Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (5)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Dünya Çapında İlk 100'e giren İletişim Fakültelerinin İklim Değişikliği Dersleri Üzerine Bir İçerik Analizi

3. Uluslararası Yaratıcı ve Eleştirel Düşünce Kongresi, Ankara Bilim Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2024, ss.6-7, (Özet Bildiri)

2. ‘Pseudomnesia: The Electrıcıan’ Fotoğrafı Örneği Üzerinden Walter Benjamin’den Yapay Zekaya Fotoğraf Sanatında Biriciklik Tartışması"

3.Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, İstinye Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2023, ss.125-126, (Özet Bildiri)

3. "Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliği Bağlamında Yapay Zeka: Mıdjourney’den Mıss Journey’e Dönüşüm Örneği

3.Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, İstinye Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2023, ss.67-68, (Özet Bildiri)

4. The Representation of Father Figure in Communication Process: The Cases from Turkish Television Serials

International Conference on Social Science, Shanghai, Çin, 17 - 20 Ağustos 2011, ss.10-12, (Özet Bildiri)

5. The Representation of Hero Archetype in Turkish TV Serials: Ezel as Hero’s Journey

Eighth International Conference on New Directions in the Humanities , California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.12-14, (Özet Bildiri)

6. A Content Analysis: Environment Themes and Tools inNewspaper Advertisements, Doğuş Group Case

International Conference on Communication and Environment: Transformation for a Sustainable Tommorrow, Penang, Malezya, 9 - 11 Aralık 2009, (Özet Bildiri)

7. Empathy Skills of Managers in the Communication Process of Organization

Business & Economics Society International 2009 Conference, Acapulco, Meksika, 6 - 09 Ocak 2009, ss.18-20, (Özet Bildiri)

8. Can Adman Sell Like The Salesman Sell? The Use Of Emotional Intelligence Competencies on TV Commercials of Private Pension Sector In Turkey

Business & Economics Society International Conference, Florence, İtalya, 7 - 09 Temmuz 2006, ss.8-10, (Özet Bildiri)

9. Marka Mesajlarında Duygusal Zeka ve Empati: Ikea Örneği

Marka Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2005, ss.237-243, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. DUYGU DURUM YÖNETİMİ KURAMI

ANAAKIM MEDYA KURAMLARI, ÖMER ÖZER, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.369-387, 2022

2. İletişim Kavramı ve İletişim Süreci

İletişim, Prof. Dr. İzlem Vural, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-24, 2012

3. Davranışın Fizyolojisi

Psikolojiye Giriş, Prof. Dr. Sezen Ünlü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.11-32, 2011

4. Yaşam Boyu Gelişim

Birey ve Davranış, Prof. Dr. Sezen Ünlü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.69-91, 2011

5. Normal Dışı Davranışlar

Birey ve Davranış, Prof. Dr. Sezen Ünlü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.116-141, 2011

6. Birey ve Davranış

Stres ve Sağlık Psikolojisi, Prof. Dr. Sezen Ünlü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.92-114, 2011

7. Duygular

Birey ve Davranış, Prof. Dr. Sezen Ünlü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.20-40, 2011

8. Güdüler ve Güdülenme

Birey ve Davranış, Prof. Dr. Sezen Ünlü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.2-19, 2011

9. Communication with Emotions: Use of Emotional Intelligence as Pain Relief

Making Sense of Pain: Critical and Interdisciplinary Perspectives, Jane Fernandez, Editör, Brill, Leiden , Leiden, ss.117-133, 2010

10. Etkili İletişimde Bilişsel Duyuşsal ve Davranışsal Süreçler

Etkili İletişim, Prof. Dr. Uğur Demiray, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.202-218, 2008
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Toplam Atıf Sayısı

14

Proje

5

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları