Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Amaç Yönelimli Pazarlama Uygulamaları: Patagonia Örneği

5th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, Kayseri, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022

Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları

3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020

Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi

International Symposium on Communication In The Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018

Classification and Evaluation of Different Adaptation Ad Formats: A Doctoral Research Paper

8th Biennial Conference of the Academy of World Business, Marketing and Management Development, Atina, Yunanistan, 17 - 20 Temmuz 2018

Dreaming of Neverland Past and Present of Advertising Creativity From the Perspectives of Turkish Advertising Creatives

13th Communication In the Millenium, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.181-190

Which is the Best Type to Persuade? Testimonial Types as a Persuasion Tactic

European Business Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Branded Podcasts: The Return of Aural Content with Examples From Turkey

Handbook of Research on the Future of Advertising and Brands in the New Entertainment Landscape, Blanca Miguélez-Juan, Gema Bonales-Daimiel, Editör, IGI Global, Hershey, ss.135-168, 2023

Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II, Çatalcalı Ceylan Ayşe, Batal Salih, Sülü Akgül Ceylan, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.227-256, 2022

Purpose-Driven Marketing Wars: Dishwashing Detergent Brands' Purpose-Driven Marketing Campaigns in Turkey

Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations, Santos, José Duarte, Editör, IGI Global, Hershey, ss.200-236, 2022

Dijital İçerik Pazarlaması

Anadolu Yayınları, Eskişehir, 2021

Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Web Sitesi ve Bloglar

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.178-213, 2021

Brand Purpose and Purpose-Driven Marketing: The New Digital

Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of Global Marketing, El-Gohary Hatem, Edwards David, Ben Mimoun Mohamed Slim, Editör, IGI Global, Hershey, ss.330-361, 2021

Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Podcast

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.146-177, 2021

Sosyal Medya Reklam Uygulamaları

Dijital Çağda Reklam, Yıldız Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.92-129, 2021

Dijital Medyada Kişisel Yayın

Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Özbaş Anbarlı Züleyha, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.136-164, 2021

Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Video

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.72-110, 2021

Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Sosyal Ağlar

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.112-145, 2021

Diğer Pazarlama İletişimi Unsur ve Uygulamaları

Pazarlama İletişimi, Oyman Mine, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-242, 2020

Reklam Araştırmalarında Web Analitik Kullanımı

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.121-151, 2019

Advertising Adaptation: Beyond Standardization and Translation of Ads

Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies, Khosrow-Pour, Mehdi, Editör, IGI Global, Hershey, ss.145-167, 2019

Afet Farkındalık Kampanyalarında Durum Analizi

Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, Usta İlker, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.26-60, 2017

Uygulama Planları

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Balaban Salı Jale, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.126-147, 2016

Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi

Reklam Kampanya analizi, Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.140-164, 2016

Tanıklı Reklam: Reklamda "Bir Bilen"i Göstermek

Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İÇTEN DUYGU, SEÇİM MUSTAFA ÖZGÜR, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.119-157, 2016

Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi

Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.139-165, 2016

Efsane Reklamcılar ve Efsane Reklamları

Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İÇTEN DUYGU, SEÇİM MUSTAFA ÖZGÜR, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.211-272, 2016

Görsel Kimlik

Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.163-176, 2014

Marka Adı Belirlenmesi

Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.155-162, 2014

Marka Vizyonu

Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.89-96, 2014

Reklam

Pazarlama İletişimi, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.28-47, 2013

Metrikler

Yayın

38

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2