Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

EXPLORING THE BENEFITS OF VOLUNTEER ENGAGEMENT IN NONPROFITS: A VALUE CO-CREATION PERSPECTIVE

22th International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.51-52

Yeni Kurumsal Kuram Bağlamında Hayır Çarşıları Üzerine Nitel Bir Araştırma

25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, ss.19-21

Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Algılanan Marka İmajı ve Satın Alma Tercihi

The 11th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2021

THE EFFECTS OF STRATEGIES IMPLEMENTED BY PTT KARGO ON ITS PERCEIVED BRAND IMAGE

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018

THE EFFECTS OF BANKING SERVICES PROVIDED BY PTT ON CORPORATE IMAGE DIMENSIONS

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018

Assessing The Psychometric Properties Of Technology Readiness 1 0 And 2 0 Indexes Within Mobile Shopping Context

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, cilt.3, ss.2982-2999

Assessing the Role of Social Influence in Customer's Acceptance and Use of Online Retailing Store

20. Eurasia Business and Economics Society Conference, VİYANA, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.370-389

Kitap & Kitap Bölümleri

YENİ KURUMSAL KURAM PERSPEKTİFİNDEN ‘ÖRGÜTSEL ALAN’ VE ‘PAZAR’ İLİŞKİSİNE ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM

YÖNETİM VE ÖRGÜT ARAŞTIRMALARINDA MAKRO PERSPEKTİFLER, Akansel Yalçınkaya, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.59-72, 2023

Kar Amaçsız Örgütlerde Nöropazarlama

Nöropazarlama: Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel, ss.205-224, 2022

Yeni Kurumsal Kuram ve Pazarlama

BİLİM OLARAK PAZARLAMA, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, BETA, İstanbul, ss.305-324, 2021

CRITICAL THEORY AND A CRITICAL APPROACH TO MARKETING

MUHASEBE-ORGANİZASYON-PAZARLAMA: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler, Karabulut Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-12, 2021

CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY MODELS: SIMILARITIES, DIFFERENCES AND SUPPLEMENTARY ROLES

2017 Turkish World Socio-Economic Strategies, Alparsla UĞUR, Kenan TOZAK, Ayhan YATBAZ, Editör, LAP LAMBERT, Beau Bassin, ss.137-154, 2017

Avrupa Birliği Üye Ülkelerine İhracat Yapan Türk Firmalarının Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları

21 Yüzyılda Türkiye AB İlişkileri, Murat Ercan - Ali Ayata, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.201-219, 2016

Metrikler

Yayın

27

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları