Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Geleneksel Siyasal İletişimden Çevrimiçi Siyasal İletişime: Siyasal İletişimde Twitter Kullanımı

International Symposium: 17. Communication in the Millennium, 5 - 06 Kasım 2020

The Effects of Political Ads on Electors: Which ad for which elector?

Bangkok International Conference on social Science 2013, 01 Ocak 2013

Message Strategies and Appeals in Political Advertising 2011 Turkish Election Campaigns

Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 Ağustos 2011 - 20 Mayıs 2023, ss.1-20

Skepticism Toward Health Claims In Advertisements: A Turkish Case

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.168-175 identifier

New Horizons in Public Relations What Turkish Public Relations Agencies Serve

3rd International Symposium "Communication in the Millenium", Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.375-392

Executional Styles on Television Commercials: Lüzer’xxs TV Archive - Best TV Commercials 2000-2005”

4th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.21-222

Typology of Political Advertising Message Strategy 2004 Turkish Local Elections Campaign

International Conference on Political Marketing, Alexandroupoli, Yunanistan, 31 Mart - 02 Nisan 2005, ss.1-20

Kitap & Kitap Bölümleri

Satış Tutundurma

Pazarlama İletişimi, Mine OYMAN,Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.143-164, 2020

Siyasal İletişimde Twitter’ın Kullanımı

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.267-283, 2020

Reklam araştırmaları

Detay Yayıncılık, Ankara, 2019

Yeni Nesil Reklamcılık

Detay Yayıncılık, Ankara, 2019

Çevrimiçi Siyasal İletişim

Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Küçük Mestan, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.111-137, 2019

Reklamda Yeni Nesil Yaratıcılık Anlayışı

Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2019

Siyasal Kampanya Süreci

Siyasal İletişim, Ferruh Uztuğ; Yasemin Özgün, Editör, Anadolu üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.124-145, 2016

Türkiye’de Siyasal Kampanyalar ve Seçmen Analizi

Siyasal iletişim, Ferruh Uztuğ,Yasemin Özgün, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.146-171, 2016

İnternet Reklamcılığı

İnternet Yayıncılığı, Halil İbrahim Gürcan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.128-146, 2016

Destinasyon Markası

Destinasyon Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.179-205, 2015

Metrikler

Yayın

29

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları