SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Multicultural Teacher Competencies Scale for Primary Teachers: Development and Implementation Study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.441-472, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.40-56, 2018 (Hakemli Dergi)
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Özyeterlik Algısı ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.15, sa.59, ss.1186-1202, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Yaşamlarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.38, ss.16-30, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Eleştirel Okuma Kapsamında Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi
Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.17, sa.67, ss.217-232, 2015 (Hakemli Dergi)
Problems that Pedagogical Formation Certificate Program Students Think that They will Encounter in Their Professional Lives
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.5, sa.2, ss.1-23, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin algılarına göre öğretmenlerin etik değerlere uyma düzeyleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.2, ss.398-419, 2015 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme / Etmeme Nedenleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, ss.53-66, 2014 (Hakemli Dergi)
Eleştirel Okuma ve Görsel Okuma Arasındaki İlişki
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.31-44, 2013 (Hakemli Dergi)
Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisi Projeleri Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.46, ss.1-23, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 1 -5. SınıflarTürkçe Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Görsel Okuma Etkinliklerinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.105-122, 2010 (Hakemli Dergi)
Investigating Primary School Students Perceptions Related to Teacher Through Their Drawings
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF LEARNING
, cilt.17, sa.8, ss.407-425, 2010 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
UNHCR ve MEB İşbirliğinde Açılan Türkçe Kurslarına Katılan Yetişkin Suriyeli Mültecilerin ve Kurs Öğreticilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri ve Özyeterlikleri İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
14th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023
Çokkültürlü Öğretmen Yeterliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022
Ortaokul Öğrencilerinin Direnç Davranışları: Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Karma Bir Araştırma
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022
Pandemi Döneminde Öğretmenlerin Eğitim Amaçlı Sosyal Medya Kullanım Durumları: Yüz Yüze Eğitim-Uzaktan Eğitim Karşılaştırması
5th INTERNATIONAL OPEN AND DISTANCE LEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022
Pandemi Sürecinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Aracılığıyla Gerçekleştirilen İngilizce Öğretiminin Niteliği (Erzurum İli Örneği)
5th INTERNATIONAL OPEN AND DISTANCE LEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022
Özel Gereksinimli Öğrenci Ebeveynlerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Yaşam Deneyimleri
23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran 2022
Okul Psikolojik Danışmanlarının Gözünden Mülteci Öğrenciler
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2021
An Evaluation of Researches Done on Emotional Intelligence in Turkey
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021
Değerler Eğitimi Devamlılığı: Okulöncesi Eğitim Programından Hayat Bilgisi Öğretim Programına
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Ana-Dil Türkçe: A Design for Open and Distance Turkish Teaching
Open Education Global Conference, 24 - 26 Nisan 2018
İlköğretim İngilizce Dersi Öğretim Programında Yer Alan Değerlerin Kazanımlara Yansıması
THE THIRD INTERNATIONAL CONGRESS ON VALUES EDUCATION, 5 - 06 Nisan 2018
ANA – DİL: Türkçe’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi İçin Uzaktan Öğrenme Modüllerinin İçerik Tasarımı
Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2017, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017
ANA-DİL: Türkçe’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi için Uzaktan Öğrenme Ortamı Tasarımı
Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017
Wievs of Student-Teachers Regarding The Application of Instructioanl Methods and Tecniques
1st International Educational Sciences Congress, 15 - 18 Ağustos 2017
Examination of TEOG English Course Exam Questions
1st International Conference on Turkish Culture, Art, Language and Literature Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ağustos 2017
Öğretmen adaylarının Çokkültürlülük ve Çokkültürlü Eğitime Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi
4th Internationoal Eurisian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Investigation of How Much Instructor – Student interaction in Asynchronous Messaging in Online Forums Predict Student Academic Achievement in Distance Higher Education.
4th Internationoal Eurisian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Aday Öğretmenlik Eğitimi Programının Değerlendirilmesi Aday Öğretmen Danışman Öğretmen Okul Yöneticisi Görüşleri
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Three Basic Problems of Teaching Profession and Solution Suggestions of Class Teachers
XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Öğretmen Adaylarının Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Tutumları Demokratik Tutumları ve Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişki
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Özyeterlik Algısı ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretim Teknolojileri Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Yaşamlarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Ortaöğretimde Uluslararası Bakalorya Programı İle Ulusal Programdaki Anadil Öğretimi Derslerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Karşılaştırılması
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 5 - 07 Eylül 2013
Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki İstanbul Prof Dr Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Sınıf Öğretmenliği Programını Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi Doğrulayıcı Faktör Analizi Sonuçları Bolu
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme / Etmeme Nedenleri
Uluslararası Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
Pedagojik Formasyon Programının Öğrenci Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Öğretmenlik Sertifikası Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Sınıf Öğretmenliği Programını Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Greksinimleri
Fist İnternational Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Öğretmenlik Sertifikası Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011
The Relationship Between Critical Reading and Visual Reading
Global Learn Asia Pacific 2011--Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Avustralya, 28 Mart - 01 Nisan 2011
Investigating Primary School Students Perceptions Related to Teacher Through Their Drawings
17th International Conference on Learning, Hong Kong, 6 - 09 Temmuz 2010
Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi 1 13 15 Mayıs 2010 Balıkesir 2010
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
İlköğretim 1 - 5 Sınıflar Türkçe Öğrenci Çalışma Kitaplarında Görsel OKuma Etkinlikleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
İlköğretim Öğrencilerinin Görsel Okuma Düzeyleri ile Kitle İletişim ve Teknolojik Araçları Kullanma Durumu Arasındaki İlişki
Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008
Görsel Okuma Becerisi İle Demografik Değişkenler Arasındaki İlişki
Türkçe Öğretimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2008
Çocuk Esirgeme Kurumunda Kalan Çocukların Gelecek Beklentileri 5 7 Eylül 2007 Tokat Türkiye 2007
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Türkçe Öğretim Programında Görsel Okuma ve Öğretimi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Gerekliliği
5.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Program Geliştirme Sürecinin Uygulanması
Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Güven, Meral; Aslan, Serkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.311-332, 2023
Eğitim Programları ve Hayat boyu Öğrenme
Eğitimde Program Geliştirme, Sucuoğlu, Hale; Gökdağ Baltaoğlu, Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.279-297, 2021
6. Bölüm: Öğretim Araç Gereçlerini Hazırlama İlkeleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Ekici, Gülay, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.155-183, 2014
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2011
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2011