Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
3. CREATIVITY IN ADVERTISING: A REVIEW OF AWARD-WINNING ADVERTISEMENTS AT THE KIRMIZI AWARDS
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.19, ss.166-198, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.124-145, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1. Influencer'larla Bağlantıda Olma ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Öykünme ve Sosyal Karşılaştırmanın Aracılık Etkisi
11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2. Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
5. Türkiye’de Ad Engagement Kavramı: Akademi ve Uzman Perspektifinden Bir Değerlendirme
International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Reklamcılık
Reklam Tasarım ve Uygulamaları, AKARSU HALUK, ÇINAR NAİM, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.3-29, 2024
2. Sosyal Medya Reklamcılığı
Reklam Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Başer, Emrah, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.29-57, 2023
3. Konvansiyonelden Dijitale: Mecralar Bağlamında Reklamcılık Tarihine Kısa Bir Bakış
Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.61-77, 2023
4. Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı
İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Çatalcalı Ceylan, Ayşe, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.299-317, 2023
5. Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi
Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.121-153, 2023
6. İkna Edici İletişimde Kaynak ve Alıcı
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.95-130, 2022
7. Mobil Teknolojiler ve Reklam Uygulamaları
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-159, 2021
8. Çevrim İçi Topluluklar
Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Anbarlı Özbaş Züleyha, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.49-78, 2021
9. Dijital İçerik Pazarlaması Yöntemleri
Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.37-70, 2021
10. Reklam Araştırmalarında Evren ve Örnekleme
Reklam Araştırmaları, Karaçor Süleyman, Erdoğan Gençyürek Merve, Akcan Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.45-60, 2021
11. Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.189-215, 2021
13. Reklam Kampanya Süreci
Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.1-26, 2016
14. Halkla İlişkilerde Web Analitik Araştırmaları
Halkla İlişkiler Araştırmaları, Çalışkan Hasan, Salı Balaban Jale , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.84-104, 2016