-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2013 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2003 - 2013 Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2002 - 2003 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2013 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
-
2019 - 2020 Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
-
Doktora
TEZ 900
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ ÇALIŞMALARINDA NİTEL ARAŞTIRMALAR
Seminer
ELT'DE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Tez
Uzmanlık Alan Dersleri
-
Yüksek Lisans
DİL ALAN VE BECERİLERİ ÖĞRETİMİ I
DİL VE ALAN BECERİLERİ ÖĞRETİMİ I
TEZ
SEMİNER
UZMANLIK ALAN DERSİ
İngilizce Eğitiminde Edebiyat
-
Lisans
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE BİLİNÇLİ FARKINDALIK UYGULAMALARI
ELT'de Eleştirel Okuma
MAKRO ÖĞRETİM
ROMANTİK DÖNEM ŞİİRİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ: KONUŞMA VE YAZMA
AKADEMİK OKUMA
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
OKUL DENEYİMİ
MİKRO ÖĞRETİM
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ: KONUŞMA YAZMA
DİL EDİNİMİNE GİRİŞ
DİL EDİNİMİ
Otonom Öğrenme
İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar
İngilizce Öğretiminde Temel İlkeler
Özel Öğretim Yöntemleri: Okuma ve Dinleme
Özel Öğretim Yöntemleri: Dilbilgisi Öğretimi
Sözlü İletişim Becerileri II
Materyal Değerlendirme ve Uyarlama
Sözlü İletişim Becerileri I
Okul Deneyimi II
İleri Okuma Becerileri
Şiir İncelemesi ve Öğretimi
Özel Öğretim Yöntemleri I
Özel Öğretim Yöntemleri II
Okuma Becerileri I
Okuma Becerileri II
Roman İncelemesi ve Öğretimi
İngilizcede Günlük Söylem
-
Representation of english as a lingua franca (ELF) in international coursebooks and efl instructors' views on elf-oriented pedagogy awareness in a Turkish context
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
A.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Informal dıgıtal learnıng of englısh (IDLE): A study on Turkısh EFL learners
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
Y.KIZILAY(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Designing and implementing a Corpus-Based Language Teaching (CBLT) training program in a pre-service EFL teacher education context
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
B.KÖSE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
A study on the incorporation of blended learning in an extensive reading program: The impact on tertiary level EFL learners
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
Z.YADİGAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
A study on the functions and sequential organizations of efl teachers' gesture use in video mediated interaction: A conversation analytic approach
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
A.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Using the automated writing evaluation system in efl context: The efficiency of the system and the views of the teachers and the students
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
H.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Perceptions and reflections of the pre-service EFL teachers on classroom interaction
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
H.AYAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
An investigation into EFL university instructors' perspectives on the use of corpora in language teaching
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
G.ÇALIŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Multimodal mobile-assisted language learning classroom applications: A study in pre-service teacher education
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
G.ZEYBEK(Öğrenci), Doktora, 2020 -
FL listening comprehension strategy employment of high and low anxious listeners
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
G.BERBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Reflection on reflection: EFL university instructors' perceptions on reflective practice
Kuru Gönen S. İ. (Danışman)
Ö.FAKAZLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015