Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
CREATIVITY IN ADVERTISING: A REVIEW OF AWARD-WINNING ADVERTISEMENTS AT THE KIRMIZI AWARDS
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.19, ss.166-198, 2021 (Hakemli Dergi)
Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.124-145, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Influencer'larla Bağlantıda Olma ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Öykünme ve Sosyal Karşılaştırmanın Aracılık Etkisi
11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 Mayıs 2024
Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2022
Türkiye’de Ad Engagement Kavramı: Akademi ve Uzman Perspektifinden Bir Değerlendirme
International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medya Reklamcılığı
Reklam Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Başer, Emrah, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.29-57, 2023
Konvansiyonelden Dijitale: Mecralar Bağlamında Reklamcılık Tarihine Kısa Bir Bakış
Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.61-77, 2023
Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı
İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Çatalcalı Ceylan, Ayşe, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.299-317, 2023
Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi
Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.121-153, 2023
İkna Edici İletişimde Kaynak ve Alıcı
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.95-130, 2022
Mobil Teknolojiler ve Reklam Uygulamaları
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-159, 2021
Çevrim İçi Topluluklar
Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Anbarlı Özbaş Züleyha, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.49-78, 2021
Dijital İçerik Pazarlaması Yöntemleri
Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.37-70, 2021
Reklam Araştırmalarında Evren ve Örnekleme
Reklam Araştırmaları, Karaçor Süleyman, Erdoğan Gençyürek Merve, Akcan Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.45-60, 2021
Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.189-215, 2021
Reklam Kampanya Süreci
Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.1-26, 2016
Halkla İlişkilerde Web Analitik Araştırmaları
Halkla İlişkiler Araştırmaları, Çalışkan Hasan, Salı Balaban Jale , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.84-104, 2016