SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Uzaktan Okul Öncesi Öğretmen Destek Programı: Öğrenme Merkezleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.44, ss.516-542, 2017 (Hakemli Dergi)
Early Chıldhood Scıence Educatıon Trends In Turkey: Where From? Where To?
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.398-411, 2017 (Hakemli Dergi)
Early Childhood Science Education Trends In Turkey: Where From? Where To?
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.398-411, 2017 (Hakemli Dergi)
Eskişehir de yaşamboyu öğrenme başlığı altında yetişkin eğitiminin analizi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.34, ss.197-211, 2015 (Hakemli Dergi)
Research trends in Turkish distance education A content analysis of dissertations 1986 2014
EUROPEAN JOURNAL OF OPEN, DISTANCE AND E-LEARNING
, cilt.18, sa.2, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
İletişimin İşlevleri Sormacasının Türkçe Versiyonu İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.8, sa.4, ss.5-31, 2015 (Hakemli Dergi)
İletişim İşlevleri Sormacası nın Türkçe Versiyonu İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.5-31, 2015 (Hakemli Dergi)
The convergence of perceived efficacy beliefs and sciencing in early childhood classrooms
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.21, ss.85-99, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Using a MOOC to Train Teachers to Design and Deliver MOOCs
International Conference on Web-based Learning, İspanya, 21 - 23 Kasım 2022
From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning
International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019
Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019
Yetişkin Eğitimi
EPALE -Avrupada Yetişkin Eğitimi Platformu Projesi- Yetişkin Eğitiminde Yeni Beceriler Konferansı, 2 - 03 Kasım 2017
Open and Distance Learners’ Transactional Distance Perceptions in Synchronous Online Learning Environments
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2017, 5 - 09 Mart 2017
Dialogic and Help Seeking Behaviors of Online Learners A case of an Online Course In Proceedings of Society for Information Technology Teacher Education International Conference 2016 pp 238 240 Chesapeake VA
Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), 21 - 25 Mart 2016
UZAKTAN EĞİTİM OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN DESTEK PROGRAMININ GELİŞTİRİLMESİ
4. ULUSLARARASI OKULÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, 2 - 05 Eylül 2015
Uzaktan Eğitim Okul Öncesi Öğretmen Destek Programının Geliştirilmesi
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015
Instructional Dialogic Behaviors in a Distance English Class
The Future of Education, Florance, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015
Course Design for Culturally Diverse Learners
The Future of Education Conference, 11 - 12 Haziran 2015
Uzaktan İngilizce Eğitiminde Öğretim Diyaloğu Kullanımı
XVII Akademik Bilişim Konferansı, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015
Uzaktan Eğitim Yoluyla Avrupa Hapishanelerindeki Dil Engelini Ortadan Kaldırmak ELBEP
Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu: Teknoloji Tabanlı Öğretim, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2014
Oyunlaştırma, Oyun Felsefesi ve Eğitim: Gamification
Akademik Bilişim 2014, Mersin, Türkiye, 5 Şubat - 07 Mayıs 2014, ss.155-164
Nonverbal Communication in Online and Face to Face Environments and Social Presence in Online Learning
Association for Educational Communications and Technology, California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 30 Ekim 2010, ss.101
Eliminating Language Barriers in European Prisons Through Open and Distance Education Technology
IODL & ICEM JOINT CONFERENCE, 6 - 08 Ekim 2010, ss.171-181
Communication for international cooperation in e Learning Culture and Perception
2009 EADTU ANNUAL CONFERENCE, 7 - 10 Haziran 2009
Random-Effect Differential Item Functioning Across Group Unites by the Hierarchical Generalized Linear Model
the American Educational Research Association (AERA), 11 - 15 Nisan 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Uzaktan Öğrenmede STEM Eğitimi
STEM Eğitimi Perspektif Süreç ve Uygulamalar, Şengül S. Anagün, Muhammet Özden, Editör, Vizetek, ss.121-146, 2023
Açık ve Uzaktan Eğitimde STEM Yaklaşımı
Açıköğretim ile 40 Yıl: Uygulamalar ve Araştırmalar, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR Prof. Dr. Kamil ÇEKEROL Doç. Dr. Serpil KOÇDAR Dr. Öğr. Üyesi İlker KAYABAŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.601-636, 2023
Social Network Analysis of Online Learning Communities: An Inquiry of A Teachers’ Forum.
Current Research in Humanities and Social Sciences, Babacan Hasan, Tanrıtanır Bülent Cercis, Editör, Ivpe, ss.392-414, 2020
Effects of Virtual Laboratory On Learners’ Academic Achievement and Perceived Learning
Current Research in Educational Sciences, Şahin Harun, İnan Ruhi, Editör, Ivpe, ss.106-131, 2020
Investigating New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners
21st Century Skills and Education, Cahit Erdem, Hakkı Bağcı, Mehmet Koçyiğit, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.112-137, 2019
Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners
21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019
Bilim Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Fen Eğitiminde Güncel Konular, Özgür Taşkın, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.196-229, 2017
Bilimin Doğası ve Öğretimi
Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim Genç Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.30-52, 2016
Curious Teachers For Curious Kids: Lessons From The Project about Science in Early Childhood
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Jeanne Galbraith,Ozkan Ozgun,Mustafa Yasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.244-252, 2014
Facebook’s hidden potential: Facebook as an educational support tool inforeign language education
The Social Classroom Integrating Social Network Use In Education, Gorg Mallia , Editör, IGI- Global, ss.121-147, 2014