Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (12)
4. Türk ve Amerikan 3 Sınıf Öğrencilerinin Yazma Hızlarının Bazı Değişkenler Açısından Karşılaştırılması
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.17, ss.207-218, 2012 (Hakemli Dergi)
9. Metacognitive Awareness of Reading Strategies of Turkish Learners Who Learn English As A Foreign Language
European Journal of Educational Studies
, cilt.2, sa.3, ss.421-427, 2011 (Hakemli Dergi)
10. Fen ve Sosyal Bilimler Alanında Yapılan Okunabilirlik Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Kara Harp Okulu Bilim Dergisi
, cilt.1, sa.21, ss.109-127, 2011 (Hakemli Dergi)
11. Dinleme Metinlerinden Önce ve Sonra Sorulan Soruların Üniversite Öğrencilerinin Dİnlediğini Anlama Beceri Düzeyine Etkisi
Selçuk Üniversitesi
, sa.29, ss.303-319, 2010 (Hakemli Dergi)
12. Metacognition Study Habits and Attitudes
İnternational Electronic Journal of Elementary Edocation
, cilt.1, sa.2, ss.279-290, 2009 (Scopus)
13. Bilgisayar Destekli Metin Okunabilirlik Analizi
Türk Eğitim Bilimleri DErgisi
, cilt.4, sa.7, ss.751-766, 2009 (Hakemli Dergi)
14. İnternet Ortamında Türkçenin Kullanımına İlişkin Bir Çözümleme
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.22, ss.232-244, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Okunabilirlik Formüllerinin Kullanımına İliişkin Yapılan Bazı Eleştiriler
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.11, sa.31, 2007 (Hakemli Dergi)
17. İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeyleri ve Sesli Okuma Hataları
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.10, sa.29, 2006 (Hakemli Dergi)
18. İlköğretim Okullarında Dinleme Becerisini Nasıl Geliştirebiliriz
Eğitime Bakış: Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.53-63, 2005 (Hakemli Dergi)
19. Okunabilirlik Readability
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.169-180, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
11. Ferudun Oral ve Mavisel Yener Hikâyelerinin Okunabilirlik Düzeyleri Açısından İncelenmesi
International Congress of Education and Science, Konya, Türkiye, 21 Haziran 2021, ss.42-49, (Tam Metin Bildiri)
12. Okul Öncesi Öğretmenlerinin 4 6 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Becerilerinin Desteklenmesine Yönelik Görüşleri
4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
13. İlkokul Birinci Sınıf Öğrenilerinin Yazı Özellikleri İle İlgili Öğretmen Görüşleri
14. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
15. Kalem Tutma Oturuş Şekli ve Kağıt Pozisyonu Değişkenleri Açısından İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Değerlendirilmesi
İnternational Conference on New Trends in Education and Their Implications "In honor of Prof. Dr. Özcan Demirel in his 50th year of service in Education", Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
16. İlköğretim 1 Sınıf Öğrencilerinin Sıkma ve Sıkıştırma Kuvvetleri ile Yazma Hızlarının Betimlenmesi
10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
17. Kalem Tutma Şeklinin Yazma Hızına Etkisi
10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
18. Qualitative Analysis of Mothers Views Regarding Quality Time
The Sixth İnternational Congress of Qualitative Inquiry, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
20. Şimdi Okuma Zamanı Okuma Kültürü ve Söz Varlığının Geliştirilmesi
Okuma Kültürü ve Söz Varlığının Geliştirilmesi Çalıştayı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
21. Prospective Teachers Views About Their Strengths and Weaknesses in Oral Comminication
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Özet Bildiri)
22. Metacognitive awareness of grades 6 7 and 8 syutdents in reading process
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, ss.4193-4199, (Tam Metin Bildiri)
24. The Process of Development of Mother Tongue Laboratory
16th European Conference on Reading, Portekiz, 19 - 22 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)
25. Yazı Öğretiminde İhmal Edilen Bazı Değişkenler
II: Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
26. İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Düzeyleri ile Tahmin Becerileri Üzerine Bir İnceleme
II. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
27. Vatandaşlık Bilgisi Dersini Alan Öğretmen Adaylarının Yirmi Birinci Yüzyılda Devlet Algılarına İlişkin Nitel Bir Çözümleme
I. Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
28. Öğretmen Adaylarının Sınıf İçinde Gözlemlediği İstenmeyen Davranışlar ve Bu Davranışlara Karşı Öğretmen Tepkileri
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
30. İlköğretim 5 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Bulunan Metinler ile Öğrenci Kompozisyonlarının Okunabilirlik Düzeyi Açısından Karşılaştırılması
12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
32. Yazılı Anlatım Beceri Düzeyi İle Okul Başarısı Arasındaki İlişki
13. Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 06 Temmuz 2004 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
35. The TurkishPrimary and Secondary School Education System and Methods of Reading andWriting at the Primary School
Oslo University College, Oslo, Norveç, 5 - 07 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
1. Bireyselleştirilmiş Eğitim Uygulaması: Evde Eğitim
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.179-202, 2022
2. Sözlü Anlatım ve Ölçme Süreci
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, , Editör, MEB, Ankara, ss.38-53, 2020
3. Yazma Becerisi ve Ölçme Süreci
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, , Editör, MEB, Ankara, ss.74-91, 2020
4. Okuma Becerisi ve Ölçme Süreci
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, , Editör, MEB, Ankara, ss.56-72, 2020
5. Yazı ve Yazma Becerisi
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Turan Temur, Editör, PegemA Yayınları, ss.91-119, 2016
6. Yazılı Anlatım
Yazılı ve Sözlü Anlatım, , Editör, Pegem Akademi Yayınları, ss.3-156, 2011
8. Türkçe Öğretim Programları
İlköğretimde Türkçe Öğretimi, A. Kırkkılıç, Hayati Akyol, Editör, Pegem A Yayıncılık, ss.431-476, 2007
10. Yazılı Anlatım Becerisi
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.81-92, 2002
11. Dinleme Beceresi
Konu Alanı Ders Kİtabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.61-72, 2002
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
22
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
58
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
1714
H-İndeks (Scholar)
23
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
686
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
12
Toplam Atıf Sayısı
729
Proje
11
Tez Danışmanlığı
7
