Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (10)
Scopus (12)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 69

3. COVID-19 Salgını ve Erken Çocukluk Özel Eğitim Hizmetleri

International EJER Congress 2021, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.893-894, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Türkiye’de Suriyeli Çocuklar ve Bütünleştirme Konusu Yazılı Basında Nasıl Yer Alıyor

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (Uluslararası Katılımlı)-UOEK 2020, Bursa, Türkiye, 16 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

5. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Dil ve Konuşma Terapisi Hizmetinin Sunulma Süreci

VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

6. Kaynaştırma uygulamalarında sınıf içi sosyal etkileşim

V. TURKCESS Ulusalararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Özel Gereksinimli Çocukların Eğitiminde Ailelerin Önemi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1397-1407, (Tam Metin Bildiri)

8. Tutuklulara 3D Yazıcı Kullanımı Becerileri Kazandırma: Geleceği Birlikte Yazalım

The 6th International Eurasian Educational Research Congress, EJER, Ankara University, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1456-1564, (Tam Metin Bildiri)

11. Destek eğitim hizmetlerinin işleyişinde etkili faktörler

V.TURKCESS Uluslarası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmen Adayları Gözünden Kaynaştırma Eğitimi

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. Kaynaştırma Uygulamalarında Ekip Çalışmalarında Ortak Hedefler Nasıl Oluşturulabilir?

ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE EĞİLİMLER KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2018, ss.497-508, (Tam Metin Bildiri)

17. Özel Gereksinimli Öğrenci Aileleri Eğitim Süreçlerine Ne Kadar Dahil Oluyorlar?

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Okul Öncesi Özel Eğitim Alanında Yapılan Aile Katılımı Çalışmalarının İncelenmesi

2nd INTERNATIONAL CONGRESS ON EARLY CHILDHOOD INTERVENTION (ICECI2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Okul Öncesi Eğitim Kurumunda Kaynaştırma Eğitimi Ve Destek Eğitim Hizmetlerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, cilt.1, ss.532-533, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Özel Gereksinimli Öğrenci Aileleri Eğitim Süreçlerine Ne Kadar Dahil Oluyorlar?

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.608-618, (Tam Metin Bildiri)

22. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Toplantısında Ekip Çalışması: İşbirlikli Eylem Araştırması

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

23. Bütünleştirme Sınıflarında Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

26. Kaynaştırma Ortamlarında Destek Özel Eğitim Hizmetleri İşleyiş Sürecinin İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-8, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Kaynaştırma Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Farklılıklara İlişkin Görüşleri

IV th International Eurasian EducationalResearch Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Kaynaştırma ve İşitme Kayıplı Bir Öğrenci: Ne Tür Sorunlar Yaşanıyor?

IV th International Eurasian EducationalResearch Congress, 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. EMERGING TRENDS IN QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION

IV th International Eurasian EducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Yetersizliği Olan Bireylerin Topluma Tam Katılımlarında Yasal Düzenlemelerin Etkisi.

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. Examining Teachers Opinions on the Difficulties Encountered in Inclusive Education Environments with Students with Hearing Loss

26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

33. Employment of individuals with disability: A meta-synthesis study.

26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

34. Impact of legal regulations on the full participation of the students with special needs in the society

26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

39. Destek Özel Eğitim Hizmeti Sunan Öğretmenlerin Uygulamaları Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. Review of teachers opinions about differentiated instruction practices in inclusive classes

4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

41. Guidance process of pre school age children with hearing Impairment towards inclusive settings Parents opinions

4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

43. Process review of Individualized Education Program IEP for students with hearing loss in inclusive classes

4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

47. Examining the Implementation of Inclusive Education and Special Educational Support Services for Students with Hearing Loss in Turkey

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

48. Students with hearing loss in inclusive education Why and how

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

49. Özel Eğitim Alanında Başarılı Ekip Özellikleri

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. İşitme Engelli Çocukların Kaynaştırma Süreçlerinde Oluşturulan Ekiplerde Etkili İşbirliği

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

52. Examination the teachers professional development process in the field of education of the hearing impaired A coaching model

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

53. Examination of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. Inclusive education and special education support services

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. İşitme Engelli Öğrencilerin Bulunduğu Kaynaştırma Ortamlarında Fiziksel Düzenlemeler.

5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

63. Inclusion practices towards children with hearing loss in preschool level ICEM case

International confess on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

66. İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetler ve Etik

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

68. İşitme Engelli Öğrencilerin Kaynaştırma Eğitimlerine Yönelik Düzenlemeler

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, ss.39-40, (Özet Bildiri)
Kitaplar 36

2. Özel Eğitim

2033 Türkiye Eğitim Politikaları Strateji Belgesi, Akgündüz Devrim, Editör, İstanbul Aydın Üniversitesi, İstanbul, ss.380-401, 2023

4. DANIŞMANLIK, KOÇLUK VE MENTORLUK

EĞİTİMDE ETKİLEŞİMLER: Uzmanlar İçin İş Birliği Becerileri, Eylem Dayı, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.192-215, 2022

5. İşitme Yetersizliği Eğitimine Aile Katılımı

Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, , Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.251-274, 2022

6. İşitme Yetersizliği Eğitimine Aile Katılımı

Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Aile Katılımı, Vesile Yıldız Demirtaş, Filiz Karadağ, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.251-274, 2022

8. İşitme ve Görme Yetersizliği Olan Bireylerin Toplum Yaşama Katılımı

İşitme ve Görme Yetersizliği, Gürgür Hasan, Şafak Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-341, 2021

9. Empowering Teachers Who Work in Inclusive Practices: E-Coaching

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt, Aras, Editör, IGI Global Information Science Reference (an imprint of IGI Global), Hershey, ss.386-400, 2021

10. Empowering teachers who work in inclusive practices: E-coaching

Handbook of research on emerging pedagogies for the future of education: Trauma-informed, care, and pandemic pedagogy, ARAS BOZKURT, Editör, IGI Global, ss.386-400, 2021

12. Pandemi döneminde özel gereksinimli çocuklar: Evde baş başa kaldık ne yapacağız?

Pandemi döneminde eğitim İyileştirelim iyileşelim, D. Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.191-212, 2020

13. İşitme Kaybı ve Ek Yetersizliği Olan Öğrenciler

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Şafak Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.73-93, 2020

14. Pandemi Döneminde Özel Gereksinimli Çocuklar: Evde Baş Başa Kaldık Ne Yapacağız?

Pandemi Döneminde Eğitim İyileşelim İyileştirelim, Kürüm-Yapıcı Dilruba, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.191-207, 2020

15. Analysis of a Physics Lesson at a High School Hosting Hearing Impaired Students as Part of Inclusion Practice

Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies, Şakir Çınkır, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.219-234, 2020

16. Kaynaştırma (Bütünleştirme) ve Destek Özel Eğitim Hizmetleri

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, İbrahim Halil Diken, Editör, PEGEM, Ankara, ss.124-143, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler

Özel eğitim ve Kaynaştırma, Diken, H.İbrahim, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.76-102, 2020

18. Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler - 1

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Diken, İbrahim Halil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-74, 2020

20. Kapsayıcı Eğitim ve Felsefi Temelleri

Kapsayıcı Eğitim, Hasan Gürgür, Salih Rakap, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.2-14, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

21. Qualitative Research Methods

Research Methods, Ali Ersoy, Editör, ANADOLU UNIVERSITY PRESS, Eskişehir, ss.95-120, 2018

22. Türkiye’deki Engelli Bakım ve Rehabilitasyon Hizmetlerine İlişkin Mevzuat

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Hasan Gürgür, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.115-142, 2018

24. Eğitimci/Uzmanlarla İş Birliği

GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİ OLAN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR (0-6 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Özlem Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.160-193, 2017

25. 6-12 Yaş Çocuklarda Ailelerle İşbirliği

GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİ OLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER (6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.158-178, 2017

26. Yetişkinlik Nedir?

YETİŞKİNLİĞE GEÇECEK BİREYLERE EVDE GELİŞİMSEL DESTEK (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Avşar Ardıç, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.2-20, 2017

27. Gelişimsel Yetersizliği Olan Ergenin Eğitimi

GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİ OLAN ERGENLİK DÖNEMİ BİREYLER (12-18 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Murat Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.142-170, 2017

28. Uzman - Aile İş Birliği

6-12 YAŞ ÖĞRENCİLERE KURUMDA AKADEMİK OLMAYAN ALANLARDA DESTEK (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Sezgin Vuran, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.168-184, 2017

29. 6-12 Yaş Arasındaki Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocukların Özellikleri

GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ, DİKEN, İBRAHİM HALİL, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.74-94, 2017

30. Genel Eğitim Programları ve Özel Eğitim Uygulamaları

Özel Eğitim, Cavkaytar, Atilla, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.343-366, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

31. MEB Özel Eğitim Hizmetleri

Geçici koruma altında özel eğitime ihtiyacı olan bireylere yönelik özel eğitim hizmetleri kılavuz kitabı., Necdet Karasu Ertan Göv Turgut Bağrıaçık, Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.64-121, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

32. İşitme Yetersizliği Olan Bireyler

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-I, Diken İbrahim Halil, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ Basımevi, Eskişehir, ss.72-97, 2017

33. İşitme Yetersizliği Olan Bireyler

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Bireyler (12-18 Yaş) ve Özellikleri, İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.73-87, 2017

35. Eylem araştırması

Eğitimde nitel araştırma desenleri, Ahmet Saban, Ali Ersoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-50, 2016
Metrikler

Yayın

148

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

103

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1529

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

84

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

150

Proje

35

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları