Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. Öğretmenlerin Çevrimiçi Sınıf Yönetimi Yeterlilikleri: Ölçek Geliştirme Çalışması

ICITS Teaching And Learning For Unpredictable Future, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2. "I Can Not Recognize Myself", Examinatıon Of lndividuals' Forgiveness, Self-Awareness, And Subjective Well-Being Levels in Terms Of Violent Digital Games

9th International Conference On Lifelong Education And Leadership For All - ICLEL 2023, Coimbra, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

4. Eğitim Örgütlerine Yönelik Örgütsel Bilgelik Ölçeği Geliştirme Çalışması

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

5. İlkokul Öğrencileri İçin Web Tabanlı Bir Eğitim Aracı

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

6. Okul Müdürlerine Yönelik Dijital Liderlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

7. Motivation, Virtual Learning, Virtual Classrooms

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, Burhaniye, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

8. ORTAOKULLARDA EBA CANLI DERS ÖĞRENME ORTAMININ VELİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE TOPLUM 5.0 (AKILLI TOPLUM) BAĞLAMINDA ÖNERİLERİ

VI. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

9. ADİL SINIFLAR İÇİN ADİL ÖĞRETMENLER

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

10. How to be a fair teacher: Pre-service teachers’ views

7th International Congress on Curriculum and Instruction ICCI-EPOK 2019, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

11. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Dengeli beslenmeye uygun öğün listesi hazırlar"

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Bodrum, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

12. Birleşik Krallık ve Türkiye’de ortaöğretimden mezuniyet koşulları ve yükseköğretime geçiş sürecinin karşılaştırmalı olarak analizi ve eğitim yöneticilerine öneriler

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi - Sosyal Adalet İçin Eğitim Liderliği, Çeşme, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

13. Karşılaştırmalı Eğitim Sistemi ve Eğitim Yöneticisi Yetiştirilmesi: Vietnam ve Türkiye Örneği

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi - Sosyal Adalet İçin Eğitim Liderliği, Çeşme, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

14. OKUL GELİŞTİRME SÜRECİ: BİR OKULUN GEREKSİNİM ANALİZİ (DURUM ÇALIŞMAS)

9.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

17. Leadership Strategies Applied By School Administrators In Different Types Of Schools

2015 International Business&Education Conferences, San Juan, Arjantin, 22 Mart 2015, (Özet Bildiri)

18. Training of Educational Leaders: Some Experiences From a European Project

21st Annual Conference Enirdelm 2012- Educational Leaders as Change Agents: Meeting an Uncertain Future, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

19. The Characteristics of Successful Principals: Three Cases from Turkey

III. Atee Winter Conference: Multi-dimensional Aspects of Leadership for Learning, Bled, Litvanya, 25 - 27 Şubat 2011, ss.11-12, (Özet Bildiri)

20. The Leadership Characteristics of Turkish Principals: An interregional Comparative Study

III. Atee Winter Conference: Multi-dimensional Aspects of Leadership for Learning, Bled, Litvanya, 25 - 27 Şubat 2011, ss.15, (Özet Bildiri)

21. Candidate Teachers' Views on Classroom Management and Understanding

The Second Asian Conference on Education 2010, Osaka, Japonya, 2 - 05 Aralık 2010, (Özet Bildiri)

22. İlköğretim Müfettişlerinin Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

23. Müfettişlerin Teknoloji ve Bilgisayar Okuryazarlığı

Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2009, ss.200-210, (Tam Metin Bildiri)

24. Training teacher candidates in terms of social responsibility framework in sustainable development: Anadolu University Education Faculty sample

8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

25. Effort of Instructors to Train Teacher Candidates in Terms of Social Responsibility Framework in Sustainable Development: Anadolu University Education Faculty Sample

8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

26. Professional Preparedness of Teacher Candidates For Teaching Profession: Anadolu University Education Faculty Sample

8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

27. Student-teachers' opinions about education and teaching profession example of Anadolu University

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2287-2299, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

28. Giving Responsibility Education for Sustainable Development wtih the Cooperation of School and Family

The 6th International Conference Sustainable Development, Culture and Education, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

29. Okul Kültürünün Okul Performansına Etkisi

XI.Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

30. Lecturers Opinions About The Encouragement To The Teacher Candidats to Participating Into The Classroom Management

The Fourth International Journal of Teacher Education and Training Conference, Helsinki, Finlandiya, 31 Mayıs - 03 Haziran 2006, (Özet Bildiri)

31. Okul Yönetimiyle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

32. Okul Yönetimi ile iligili Lisansüstü Tezlerin incelenmesi

2. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

33. Okul ve Okul Müdürlerine İlişkin Metaforlar - Eskişehir (TR) ve Vechta (DE) Örneği

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

34. Okul Yönetimi ile ilgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

35. Organizational Socialization at the Education Faculty of Anadolu University

The 3rd International Journal Of Teacher Education And Training Conference, Vechta, Almanya, 22 - 25 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)

36. Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

37. Okul Kültürünün Demokrasi Eğitimine Etkisi

Uluslararası Demokrasi Eğitimi, 20 - 21 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

38. Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 16

1. Dijitalleşen Sınıfların Yönetimi

Uygulamalı Sınıf Yönetimi , IŞIK HALİL, UÇAR REZZAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.291-312, 2024

2. Müfettişlerin Görev ve Sorumlulukları

Çeşitli Perspektiflerden Eğitim hukuku, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.243-269, 2024

3. SANAL SINIF ORTAMLARININ SORGULAMA TOPLULUĞU MODELİ (STM) KAPSAMINDA İNCELENMESİ

EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIII, KARATAŞ SÜLEYMAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.151-169, 2024

4. ÖRGÜTLERDE DİRSEK TOPLUMU

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.101-120, 2022

5. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU

Eitim Kurumlarnda Örgütsel Davranış, Sibel Güven, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.190-204, 2022

6. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU .

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.189-204, 2022

7. Sanal Sınıfların Yönetimi

Pandemi Döneminde Eğitim İyileştirelim İyileşelim, Dilruba Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.295-328, 2020

8. OKUL GELİŞTİRME DANIŞMANLIĞI

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2019

9. Risk ve Risk Türleri

Etkili İletişim, Bülent Güven, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.143-158, 2016

10. Okul Yönetim İşleri

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Coşkun Bayrak, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.159-178, 2013

11. Çatışma Yönetiminde Liderlik Stilleri

Çatışma ve stres yönetimi 1, Esra Ceyhan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.164-186, 2013

13. 4-C Report

Between Holistic Education and Teacher Training, Müyesser Ceylan; Detlev Lindau Bank, Editör, Vechtaer Verlag für Studium, Wissenschaft unf Forschung, Vechta, ss.7-37, 2006

14. School Improvement Studies at Education Faculty of Anadolu University

Between Holistic Education and Teacher Training. 3rd International Journal of Teacher Education adn Training Conference Book, CEYLAN MÜYESSER LINDAU BANK DETLEV, Editör, Vechtaer Verlag Für Studium, Wissenschaft und Forschung, VECHTA, ss.76-121, 2006

15. School Improvement Studies of Educational Faculty of Anadolu University

Between Holistic Education and Teacher Education, Müyesser Ceylan Detlev Lindau Bank, Editör, VVSWF, Vechta, ss.76-121, 2006
Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

424

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

4

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları