Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.58-84, 2017 (Hakemli Dergi)
Kullanıcı Tanıklığı ve Uzman Tanıklığı Reklamlarına Yönelik Tutumların Karşılaştırılması
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.12, ss.120-137, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi
International Symposium on Communication In The Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018
Classification and Evaluation of Different Adaptation Ad Formats: A Doctoral Research Paper
8th Biennial Conference of the Academy of World Business, Marketing and Management Development, Atina, Yunanistan, 17 - 20 Temmuz 2018
Publicity vs. Advertisement: The Comparison of Consumer Attitudes for Advertisements and Publicities in Newspapers for Technological Products
Global Business Conference, Dubrovnik, Hırvatistan, 13 - 16 Ekim 2010
Türkiye’de 4207 Sayılı Sigara Yasağı ile Ortaya Çıkan Smirting Kavramı ve Bu Kavramın Türk İlişki Anlayışına Yansıması
Sessizsiniz- 6. Ulusal İletişim Öğrencileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2010
Which is the Best Type to Persuade? Testimonial Types as a Persuasion Tactic
European Business Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu
Detay Yayıncılık, Ankara, 2022
Dijital İçerik Pazarlaması
Anadolu Yayınları, Eskişehir, 2021
Tanıklı Reklam: Reklamda "Bir Bilen"i Göstermek
Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İÇTEN DUYGU, SEÇİM MUSTAFA ÖZGÜR, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.119-157, 2016
Görsel Kimlik
Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.163-176, 2014
Marka Adı Belirlenmesi
Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.155-162, 2014
Marka Vizyonu
Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.89-96, 2014