Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
3. Bağış Toplamada Sosyal Medyanın Rolüne İlişkin Teorik Bir Tartışma
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.486-515, 2024 (TRDizin)
18. The Impacts of Descriptive Norms on the Acceptance of Online Retail Stores
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
, cilt.1, sa.1, ss.543-562, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Sivil Toplum Kuruluşu Skandallarına İlişkin Tarihsel Bir Analiz: Sebepler, Sonuçlar ve Çözümler
VII. İşletme Tarihi Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 15 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)
6. Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Algılanan Marka İmajı ve Satın Alma Tercihi
The 11th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)
7. THE EFFECTS OF BANKING SERVICES PROVIDED BY PTT ON CORPORATE IMAGE DIMENSIONS
Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. THE EFFECTS OF STRATEGIES IMPLEMENTED BY PTT KARGO ON ITS PERCEIVED BRAND IMAGE
Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
9. Bir Marka Olarak ’Bolu’ Algısı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Alan Çalışması
Bolu Yerel Kalkınma Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
13
1. A Practical Guideline for Addressing Data Trustworthiness in Qualitative Research
Qualitative Research Methods for Dissertation Research, , Editör, IGI Global, Pensilvanya, ss.317-347, 2025
2. Perakendecilik Türleri
Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.65-95, 2025
3. Sahiplik Açısından Perakendecilik Türleri
Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.97-121, 2025
4. Perakendeciliğin Uluslararasılaşması
Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.175-204, 2025
6. DEĞER OLUŞTURMA VE PAYLAŞIM SÜRECİ OLARAK PAZARLAMA
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2023
7. YENİ KURUMSAL KURAM PERSPEKTİFİNDEN ‘ÖRGÜTSEL ALAN’ VE ‘PAZAR’ İLİŞKİSİNE ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM
YÖNETİM VE ÖRGÜT ARAŞTIRMALARINDA MAKRO PERSPEKTİFLER, Akansel Yalçınkaya, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.59-72, 2023
8. Kar Amaçsız Örgütlerde Nöropazarlama
Nöropazarlama: Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel, ss.205-224, 2022
9. Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama
Bilim Olarak Pazarlama, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Beta, İstanbul, ss.305-323, 2021
10. Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama
BİLİM OLARAK PAZARLAMA, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, BETA, İstanbul, ss.305-324, 2021
11. CRITICAL THEORY AND A CRITICAL APPROACH TO MARKETING
MUHASEBE-ORGANİZASYON-PAZARLAMA: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler, Karabulut Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-12, 2021
13. Avrupa Birliği Üye Ülkelerine İhracat Yapan Türk Firmalarının Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları
21 Yüzyılda Türkiye AB İlişkileri, Murat Ercan - Ali Ayata, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.201-219, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
228
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
324
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
636
H-İndeks (Scholar)
7
Atıf (TrDizin)
3
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
12
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
5
Proje
3
