Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Transformation of web tracking technologies: Addressing the key challenges in data privacy

Communication in the Millennium, 18th International Symposium (CIM2021), Erzurum, Turkey, 26 October 2021, pp.947-948

Geleceğin Profesyonellerinin Yükselen Tüketici Trendlerine Yönelik Gelecek Öngürüleri: Cannes Future LionsYarışması Örneği

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Turkey, 20 April 2020

An Evaluation of Source Effects in consumer Generated Ads

Advances in Business-Related Scientific Research Conference ABSRC 2015, Roma, Italy, 14 - 16 October 2015

The Effect of Visual Metaphors in Advertising on Ad Likeability

The Asian Conference on Media and Mass Communication 2012, Osaka, Japan, 13 - 16 November 2014

Understanding the Motives for Joining Ethnic Online Communities

The Asian Conference on Media and Mass Communication 2012, Osaka, Japan, 2 - 04 November 2012

Books & Book Chapters

Reklamda Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising

in: Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer Emrah, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.47-61, 2023

Digital Activism and Hashtag Feminism

in: International Academic Research and Reviews in Social, Human and Administrative Sciences, Batal Salih, Editor, Serüven Yayınevi, Ankara, pp.103-120, 2023

Gelecekler Çalışmaları ve Öngörü Üzerine

in: İletişim ve MedyaAlanında Uluslararası Araştırmalar XI, Dirik, Çiğdem, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.139-155, 2022

Data Privacy in Digital Advertising: Towards a Post-Third-Party Cookie Era

in: Privacy: Algorithms and Society, Michael Filimowicz, Editor, Routledge, London/New York , New York, pp.55-77, 2022 Creative Commons License Sustainable Development

Arama Motoru Pazarlaması ve Reklam Uygulamaları

in: Dijital Çağda Reklam, Dr. Öğr. Üyesi Serdar Yıldız, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, pp.161-187, 2021 Creative Commons License

Aktif İzleyici Perspektifinden Kullanıcının Ürettiği İçerik ve Katılımcı İnternet

in: A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-3, Topsümer Füsun, Çiftçi Hasan, Editor, İksad Yayınevi, pp.243-283, 2021

The Rise of Consumer Generated Content and its Transformative Effect on Advertising

in: Reimagining Communication: Mediation, Michael Filimowicz, Veronika Tzankova, Editor, Routledge, London/New York , New York, pp.193-209, 2020 Creative Commons License Sustainable Development

Halkla İlişkiler ve Sponsorluk

in: Pazarlama İletişimi, Mine Oyman, Bayram Zafer Erdoğan, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayını, Eskişehir, pp.84-116, 2020 Creative Commons License

Sosyal Ağlarda Neler Oluyor? Sosyal Ağ Analizi ile Pazarlama İletişimi Araştırmaları

in: İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editor, Detay Yayıncılık, pp.37-56, 2019

Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü

in: Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı, Müjgan ve Çınar, Naim, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, Eskişehir, pp.166-187, 2016

Kurumsal İletişim Fonksiyonu

in: İşletme Fonskiyonları, Ürper, Yılmaz ve Besler, Senem, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, pp.198-221, 2013

Reklam Yazarlığı ve Yaratıcılık

in: Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık, Yılmaz, R. Ayhan, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, pp.2-19, 2013

Metrics

Publication

24

Citation (WoS)

5

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

4

H-Index (Scopus)

1

Citiation (TrDizin)

2

H-Index (TrDizin)

1

Project

3
UN Sustainable Development Goals