Articles Published in Other Journals
R ile Twitter Verisi Analizi: Veri Toplama, Sosyal Ağ Analizi ve Metin Analizi Aşamaları
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC), vol.13, no.1, pp.193-224, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Understanding the Motives for Joining Ethnic Online Communities A Study of Turks in Norway
Journal of Yasar University, vol.11, no.42, pp.67-76, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin yaşadıkları olumsuz satın alma deneyimlerine tepkileri intikam mı misilleme mi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.3, no.2, pp.40-56, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
An Evaluation of Source Effects in consumer Generated Ads
Advances in Business-Related Scientific Research Conference ABSRC 2015, Roma, Italy, 14 - 16 October 2015
The Effect of Visual Metaphors in Advertising on Ad Likeability
The Asian Conference on Media and Mass Communication 2012, Osaka, Japan, 13 - 16 November 2014
Books & Book Chapters
Reklamda Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising
in: Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer Emrah, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.47-61, 2023
Gelecekler Çalışmaları ve Öngörü Üzerine
in: İletişim ve MedyaAlanında Uluslararası Araştırmalar XI, Dirik, Çiğdem, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.139-155, 2022
Sosyal Ağlarda Neler Oluyor? Sosyal Ağ Analizi ile Pazarlama İletişimi Araştırmaları
in: İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editor, Detay Yayıncılık, pp.37-56, 2019
Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü
in: Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı, Müjgan ve Çınar, Naim, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, Eskişehir, pp.166-187, 2016