Dr. Öğr. Üyesi SEZGİN ATEŞ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Anadolu Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (2)
1.
Expanding boycott repertoire: politically motivated consumer boycotts as a reaction to brands’ political alignment
Ateş S.
JOURNAL OF CONSUMER MARKETING
, cilt.42, sa.7, ss.1089-1101, 2025 (ESCI, Scopus)
2.
Data Privacy in Digital Advertising Towards a Post-Third-Party Cookie Era
ÇINAR N.
,
ATEŞ S.
PRIVACY
, ss.55-77, 2022 (SCI-Expanded, SSCI)
3.
SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ
ATEŞ S.
e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.12, ss.85-103, 2016 (Hakemli Dergi)
4.
Halkla İlişkiler Yöneticileri ve Duygusal Zeka
ATEŞ S.
,
SEZGİN EMÜLER D.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.7, sa.33, ss.855-871, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1.
Between Perceived Surveillance and Digital Unawareness: Older Adults' Experiences of Targeted Ads
Ateş S.
International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2.
En Savunmasızları Anlamak: Dijital Göçmenlerin Dijital Reklamcılık ve Dijital Gözetim Pratikleriyle Mücadelesi
Ateş S.
11th International Communication Days, İstanbul, Türkiye, 15 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
3.
İletişimin Boykotu mu Boykotun İletişimi mi?: Tüketici Boykotlarının Ortaya Çıkışına ve Boykot Sürecinde Kullanılan İletişim Araçlarına Dair Niteliksel Bir Araştırma
ATEŞ S.
9. Uluslararası İletişim Günleri, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
4.
Reconsidering Political Participation: Consumer Reactions Towards Politicization of Brands
ATEŞ S.
3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)
5.
Devlet Bahçeli’nin TBMM Grup Konuşmaları Üzerine Söylemsel Bir Çözümleme
ATEŞ S.
Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
6.
Folk Music as a Communication Tool
ATEŞ S.
Bergen PhD Research Summer School 2018, 11 - 21 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
7.
Emotional Intelligence in PR Implementations
ATEŞ S.
,
SEZGİN EMÜLER D.
,
cem e.
International Conference On Configuring Intelligences for 21C Public Relations, 26 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
8.
Yeni Toplumsal Hareketler ve Medya
ATEŞ S.
,
Kavak E.
,
Karakuş E.
II. Disiplinlerarası Medya Çalışmaları Lisansüstü Öğrenci Konferansı, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1.
Sosyal Medya ve Dijital Aktivizm
Ateş S.
Sosyal Medya Yönetimi , Serdar Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi , Eskişehir, ss.177-191, 2023
2.
Data Privacy in Digital Advertising: Towards a Post-Third-Party Cookie Era
Çınar N.
,
Ateş S.
Privacy: Algorithms and Society, Michael Filimowicz, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.55-77, 2022
3.
Dijital Çağda Gözetimin Dönüşümü ve Mahremiyetin Metalaşması
ATEŞ S.
Dijital İletişime Disiplinlerarası Yaklaşımlar, Gencelli Duygu Tosunay, Salman Gülçin, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.50-74, 2022
4.
İçerik ve Dijital İçerik Pazarlaması Kavramları
ATEŞ S.
Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-35, 2021
5.
İçerik ve Dijital İçerik Pazarlaması Kavramları
Ateş S.
Dijital İçerik Pazarlaması , Emrah Gülmez, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi , Eskişehir, ss.1-35, 2021
6.
Afet Farkındalık Kampanyalarında Durum Analizi
GÜLMEZ E.
,
ATEŞ S.
Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker Usta, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.27-42, 2018
7.
Durum Analizi
ATEŞ S.
,
YAZICI M.
Reklam Kampanya Analizi, Müjgan Yazıcı, Naim Çınar , Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.28-51, 2016
8.
Durum Analizi
ATEŞ S.
,
BALABAN SALI J.
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Jale Balaban Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.20-40, 2016
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
20
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
5
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
64
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (Diğer Toplam)
2
Toplam Atıf Sayısı
61
Proje
1
Tez Danışmanlığı
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları