SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
R ile Twitter Verisi Analizi: Veri Toplama, Sosyal Ağ Analizi ve Metin Analizi Aşamaları
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.13, sa.1, ss.193-224, 2023 (Hakemli Dergi)
Understanding the Motives for Joining Ethnic Online Communities A Study of Turks in Norway
Journal of Yasar University
, cilt.11, sa.42, ss.67-76, 2016 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin yaşadıkları olumsuz satın alma deneyimlerine tepkileri intikam mı misilleme mi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.40-56, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
An Evaluation of Source Effects in consumer Generated Ads
Advances in Business-Related Scientific Research Conference ABSRC 2015, Roma, İtalya, 14 - 16 Ekim 2015
The Effect of Visual Metaphors in Advertising on Ad Likeability
The Asian Conference on Media and Mass Communication 2012, Osaka, Japonya, 13 - 16 Kasım 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Reklamda Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising
Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.47-61, 2023
Gelecekler Çalışmaları ve Öngörü Üzerine
İletişim ve MedyaAlanında Uluslararası Araştırmalar XI, Dirik, Çiğdem, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-155, 2022
Sosyal Ağlarda Neler Oluyor? Sosyal Ağ Analizi ile Pazarlama İletişimi Araştırmaları
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.37-56, 2019
Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü
Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı, Müjgan ve Çınar, Naim, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim yayını, Eskişehir, ss.166-187, 2016