Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Sivil Toplum Kuruluşu Skandallarına İlişkin Tarihsel Bir Analiz: Sebepler, Sonuçlar ve Çözümler

VII. İşletme Tarihi Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 15 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)

2. Faktör Mü? Aktör mü? Faydalanıcıların Bağışı ve Bağış Sürecini Algılamalarına Yönelik Keşifsel Bir Araştırma

27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.611-621, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. EXPLORING THE BENEFITS OF VOLUNTEER ENGAGEMENT IN NONPROFITS: A VALUE CO-CREATION PERSPECTIVE

22th International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.51-52, (Tam Metin Bildiri)

4. Does Being Religious or Not Matter? A Qualitative Investigation of Community Fundraising Events

The 13th Global Islamic Marketing Conference, Türkiye, 18 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

5. Yeni Kurumsal Kuram Bağlamında Hayır Çarşıları Üzerine Nitel Bir Araştırma

25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, ss.19-21, (Özet Bildiri)

6. Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Algılanan Marka İmajı ve Satın Alma Tercihi

The 11th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. THE EFFECTS OF BANKING SERVICES PROVIDED BY PTT ON CORPORATE IMAGE DIMENSIONS

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. THE EFFECTS OF STRATEGIES IMPLEMENTED BY PTT KARGO ON ITS PERCEIVED BRAND IMAGE

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. Bir Marka Olarak ’Bolu’ Algısı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Alan Çalışması

Bolu Yerel Kalkınma Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Corporate Social Responsibility Models: Similarities, Differences and Supplementary Roles

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.609-617, (Özet Bildiri)

11. The Roles of Self-Monitoring, Fashion Involvement and Technology Readiness in an Individual's Propensity to Use Mobile Shopping

21. Eurasia Business and Economics Society Conference, Budapest, Macaristan, 12 - 14 Ocak 2017, ss.1458-1476, (Özet Bildiri)

12. Assessing The Psychometric Properties Of Technology Readiness 1 0 And 2 0 Indexes Within Mobile Shopping Context

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, cilt.3, ss.2982-2999, (Tam Metin Bildiri)

14. Assessing the Role of Social Influence in Customer's Acceptance and Use of Online Retailing Store

20. Eurasia Business and Economics Society Conference, VİYANA, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.370-389, (Tam Metin Bildiri)

15. Betimleyici Normların Çevrimiçi Perakende Mağazalarının Müşteriler Tarafından Kabulü Üzerindeki Etkileri

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.186, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

1. A Practical Guideline for Addressing Data Trustworthiness in Qualitative Research

Qualitative Research Methods for Dissertation Research, , Editör, IGI Global, Pensilvanya, ss.317-347, 2025

2. Perakendecilik Türleri

Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.65-95, 2025

3. Sahiplik Açısından Perakendecilik Türleri

Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.97-121, 2025

4. Perakendeciliğin Uluslararasılaşması

Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.175-204, 2025

5. A Practical Guideline for Addressing Data Trustworthiness in Qualitative Research

Qualitative Research Methods for Dissertation Research, Robin Throne, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.317-346, 2024

7. YENİ KURUMSAL KURAM PERSPEKTİFİNDEN ‘ÖRGÜTSEL ALAN’ VE ‘PAZAR’ İLİŞKİSİNE ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM

YÖNETİM VE ÖRGÜT ARAŞTIRMALARINDA MAKRO PERSPEKTİFLER, Akansel Yalçınkaya, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.59-72, 2023

8. Kar Amaçsız Örgütlerde Nöropazarlama

Nöropazarlama: Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel, ss.205-224, 2022

9. Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama

Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.305-323, 2021

10. Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama

BİLİM OLARAK PAZARLAMA, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, BETA, İstanbul, ss.305-324, 2021

11. CRITICAL THEORY AND A CRITICAL APPROACH TO MARKETING

MUHASEBE-ORGANİZASYON-PAZARLAMA: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler, Karabulut Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-12, 2021

12. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY MODELS: SIMILARITIES, DIFFERENCES AND SUPPLEMENTARY ROLES

2017 Turkish World Socio-Economic Strategies, Alparsla UĞUR, Kenan TOZAK, Ayhan YATBAZ, Editör, LAP LAMBERT, Beau Bassin, ss.137-154, 2017

13. Avrupa Birliği Üye Ülkelerine İhracat Yapan Türk Firmalarının Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları

21 Yüzyılda Türkiye AB İlişkileri, Murat Ercan - Ali Ayata, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.201-219, 2016
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

228

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

324

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

636

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

3

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları