Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 88

1. Improvement of reading and writing skills in an inclusive education class with in-class assistance

ERPA Congresses on Education 2025, Mersin, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

2. Öğretmen mi Araştırmacı mı? Sınıfta Neler Oluyor?

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.458-461, (Özet Bildiri)

3. Öğretmen Yetiştirmede Eylem Araştırması: Kuram ve Uygulama Arasında Köprü Kurmak

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.466-469, (Özet Bildiri)

5. ERKEN MÜDAHALEDE GÜNCEL KONULAR: Erken Çocuklukta Müdahaleye Kapsayıcı Bir Bakış

7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi «Erken Müdahalede 3N: Ne, Nerede ve Nasıl?, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

6. Özel eğitimde serbest zaman becerileri: Sistematik derleme

Uluslararası Eğitim Kongresi EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

7. Eğitim ve Özel Eğitimde Söylem Analizine Bakış

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

9. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuğa sahip ailelere ev içigüvenlik becerilerinin öğretimi: Karma araştırma

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi-Uluslararası Katılımlı, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

10. Özel Eğitimde Çalışan Alan İçi ve Alan Dışı Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleki Yetkinlik ve Sosyal Destek Alma Düzeyinin İncelenmesi

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. INITIAL DATA OF SUPPORTS INTENSITY SCALE FOR ADULTS INTURKISH VERSION: SIS - A TR

143. AAIDD Annual Meeting: KnowledgeTranslation: Power Through Research, Policy and Practice, St.Paul, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

13. Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama sürecine ilişkin ekip üyelerinin deneyimleri.

VIth International Eurasian Educational Research Congress. EJERCONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, sa.25189, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Özel eğitimde aile savunuculuğunu ele alan nitel araştırmalara bir bakış

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

16. Okul çağında kaynaştırma eğitimi

Prof. Dr. Hıfzı Özcan 7.Uluslararası Cerebral Palsy ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

17. An evaluation of an internet based family education program.

3rd. International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT) (3. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Öğrenme Teknolojisi Kongresi), Atina, Yunanistan, 17 - 19 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

18. Zihin yetersizliği olan çocuklara madeni para tanıma becerisinin öğretiminde eş zamanlı öğretim yönteminin etkililiği

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (2nd. International Contemporary Education Research Congress), Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

21. Alanyazın taraması: İnsansı robot uygulamasıyla sosyal beceri öğretimi.

27.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

22. Özel eğitimde materyal geliştirme ve uygulamadan örnekler.

7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

26. Zihinsel yetersizliği olan bireylerin istihdamına yönelik yapılan nitel araştırmaların incelenmesi

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

28. Ulusal ve uluslararası alanyazında yer alan zihin yetersizliği olan bireylere ilişkin nitel çalışmalar

26.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

29. Case study Teaching providing training with activity schedule to the mother who has a child with autism spectrum disorder

3rd International Conference on Human and Social Sciences-ICHSS 2016, Roma, İtalya, 14 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

30. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri

International XVIII AMSE-AMCE-WAER Congress Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

31. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

32. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuğa sahip anne babaların yaşam deneyimlerine derinlemesine bakış

XVIII. Congress Amse-Amce Waer Teaching and Training Today for Tomorrow Kongresi’nde (XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi: Günümüz Eğitimini Yarınlara Hazırlamak), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

33. Zihin engelliler öğretmen adaylarının yanlışsız öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin belirlenmesi

XVIII. Congress Amse-Amce Waer Teaching and Training Today for Tomorrow Kongresi’nde (XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi: Günümüz Eğitimini Yarınlara Hazırlamak), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

34. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Devam Ettikleri Ortama İlişkin İlk İzlenimleri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

36. Özel eğitim alanında lisansüstü düzeyde gerçekleştirilen nitel araştırmaların incelenmesi

XVIII. Congress Amse-Amce Waer Teaching and Training Today for Tomorrow Kongresi’nde (XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi: Günümüz Eğitimini Yarınlara Hazırlamak), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Türkiye de geçmişten günümüze özel eğitim öğretmeni yetiştirme

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

39. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri

XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

40. Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş bireylere Word belgesine yazı yazma ve çıktı alma becerisinin öğretiminde ipucunun giderek arttırılması yönteminin etkililiği

XVIII. Congress Amse-Amce Waer Teaching and Training Today for Tomorrow Kongresi’nde (XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi: Günümüz Eğitimini Yarınlara Hazırlamak), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

41. Türkiye de otizm spektrum bozukluğu

XVIII. Congress Amse-Amce Waer Teaching and Training Today for Tomorrow Kongresi’nde (XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi: Günümüz Eğitimini Yarınlara Hazırlamak), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

44. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

45. Özel eğitimde mentorluk

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

48. Okul öncesi öğretmenlerin özel gereksinimli bireylere yönelik bakış açılarının belirlenmesi

22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

49. Sınıf öğretmeni adaylarının özel gereksinimli bireylere yönelik bakış açıları

22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

52. First step to success early intervention program preschool version implementation in Turkey and quantitative results

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

53. First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Quantitative Results

1st International Early Childhood Intervention Conference and EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

54. First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Qualitative Results

1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

55. Primary school pre service teachers towards individuals with special needs in Turkey

Shanghai International Conference on Social Science-SICSS, Şanghay, Çin, 14 - 17 Ağustos 2012, (Özet Bildiri)

57. Başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonu: Türkiye uygulaması

International Participation 1st National Interdisciplinary Congress on Early Intervention, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

58. Başarıya İlk Adım (BİA) Erken Eğitim Programı Anaokulu Versiyonu: Türkiye Uygulaması.

I. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

63. First step to success early intervention program preschool version: Implementation in Turkey and quantitative results

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 08 Eylül 2012 - 11 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

64. An investigation of description and intervention efforts of social competence characteristics of a mainstreamed primary classroom

The 10th Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, British Columbia, Kanada, 8 - 10 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

65. Opinions of teacher candidates who are observers in inclusive settings about inclusion and social skill teaching

ICOSE II. International Conference on Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

71. Sınıf öğretmenlerin kaynaştırma ve özel gereksinimli öğrencilere ilişkin görüş ve önerileri

17.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

75. İlköğretim düzeyinde kaynaştırma sınıflarındaki özel gereksinimli öğrencilerin sosyal konumları

13.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Özet Bildiri)

79. Erken özel eğitim programları ve uygulama biçimleri (Early intervention programs and application types).

OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Aydın, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, ss.61-75, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

81. Otistik iki çocuğun göstermiş olduğu problem davranışların işlevsel analizi

12.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2002, (Özet Bildiri)

82. Special education teachers’ opinions and suggestions about teaching competencies of teacher candidates during practicums

28th Annual ABA (Association for Behavior Analysis) Convention, Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

83. ürkiye’de özel eğitim araştırmaları (1982-2001)

11.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2001, ss.9-16, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

87. Öğretmen adaylarının benzeşim ortamında öğretim yapma sürecindeki video kayıtlarına dayalı olarak kendi performanslarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.

XVIII. Congress Amse-Amce Waer Teaching and Training Today for Tomorrow Kongresi’nde (XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

88. Özel eğitim alanında gerçekleştirilen eylem araştırmalarının incelenmesi.

24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 37

1. Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi ve Aile

Özel Eğitimde Aile Eğitimi, ÇİFCİ TEKİNARSLAN İLKNUR, ÖNCÜL NURAY, Editör, Eğiten, Ankara, ss.289-331, 2024

2. Engelliler İçin Dijital Ortamlarda Tasarım

ENGELLİLİK VE ERİŞİLEBİLİR TASARIM, Cavkaytar, Atilla Ergenekon, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.102-141, 2023

3. Ev içi güvenlik

GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERDE GÜVENLİK BECERİLERİ, Güneş Özler, Naime, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.51-80, 2023

4. Özel eğitim aktörlerinde etik ve etik davranışlar

Eğitimde etik konular, Ayvaz Reis, Zerrin, Editör, İÜC Yayınevi, İstanbul, ss.60-73, 2023

6. KAVRAM ÖĞRETİMİNDE ORTAM DÜZENLEME VE MATERYAL KULLANIMI

ÖZEL EĞİTİMDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, Avcıoğlu, Hasan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.59-92, 2021

7. SOSYAL YETERLİK ve SOSYAL BECERİ

OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİM, Acar, Çimen, Sani Bozkurt, Sunagül, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.21-50, 2021

9. Kapsayıcı eğitim ve geçiş sürecinin planlanması.

Kapsayıcı eğitim özel eğitimde bütünleştirme., Gürgür, Hasan, Rakap, Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.155-180, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Farklı öğretim kademelerinde kapsayıcı eğitim uygulamaları.

Kapsayıcı eğitim: Özel eğitimde bütünleştirme, Gürgür, Hasan, Rakap, Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.207-230, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Okul öncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987, Ankara, ss.157-177, 2019

12. Çocuklarda sosyal etkileşim ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi.

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı.., Ergenekon, Yasemin, Editör, Ayrıntı Basımevi, Ankara, ss.81-96, 2019

13. Özel eğitim alanı, kaynaştırma, bütünleştirme/ kapsayıcı eğitim, bireyselleştirilmiş eğitim programı (BEP).

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı., Ergenekon, Yasemin, Editör, Ayrıntı Basımevi, Ankara, ss.17-35, 2019

14. Okulöncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Kaynaştırmada Başarı İçin Birlikte Yürüyelim: Yardımcı Destek Personelin El Kitabı, Yasemin Ergenekon, Editör, Ayrıntı Basımevi, Eskişehir, ss.157-177, 2019

15. Sosyal ve duygusal gelişim

Çocuk Gelişiminde Normal ve Atipik Gelişim, Cavkaytar, Atilla, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.104-137, 2019

16. Kaynaştırma ortamlarında tipik gelişen akranlar ve rolleri

Kaynaştırma ortamında uygulamalar., Batu, Emine Sema, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.107-139, 2019

17. İşe yerleştirme öncesinde iş koçunun rol ve sorumlulukları

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.101-145, 2018

18. Doğrudan öğretim

Özel eğitimde sosyal uyum becerilerinin öğretimi 2- Sosyal becerilerin öğretimi, Çifci Tekinarslan, İlknur, Öncül Nuray, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.99-136, 2018

19. İş yaşamında gerekli olan beceriler ve kazandırılması

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.19-77, 2018

20. Down sendromlu çocuklarda 0-6 yaş arası gelişim

0-6 yaş arası down sendromlu çocuklar ve gelişimleri: Aileler ve eğitimciler için kaynak kitap, Batu, Emine Sema, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.121-143, 2018

21. Sosyal becerilerin değerlendirilmesinde kullanılan yöntemler

Özel eğitimde sosyal uyum becerilerinin öğretimi 2- Sosyal becerilerin öğretimi, Çifci Tekinarslan, İlknur, Öncül, Nuray, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.39-97, 2018

22. Sosyal yeterliğin geliştirilmesinde okul öncesi ve ilköğretim dönemleri için etkinlikler.

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için (Öğretmen adayları ve Öğretmenler için), Vuran, Sezgin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.273-300, 2018

23. Sosyal yeterliğin geliştirilmesinde okul öncesi ve ilköğretim dönemleri için etkinlikler

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için öğretmen adayları ve öğretmenler için., Vuran, Sezgin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.273-300, 2017

24. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere yönelik eğitim ortamları ve düzenlemeler.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.22-58, 2016

25. Otizm spektrum bozukluğunu anlamak

Otizm spektrum bozukluğu aile bilgilendirme rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.9-21, 2016

26. Otizm spektrum bozukluğunu anlamak

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.95-124, 2016

27. Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test tekrar test (ön test-son test) yöntemiyle değerlendirilmesi.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.327-382, 2016

28. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere yönelik eğitim ortamları ve düzenlemeler

Otizm spektrum bozukluğu aile bilgilendirme rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.35-50, 2016

29. Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test tekrar test (ön test-son test) yöntemiyle değerlendirilmesi.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.325-382, 2016

31. Kaynaştırma ortamlarında bireyselleştirilmiş eğitim programları (BEP)

Özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.55-83, 2014

32. Sosyal yeterlik ve yaşam sorumluluğu alma becerileri

Özel gereksinimi olan öğrenciler için öğretim stratejileri, 10. Basımdan çeviri. (Strategies for teaching learners with special needs. Tenth edition, Yücesoy Özkan, Şerife, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.316-340, 2014

33. Kaynaştırma ve iş birliği

Özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.41-53, 2014

34. Okuma: Sözcük tanıma

Özel gereksinimi olan öğrenciler için öğretim stratejileri, 10. Basımdan çeviri. (Strategies for teaching learners with special needs, Tenth edition, Yücesoy Özkan, Şerife, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.113-140, 2014

35. Yasal düzenlemeler, yönetim yapısı ve denetim

Destek özel eğitim hizmetlerinin verimliliğinin araştırılması projesi (DESÖP), Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü., Ankara, ss.21-72, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

37. Down sendromlu çocuklarda 0-6 yaş arası gelişim

0 6 yaş Arası down sendromlu çocuklar ve gelişimleri: A ileler ve eğitimciler için kaynak kitap., Batu, Emine Sema, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.157-184, 2009
Metrikler

Yayın

146

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

56

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1032

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

35

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

44

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

55

Proje

17

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları