Makaleler
6
Tümü (6)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
2. Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.40-71, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
2. The Effects of Political Ads on Electors: Which ad for which elector?
Bangkok International Conference on social Science 2013, 01 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
3. Message Strategies and Appeals in Political Advertising 2011 Turkish Election Campaigns
Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 Ağustos 2011 - 20 Mayıs 2023, ss.1-20, (Özet Bildiri)
7. Executional Styles on Television Commercials: Lüzer’xxs TV Archive - Best TV Commercials 2000-2005”
4th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.21-222, (Tam Metin Bildiri)
8. Typology of Political Advertising Message Strategy 2004 Turkish Local Elections Campaign
International Conference on Political Marketing, Alexandroupoli, Yunanistan, 31 Mart - 02 Nisan 2005, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar
Detay Yayıncılık, Ankara, 2020
2. Satış Tutundurma
Pazarlama İletişimi, Mine OYMAN,Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.143-164, 2020
3. Siyasal İletişimde Twitter’ın Kullanımı
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.267-283, 2020
4. Reklam araştırmaları
Detay Yayıncılık, Ankara, 2019
5. Yeni Nesil Reklamcılık
Detay Yayıncılık, Ankara, 2019
6. Çevrimiçi Siyasal İletişim
Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Küçük Mestan, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.111-137, 2019
7. Reklamda Yeni Nesil Yaratıcılık Anlayışı
Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2019
8. Siyasal İletişimde Olumsuz Reklam Kullanımı
Gece Kitaplığı, Ankara, 2018
9. Siyasal Kampanya Süreci
Siyasal İletişim, Ferruh Uztuğ; Yasemin Özgün, Editör, Anadolu üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.124-145, 2016
10. Türkiye’de Siyasal Kampanyalar ve Seçmen Analizi
Siyasal iletişim, Ferruh Uztuğ,Yasemin Özgün, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.146-171, 2016
11. İnternet Reklamcılığı
İnternet Yayıncılığı, Halil İbrahim Gürcan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.128-146, 2016