Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Influencer'larla Bağlantıda Olma ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Öykünme ve Sosyal Karşılaştırmanın Aracılık Etkisi

11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 Mayıs 2024

Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması

9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2022

Reklamcılık Alanında Gerçekleştirilen Doktora Tezlerinin Kuramsal ve Yöntemsel Bağlamda İncelenmesi

3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.76

Reklamda Yaratıcılık: Ödül Alan Reklamlara Yönelik Bir İnceleme

3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.73

Türkiye’de Ad Engagement Kavramı: Akademi ve Uzman Perspektifinden Bir Değerlendirme

International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Medya Reklamcılığı

Reklam Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Başer, Emrah, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.29-57, 2023

Konvansiyonelden Dijitale: Mecralar Bağlamında Reklamcılık Tarihine Kısa Bir Bakış

Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.61-77, 2023

Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Çatalcalı Ceylan, Ayşe, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.299-317, 2023

Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.121-153, 2023

İkna Edici İletişimde Kaynak ve Alıcı

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.95-130, 2022

Mobil Teknolojiler ve Reklam Uygulamaları

Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-159, 2021

Çevrim İçi Topluluklar

Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Anbarlı Özbaş Züleyha, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.49-78, 2021

Dijital İçerik Pazarlaması Yöntemleri

Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.37-70, 2021

Reklam Araştırmalarında Evren ve Örnekleme

Reklam Araştırmaları, Karaçor Süleyman, Erdoğan Gençyürek Merve, Akcan Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.45-60, 2021

Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık

Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.189-215, 2021

Reklam Araştırmalarında Web Analitik Kullanımı

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.121-151, 2019

Reklam Kampanya Süreci

Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.1-26, 2016

Halkla İlişkilerde Web Analitik Araştırmaları

Halkla İlişkiler Araştırmaları, Çalışkan Hasan, Salı Balaban Jale , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.84-104, 2016

Metrikler

Yayın

24

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Açık Erişim

1