Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Replik Silikleştirme Araştırmalarının Güncel Değerlendirmesi

INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences (ICSDSE 2021), Türkiye, 27 Mart 2021

Replik Silikleştirme Araştırmalarının Güncel Değerlendirilmesi

INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences (ICSDSE 2021), Konya, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021, ss.36-49

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Sanal Gerçekliğin Kullanılması Betimsel Bir Çalışma

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Sanal Gerçekliğin Kullanılması: Betimsel Bir Çalışma, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015

Gelişimsel destek programı GEDEP

International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014

Gelişimsel destek programı (GEDEP)

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014

Preschool teachers opinions on play skills

Sixth International Congress of Qualitative Inquiry (QI 2010), Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010

Trampoline exercise with children with ASD: An action research and single-subject inquiry

Özel Gereksinimli Küçük Çocuklar ve Aileleri Üzerine 22.Uluslararası Konferans, Arkansas, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2006

Otizme sahip bir çocukla yürütülen PECS çalışmaları

I. Uluslararası İzmir Özel Eğitim ve Otizm Sempozyumu, 28 - 30 Eylül 2005

Otizm ile ilgili yaklaşımlar İletişim eğitim ve hizmet sunma

14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004
Kitap & Kitap Bölümleri

Erken Başlangıç Denver Modeli

Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklar İçin Doğal Gelişimsel Davranışsal Müdahaleler, Arzu ÖZEN,Fusun ÖNAL,Çiğdem TIKIROĞLU, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.377-404, 2024

Lovaas Enstitüsü: Erken Yoğun Davranışsal Eğitim

Otizm spektrum bozukluğuna yönelik kapsamlı uygulamalar, Burcu ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.133-195, 2023

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Eğitim Uygulamaları

Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Burcu ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.4-36, 2023

ESDM (Early Start Denver Model): Erken Başlangıç Denver Modeli

Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Burcu ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.361-404, 2023

Hedef davranışları belirleme

Etkili davranış yönetimi, F. Aksoy, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.20-52, 2018

Veri Toplama

Etkili Davranış Yönetimi, Funda AKSOY, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.54-90, 2018

Dil ve iletişim gelişimi: Bebeklik-erken çocukluk, okul öncesi ve okul dönemi gelişimi

İletişim ve alternatif iletişim sistemleri, Ö. Diken, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.3-29, 2017

Evde özbakım becerilerini destekleme

3-6 Yaş Arası Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar için), Onur Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.132-151, 2017

6-12 yaş çocukların okul/öğretmen ve aile işbirliği

6-12 yaş öğrencilere kurumda akademik alanlarda destek, N. Akmanoğlu, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.20-39, 2017

3-6 yaş arası çocukların gelişimini desteklemek için kullanılan öğretim uygulamalarıı

3-6 yaş çocuklara evde gelişimsel destek , O. Kurt, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.2-23, 2017

0-6 yaş arasındaki otizm spektrum bozukluğu olan çocukların özellikleri

Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okulöncesi çocuklar (0-6 yaş) ve özellikleri, Ö. Diken, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.98-119, 2017

Normal gelişim gösteren çocuklar

Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi (6-12 yaş) ve özellikleri, E. S. Batu, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.22-39, 2017

Okulöncesi dönemde 0-6 yaş gelişimin doğası

Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul öncesi öğrenciler (0-6 Yaş) ve özellikleri, A. Özen, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.24-47, 2017

0-3 yaş çocuklarının bilişsel becerilerinin evde desteklenmesi

0-3 yaş çocuklara evde gelişimsel destek (ebeveyn/bakıcılar için), M. Yanardağ, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.50-71, 2017

6-12 Yaş Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Matematik Becerilerinin Desteklenmesi

6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda Akademik Alanlarda Destek, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.132-154, 2017

Duygu ve davranış bozukluğu olan bireyler

Bakıma gereksinimi olan engellli bireyler, İbrahim H. Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-15, 2017

Dil ve İletişim: Bebeklik-Erken Çocukluk, Okul Öncesi ve Okul Dönemi Gelişimi

İletişim ve Alternatif İleitşim Sistemleri, Özlem Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.3-30, 2017

Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara oyun becerilerinin öğretimi.

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri , E. Tekin-İftar, Editör, Vize Yayın, Ankara, ss.423-471, 2012

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara oyun becerilerinin öğretimi

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, E. Tekin_İftar, Editör, Vize, Ankara, ss.423-471, 2012

0-6 yaş arası çocukların temel gelişimsel özellikleri: bilişsel gelişim ve dil gelişimi

Erken çocukluk Eğitimi, İ. H. Diken, Editör, Pegem , Ankara, ss.136-167, 2010

İletişim becerilerinin gelişimi

0-6 yaş arası down sendromlu çocuklar ve gelişimleri, E. S. Batu, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.259-294, 2009
Metrikler

Yayın

101

Atıf (WoS)

81

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

78

H-İndeks (Scopus)

5

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

34

Proje

14

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları