Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SİYASAL İLETİŞİMDE INSTAGRAM KULLANIMI: TÜRKİYE’DE LİDERLERİN INSTAGRAM KULLANIM PRATİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.730-755, 2019 (Hakemli Dergi)
Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.40-71, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effects of Political Ads on Electors: Which ad for which elector?
Bangkok International Conference on social Science 2013, 01 Ocak 2013
Message Strategies and Appeals in Political Advertising 2011 Turkish Election Campaigns
Shanghai International Conference on Social Science (SCSS 2011), Shanghai, Çin, 17 Ağustos 2011 - 20 Mayıs 2023, ss.1-20
Executional Styles on Television Commercials: Lüzer’xxs TV Archive - Best TV Commercials 2000-2005”
4th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.21-222
Typology of Political Advertising Message Strategy 2004 Turkish Local Elections Campaign
International Conference on Political Marketing, Alexandroupoli, Yunanistan, 31 Mart - 02 Nisan 2005, ss.1-20
Kitap & Kitap Bölümleri
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar
Detay Yayıncılık, Ankara, 2020
Satış Tutundurma
Pazarlama İletişimi, Mine OYMAN,Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.143-164, 2020
Siyasal İletişimde Twitter’ın Kullanımı
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.267-283, 2020
Reklam araştırmaları
Detay Yayıncılık, Ankara, 2019
Yeni Nesil Reklamcılık
Detay Yayıncılık, Ankara, 2019
Çevrimiçi Siyasal İletişim
Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Küçük Mestan, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.111-137, 2019
Reklamda Yeni Nesil Yaratıcılık Anlayışı
Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2019
Siyasal İletişimde Olumsuz Reklam Kullanımı
Gece Kitaplığı, Ankara, 2018
Siyasal Kampanya Süreci
Siyasal İletişim, Ferruh Uztuğ; Yasemin Özgün, Editör, Anadolu üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.124-145, 2016
Türkiye’de Siyasal Kampanyalar ve Seçmen Analizi
Siyasal iletişim, Ferruh Uztuğ,Yasemin Özgün, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.146-171, 2016
İnternet Reklamcılığı
İnternet Yayıncılığı, Halil İbrahim Gürcan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.128-146, 2016