­

Doç. Dr. AYLA TOPUZ SAVAŞ


ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU

ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

34

Atıf (Scholar)

70

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2013

2007 - 2013

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr), Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1991 - 1998

1991 - 1998

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr)

2004

2004

Yüksek Lisans

Müşteri ilişkilerinde iletişim ve Eskişehir`deki özel sağlık kurumlarında sağlık personeline yönelik bir uygulama

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2017 - 2021

2017 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2004 - 2017

2004 - 2017

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

1999 - 2004

1999 - 2004

Uzman

Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2014 - 2024

2014 - 2024

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2021 - 2022

2021 - 2022

Enstitü Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Konaklama İşletmelerinde Pazarlama Araştırmaları

TEZ

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Dönem Projesi (Kurumsal İletişim/Halkla ilişkiler ve Reklamcılık ABD)

Seminer

Lisans

Lisans

Klavye Teknikleri (İletişim Fakültesi Basın ve yayın Bölümü)

Klavye Teknikleri (İletişim Fak. Basın Yayın Böl)

Klavye Teknikleri

Ön Lisans

Ön Lisans

STAJ

Reklamcılık

HALKLA İLİŞKİLER

DOĞRUDAN PAZARLAMA

Pazarlama İletişimi

Klavye Teknikleri

Doğrudan Pazarlama

Pazarlamada İletişim

Reklamcılık

Uluslararası Pazarlama

Halkla ilişkiler

Klavye Teknikleri (A ve B grubu)

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Klavye Teknikleri A ve B grubu

Uluslararası Pazarlama (Pazarlama Programı)

Uluslararası Pazarlama (Dış ticaret programı)

Tüketici Davranışları Sürdürülebilir Kalkınma

İletişim

Pazarlama Bilgi sistemleri

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Kamu Kurumlarında Kurumsal İletişim: CİMER Örneği

Topuz Savaş A. (Danışman)

C.BENGOĞULLARI(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

BELEDİYELERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARI: GEMLİK BELEDİYESİ ÖRNEĞİ

Topuz Savaş A. (Danışman)

Ç.KALKAN(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ÖZEL OKULLARIN INSTAGRAM HESAPLARINA YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ

Topuz Savaş A. (Danışman)

B.Gürsoy(Öğrenci)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Reklamlarda Politik Doğruculuk

Topuz Savaş A.

Anadolu Üniversitesi 20. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)

2022

2022

Hayvan Deneyleri Üzerine Bir Sosyal Reklam: Ralph’i Kurtar (Save Ralph)

Topuz Savaş A.

19. International Symposium Communication in the Millenium. , Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, ss.157-158, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PRACTICES OF MUNICIPALITIES: GEMLIK MUNICIPALITY CASE BELEDİYELERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARI: GEMLİK BELEDİYESİ ÖRNEĞİ

KALKAN Ç., TOPUZ SAVAŞ A.

AHİ EVRAN ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Kırşehir, Türkiye, 30 Kasım 2021, ss.409-410, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz

Topuz Savaş A.

2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi

TOPUZ SAVAŞ A.

V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK AÇISINDAN ZİNCİR HASTANELERİN WEB SAYFALARININ ANALİZİ

Topuz Savaş A., Suvacı B.

IV. Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2018), Eskişehir, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Political Correctness and Politically Correct People: South Park Case

TOPUZ SAVAŞ A.

The Asian Conference on Media, Communication, Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.71, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Kadınlara Yönelik Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Analizi

Suvacı B., Topuz Savaş A.

Communication in the Millennium CIM cimsymposium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing

TOPUZ SAVAŞ A., ŞENER G.

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.

Topuz Savaş A., Öztürk M. C.

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2020

2020

Mesleki Yazışmalara İlişkin Genel Bilgiler

Topuz Savaş A.

Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İLKAY BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını , Eskişehir, ss.3-27, 2020

2020

2020

Raporlar

Topuz Savaş A.

Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İlkay BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.151-183, 2020

2020

2020

Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotları

Topuz Savaş A.

İletişimde Seçme Konular 1, Prof. Dr. Suat Gezgin-Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.61-103, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış

TOPUZ SAVAŞ A.

İletişimde Seçme Konular 2, Prof. Dr. Suat Gezgin -Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-54, 2020

2020

2020

Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık

TOPUZ SAVAŞ A.

Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2, Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.173-204, 2020

2019

2019

Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamları

Topuz Savaş A.

Akademisyen Yayınları, Ankara, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Reklam Araştırmalarında Göstergebilim

ŞENER G., TOPUZ SAVAŞ A.

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019

2018

2018

Klavye Öğretimi

TOPUZ SAVAŞ A.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2018

2017

2017

Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri

TOPUZ SAVAŞ A.

Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017

2017

2017

Bireylerarası İletişimde Kültür

TOPUZ SAVAŞ A.

Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017

2012

2012

Hızlı ve Hatasız Yazma

TOPUZ SAVAŞ A.

Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012

2005

2005

Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler

Topuz Savaş A.

Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005

Ansiklopedide Bölümler

2020

2020

Kurumsal Reklam

Topuz Savaş A.

Detay Yayıncılık, ss.2, 2020

2019

2019

Marka Farkındalığı

Topuz Savaş A.

Detay Yayınevi, ss.2, 2019

2019

2019

Gerilla Pazarlama

Topuz Savaş A.

Detay Yayınevi, ss.2, 2019

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2020

Ağustos 2020

TURKISH STUDIES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Sanatsal Etkinlik

Temmuz 2018

Temmuz 2018

Klavye Öğretimi Ders videosu 7 bölüm

TOPUZ SAVAŞ A.