication In The New Milenium., Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Haziran 2003, ss.403-415
İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma
7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2002
Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri
Ulusal İletişim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 03 Mayıs 2000, cilt.3, ss.189
Kitap & Kitap Bölümleri
Ünite 1-Genel olarak işletme iletişimi; Ünite 6-Rapor, teklif ve proje hazırlanması
İşletme İletişimi, Serap Benligiray, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-41, 2020
Nazar Büyüm: Hikayesi Olan İşler Yapmak ve Fark Edilmek.
Reklam Ustaları 2, Elden, Müge ve Çelik, Murat, Editör, Detay Yayıncılık, ss.249-280, 2017
Persuasive Claims on Turkish TV Commercials
mass Media research: International approach, Yorgo Pasadeos ve Dimitra Dimitrakopoulou, Editör, Athens Instıtute for Education and Research, Atina, ss.101-110, 2006