Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
5
Articles Published in Other Journals
31
What Kind of Information Is Provided to Families of Children with Hearing Loss in Early Education Practices?
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.11, no.21, pp.458-490, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Towards an understanding of resource room teaching practices: a case study of a middle school in Turkey
EDUCATION 3-13 THE PROFESSIONAL JOURNAL FOR PRIMARY EDUCATION
, vol.51, no.8, pp.1229-1244, 2023 (ESCI)



How Media Reflects the Integration/Inclusion Practicies for Students with Special Needs
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.2, pp.724-744, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Expert Perspectives on Distance Special Education Interventions for Students with Special Needs and Their Families in Turkey During the COVID-19 Pandemic
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.23, no.1, pp.133-164, 2022 (ESCI)



Examination of inclusive education and resource room service in a pre-school
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, vol.13, no.1, pp.870-893, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Examination of the effectiveness of naturalistic teaching education program developed for pre-school teachers in Turkey
International Online Journal of Primary Education
, vol.10, no.1, pp.207-234, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Synthesis of Graduate Education Theses Focused on Teachers’xx Views on Inclusive Education in Turkey: A Meta-Ethnographic Study
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.7, no.2, pp.1-28, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Examining the implementation of inclusive education and special educational support services for students with hearing loss in Turkey
Turkish Online Journal of Educational Technology
, vol.2016, no.NovemberSpecialIssue, pp.973-979, 2016 (Scopus)


Ebeveynlerin Koklear İmplanta İlişkin Beklentilerinin İncelenmesi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.3, no.1, pp.54-73, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Supporting a hearing impaired child s literacy development with language experience approach
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, vol.6, no.1, pp.111-144, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, vol.6, no.1, pp.111-144, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

A Critical Look at the Training Process in the Department of Education of the Hearing Impaired as a Teacher Educator Self Study Research
Journal of Qualitative Research in Education
, vol.1, no.1, pp.62-87, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Engelli öğretmenlerin iş doyumları ve çalışma koşulları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.23, pp.272-294, 2012 (Peer-Reviewed Journal)

Kaynaştırma Öğrencilerine Sunulan Bireysel Destek Hizmetlere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, vol.3, no.3, pp.689-701, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Kaynaştırma programlarına yerleştirilmiş özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.4, no.2, pp.10-25, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
69
İşitme Kayıplı Çocuklarla Erken Eğitim Uygulamalarında Aile Bilgilendirme Sürecinin İncelenmesi
International Education Congress-EDUCongress, Antalya, Turkey, 17 - 19 November 2022, (Summary Text)
İşitme Kayıplı Çocuk Ebeveynlerine Yüz Yüze ve Çevrimiçi Sunulan Erken Eğitim Uygulamalarının Koçluk Davranışları Açısından İncelenmesi
International Education Congress-EDUCongress, Antalya, Turkey, 19 November 2022, (Summary Text)
Türkiye’de Suriyeli Çocuklar ve Bütünleştirme Konusu Yazılı Basında Nasıl Yer Alıyor
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (Uluslararası Katılımlı)-UOEK 2020, Bursa, Turkey, 16 October 2020, (Summary Text)
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Dil ve Konuşma Terapisi Hizmetinin Sunulma Süreci
VII. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 September 2020, (Summary Text)
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezine Devam Eden Okul Öncesi Yaştaki İşitme Kayıplı Bir Çocuğa Sunulan Destek Hizmet Sürecinin İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, (Full Text)
Examining Teachers Opinions on the Difficulties Encountered in Inclusive Education Environments with Students with Hearing Loss
26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017), Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)
Türkiye’xxde Kaynaştırma Uygulamaları Sınıflarında Görevli Öğretmenlerin Görüşlerine Odaklanılmış Lisansüstü Eğitim Tezlerinin İncelenmesi: Meta Etnografik Bir Çalışma
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, vol.1, pp.305, (Summary Text)
Students with hearing loss in inclusive education Why and how
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Austria, 13 - 15 July 2016

Examine of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2015, (Summary Text)

Kosova da işitme engelli çocuklara yönelik hizmetlerin incelenmesi Nitel bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 24 - 26 September 2014, (Summary Text)
Inclusive education and special education support services
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Turkey, 20 - 22 May 2015, (Summary Text)

İşitme Engelli Öğrencilerin Bulunduğu Kaynaştırma Ortamlarında Fiziksel Düzenlemeler.
5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Eskişehir, Turkey, 16 May 2015, (Summary Text)
Kosova da İşitme Engelli Çocukların Tanı Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Edirne, Turkey, 25 - 27 September 2014, (Summary Text)
İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin desteklenmesi Dil Deneyim Yaklaşımına dayalı oryantasyon programı
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 24 - 26 September 2014, (Summary Text)
Kosova’xxda İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetlerin İncelenmesi: Nitel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 25 - 27 September 2014, pp.78, (Summary Text)
Kosova’xxda İşitme Engelli Çocukların Tanı, Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi: Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 25 - 27 September 2014, pp.108-109, (Summary Text)
Inclusion practices towards children with hearing loss in preschool level ICEM case
International confess on Early Childhood Intervention, Antalya, Turkey, 23 - 25 April 2014, (Summary Text)
İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetler ve Etik
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October 2013, (Summary Text)
Görme yetersizliği olan küçük çocuklarda anne çocuk etkileşimini destekleyen müdahale örneği Bir eylem araştırması
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013, pp.151-152, (Summary Text)
Okul dışı ortamlarda özel gereksinimli öğrencilere verilen destek hizmetlere ilişkin gönüllü özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 15 - 18 November 2004, (Summary Text)

Books
36
VB-MAPP SÖZEL DAVRANIŞ AŞAMALARI DEĞERLENDİRME VE YERLEŞTİRME PROGRAMI KILAVUZ
Alpaslan Otizm Vakfı Yayınları, 2022
İşitme Yetersizliği Eğitimine Aile Katılımı
in: Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Aile Katılımı, Vesile Yıldız Demirtaş, Filiz Karadağ, Editor, Vize Akademik, Ankara, pp.251-274, 2022
İşitme Yetersizliği Eğitimine Aile Katılımı
in: Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, , Editor, Vize Akademik, Ankara, pp.251-274, 2022
Eğitimde bütünleştirme: Herkes için bir okul yaratmak
Nobel Yayıncılık, Ankara, 2021
Kaynaştırma (Bütünleştirme) ve Destek Özel Eğitim Hizmetleri
in: Özel Eğitim ve Kaynaştırma, İbrahim Halil Diken, Editor, PEGEM, Ankara, pp.124-143, 2020

İşitme Kaybı ve Ek Yetersizliği Olan Öğrenciler
in: Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Şafak Pınar, Editor, Vize Yayıncılık, Ankara, pp.73-93, 2020
Pandemi döneminde özel gereksinimli çocuklar: Evde baş başa kaldık ne yapacağız?
in: Pandemi döneminde eğitim İyileştirelim iyileşelim, D. Kürüm Yapıcıoğlu, Editor, Anı Yayıncılık, pp.191-212, 2020
Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler
in: Özel eğitim ve Kaynaştırma, Diken, H.İbrahim, Editor, Pegem akademi, Ankara, pp.76-102, 2020
Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler - 1
in: Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Diken, İbrahim Halil, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.35-74, 2020
Kaynaştırma Ortamında Uygulamalar
VİZE AKADEMİK, Ankara, 2019
Kapsayıcı Eğitim ve Felsefi Temelleri
in: Kapsayıcı Eğitim, Hasan Gürgür, Salih Rakap, Editor, PEGEM Akademi, Ankara, pp.2-14, 2019

Qualitative Research Methods
in: Research Methods, Ali Ersoy, Editor, ANADOLU UNIVERSITY PRESS, Eskişehir, pp.95-120, 2018
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okuöncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
Genel Eğitim Programları ve Özel Eğitim Uygulamaları
in: Özel Eğitim, Cavkaytar, Atilla, Editor, VİZE YAYINCILIK, Ankara, pp.343-366, 2017

MEB Özel Eğitim Hizmetleri
in: Geçici koruma altında özel eğitime ihtiyacı olan bireylere yönelik özel eğitim hizmetleri kılavuz kitabı., Necdet Karasu Ertan Göv Turgut Bağrıaçık, Editor, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, pp.64-121, 2017

6-12 Yaş Arasındaki Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocukların Özellikleri
in: GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ, DİKEN, İBRAHİM HALİL, Editor, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, pp.74-94, 2017
Eylem araştırması
in: Eğitimde nitel araştırma desenleri, Ahmet Saban, Ali Ersoy, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.1-50, 2016
Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi
Anadolu Üniversitesi, 2008
Metrics
Publication (WoS)
15
Publication (Scopus)
11
Citation (WoS)
103
H-Index (WoS)
4
Citation (Scopus)
65
H-Index (Scopus)
4
Citation (Scholar)
1529
H-Index (Scholar)
19
Citation (TrDizin)
82
H-Index (TrDizin)
5
Citation (Sobiad)
11
H-Index (Sobiad)
2
Citation (Sum Other)
148
Project
35
Thesis Advisory
20