Eğitim Bilgileri
2021 - 2022
2021 - 2022Post Doktora
State University of New York College at Cortland, Amerika Birleşik Devletleri
2011 - 2012
2011 - 2012Post Doktora
Iowa State University, Amerika Birleşik Devletleri
2002 - 2006
2002 - 2006Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), Türkiye
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin yazı dilindeki kelime hazinelerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim
2002
2002Yüksek Lisans
İlköğretim 5. sınıf Türkçe ders kitaplarında bulunan metinler ile öğrenci kompozisyonlarının okunabilirlik düzeyleri açısından karşılaştırılması
Gazi Üniversitesi
2001
2001Yüksek Lisans
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım beceri düzeyleri ile okul başarıları arasındaki ilişki
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Dil ve Edebiyat
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2018 - 2023
2018 - 2023Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2013 - 2017
2013 - 2017Doç. Dr.
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
2007 - 2013
2007 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2013 - 2015
2013 - 2015Enstitü Müdürü
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2011 - 2015
2011 - 2015Dekan Yardımcısı
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2009 - 2012
2009 - 2012Bölüm Başkan Yardımcısı
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
4-6 yaş grubu çocukların sosyal beceri eğitimine ilişkin öğretmen görüşleri.
TURAN T. (Danışman)
E.KARAKUŞ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitime devam eden çocukların dikkat becerilerini geliştirmeye yönelik eğitim programının etkililiğinin incelenmesi
TURAN T. (Danışman)
K.YAVUZ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Sınıf ve okul öncesi öğretmenlerinin yazmayı etkileyen faktörlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
TURAN T. (Danışman)
Z.DOĞAN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin yazı özelliklerinin incelenmesi
TURAN T. (Danışman)
K.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim 3. sınıf öğrencilerinin -dün, bugün, yarın- temasındaki zaman kavramlarına ilişkin görüşlerinin nitel analizi
TURAN T. (Danışman)
S.SARIYAR(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Farklı akademik seviyedeki ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma stratejilerini kullanma durumları
TURAN T. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının medya okuryazarlık düzeyleri ve medya okuryazarlığına ilişkin görüşleri
TURAN T. (Danışman)
T.İNAN(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2012
2012The impact of holding and gripping a pencil and compressive strength on writing speed and mistakes of first grade students Ilköǧretim birinci sinif öǧrencilerinin kalem tutma biçimleri ve kavrama-sikiştirma kuvvetlerinin yazma hizi ve hatalarina etkisi
Temur T., AKSOY C. C., Tabak H.
Egitim ve Bilim
, cilt.37, sa.165, ss.307-319, 2012 (SSCI)
2011
2011Description of Primary Education 1st Grade Students' Forms of Holding a Pencil as well as Their Grip and Compression Strengths
TEMUR T.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, sa.4, ss.2199-2205, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023The Agenda of The Reading Teacher Journal on Reading and Reading Skills: A Corpus Analysis in the Last Decade
TEMUR T., SEZER T.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION , cilt.15, sa.4, ss.357-369, 2023 (Scopus)
2016
2016Farklı Akademik Seviyedeki İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumları
EMRE Y., TEMUR T.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.11, sa.3, ss.2571-2598, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
2012Türk ve Amerikan 3 Sınıf Öğrencilerinin Yazma Hızlarının Bazı Değişkenler Açısından Karşılaştırılması
TEMUR T.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.17, ss.207-218, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Examining Media Literacy Levels of Prospective Teachers
TAŞKIN İ., TEMUR T.
İnternational Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.2, sa.4, ss.269-285, 2012 (Scopus)
2011
2011An evaluation of the first grade elementary students' writing speed and errors with regard to pencil gripping point, sitting posture and paper position Kalemi kavrama noktasi, oturuş şekli ve kâǧit pozisyonu deǧişkenleri açisindan ilköǧretim birinci sinif öǧrencilerinin yazma hizlari ve hatalarinin deǧerlendirilmesi
Temur T., AKSOY C. C., Tabak H.
Milli Egitim
, sa.191, ss.24-38, 2011 (Scopus)
2011
2011Fen ve Sosyal Bilimler Alanında Yapılan Okunabilirlik Çalışmalarının Değerlendirilmesi
TEMUR T., Sarı M. M., DEDEOĞLU ORHUN B.
Kara Harp Okulu Bilim Dergisi , cilt.1, sa.21, ss.109-127, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Kalemi Kavrama Noktası Oturuş Şekli ve Kağıt Pozisyonu Değişkenleri Açısından İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Hızları ve Hatalarının Değerlendirilimesi
TEMUR T., AKSOY C. C., TABAK H.
Milli Eğitim Dergisi , ss.24-37, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Metacognitive Awareness of Reading Strategies of Turkish Learners Who Learn English As A Foreign Language
TEMUR T., BAHAR GÜNER H. Ö.
European Journal of Educational Studies , cilt.2, sa.3, ss.421-427, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi
TEMUR T.
Selçuk Üniversitesi , sa.29, ss.303-319, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009İnternet Ortamında Türkçenin Kullanımına İlişkin Bir Çözümleme
TEMUR T., Nurdan V.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.22, ss.232-244, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Bilgisayar Destekli Metin Okunabilirlik Analizi
GÜYER T., TEMUR T., SOLMAZ E.
Türk Eğitim Bilimleri DErgisi , cilt.4, sa.7, ss.751-766, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Metacognition Study Habits and Attitudes
ÖZSOY G., MEMİŞ A., TEMUR T.
İnternational Electronic Journal of Elementary Edocation
, cilt.1, sa.2, ss.279-290, 2009 (Scopus)
2008
2008Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi
AKYOL H., TEMUR T.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.79-95, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007Okunabilirlik Formüllerinin Kullanımına İliişkin Yapılan Bazı Eleştiriler
YAZICI K., TEMUR T.
EKEV Akademi Dergisi , cilt.11, sa.31, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeyleri ve Sesli Okuma Hataları
AKYOL H., TEMUR T.
EKEV Akademi Dergisi , cilt.10, sa.29, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
2005İlköğretim Okullarında Dinleme Becerisini Nasıl Geliştirebiliriz
KALAYCI ATAY N., TEMUR T.
Eğitime Bakış: Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.53-63, 2005 (Hakemli Dergi)
2003
2003Okunabilirlik Readability
TEMUR T.
Türklük Bilimi Araştırmaları , ss.169-180, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Yerli ve Yabancı Popüler Çocuk Hikâyelerindeki Olay Örgüsünün Nitel Analizi
TEMUR T., DUMLU A.
VII. International Congress of Education and Science, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Aytül Akal’ın Çocuk Hikâyelerinde Zaman Unsurunun Nitel Analizi
TEMUR T., CAZ E.
VII. International Congress of Education And Science, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Eğitim Bilimleri Alanındaki Lisansüstü Tez Özetlerinin Derlem Tabanlı Olarak İncelenmesi (1990-2020)
TEMUR T., GÜZEL ZENGİN S.
International Education and Science Congress, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Hikâye ve Masallarda Bulunan Ana Karakterlerin Kişilik Özellikleri Bakımından İncelenmesi
TEMUR T., YENİDÜNYA ÖZDEMİR S.
International Education and Science Congress, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Çalıştay: Sosyal Bilimlerde Derlem Analizi
TEMUR T.
II. International Congress of Education And Science, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2022
2022Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Sınıflandırılmış Okuduğunu Anlama Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki
TEMUR T.
International Congress of Education and Science, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2022, ss.123-132, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Çalıştay: Okuduğunu Anlama Becerilerini Değerlendirmeye Yönelik Taksonomik Sorular Hazırlama
TEMUR T.
International Congress of Education and Science, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2022, ss.112, (Özet Bildiri)
2022
2022The Reading Teacher Derlemi: Okuma Kavramı ile İlgili Derlem Temelli Bir Çalışma
TEMUR T., SEZER T., QUAGLIO P.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022A cross national examination of preparing primary teachers to teach writing
Wilson N., Wolsely T., TEMUR T., Smetana L., Scales R., Grisham D.
22nd European Conference on Literacy, Dublin, İrlanda, 04 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)
2021
2021Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Bireylere Sosyal Becerilerin Öğretiminde Kullanılan Sosyal Öyküler Hakkında Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
Sapan B., TEMUR T.
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.111-123, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Ferudun Oral ve Mavisel Yener Hikâyelerinin Okunabilirlik Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Denizkuşu Çetinkaya S., TEMUR T.
International Congress of Education and Science, Konya, Türkiye, 21 Haziran 2021, ss.42-49, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Okul Öncesi Öğretmenlerinin 4 6 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Becerilerinin Desteklenmesine Yönelik Görüşleri
KARAKUŞ E., TEMUR T.
4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015İlkokul Birinci Sınıf Öğrenilerinin Yazı Özellikleri İle İlgili Öğretmen Görüşleri
Özdemir K., TEMUR T.
14. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014Omanlı'dan Günümüze Öğretmenlik Mesleğinin Kavramsal ve İşleyiş Olarak Çözümlenmesi
TEMUR T., YAPICI H.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 Mayıs 2014, ss.370, (Özet Bildiri)
2010
2010Kalem Tutma Oturuş Şekli ve Kağıt Pozisyonu Değişkenleri Açısından İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Değerlendirilmesi
TEMUR T., AKSOY C. C., TABAK H.
İnternational Conference on New Trends in Education and Their Implications "In honor of Prof. Dr. Özcan Demirel in his 50th year of service in Education", Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010İlköğretim 1 Sınıf Öğrencilerinin Sıkma ve Sıkıştırma Kuvvetleri ile Yazma Hızlarının Betimlenmesi
TEMUR T., AKSOY C. C., TABAK H.
10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Kalem Tutma Şeklinin Yazma Hızına Etkisi
TEMUR T., AKSOY C. C., TABAK H.
10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Qualitative Analysis of Mothers Views Regarding Quality Time
TEMUR T., DOGAN TEMUR Ö., SIDIKA A.
The Sixth İnternational Congress of Qualitative Inquiry, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Mother Father as Authority in the Eyes of Preschool Children
TEMUR T., ÖZEL A., ŞEN H.
The Sixth İnternational Congress of Qualitative Inquiry, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Şimdi Okuma Zamanı Okuma Kültürü ve Söz Varlığının Geliştirilmesi
TEMUR T.
Okuma Kültürü ve Söz Varlığının Geliştirilmesi Çalıştayı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Prospective Teachers Views About Their Strengths and Weaknesses in Oral Comminication
TEMUR T., ÖZSOY G., DOGAN TEMUR Ö., YAVUZ F.
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Metacognitive awareness of grades 6 7 and 8 syutdents in reading process
TEMUR T., TOLGA K., YAĞAN S. A., BAYAR V.
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, ss.4193-4199, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Metacognitive awareness of grades 6, 7 and 8 students in reading process
TEMUR T., Kargin T., Bayar S. A., Bayar V.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, ss.4193-4199, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009The Process of Development of Mother Tongue Laboratory
TEMUR T.
16th European Conference on Reading, Portekiz, 19 - 22 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Yazı Öğretiminde İhmal Edilen Bazı Değişkenler
TEMUR T.
II: Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Düzeyleri ile Tahmin Becerileri Üzerine Bir İnceleme
TEMUR T., URFALI DADANDI P., ESMEHAN B., BAYRAK G.
II. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009Vatandaşlık Bilgisi Dersini Alan Öğretmen Adaylarının Yirmi Birinci Yüzyılda Devlet Algılarına İlişkin Nitel Bir Çözümleme
DOGAN TEMUR Ö., TEMUR T., Mehmet Y.
I. Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Öğretmen Adaylarının Sınıf İçinde Gözlemlediği İstenmeyen Davranışlar ve Bu Davranışlara Karşı Öğretmen Tepkileri
DOGAN TEMUR Ö., TEMUR T., TABAK H.
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009Yeni Mezun Birinci Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğreiminde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Nitel Bİr Analiz
TEMUR T., Uslu G.
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
2003
2003İlköğretim 5 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Bulunan Metinler ile Öğrenci Kompozisyonlarının Okunabilirlik Düzeyi Açısından Karşılaştırılması
TEMUR T.
12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Evaluation of Teachers Perceptions About Factors Affect the Word Power
TEMUR T., ULUSOY M.
4th International Congress of Qualitative Inqury&Couch Stone Symposium, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
2004
2004Yazılı Anlatım Beceri Düzeyi İle Okul Başarısı Arasındaki İlişki
TEMUR T.
13. Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 06 Temmuz 2004 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008İlköğretim Öğrencilerine Dönük Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Metin Analizi Programı MAP ile Kestirimi
GÜYER T., TEMUR T.
8th İnternayional Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
2008
2008İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Yazı Dilindeki Kelime Hazinelerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
KÖKSAL K., TEMUR T.
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 02 Mayıs 2008 - 04 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008The TurkishPrimary and Secondary School Education System and Methods of Reading andWriting at the Primary School
TEMUR T.
Oslo University College, Oslo, Norveç, 5 - 07 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
2007
2007Comparing Reading Skills of 1st Grade Students Who Learn Reading Writing with Sound Based Clause Method and Clause Method
TEMUR T., AKYOL H.
15th. European Conference on Reading, Berlin, Almanya, 16 - 18 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
2007
2007Örencik Köyü İlköğretim Okulunda Gölbaşı Ankara Yürütülen Atıklar ve Geri Kazanım Projesinin Gelişim Süreci ve Projeye İlişkin Öğretmen Öğrenci Veli Görüşleri
TEMUR T., Didem B., Aygın S.
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006İilk Okuma Yazma Öğretiminde Görsel Okumanın Yeri ve Önemi
KÖKSAL K., TEMUR T., Kübra A.
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Bireyselleştirilmiş Eğitim Uygulaması: Evde Eğitim
TEMUR T., DOGAN TEMUR Ö.
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.179-202, 2022
2020
2020Sözlü Anlatım ve Ölçme Süreci
TEMUR T.
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, , Editör, MEB, Ankara, ss.38-53, 2020
2020
2020Yazma Becerisi ve Ölçme Süreci
TEMUR T.
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, , Editör, MEB, Ankara, ss.74-91, 2020
2020
2020Okuma Becerisi ve Ölçme Süreci
TEMUR T.
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, , Editör, MEB, Ankara, ss.56-72, 2020
2016
2016Yazı ve Yazma Becerisi
TEMUR T.
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Turan Temur, Editör, PegemA Yayınları, ss.91-119, 2016
2011
2011Yazılı Anlatım
TEMUR T.
Yazılı ve Sözlü Anlatım, , Editör, Pegem Akademi Yayınları, ss.3-156, 2011
2007
2007Kelime Hazinesinin Geliştirilmesi
AKYOL H., TEMUR T.
İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç, Hayati Akyol, Editör, Pegem A Yayıncılık, ss.193-229, 2007
2007
2007Türkçe Öğretim Programları
TEMUR T.
İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç, Hayati Akyol, Editör, Pegem A Yayıncılık, ss.431-476, 2007
2007
2007Ön Okuryazarlık ve Okul Öncesi Dönem
PİLTEN G., TEMUR T.
İlk Okuma Yazma Öğretimi, Turan Temur, Editör, PegemA Yayınları, ss.25-35, 2007
2002
2002Yazılı Anlatım Becerisi
TEMUR T.
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.81-92, 2002
2002
2002Dinleme Beceresi
TEMUR T.
Konu Alanı Ders Kİtabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.61-72, 2002
Desteklenen Projeler
2015 - 2016
2015 - 2016İlk ve Ortaokul Öğrencilerinin Sıkma ve Sıkıştırma Kuvvetleri ile Yazı Niteliklerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TEMUR T.
2014 - 2015
2014 - 2015İyi Vatandaşın Temel Özellikleri Hakkında Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TEMUR T.
2013 - 2014
2013 - 2014Dumlupınar Üniversitesitesi Öğretim Elemanı Profili ile Fiziksel Kültürel ve Sosyal Olanaklarının İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TEMUR T. (Yürütücü)
2012 - 2012
2012 - 2012İlköğretim Öğretmenleri İçin Proje Danışmanlığı Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
TEMUR T.
2011 - 2011
2011 - 2011Özel Öğrenme Güçlüklü Öğrencilerin Özellikleri ve Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
TEMUR T.
2010 - 2010
2010 - 2010İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Kalem Tutma Biçimleri Kavrama ve Sıkıştırma Kuvvetlerinin Yazma Hızı ve Hatalarına Etkisi
TÜBİTAK Projesi
Temur T., Aksoy C. C., Tabak H.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorINTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
Editör
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8
h-indeksi (WOS): 2
Yayıncılık Etkinlikleri
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam Ediyor