­

Prof. Dr. MURAT DOĞAN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: PSİKOLOJİ, EĞİTİM, PSİKOLOJİ, UYGULAMALI, EĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI, EĞİTİM, ÖZEL, AİLE ÇALIŞMALARI, SOSYAL BİLİMLER, İNTERDİSİPLİNER


Avesis Araştırma Alanları: Özel Eğitim

Metrikler

Yayın

133

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

17

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2011

2004 - 2011

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uygulamalı Psikoloji (Yl) (Tezli), Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

İşitme kayıplı çocukların ve normal işiten çocukların çalışma belleği ve kısa süreli bellek yönünden incelenmesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Dr)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Özel Eğitim

Akademik Unvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2012 - 2017

2012 - 2017

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2004 - 2012

2004 - 2012

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

1997 - 2004

1997 - 2004

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İşitme Engelli Çocuklarda Dil ve Bilişsel Süreçler

TEZ

Araştırma Tasarımı ve Raporlama

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tez

Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri

Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri

Lisans

Lisans

Topluma Hizmet Uygulamaları

Psikoloji Yaklaşımları ve Bireysel Farklar

Çocuk Ruh Sağlığı

Özel Eğitimde Aile Eğitimi

Aile ve Engelli Birey

Psikolojiye Giriş

Çocuk ve Ruh Sağlığı

Aileyle Görüşme Teknikleri

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

PSİKOLOJİK TESTLER

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Development of Parent Education Rating Scale for the Parents of Children with Hearing Loss

DOĞAN M., KILIÇ KOCA M., BEKAR R., YILDIRIM H. İ.

The Barcelona Conference on Education (BCE), Barcelona, İspanya, 12 - 16 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

Determination of Online Parent Education Needs of Parents of Children with Hearing Loss Aged 0-3 Years in Türkiye

Kılıç Koca M., Doğan M.

The Barcelona Conference on Education (BCE), Barcelona, İspanya, 12 - 16 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

Does Hearing Affect Creativity? A Comparative Analysis among Preschool Children with Hearing Loss and Their Peers

DOĞAN M., YILDIRIM H. İ., CEPDİBİ SIBIÇ S.

International Conference in Early Childhood Care & Education 2023 Bright Start International Conference, Atina, Yunanistan, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

How to Assess Creativity in Children with Hearing Loss in Preschool Period? Teacher Reports or Performance-based Measurements?

DOĞAN M., YILDIRIM H. İ., CEPDİBİ SIBIÇ S.

International Conference in Early Childhood Care & Education 2023 Bright Start International Conference, Atina, Yunanistan, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

İşitme Kayıplı Çocukların Dil Gelişimlerinin Desteklenmesine Yönelik Aile Gereksinimlerinin Belirlenmesi

KILIÇ M., DOĞAN M.

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Yürütücü İşlevler Ölçekleri (YİÖ): Ebeveyn ve Öğretmen Formları Geliştirme Çalışması

GENÇ T., DOĞAN M.

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

The Pragmatic Profile for People Who Use AAC'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması

Genç T., Genç E., Uzuner Y., Ertürk Mustul E., Doğan M.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

İşitme Kayıplı Çocuğu Kaynaştırmaya/Bütünleştirmeye Devam Eden Ebeveynlerin Gereksinimlerine Dayalı Bilgilendirme Programı Geliştirilmesi

İÇYÜZ R., DOĞAN M.

13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.1-897, (Özet Bildiri)

2022

2022

İşitme engellilerin eğitimiyle ilgili araştırmalarda katılımcı özellikleri

DOĞAN M., AKKAYA E., Genç A., Çolaklıoğlu O., KILIÇ M.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

İşitme engelliler eğitimi çalışmalarının konu haritası: Isınan ve soğuyan konular

DOĞAN M., Çolaklıoğlu O., KILIÇ M., AKKAYA E., Genç A.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

Zihin kuramı becerilerinin değerlendirilmesi: İşitme kayıplılar örneği

AKKAYA E., DOĞAN M.

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

Türkiye’de özel eğitim alanında karma araştırma yöntemiyle gerçekleştirilen tezlerin analizi

ÇELİK S., DOĞAN M., TOMRİS G.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1029, (Özet Bildiri)

2020

2020

Erken Çocuklukta Özel Eğitim Alanının Eğilimleri: INT-JECSE’nin 11 Yılı

DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T., AKKAYA E.

5. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2020), Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

İşitme kayıplı ve tipik gelişen okul öncesi dönem çocukların zihin kuramı becerileri

AKKAYA E., DOĞAN M.

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Koklear implantlı çocuklarda dil ve biliş: Görgül çalışmaların incelenmesi

GENÇ T., GENÇ E., İÇYÜZ R., DOĞAN M.

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Koklear İmplantlı Çocuklarda Dil ve Biliş: Görgül Çalışmaların İncelenmesi

GENÇ T., GENÇ E., İÇYÜZ R., DOĞAN M.

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

İşitme Kayıplıların Eğitimi Alanındaki Uluslararası Dergilerdeki Makalelerin Yöntem Özellikleri 1999 – 2019 Yılları

ÇOLAKLIOĞLU O., AKKAYA E., DOĞAN M.

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi-UOEK, Aydın, Türkiye, 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

İşitme Kayıplı ve Tipik Gelişen Çocukların Zihin Kuramı ve Dil Becerileri Bakımından Karşılaştırılması

AKKAYA E., DOĞAN M.

28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.170, (Özet Bildiri)

2018

2018

İşitme Kayıplı Çocuklarda Yürütücü İşlevler ile Diğer Bilişsel Süreçler/Beceriler Arasındaki İlişki: Sistematik Derleme

ERTÜRK MUSTUL E., DOĞAN M.

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 Nisan - 05 Mayıs 2018, ss.1312-1314, (Özet Bildiri)

2018

2018

Koklear İmplant Kullanan Çocukların Dil ve Bilişsel Süreçlerini Ele Alan Araştırmaların İncelenmesi

GENÇ T., GENÇ E., DOĞAN M.

5th International Eurasian Educational Researh Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Koklear İmplant Kullanımının İşitme Kayıplı Çocukların Bilişsel Özellikleri Üzerindeki Etkisi: Bir Derleme Çalışması

İÇYÜZ R., YANIK Ş., DOĞAN M.

5. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Okulöncesi veya ilkokul döneminde olan işitme kayıplı çocukların davranış problemlerinin incelenmesi

Genç A., DOĞAN M.

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Türkçe Fonolojik Farkındalık Testi (FFT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KAZANOĞLU D., ÜNAL LOGACEV Ö., DOĞAN M.

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Kaynaştırma Uygulamaları Yürütülen Okul Öncesi Sınıflarda İşitme Yetersizliği Olan ve Normal İşiten Öğrencilerin Sosyal Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

Göl Z., GÜRGÜR H., DOĞAN M.

2nd INTERNATIONAL CONGRESS ON EARLY CHILDHOOD INTERVENTION (ICECI2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Zihin Kuramı ve Bağlantılı Beceriler: İşitme Kayıplı Çocuklarda Bir Sistematik Derleme

AKKAYA E., DOĞAN M.

2. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.155-156, (Özet Bildiri)

2017

2017

Dünden bugüne yetersizliği olan çocuklarda zeka çalışmaları: İşitme kayıplılar örneği

DOĞAN M.

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

İşitme Engelliler Alanına Özgü Makale Betimleme Aracı

ÇOLAKLIOĞLU O., AKKAYA E., GENÇ A., DOĞAN M.

27.ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMCILI), Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.244, (Özet Bildiri)

2017

2017

İşitme Kayıplı Bireylerin Eğitimi Alanında Uluslararası Dergilerde Yayımlanan Araştırmaların Yöntemsel Özellikleri

AKKAYA E., ÇOLAKLIOĞLU O., GENÇ A., DOĞAN M.

27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMCILI), Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINA DEVAM EDEN İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN SOSYAL UYUMLARININ İNCELENMESİ

ÖZDEMİR E., DOĞAN M.

7th International Conference ofStrategic Research onSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

İşitme Kayıplı Çocuğu Kaynaştırmaya Devam Eden Ebeveynlerin Sorunlarının ve Gereksinimlerinin Belirlenmesi

İÇYÜZ R., DOĞAN M.

4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Denizli, Türkiye, 10 - 14 Mayıs 2017, ss.1335-1337, (Özet Bildiri)

2017

2017

İşitme Kayıplı Çocuklara Yönelik Rehberlik Araştırma Merkezlerinde Yürütülen Çalışmaların İşleyişi

YILMAZ Y., DOĞAN M.

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

An attempt to measure the rebel behaviors of adolescents Adolescent Rebelliousness Scale ARES

DOĞAN M., DAĞKÖY S., AVCI H.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning 2016 (IAC- GETL 2016), Budapest, Macaristan, 23 - 24 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Fonolojik Farkındalık Testinin Geliştirme Süreci Ön Bulgular

KAZANOĞLU D., ÜNAL LOGACEV Ö., DOĞAN M.

8. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016

2016

2016

Türkiye de çocuğu kaynaştırma eğitimi alan ailelerle yapılan çalışmaların incelenmesi

İÇYÜZ R., DOĞAN M.

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Students with hearing loss in inclusive education Why and how

GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z.

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

Examining the Implementation of Inclusive Education and Special Educational Support Services for Students with Hearing Loss in Turkey

DOĞAN M., GÜRGÜR H.

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Teachers opinions of practices regarding children with hearing loss at guidance and research centres

YILMAZ Y., DOĞAN M.

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Fonolojik Farkındalık Testi nin geliştirme süreci Ön bulgular 8 Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi

KAZANOĞLU D., ÜNAL LOGACEVA Ö., DOĞAN M.

8. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Ekim - 15 Mayıs 2016

2016

2016

Problems and needs for inclusion practices of parents of hard of hearing students attending elementary schools Quantitative findings

DOĞAN M., İÇYÜZ R.

International Conference of Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Ailelerle çalışırken onları ne kadar anlıyoruz

DOĞAN M.

Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

Türkçe Anlamsız Sözcük Tekrarı Listesi nin kısaltılma süreci

AKÇAKAYA H., DOĞAN M., GÜRKAN S., YÜCEL E.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

İşitme kayıplı çocuklarda zeka değerlendirmesi

DOĞAN M., AKDAĞ A., AKDAĞ A., KILIÇ K., AKDAĞ A.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Examine of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education

GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z., kılıç a. c.

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

Developing an information program for parents whose children are cochlear implant candidates

CANKUVVET N., DOĞAN M.

21st Annual Qualitative Health Research Conference, 19 - 21 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Examination of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education

GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z.

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

Kosova da işitme engelli çocuklara yönelik hizmetlerin incelenmesi Nitel bulgular

GİRGİN Ü., GÜRGÜR H., DOĞAN M., TURAN Z., KARASU H. P., ÇEKİRDEK B., et al.

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2015

2015

Koklear implant uygulamalarında ebeveyn beklentilerinin erken müdahale programları açısından değerlendirilmesi

CANKUVVET N., DOĞAN M.

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi "Erken Müdahale", Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Ailenin engele uyumunu anlamada alternatif yaklaşımlar

DOĞAN M.

24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Engellilik modelleri ve modellerin danışmanlık açısından doğurguları

DOĞAN M.

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Kosova’xxda İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetlerin İncelenmesi: Nitel Bulgular

GİRGİN Ü., GÜRGÜR H., DOĞAN M., TURAN Z., KARASU H. P., ÇEKİRDEK B., et al.

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.78, (Özet Bildiri)

2014

2014

İşitme kayıplı çocuklarda okulöncesi eğitiminin çalışma belleği ve kısa süreli bellek performansına etkisi

DOĞAN M., UMRAN T., ER N.

International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri

CANKUVVET N., DOĞAN M.

Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Parental expectations in cochlear implants

CANKUVVET N., DOĞAN M.

International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

İşitme kayıplı çocuklarda aile eğitiminin çalışma belleği ve kısa süreli bellek performansına etkisi

DOĞAN M., TÜFEKÇİOĞLU U., ER N.

International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

İşitme kayıplı çocuk ve ailelerine psikolojik yaklaşım

DOĞAN M.

Koklear İmplantasyonda Güncel Yaklaşımlar, Konya, Türkiye, 28 Eylül 2013

2012

2012

İşitme kayıplı çocuklarda bilişsel ölçme ve değerlendirmenin zorlukları

DOĞAN M.

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Engelli Bireylere Yönelik Empati Geliştirme Projesi Ön Çalışma

DOĞAN M.

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

Ailenin engele uyum süreci Mitler ve gerçekler

DOĞAN M.

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Koklear implantsyonda psikolojik değerlendirme ve danışma

DOĞAN M.

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

İşitme kaybı olan ve olmayan çocuklarda çalışma belleği

DOĞAN M.

16. Ulusal Psikoloji Kongresi, Mersin, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2010

2009

2009

İşitme kayıplı bebeğe multidisipliner yaklaşım 5

DOĞAN M.

5. Koklear İmplantasyon Otoloji-Nörotoloji Odyoloji Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Kasım 2009

2008

2008

İşitme engelli çocuklarda bilişsel süreçler

DOĞAN M.

18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Özet Bildiri)

2007

2007

Stress coping and related psychological issues among the parents of hearing impaired children

DOĞAN M.

CASP-DISES International Special Education Forum, Lima, Peru, 7 - 10 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Çocuk İhmali ve Cinsel İstismar

DOĞAN M.

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerde Cinsel Eğitim, Gümüşkaya Özlem, Yıldız Gizem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.51-89, 2022

2021

2021

Engeli Olan Çocuklar İçin İlkokul Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

Engeli Olan Çocuklar İçin Okul Öncesi Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

İlkokul e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

Okul Öncesi e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

e-İzleme Modülü Eğiticilerin Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: Okul Öncesi Aile Kılavuzu

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: İlkokullar İçin Aile Kılavuzu

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-İlkokul

ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

2021

2021

Bakım ve Rehabilitasyon Etiği

DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.179-204, 2021

2021

2021

Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri

DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-64, 2021

2021

2021

Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri

DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-54, 2021

2021

2021

Engelli Bakım ve Rehabilitasyonunun Uygulama Standartları

DOĞAN M., YILMAZ Y.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-218, 2021

2021

2021

Bakım ve Rehabilitasyon Etiği

DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.178-196, 2021

2020

2020

Research Medhods in Psychology

DOĞAN M.

Psychology, Sezen Ünlü, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.22-47, 2020

2020

2020

Learning

DOĞAN M.

Psychology, Sezen Ünlü, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.92-120, 2020

2018

2018

Engelli bireylerin bakım ve rehabilitasyonunda uygulama standartları

DOĞAN M., YILMAZ Y.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.193-211, 2018

2018

2018

Engelli bireylerin yasal haklarının tarihsel ve toplumsal temelleri

DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.33-60, 2018

2018

2018

Engelli bireylerin bakım ve rehabilitasyonunda meslek etiği

DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.173-192, 2018

2017

2017

6-12yaş grubunda duygusal-sosyal beceriler ve iletişim becerileri

DOĞAN M.

6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda Akademik Olmayan Aranlarda Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Vuran, Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-45, 2017

2017

2017

Ergenlikten yetişkinliğe

DOĞAN M.

Yetişkinliğe Geçecek Bireylere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Aksoy, Veysel, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-23, 2017

2017

2017

Gelişimsel Yetersizliği Olan Ergenlerin Eğitimi

DOĞAN M.

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Öğrenciler (12-18 Yaş) ve Özellikleri, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.140-169, 2017

2017

2017

Research Methods in Psychology

DOĞAN M.

Psychology, Ünlü, Sezen, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.21-46, 2017

2017

2017

İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Gelişim Özellikleri

DOĞAN M., AKKAYA E.

İşitme ve Görme Yetersizliği, Hasan Gürgür, Pınar Şafak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-65, 2017

2016

2016

Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmede Etik

YAĞAN GÜDER S., ALABAY E., ELİBOL F., ÇAKMAK A., YÜKSELEN A., AKOĞLU G., et al.

Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi Basım Evi, Eskişehir, ss.220-241, 2016

2016

2016

Otizm Spektrum Bozukluğunda Bilişsel İşleyiş

DOĞAN M.

Davranış Bozuklukları ve Biliş, Metehan Irak, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.241-292, 2016

2015

2015

Duygusal ve davranışsal bozuklukların değerlemesi

DOĞAN M.

Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Characteristics of emotional and behavioral disorders of children and youth, SEMA KANER, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.329-392, 2015

Desteklenen Projeler

2017 - 2017

2017 - 2017

İşitme Engellilerin Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

DOĞAN M. (Yürütücü), GÜRGÜR H.

2015 - 2017

2015 - 2017

Fonolojik Farkındalık Testinin Geçerlik Güvenirlik ve Standardizasyon Çalışması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

DOĞAN M. (Yürütücü), KAZANOĞLU D.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Editör



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 41

h-indeksi (WOS): 3