Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. 2024 Paris Olimpiyat Oyunları’nda Resmi Sponsor Markaların Olimpiyat Temalı İçeriklerinin İncelenmesi

the 20th International Symposium of Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 06 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2. Amaç Yönelimli Pazarlama Uygulamaları: Patagonia Örneği

5th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, Kayseri, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

3. Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları

3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

4. Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi

International Symposium on Communication In The Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

5. Classification and Evaluation of Different Adaptation Ad Formats: A Doctoral Research Paper

8th Biennial Conference of the Academy of World Business, Marketing and Management Development, Atina, Yunanistan, 17 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

6. Dreaming of Neverland Past and Present of Advertising Creativity From the Perspectives of Turkish Advertising Creatives

13th Communication In the Millenium, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.181-190, (Tam Metin Bildiri)

8. Türkiye’de 4207 Sayılı Sigara Yasağı ile Ortaya Çıkan Smirting Kavramı ve Bu Kavramın Türk İlişki Anlayışına Yansıması

Sessizsiniz- 6. Ulusal İletişim Öğrencileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

9. Which is the Best Type to Persuade? Testimonial Types as a Persuasion Tactic

European Business Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 28

1. Transmedya ve Reklamcılık

Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi, BOZKURT YASEMİN, Editör, NEU Press, Konya, ss.187-216, 2024

2. Sürdürülebilirlik, Marka İletişimi ve Reklamcılık

Dijital Dönüşüm Çağında Yeni Nesil Reklamcılık ve Marka İletişimi, BOZKURT YASEMİN, Editör, NEU Press, Konya, ss.295-328, 2024

3. Reklamda Strateji ve Yaratıcı Yapım Uygulamaları (Execution) İlişkisi

Reklamda Strateji, Aslan Emre Ş., Editör, NEU Press, Konya, ss.401-426, 2023

4. Branded Podcasts: The Return of Aural Content with Examples From Turkey

Handbook of Research on the Future of Advertising and Brands in the New Entertainment Landscape, Blanca Miguélez-Juan, Gema Bonales-Daimiel, Editör, IGI Global, Hershey, ss.135-168, 2023

6. Purpose-Driven Marketing Wars: Dishwashing Detergent Brands' Purpose-Driven Marketing Campaigns in Turkey

Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations, Santos, José Duarte, Editör, IGI Global, Hershey, ss.200-236, 2022

7. Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II, Çatalcalı Ceylan Ayşe, Batal Salih, Sülü Akgül Ceylan, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.227-256, 2022

8. Dijital İçerik Pazarlaması

Anadolu Yayınları, Eskişehir, 2021

9. Dijital Medyada Kişisel Yayın

Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Özbaş Anbarlı Züleyha, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.136-164, 2021

10. Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Sosyal Ağlar

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.112-145, 2021

11. Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Podcast

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.146-177, 2021

12. Sosyal Medya Reklam Uygulamaları

Dijital Çağda Reklam, Yıldız Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.92-129, 2021

13. Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Web Sitesi ve Bloglar

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.178-213, 2021

14. Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Video

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez, Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.72-110, 2021

15. Brand Purpose and Purpose-Driven Marketing: The New Digital

Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of Global Marketing, El-Gohary Hatem, Edwards David, Ben Mimoun Mohamed Slim, Editör, IGI Global, Hershey, ss.330-361, 2021

16. Diğer Pazarlama İletişimi Unsur ve Uygulamaları

Pazarlama İletişimi, Oyman Mine, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-242, 2020

17. Reklam Araştırmalarında Web Analitik Kullanımı

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.121-151, 2019

18. Advertising Adaptation: Beyond Standardization and Translation of Ads

Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies, Khosrow-Pour, Mehdi, Editör, IGI Global, Hershey, ss.145-167, 2019

19. Afet Farkındalık Kampanyalarında Durum Analizi

Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, Usta İlker, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.26-60, 2017

20. Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi

Reklam Kampanya analizi, Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.140-164, 2016

21. Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi

Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.139-165, 2016

22. Efsane Reklamcılar ve Efsane Reklamları

Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İÇTEN DUYGU, SEÇİM MUSTAFA ÖZGÜR, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.211-272, 2016

23. Uygulama Planları

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Balaban Salı Jale, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.126-147, 2016

24. Tanıklı Reklam: Reklamda "Bir Bilen"i Göstermek

Reklam Diyor Ki 1, ÇALLI İÇTEN DUYGU, SEÇİM MUSTAFA ÖZGÜR, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.119-157, 2016

25. Görsel Kimlik

Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.163-176, 2014

26. Marka Adı Belirlenmesi

Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.155-162, 2014

27. Marka Vizyonu

Markalaşma Yolunda KOBİ lerde Marka Yapılandırma ve Yönetimi, Uztuğ Ferruh, Editör, ATSO, Antalya, ss.89-96, 2014

28. Reklam

Pazarlama İletişimi, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.28-47, 2013
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

102

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3