Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
4. Revisiting Social Construction of Knowledge in Asynchronous Computer Mediated Communications (CMC): What to Change
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.67-87, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Learning through portfolio comprising of worksheets in measurement and assessment course
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE)
, cilt.6, sa.2, ss.131-142, 2015 (Hakemli Dergi)
12. Assessment of the Reliability and Validity of PLSI in a Turkish Higher Education Institution
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.4, sa.2, ss.108-132, 2014 (Hakemli Dergi)
15. An Evaluation of the Computer Technology and Programming Curriculum in the Vocational Higher Education System in Turkey
JOURNAL OF INDUSTRIAL TEACHER EDUCATION
, cilt.45, sa.3, ss.61-83, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
2. Öğretmen Eğitimi Lisans Programlarında Yetişkin Eğitimi Konusunda Öğreticilerin Görüşleri
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
3. Yükseköğretimde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bir Web Macerası (Webquest) Etkinliği
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
4. İstasyon tekniğinin çevrimiçi uzaktan öğrenme sürecinde uygulanması
INTERNATIONAL EASTERN CONFERENCE ON HUMAN-COMPUTER INTERACTION, Nakhchivan, Azerbaycan, 09 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)
6. Revisiting Social Construction of Knowledge in Computer Mediated Communications (CMCs): What Should We Change?
11th International Conference on Educational Technology and Computers (ICETC2019), Amsterdam, Hollanda, 28 - 31 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Learning English Vocabulary On Instagram: A Connectivist Learning Activity
Yedinci Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
8. Creative and critical reflective thinking (CCRT) skill during connectivist learning process
10th International Conference on University Teaching and Innovation (CIDUI2018), Girona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
9. 11. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi İçin Bir Bağlantıcı Öğrenme Etkinliği.
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (International Symposium of Education and Values), 08 Ekim 2017, ss.409, (Özet Bildiri)
11. Dijital Çağda Bağlantıcı Öğrenme: Nedir? Nasıl Uygulanır?
AMSE-AMCE-WAER XVIII. Dünya Kongresi (XVIII. International Congress of World Association of Educational Research), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
12. Future Characteristics and Competencies of Prospective Teachers Regarding Teaching Profession Based on their Imagination
. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (The Third International Congress on Curriculum and Instruction), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
13. Learning through Portfolio Comprising of Work Sheets in Measurement and Assessment Course
3rd World Conference on Educational and Instructional Studies WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
14. Harmanlanmış Öğrenme Sürecinden Geçen Öğrencilerin Etkileşimleri ve Öğrenmelerine İlişkin Görüşleri
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
15. Felder Soloman Öğrenme Stili Ölçeğinin Yapı Geçerliğinin Eğitim Fakültesi Öğrencileri İçin Test Edilmesi
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
16. Enhancing Students’ Interactions and Learning Outcomes through Blending Face-to-Face Classrooms with Blogs, Forums and Synchronous Virtual Classrooms
Global Learn Asia Pacific 2011: Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Avustralya, 28 Mart - 01 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
17. Flexible Blended Instruction Focussing on the Learning Styles of the Students
Seventeenth International Conference on Learning, Hong Kong, Hong Kong, 6 - 09 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
18. Öğrenme Stillerine Göre Kişiselleştirilmiş veya Uyarlanabilir E-Öğrenme İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Birinci Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
19. Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi
International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943, (Tam Metin Bildiri)
20. Evaluation of the “Second Instructor Application” in Synchronous Discussions in an Online Course: A Case Study in Turkish Higher Education
Sixteenth International Conference on Learning, Barselona, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
21. Evaluation of Student Interactions in Asynchronous Online Discussion Forum: A Case at Anadolu University Turkey
3rd Redesigning Pedagogy International Conference, Singapore, Singapur, 1 - 03 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
22. Anadolu Üniversitesinde Yürütülen Çevrimiçi ve Çevrimiçi Destekli Derslerde Tartışma Yönteminin Kullanımına Yönelik Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Second International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 Nisan - 18 Şubat 2008, ss.86-95, (Tam Metin Bildiri)
23. An Evaluation of Curriculum of the Computer Technology and Programming in Vocational Higher Education System in Turkey: A case Study
Paris International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 17 - 19 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
24. Evaluation of the Student Participation and Interaction In Online Courses (Anadolu University Example)
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.749-754, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. Eğitim Programının Öğrenme-Öğretme Süreci Boyutu
Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, GÜVEN MERAL,ASLAN SERKAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.240-273, 2023
2. Eğitim Programları ve Eğitimde Dijitalleşme
Eğitimde Program Geliştirme, Hale Sucuoğlu, Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.255-274, 2021
3. Çevrimiçi Uzaktan Eğitimde Ders Programlarının Tasarlanması ve Uygulanması
Pandemi Döneminde Eğitim: İyileştirelim, İyileşelim, Kürüm-Yapıcıoğlu, Dilruba, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-293, 2020
4. Uzaktan Öğrenme ve Web Siteleri
Öğretim Teknolojileri, Tuğba Yanpar Yelken, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.141-180, 2019
5. Ausubel’in Anlam Oluşturma ve Açıklayıcı Öğretim Kuramı (Anlamlı Öğrenme)
Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Gülay Ekici, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.311-344, 2016
7. Öğretim Tasarımı ve İletişim Süreci
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Gülay Ekici, Editör, Paradigma Akademi, Edirne, ss.35-79, 2014
Metrikler
