Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

2. Transformation of web tracking technologies: Addressing the key challenges in data privacy

Communication in the Millennium, 18th International Symposium (CIM2021), Erzurum, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.947-948, (Özet Bildiri)

3. Geleceğin Profesyonellerinin Yükselen Tüketici Trendlerine Yönelik Gelecek Öngürüleri: Cannes Future LionsYarışması Örneği

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

4. An Evaluation of Source Effects in consumer Generated Ads

Advances in Business-Related Scientific Research Conference ABSRC 2015, Roma, İtalya, 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

5. The Effect of Visual Metaphors in Advertising on Ad Likeability

The Asian Conference on Media and Mass Communication 2012, Osaka, Japonya, 13 - 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

6. Understanding the Motives for Joining Ethnic Online Communities

The Asian Conference on Media and Mass Communication 2012, Osaka, Japonya, 2 - 04 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Reklamda Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising

Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.47-61, 2023

2. Digital Activism and Hashtag Feminism

International Academic Research and Reviews in Social, Human and Administrative Sciences, Batal Salih, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.103-120, 2023

3. Gelecekler Çalışmaları ve Öngörü Üzerine

İletişim ve MedyaAlanında Uluslararası Araştırmalar XI, Dirik, Çiğdem, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-155, 2022

4. Data Privacy in Digital Advertising: Towards a Post-Third-Party Cookie Era

Privacy: Algorithms and Society, Michael Filimowicz, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.55-77, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Arama Motoru Pazarlaması ve Reklam Uygulamaları

Dijital Çağda Reklam, Dr. Öğr. Üyesi Serdar Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.161-187, 2021 Creative Commons License

6. Aktif İzleyici Perspektifinden Kullanıcının Ürettiği İçerik ve Katılımcı İnternet

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-3, Topsümer Füsun, Çiftçi Hasan, Editör, İksad Yayınevi, ss.243-283, 2021

7. The Rise of Consumer Generated Content and its Transformative Effect on Advertising

Reimagining Communication: Mediation, Michael Filimowicz,Veronika Tzankova, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.193-209, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Halkla İlişkiler ve Sponsorluk

Pazarlama İletişimi, Mine Oyman, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayını, Eskişehir, ss.84-116, 2020 Creative Commons License

9. Sosyal Ağlarda Neler Oluyor? Sosyal Ağ Analizi ile Pazarlama İletişimi Araştırmaları

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.37-56, 2019

10. Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü

Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı, Müjgan ve Çınar, Naim, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, Eskişehir, ss.166-187, 2016

11. Kurumsal İletişim Fonksiyonu

İşletme Fonskiyonları, Ürper, Yılmaz ve Besler, Senem, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.198-221, 2013

12. Reklam Yazarlığı ve Yaratıcılık

Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık, Yılmaz, R. Ayhan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.2-19, 2013
Metrikler

Yayın

26

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

41

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

14

Toplam Atıf Sayısı

73

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları