Supported Projects
-
2022 - Continues Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kanıt Temelli Uygulamalar: AFIRM Modüllerinin Uyarlanması ve Kullanıcı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
GÜNDEN U. O., DİKEN İ. H. (Executive), KALAYCI G. Ö., YANARDAĞ M., KAYMAK A., İNCE G.
-
2020 - Continues GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARA YÖNELİK YÜZ YÜZE VE WEB TABANLI FONOLOJİK FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİ
-
2022 - 2024 Project Naturalistic Instruction: Exploding And Transferring Evidence-Based Strategies For Early Childhood Inclusion Professionals (Erasmus + Programı Mesleki Eğitimde İşbirliği Ortaklıkları (KA220-VET); Project no: 202021-1-TR01-KA220-VET-000034720)
Erasmus Project
İnce G., Kaymak A., Diken İ. H. (Executive), Kalaycı G. Ö., Çelik S., Sinoğlu Günden T., et al.
-
2018 - 2019 İŞİTME KAYIPLI ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN DİL VE KONUŞMA TERAPİSTLERİNİN YÜRÜTTÜKLERİ TERAPİ SÜREÇLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
-
2016 - 2017 Down Sendromlu Bireylerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama İle Fonolojik Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki
-
2014 - 2014 Aileler öğreniyor, çocuklar eğleniyor