SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Alanlar Arasında Benzerlik mi Farklılık mı? Türkiye'deki Hayır Pazarları Örneği
Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi (Online)
, cilt.9, sa.1, ss.1-40, 2024 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Kuram’da Örgütsel Alan Kavramı ve Örgütsel Alan Türlerine İlişkin Bir Literatür İncelemesi
ANKARA UNIVERSITESI. SIYASAL BILGILER FAKULTESI DERGISI
, cilt.77, sa.1, ss.227-250, 2022 (Hakemli Dergi)
Charity in Islamic Societies
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.231-238, 2021 (Hakemli Dergi)
Kadın Yoksulluğuyla Mücadelede Mikro Kredi: Bilecik Örneği
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.122-141, 2020 (Hakemli Dergi)
The Impacts of Descriptive Norms on the Acceptance of Online Retail Stores
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
, cilt.1, sa.1, ss.543-562, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Algılanan Marka İmajı ve Satın Alma Tercihi
The 11th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2021
THE EFFECTS OF STRATEGIES IMPLEMENTED BY PTT KARGO ON ITS PERCEIVED BRAND IMAGE
Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018
THE EFFECTS OF BANKING SERVICES PROVIDED BY PTT ON CORPORATE IMAGE DIMENSIONS
Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018
Bir Marka Olarak ’Bolu’ Algısı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Alan Çalışması
Bolu Yerel Kalkınma Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
DEĞER OLUŞTURMA VE PAYLAŞIM SÜRECİ OLARAK PAZARLAMA
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2023
YENİ KURUMSAL KURAM PERSPEKTİFİNDEN ‘ÖRGÜTSEL ALAN’ VE ‘PAZAR’ İLİŞKİSİNE ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM
YÖNETİM VE ÖRGÜT ARAŞTIRMALARINDA MAKRO PERSPEKTİFLER, Akansel Yalçınkaya, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.59-72, 2023
Kar Amaçsız Örgütlerde Nöropazarlama
Nöropazarlama: Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel, ss.205-224, 2022
Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama
BİLİM OLARAK PAZARLAMA, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, BETA, İstanbul, ss.305-324, 2021
CRITICAL THEORY AND A CRITICAL APPROACH TO MARKETING
MUHASEBE-ORGANİZASYON-PAZARLAMA: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler, Karabulut Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-12, 2021
Avrupa Birliği Üye Ülkelerine İhracat Yapan Türk Firmalarının Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları
21 Yüzyılda Türkiye AB İlişkileri, Murat Ercan - Ali Ayata, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.201-219, 2016