Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (10)
Scopus (12)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (5)
5. Towards an understanding of resource room teaching practices: a case study of a middle school in Turkey
EDUCATION 3-13 THE PROFESSIONAL JOURNAL FOR PRIMARY EDUCATION
, cilt.51, sa.8, ss.1229-1244, 2023 (ESCI, Scopus)
6. Özel Gereksinimli Öğrencilere Sunulan Kaynaştırma/Bütünleştirme Uygulamalarının Basındaki Yeri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.724-744, 2022 (TRDizin)
7. Expert Perspectives on Distance Special Education Interventions for Students with Special Needs and Their Families in Turkey During the COVID-19 Pandemic
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.23, sa.1, ss.133-164, 2022 (ESCI, TRDizin)
8. Examination of the effectiveness of naturalistic teaching education program developed for pre-school teachers in Turkey
International Online Journal of Primary Education
, cilt.10, sa.1, ss.207-234, 2021 (TRDizin)
11. Examination of inclusive education and resource room service in a pre-school
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.1, ss.870-893, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Professional Development of a Teacher Providing Special Education Support Service: Mentoring
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.9-36, 2018 (ESCI, TRDizin)
20. Examining the implementation of inclusive education and special educational support services for students with hearing loss in Turkey
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2016, sa.NovemberSpecialIssue, ss.973-979, 2016 (Scopus)
23. Ebeveynlerin Koklear İmplanta İlişkin Beklentilerinin İncelenmesi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.54-73, 2015 (TRDizin)
24. Supporting a hearing impaired child s literacy development with language experience approach
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.6, sa.1, ss.111-144, 2015 (TRDizin)
25. İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.6, sa.1, ss.111-144, 2015 (TRDizin)
26. A mother-child interaction intervention for mothers of toddlers with visual impairments
International Journal of Early Childhood Special Education
, cilt.7, sa.1, ss.151-169, 2015 (Scopus, TRDizin)
28. A Critical Look at the Training Process in the Department of Education of the Hearing Impaired as a Teacher Educator Self Study Research
Journal of Qualitative Research in Education
, cilt.1, sa.1, ss.62-87, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Engelli öğretmenlerin iş doyumları ve çalışma koşulları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.272-294, 2012 (TRDizin)
31. Kaynaştırma Öğrencilerine Sunulan Bireysel Destek Hizmetlere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.3, sa.3, ss.689-701, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
69
1. İşitme Kayıplı Çocuklarla Erken Eğitim Uygulamalarında Aile Bilgilendirme Sürecinin İncelenmesi
International Education Congress-EDUCongress, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2. İşitme Kayıplı Çocuk Ebeveynlerine Yüz Yüze ve Çevrimiçi Sunulan Erken Eğitim Uygulamalarının Koçluk Davranışları Açısından İncelenmesi
International Education Congress-EDUCongress, Antalya, Türkiye, 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
4. Türkiye’de Suriyeli Çocuklar ve Bütünleştirme Konusu Yazılı Basında Nasıl Yer Alıyor
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (Uluslararası Katılımlı)-UOEK 2020, Bursa, Türkiye, 16 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
5. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Dil ve Konuşma Terapisi Hizmetinin Sunulma Süreci
VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
10. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezine Devam Eden Okul Öncesi Yaştaki İşitme Kayıplı Bir Çocuğa Sunulan Destek Hizmet Sürecinin İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
32. Examining Teachers Opinions on the Difficulties Encountered in Inclusive Education Environments with Students with Hearing Loss
26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
35. Türkiye’xxde Kaynaştırma Uygulamaları Sınıflarında Görevli Öğretmenlerin Görüşlerine Odaklanılmış Lisansüstü Eğitim Tezlerinin İncelenmesi: Meta Etnografik Bir Çalışma
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.305, (Özet Bildiri)
48. Students with hearing loss in inclusive education Why and how
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
51. Examine of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
54. Kosova da işitme engelli çocuklara yönelik hizmetlerin incelenmesi Nitel bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
55. Inclusive education and special education support services
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
56. İşitme Engelli Öğrencilerin Bulunduğu Kaynaştırma Ortamlarında Fiziksel Düzenlemeler.
5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
58. Kosova da İşitme Engelli Çocukların Tanı Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
60. İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin desteklenmesi Dil Deneyim Yaklaşımına dayalı oryantasyon programı
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
61. Kosova’xxda İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetlerin İncelenmesi: Nitel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.78, (Özet Bildiri)
62. Kosova’xxda İşitme Engelli Çocukların Tanı, Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi: Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.108-109, (Özet Bildiri)
63. Inclusion practices towards children with hearing loss in preschool level ICEM case
International confess on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
64. Görme yetersizliği olan küçük çocuklarda anne çocuk etkileşimini destekleyen müdahale örneği Bir eylem araştırması
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.151-152, (Özet Bildiri)
66. İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetler ve Etik
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
69. Okul dışı ortamlarda özel gereksinimli öğrencilere verilen destek hizmetlere ilişkin gönüllü özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
36
3. VB-MAPP SÖZEL DAVRANIŞ AŞAMALARI DEĞERLENDİRME VE YERLEŞTİRME PROGRAMI KILAVUZ
Alpaslan Otizm Vakfı Yayınları, 2022
5. İşitme Yetersizliği Eğitimine Aile Katılımı
Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, , Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.251-274, 2022
6. İşitme Yetersizliği Eğitimine Aile Katılımı
Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Aile Katılımı, Vesile Yıldız Demirtaş, Filiz Karadağ, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.251-274, 2022
7. Eğitimde bütünleştirme: Herkes için bir okul yaratmak
Nobel Yayıncılık, Ankara, 2021
12. Pandemi döneminde özel gereksinimli çocuklar: Evde baş başa kaldık ne yapacağız?
Pandemi döneminde eğitim İyileştirelim iyileşelim, D. Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.191-212, 2020
13. İşitme Kaybı ve Ek Yetersizliği Olan Öğrenciler
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Şafak Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.73-93, 2020
16. Kaynaştırma (Bütünleştirme) ve Destek Özel Eğitim Hizmetleri
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, İbrahim Halil Diken, Editör, PEGEM, Ankara, ss.124-143, 2020
17. Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler
Özel eğitim ve Kaynaştırma, Diken, H.İbrahim, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.76-102, 2020
18. Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler - 1
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Diken, İbrahim Halil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-74, 2020
19. Kaynaştırma Ortamında Uygulamalar
VİZE AKADEMİK, Ankara, 2019
20. Kapsayıcı Eğitim ve Felsefi Temelleri
Kapsayıcı Eğitim, Hasan Gürgür, Salih Rakap, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.2-14, 2019
21. Qualitative Research Methods
Research Methods, Ali Ersoy, Editör, ANADOLU UNIVERSITY PRESS, Eskişehir, ss.95-120, 2018
23. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okuöncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
29. 6-12 Yaş Arasındaki Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocukların Özellikleri
GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ, DİKEN, İBRAHİM HALİL, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.74-94, 2017
30. Genel Eğitim Programları ve Özel Eğitim Uygulamaları
Özel Eğitim, Cavkaytar, Atilla, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.343-366, 2017
31. MEB Özel Eğitim Hizmetleri
Geçici koruma altında özel eğitime ihtiyacı olan bireylere yönelik özel eğitim hizmetleri kılavuz kitabı., Necdet Karasu Ertan Göv Turgut Bağrıaçık, Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.64-121, 2017
35. Eylem araştırması
Eğitimde nitel araştırma desenleri, Ahmet Saban, Ali Ersoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-50, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
19
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
103
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
67
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
1529
H-İndeks (Scholar)
19
Atıf (TrDizin)
84
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
11
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
150
Proje
35
Tez Danışmanlığı
21