Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Between Perceived Surveillance and Digital Unawareness: Older Adults' Experiences of Targeted Ads

International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

2. En Savunmasızları Anlamak: Dijital Göçmenlerin Dijital Reklamcılık ve Dijital Gözetim Pratikleriyle Mücadelesi

11th International Communication Days, İstanbul, Türkiye, 15 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. Reconsidering Political Participation: Consumer Reactions Towards Politicization of Brands

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

5. Devlet Bahçeli’nin TBMM Grup Konuşmaları Üzerine Söylemsel Bir Çözümleme

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

6. Folk Music as a Communication Tool

Bergen PhD Research Summer School 2018, 11 - 21 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

7. Emotional Intelligence in PR Implementations

International Conference On Configuring Intelligences for 21C Public Relations, 26 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

8. Yeni Toplumsal Hareketler ve Medya

II. Disiplinlerarası Medya Çalışmaları Lisansüstü Öğrenci Konferansı, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Sosyal Medya ve Dijital Aktivizm

Sosyal Medya Yönetimi , Serdar Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi , Eskişehir, ss.177-191, 2023

2. Data Privacy in Digital Advertising: Towards a Post-Third-Party Cookie Era

Privacy: Algorithms and Society, Michael Filimowicz, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.55-77, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Dijital Çağda Gözetimin Dönüşümü ve Mahremiyetin Metalaşması

Dijital İletişime Disiplinlerarası Yaklaşımlar, Gencelli Duygu Tosunay, Salman Gülçin, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.50-74, 2022

4. İçerik ve Dijital İçerik Pazarlaması Kavramları

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-35, 2021

5. İçerik ve Dijital İçerik Pazarlaması Kavramları

Dijital İçerik Pazarlaması , Emrah Gülmez, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi , Eskişehir, ss.1-35, 2021

6. Afet Farkındalık Kampanyalarında Durum Analizi

Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker Usta, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.27-42, 2018

7. Durum Analizi

Reklam Kampanya Analizi, Müjgan Yazıcı, Naim Çınar , Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.28-51, 2016

8. Durum Analizi

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Jale Balaban Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.20-40, 2016
Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

64

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Diğer Toplam)

2

Toplam Atıf Sayısı

61

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları