Eğitim Bilgileri
2022 - 2023
2022 - 2023Post Doktora
University of Colorado at Boulder, University of Colorado Boulder: College of Media, Communication and Information, Department of Communication, Amerika Birleşik Devletleri
2014 - 2015
2014 - 2015Post Doktora
Lund University, School of Economics and Management, Marketing , İsveç
2006 - 2013
2006 - 2013Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye
2001 - 2006
2001 - 2006Lisans
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İngilizce İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Bütünleşik Doktora
Sanat ve pazarlama: Türkiye'deki sanat galerilerinde pazar odaklılık ve performans ilişkisi
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)
2014 - 2022
2014 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)
2007 - 2014
2007 - 2014Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)
Yönetimsel Görevler
2016 - 2021
2016 - 2021Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
2011 - 2014
2011 - 2014Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
The impact of digital presence on the relationship between innovativeness and firm performance in Sub-Saharan Africa
Ağlargöz F. (Danışman)
M.SANI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
The impact of The Korean wave (hallyu) on consumer behavior of generation z
Ağlargöz F. (Danışman)
S.ERARSLAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İnternette kültür adaptasyonu: Türkiye ve Azerbaycan alışveriş siteleri üzerine bir içerik analizi
Ağlargöz F. (Danışman)
A.GAFARZADA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Dijital çağda marka nefreti ve sonuçları üzerine bir araştırma
Ağlargöz F. (Danışman)
Ö.ÇILDIRIM(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Teknolojiye hazır olma ile teknolojiye dayalı bankacılık ürünleri ve hizmetleri kullanım niyeti arasındaki ilişki
Ağlargöz F. (Danışman)
A.MONEİR(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Tüketicilerin Nöropazarlama Uygulamalarına Yönelik Değerlendirmeleri
Ağlargöz F.
M.Sheikhi(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Türkiye’deki Fast-Food Şirketlerinin Sosyal Medya Üzerinden Genç Kuşaklara Yönelik Pazarlama Çalışmaları
Ağlargöz F. (Danışman)
A.Osman(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Konaklama İşletmelerinde Uygulanması
Ağlargöz F. (Danışman)
E.Acar(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
E-Ticaret Sektöründe Kargo Taşımacılığı Hizmetinin Müşteri Algısına Etkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
T.Yıldırım(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Sosyal Ticaret: Büyük İşletme Ve Mikro Girişimlere Yönelik Bir İçerik Analizi
Ağlargöz F. (Danışman)
F.Yüncü(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Sosyal Medya Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Nasıl Etkiliyor? Sosyal Medya Kullanımın Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
H.Türkan(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Kuşak Farkına Göre Pazarlama Stratejileri
Ağlargöz F. (Danışman)
E.Bilge(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Seçimine Etkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
E.Önkol(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Reklamların Tüketici Kültür Ve Davranışlarının Şekillendirmesinde Olan Etkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
A.SABOURY(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Hastaların Eczane Seçimi
Ağlargöz F. (Danışman)
T.Berker(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Dünya'da ve Türkiye'de Dijital Tarım Süreci
Ağlargöz F. (Danışman)
M.Selman(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Heartbound: Artırılmış Gerçeklik Destekli Kültür Turizmi Uygulamasi
Ağlargöz F. (Danışman)
O.Onat(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Türk Firmalarının Dünya Pazarlarına Açılmasında Devletimizin Yapabilecegi Dış Faaliyetler
Ağlargöz F. (Danışman)
E.Kırlı(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Psikolojik Taciz (Mobbing) Hizmet Sektörü Çalışanlarına Yönelik Bir Çalışma
Ağlargöz F. (Danışman)
M.Yılmaz(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Bütüncül Kanallı (Omnichannel) Pazarlamanın Tüketici Davranışlarına Etkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
A.Şimşek(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Emlak Firmalarının Yayınladığı Reklamlar ve Bu Reklamların Tüketiciler Üzerinde Etkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
M.Ali(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Dijital Pazarlama Yönetimi ve Dijital Pazarlama Kullanımının Markaya Etkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
E.Tüfek(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Türkiye'de Isıtma Cihazlarının Enerji Verimliliği ve Enerji Etiketlemesi Hakkında Tüketici Farkındalığı ve Tercihleri
Ağlargöz F. (Danışman)
B.Tatlı(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Türkiye’de Isı Pompası Pazarlama Stratejisi
Ağlargöz F. (Danışman)
İ.Çekiç(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Dışarıda Yeme İçme Olgusu ve Sosyal Medya İlişkisi
Ağlargöz F. (Danışman)
S.Demircan(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Sürdürülebilir Tüketimde Yeniden Amaçlandırmanın Görsellerle Anlamlandırılması
Ağlargöz F.
Alanya Akademik Bakış , cilt.6, sa.2, ss.2457-2479, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Teknolojiye Hazır Olma İle Teknolojiye Dayalı Bankacılık Ürünleri ve Hizmetleri Kullanım Niyeti Arasındaki İlişki: Afganistan’da Bir Araştırma
ZAKİRİ A. M., AĞLARGÖZ F.
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.83-108, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları
ÇILDIRIM Ö., AĞLARGÖZ F.
Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.36-63, 2021 (Hakemli Dergi)
2017
2017Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
ÖZTÜRK S. A., ÖZATA F. Z., AĞLARGÖZ F.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.4, ss.137-150, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
2015Sanat ve Pazarlamanın Sıra Dışı Birlikteliği
AĞLARGÖZ F., ÖZTÜRK S. A.
İleti-ş-im , cilt.12, sa.23, ss.169-189, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Sanat Dünyasının Kültürel Aracıları: Türkiye'deki Sanat Galerilerinin Profili
AĞLARGÖZ F., ÖZTÜRK S. A.
SDÜ Arte - Güzel Sanatlar Fakültesi Sanat Dergisi , cilt.8, sa.15, ss.27-51, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Müptelalardan Mesafelilere Sosyal Ağ Sitesi Kullanıcısı Gençler Kullanma Motivasyonları ve Davranışları Açısından Profilleri
ÖZATA F. Z., KILIÇER T., AĞLARGÖZ F.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.19-38, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
2010Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik
KİMZAN H. S., AĞLARGÖZ F.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.277-296, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2019
2019Shared on your (Hi)Story: Instagram as a Tool for Informal Education in Museums
AĞLARGÖZ F., AĞLARGÖZ O., İLHAN T. T., KAYA F.
7th Estonian Digital Humanities Conference, Tallinn, Estonya, 4 - 06 Aralık 2019, ss.15-17
2018
2018A Practical Guide To Videography
AĞLARGÖZ F.
International Conference on Business, Management and Economics, Berlin, Almanya, 21 - 23 Aralık 2018
2017
2017Box-ing Happiness
AĞLARGÖZ F., Kaya F.
30th International Business-Information-Management-Association Conference, Madrid, İspanya, 8 - 09 Kasım 2017, ss.3512-3513
2016
2016Collaborative Consumption or Collaborative Transgression and How the Institutions Matter?
AĞLARGÖZ O., AĞLARGÖZ F.
7th EURAM Early Career Colloquium – “Winter Olympics”, Halle-Wittenberg, Almanya, 24 - 26 Şubat 2016
2015
2015Trojan horse at the gate: A Critical performativity of managerialist clichés
AĞLARGÖZ O., AĞLARGÖZ F.
Managing and Organizing in Contexts of Change A Paper Development Workshop for PhD Students and Early Career Scholars in Central and Eastern Europe (CEE), Varşova, Polonya, 29 - 30 Ekim 2015
2015
2015Sharing as a New Way of Consumption
AĞLARGÖZ F.
Summer Global Business Conference 2015, Shibenik, Hırvatistan, 30 Eylül - 03 Ekim 2015, ss.13-14
2015
2015How Foreign Branding Affect Brand Personality and Purchase Intention?
ÖZTÜRK S. A., ÖZATA F. Z., AĞLARGÖZ F.
International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015), Viyana, Avusturya, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283-299
2015
2015How foreign branding effect brand personality and purchase intention
ÖZTÜRK S. A., ÖZATA F. Z., AĞLARGÖZ F.
IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283
2015
2015Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
ÖZATA F. Z., ER İ., ÖZTÜRK S. A., AĞLARGÖZ F.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.625-626
2012
2012Uses and gratifications theory as a way of understanding college students use of social media
AĞLARGÖZ F., ÖZATA F. Z.
Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media, Napoli, İtalya, 16 Eylül 2012 - 19 Eylül 2013, ss.2
2012
2012What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product
ÖZTÜRK S. A., AĞLARGÖZ F.
4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, İtalya, 25 - 26 Ekim 2012
2011
2011Online Social Network Users View of Political Consumerism A Case of Facebook
AĞLARGÖZ F., KİMZAN H. S.
10th International Conference Marketing Trends, 2011, Paris, Fransa, 20 - 22 Ocak 2011, ss.750
2008
2008Consumers' Evaluation of Chinese Goods: The Case of Turkish Consumers
ÖZTÜRK S. A., AĞLARGÖZ F., ALKARA İ., AKIN Ö.
International Journal of Arts Sciences (IJAS) Conference, Gottenheim, Almanya, 1 - 04 Aralık 2008, cilt.1
Kitap & Kitap Bölümleri
2024
2024CSR Value Co-Creation in a Circular Economy: The Case of Returhuset
Ağlargöz O., Ağlargöz F.
Approaches to Corporate Social Responsibility: Knowledge, Values, and Actions, Stefan Markovic, Adam Lindgreen, Nikolina Koporcic, Milena Micevski, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.164-174, 2024
2024
2024Toward a Packaging-Free Society: A Historical Journey of Institutionalization and the Way Forward
Ağlargöz O., Ağlargöz F.
The Future ofConsumption: How Technology, Sustainability andWellbeing will Transform Retail andCustomer Experience, Kristina Bäckström, Carys Egan-Wyer, Emma Samsioe, Editör, Palgrave Macmillan, London , Zürich, ss.127-143, 2024
2022
2022Enforcing Brands to Be More Sustainable: The Power of Online Consumer Reviews
Ağlargöz F.
Social and Sustainability Marketing: A Casebook for Reaching Your Socially Responsible Consumers through Marketing Science, Jishnu Bhattacharyya, Manoj Kumar Dash, Chandana Hewege, Sathyaprakash Balaji Makam, Lim Weng Marc, Editör, Routledge, London/New York , Florida, ss.387-413, 2022
2022
2022Brand Co-Creation and Degrowth: Merging the Odd Couple
Ağlargöz F.
Research Handbook on Brand Co-Creation Theory, Practice and Ethical Implications, MARKOVIC STEFAN, GYRD-JONES RICHARD, VON WALLPACH SYLVIA, LINDGREEN ADAM, Editör, Edward Elgar , Gloucester, ss.317-336, 2022
2021
2021Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi
AĞLARGÖZ F.
Dijital Çağda Reklam, YILDIZ SERDAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.216-245, 2021
2021
2021Dijital Tüketici
AĞLARGÖZ F.
Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Özbaş Anbarlı Züleyha, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.22-46, 2021
2021
2021Pandeminin Sürdürülebilir Tüketime Etkisi
Ağlargöz F.
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven M. Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.27-50, 2021
2021
2021Employer Branding as a Strategic Tool for Human Resources Management
AĞLARGÖZ F., AĞLARGÖZ O.
Contemporary Issues in Strategic Human Resource Management, Karoğlu Ertuğrul, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.211-228, 2021
2021
2021Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Influencer Pazarlama
AĞLARGÖZ F.
Dijital İçerik Pazarlaması, GÜLMEZ EMRAH, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.214-241, 2021
2020
2020The Collaborative and Sharing Economy
AĞLARGÖZ O., AĞLARGÖZ F.
Anarchism, Organization and Management: Critical Perspectives for Students, Parker, Martin Stoborod, Konstantin Swann, Thomas, Editör, Routledge, London, ss.157-169, 2020
2020
2020Diğer Pazarlama İletişimi Unsur ve Uygulamaları
AĞLARGÖZ F., GÜLMEZ E.
Pazarlama İletişimi, Oyman Mine, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-242, 2020
2020
2020Pazarlama Çevresi
AĞLARGÖZ F.
Pazarlamaya Giriş, Öztürk Sevgi Ayşe, Ağlargöz Feyza, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.58-85, 2020
2020
2020Diğer Pazarlama İletişimi Unsur ve Uygulamaları
AĞLARGÖZ F., GÜLMEZ E.
Pazarlama İletişimi, Oyman Mine, Erdoğan B. Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.206-242, 2020
2019
2019Tüketici Araştırmalarında Videografi Kullanımı
AĞLARGÖZ F.
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.3-35, 2019
2018
2018The Marketing Environment
AĞLARGÖZ F.
Principles of Marketing, Öztürk Sevgi Ayşe, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.50-77, 2018
2017
2017İşletme Bilgi Sistemleri ve İnsan Kaynakları Bilgi Sistemi
BENLİGİRAY S., HACIKÖYLÜ C., KOL E., KARAGÜL A. A., AĞLARGÖZ F., LEZKİ Ş., et al.
Belge Yönetimi ve Ofis Uygulamaları, Yaşar Hoşcan, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF, Eskişehir, ss.115-136, 2017
2017
2017İnsan Kaynakları Yönetiminde Form Kullanımı
BENLİGİRAY S., AĞLARGÖZ F.
Belge Yönetimi ve Ofis Uygulamaları, Hoşcan Yaşar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.138-173, 2017
2017
2017Kuşaklararası Sosyal Medya
AĞLARGÖZ F.
Kuşak Kavramına Disiplinler Arası Bakış, Özkoç Hatice Hicret, Bayrakdaroğlu Funda, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.173-202, 2017
2016
2016Bilgi Güvenliği Yönetim Standartları
AĞLARGÖZ F.
İş Hayatında Standartlar, Baraz Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.116-142, 2016
2016
2016Pazarlama ve Pazarlama Karması
AĞLARGÖZ F.
Tanıtım ve Pazarlama, Ağlargöz Feyza, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.2-37, 2016
Desteklenen Projeler
2016 - 2019
2016 - 2019Kapıdaki Truva Atı: Yönetimciliğin Klişeler Aracılığıyla Keşfi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
AĞLARGÖZ F., AĞLARGÖZ O. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Ortak Tüketim mi? Suç Ortaklığı mı? Ve Kurumlar Bunun Neresinde?
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
AĞLARGÖZ F. (Yürütücü)
2011 - 2013
2011 - 2013Sanat ve Pazarlama: Türkiye’deki Sanat Galerilerinde Pazar Odaklılık ve Performans İlişkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Ağlargöz F., Öztürk S. A. (Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorAcademy of Marketing Visual Methods SIG
Üye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mayıs 2023
Mayıs 202341st IBIMA International Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Granada, İspanya
Mayıs 2022
Mayıs 202239th IBIMA International Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Granada, İspanya
Nisan 2021
Nisan 202137th IBIMA International Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Cordoba, İspanya
Kasım 2020
Kasım 202036th IBIMA International Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Granada, İspanya
Haziran 2020
Haziran 2020ICABM2020
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Porto, Portekiz
Haziran 2020
Haziran 2020IRDITech Management 2020
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
İstanbul, Türkiye
Nisan 2020
Nisan 202035th IBIMA International Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Sevilla, İspanya
Haziran 2019
Haziran 2019Qualitative Paper Development Workshop in Management & Marketing (TÜBİTAK 2223-D)
Çalıştay Organizasyonu
Ağlargöz F.
Eskişehir, Türkiye
Mayıs 2019
Mayıs 2019IRDITech Management 2019
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
İstanbul, Türkiye
Haziran 2018
Haziran 2018ICABM2018
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Porto, Portekiz
Mayıs 2018
Mayıs 2018IRDITech Management 2018
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
İstanbul, Türkiye
Haziran 2015
Haziran 201520. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ağlargöz F.
Eskişehir, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2022 - 2023
2022 - 2023Doktora Sonrası Araştırma
Doktora Sonrası Araştırma
University of Colorado at Boulder, Amerika Birleşik Devletleri
2021 - 2021
2021 - 2021Erasmus Programı
Ders Verme
Princess Sumaya University for Technology, Ürdün
2018 - 2018
2018 - 2018Erasmus Programı
Ders Verme
Orkhon University, Moğolistan
2018 - 2018
2018 - 2018Erasmus Programı
Ders Verme
Nanjing University of Aeronautics and Astronautics, Çin
2014 - 2015
2014 - 2015Doktora Sonrası Araştırma
Doktora Sonrası Araştırma
Lund University, İsveç
2013 - 2013
2013 - 2013Erasmus Programı
Ders Verme
ISAG , Portekiz
Ödüller
Haziran 2015
Haziran 2015PPAD Prof.Dr. Mehmet Oluç En İyi Bildiri 3.'lük Ödülü
Pazarlama Ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Burslar
2022 - 2023
2022 - 20232219 Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
TÜBİTAK
2014 - 2015
2014 - 20152219 Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
TÜBİTAK
2006 - 2013
2006 - 2013