Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Geleneksel Siyasal İletişimden Çevrimiçi Siyasal İletişime: Siyasal İletişimde Twitter Kullanımı

International Symposium: 17. Communication in the Millennium, 5 - 06 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2. The Effects of Political Ads on Electors: Which ad for which elector?

Bangkok International Conference on social Science 2013, 01 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

3. Message Strategies and Appeals in Political Advertising 2011 Turkish Election Campaigns

Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 Ağustos 2011 - 20 Mayıs 2023, ss.1-20, (Özet Bildiri)

4. Skepticism Toward Health Calms in Advertisement A Turkish Case

XVI. World Business Congress, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Haziran 2007, cilt.1, ss.168-175, (Tam Metin Bildiri)

5. Skepticism Toward Health Claims In Advertisements: A Turkish Case

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.168-175, (Tam Metin Bildiri) identifier

6. New Horizons in Public Relations What Turkish Public Relations Agencies Serve

3rd International Symposium "Communication in the Millenium", Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.375-392, (Tam Metin Bildiri)

7. Executional Styles on Television Commercials: Lüzer’xxs TV Archive - Best TV Commercials 2000-2005”

4th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.21-222, (Tam Metin Bildiri)

8. Typology of Political Advertising Message Strategy 2004 Turkish Local Elections Campaign

International Conference on Political Marketing, Alexandroupoli, Yunanistan, 31 Mart - 02 Nisan 2005, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

2. Satış Tutundurma

Pazarlama İletişimi, Mine OYMAN,Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.143-164, 2020

3. Siyasal İletişimde Twitter’ın Kullanımı

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.267-283, 2020

4. Reklam araştırmaları

Detay Yayıncılık, Ankara, 2019

5. Yeni Nesil Reklamcılık

Detay Yayıncılık, Ankara, 2019

6. Çevrimiçi Siyasal İletişim

Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Küçük Mestan, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.111-137, 2019

7. Reklamda Yeni Nesil Yaratıcılık Anlayışı

Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2019

9. Siyasal Kampanya Süreci

Siyasal İletişim, Ferruh Uztuğ; Yasemin Özgün, Editör, Anadolu üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.124-145, 2016

10. Türkiye’de Siyasal Kampanyalar ve Seçmen Analizi

Siyasal iletişim, Ferruh Uztuğ,Yasemin Özgün, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.146-171, 2016

11. İnternet Reklamcılığı

İnternet Yayıncılığı, Halil İbrahim Gürcan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.128-146, 2016

12. Destinasyon Markası

Destinasyon Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.179-205, 2015
Metrikler

Yayın

30

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları