Eğitim Bilgileri
2004 - 2011
2004 - 2011Doktora
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Dr), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uygulamalı Psikoloji (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
İşitme kayıplı çocukların ve normal işiten çocukların çalışma belleği ve kısa süreli bellek yönünden incelenmesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İşitme Engelliler Öğretmenliği (Dr)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Özel Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2012 - 2017
2012 - 2017Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2004 - 2012
2004 - 2012Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
1997 - 2004
1997 - 2004Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN AKADEMİK VE SOSYAL BECERİLERE YANSIMASINA YÖNELİK EBEVEYN VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Akay E., Doğan M. (Eş Danışman)
S.IŞIKLI(Öğrenci)
2022
2022Doktora
İşitme kayıplı çocuğu kaynaştırmaya/bütünleştirmeye devam eden ebeveynlerin gereksinimlerine dayalı bilgilendirme programı geliştirilmesi
Doğan M. (Danışman)
R.İÇYÜZ(Öğrenci)
2022
2022Doktora
İşitme kayıplı çocukların yürütücü işlev ve dil becerilerinin geliştirilen yürütücü işlevler ölçeği ve uyarlanan pragmatik profil ile incelenmesi
Doğan M. (Danışman)
T.GENÇ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İşitme kayıplı çocukların dil gelişimlerinin desteklenmesine yönelik aile gereksinimlerinin belirlenmesi
Doğan M. (Danışman)
M.KILIÇ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İşitme kayıplı ve tipik gelişen 4-5 yaşındaki çocukların zihin kuramı ve dil becerileri bakımından karşılaştırılması
Doğan M. (Danışman)
E.AKKAYA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul öncesi ve ilkokul dönemindeki işitme kayıplı çocukların ev ve okul dışı ortamlardaki iletişim sorunlarının incelenmesi
Doğan M. (Danışman)
A.ERKAYA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İşitme kaybı ile otizm spektrum bozukluğunun birlikte görüldüğü 0-6 yaş çocukların tanı, değerlendirme ve müdahale süreçlerinin incelenmesi
Doğan M. (Danışman)
T.ÇAVUŞOĞLU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okulöncesi ve ilkokul döneminde olan işitme kayıplı çocukların davranış problemlerinin incelenmesi
Doğan M. (Danışman)
A.GENÇ(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Türkçe fonolojik farkındalık testi geliştirilmesi, geçerlik, güvenirlik çalışması
Doğan M., Ünal Logacev Ö.(Eş Danışman)
D.KAZANOĞLU(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Kaynaştırma uygulamalarına devam eden işitme kayıplı öğrencilerin sosyal uyumlarının incelenmesi
Doğan M. (Danışman)
E.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
İşitme kayıplı çocuğu kaynaştırmaya devam eden ebeveynlerin sorunlarının ve gereksinimlerinin belirlenmesi
Doğan M. (Danışman)
R.İÇYÜZ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Rehberlik ve araştırma merkezlerinde tanı, değerlendirme ve izleme süreçlerinin incelenmesi: İşitme kayıplı çocuklar örneği
Doğan M. (Danışman)
Y.YILMAZ(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Çocuğu koklear implant adayı ebeveynlerin gereksinimlerine dayalı bilgilendirme programı geliştirilmesi
Doğan M. (Danışman)
N.CANKUVVET(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Erken yaşta koklear implant uygulanan çocuklarda sözel çalışma belleği ve dil ile ilişkisinin incelenmesi
MURAT D. (Danışman)
H.AKÇAKAYA(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Adaptation Study of Pragmatics Profile to Turkish
Genc T., Genc E., UZUNER Y., Erturk-Mustul E., DOĞAN M.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.26, sa.3, 2025 (ESCI, TRDizin)
2025
20252. An Information Program for Parents of Cochlear Implant Candidates
CANKUVVET N., DOĞAN M.
COCHLEAR IMPLANTS INTERNATIONAL , 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20243. An Investigation of Parents’ and Teachers’ View on the Reflection of Communication Skills of Students with Hearing Loss on Academic and Social Competence
IŞIKLI S., AKAY E., DOĞAN M.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.384-396, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Emotion recognition and false belief in deaf or hard-of-hearing preschool children
AKKAYA E., DOĞAN M.
JOURNAL OF DEAF STUDIES AND DEAF EDUCATION
, cilt.29, sa.2, ss.134-144, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20235. Behavioral Problems in Children with Hearing Loss: A Comparative Analysis with Children with Typical Development and Autism Spectrum Disorder
Genç A., Doğan M., Çolaklıoğlu O.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.4, sa.16, ss.821-842, 2023 (TRDizin)
2023
20236. Parents of Children with Hearing Loss in Inclusive Education in Turkey: Which Problems Do They Face and What Do They Need?
İÇYÜZ R., DOĞAN M.
Theory and Practice in Child Development , cilt.3, sa.1, ss.51-69, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Investigation of Diagnosis, Evaluation and Monitoring Processes in Guidance and Research Centers: The Case of Children with Hearing Loss
YILMAZ Y., DOĞAN M.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, sa.1, ss.137-156, 2023 (ESCI, TRDizin)
2022
20228. Rehberlik ve Araştırma Merkezlerinde Tanı, Değerlendirme ve İzleme Süreçlerinin İncelenmesi: İşitme Kayıplı Çocuklar Örneği
YILMAZ Y., DOĞAN M.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
20229. Mixed Methods Research in Special Education in Turkey: Learning from Researcher Experiences in Graduate Thesis
ÇELİK S., DOĞAN M.
QUALITATIVE REPORT
, cilt.27, sa.7, ss.1239-1263, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
202210. COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı
Sani Bozkurt S., Bozkuş Genç G., Vuran S., Yıldız G., Çelik S., Diken İ. H., et al.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.133-164, 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
202211. Systematic Review and Meta‐analysis of Short Term Memory and Working Memory in Long‐Term Cochlear Implant Users
AKÇAKAYA H., JAYAKODY D. M. P., DOĞAN M.
Contemporary School Psychology , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Expert Perspectives on Distance Special Education Interventions for Students with Special Needs and Their Families in Turkey During the COVID-19 Pandemic
SANİ BOZKURT S., BOZKUŞ GENÇ G., VURAN S., YILDIZ G., ÇELİK S., Diken İ. H., et al.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.23, sa.1, ss.133-164, 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
202213. Analysis of Mixed Methods Graduate Thesis Studies in Special Education Programs in Turkey
DOĞAN M., ÇELİK S., TOMRİS G.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, sa.29, ss.1-32, 2022 (ESCI, TRDizin)
2020
202014. Understanding Early Childhood Special Education through a Journal: 11 Years of INT-JECSE
Doğan M., Çavuşoğlu T., Akkaya E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.138-151, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202015. Türkçe Fonolojik Farkındalık Testi: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAZANOĞLU D., DOĞAN M., ÜNAL LOGACEV Ö.
Türkiye Klinikleri Sağlık Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.22-37, 2020 (TRDizin)
2019
201916. Early cochlear implantation: Verbal working memory, vocabulary, speech intelligibility and participant variables
Akcakaya H., DOĞAN M., GÜRKAN S., Kocak O., YÜCEL E.
COCHLEAR IMPLANTS INTERNATIONAL
, cilt.20, sa.2, ss.62-73, 2019 (ESCI, Scopus)
2019
201917. Early cochlear implantation: Verbal working memory, vocabuary, speech intelligibility and participant variables
AKÇAKAYA H., DOĞAN M., GÜRKAN S., Koçak Ö., YÜCEL E.
COCHLEAR IMPLANTS INTERNATIONAL , cilt.20, sa.2, ss.62-73, 2019 (Scopus)
2018
201818. Türkçe Anlamsız Sözcük Tekrarı Listesinin Kısaltılma Süreci
AKÇAKAYA H., DOĞAN M., GÜRKAN S., YÜCEL E.
Düzce Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.67-71, 2018 (TRDizin)
2018
201819. Relationships Between Reasoning, Verbal Working Memory, and Language in Children with Early Cochlear Implantation: A Mediation Effect
Akcakaya H., ASLAN F., DOĞAN M., YÜCEL E.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.3, ss.485-509, 2018 (ESCI, TRDizin)
2016
201620. Examining the implementation of inclusive education and special educational support services for students with hearing loss in Turkey
DOĞAN M., GÜRGÜR H.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2016, sa.NovemberSpecialIssue, ss.973-979, 2016 (Scopus)
2016
201621. Content analysis of memory and memory related research studies on children with hearing loss
DOĞAN M., HASANOĞLU G.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS , cilt.11, sa.16, ss.1542-1559, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201622. Tanıdan Eğitime Kosova Cumhuriyeti nde İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi
DOĞAN M., GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., TURAN Z.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.7, sa.2, ss.57-89, 2016 (TRDizin)
2016
201623. Developing an Information Programme for Parents Whose Child Is Cochlear Implant Candidate
CANKUVVET AYKUT N., DOĞAN M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITATIVE METHODS
, cilt.15, sa.1, 2016 (SSCI, Scopus)
2015
201524. Ebeveynlerin Koklear İmplanta İlişkin Beklentilerinin İncelenmesi
CANKUVVET N., DOĞAN M., GÜRGÜR H.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.54-73, 2015 (TRDizin)
2015
201525. Yetersizliği olan çocuklar aile ve aile eğitimi Kavramsal ve uygulamaya dönük gelişmeler
DOĞAN M.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, ss.111-127, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201526. Intelligence of Hearing-Impaired Children: An Evaluation Based on Demographic, Educational, and Audiological Characteristics
Dogan M.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.180, ss.135-154, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201427. Ergen Asiliği Ölçeği ERAS
DOĞAN M., SERVET D., AVCI H., TUNCA N.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research , cilt.4, sa.1, ss.281-300, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201328. The Impact of Early Intervention on Cognitive Performances of Children with Typical Development and with Hearing Loss: Working Memory and Short Term Memory
DOĞAN M., TÜFEKÇİOĞLU A. Ü., Er N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.70-106, 2013 (ESCI, Scopus)
2010
201029. Comparison of the Parents of Children with and without Hearing Loss in Terms of Stress, Depression, and Trait Anxiety
DOĞAN M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.2, sa.3, ss.231-246, 2010 (ESCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. İşitme kayıplı çocukların erken matematik becerilerine yönelik öğretmen görüşleri: Durum ve ihtiyaçlar
YILDIRIM H. İ., DOĞAN M.
35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
2025
20252. Investigation of the early math skills and performances of children with hearing loss: A case study
YILDIRIM H. İ., DOĞAN M.
11th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Kaunas, Litvanya, 2 - 04 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)
2025
20253. Family-Centered Early Education Programs for Children with Hearing Loss in Türkiye: A Critical Evaluation
KILIÇ KOCA M., YILDIRIM H. İ., BEKAR R., DOĞAN M.
International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Prag, Çek Cumhuriyeti, 30 - 31 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2024
20244. Determination of Online Parent Education Needs of Parents of Children with Hearing Loss Aged 0-3 Years in Türkiye
Kılıç Koca M., Doğan M.
The Barcelona Conference on Education (BCE), Barcelona, İspanya, 12 - 16 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2024
20245. Parent Education in 0-36 Months in Turkey: Investigation of Educational Practices for Individuals with Hearing Loss and Their Parents
YILDIRIM H. İ., DOĞAN M., KILIÇ KOCA M., BEKAR R.
The Barcelona Conference on Education (BCE), Barcelona, İspanya, 12 - 16 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2024
20246. Development of Parent Education Rating Scale for the Parents of Children with Hearing Loss
DOĞAN M., KILIÇ KOCA M., BEKAR R., YILDIRIM H. İ.
The Barcelona Conference on Education (BCE), Barcelona, İspanya, 12 - 16 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2023
20237. Does Hearing Affect Creativity? A Comparative Analysis among Preschool Children with Hearing Loss and Their Peers
DOĞAN M., YILDIRIM H. İ., CEPDİBİ SIBIÇ S.
International Conference in Early Childhood Care & Education 2023 Bright Start International Conference, Atina, Yunanistan, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20238. How to Assess Creativity in Children with Hearing Loss in Preschool Period? Teacher Reports or Performance-based Measurements?
DOĞAN M., YILDIRIM H. İ., CEPDİBİ SIBIÇ S.
International Conference in Early Childhood Care & Education 2023 Bright Start International Conference, Atina, Yunanistan, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20239. İşitme kayıplı okul öncesi çocukların genel bilişsel yetenekleri: İşiten akranlarıyla karşılaştırmalı bir analiz
DOĞAN M., YILDIRIM H. İ., CEPDİBİ SIBIÇ S.
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
202310. İşitme Kayıplı ve İşiten Çocukların Yürütücü İşlev ve Pragmatik Dil Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi
GENÇ T., DOĞAN M.
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
202311. İşitme Kayıplı Öğrencilerin İletişim Becerilerinin Akademik ve Sosyal Becerilere Yansımasına Yönelik Ebeveyn ve Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
IŞIKLI S., AKAY E., DOĞAN M.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202312. Okul Öncesi Çocukların Zihin Kuramı Gelişiminde Ebeveyn Eğitim Düzeyinin Rolü: İşitme Kayıplı ve Tipik Gelişen Çocuklar
AKKAYA E., DOĞAN M.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202313. İşitme Kayıplı Çocukların Dil Gelişimlerinin Desteklenmesine Yönelik Aile Gereksinimlerinin Belirlenmesi
KILIÇ M., DOĞAN M.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202314. Yürütücü İşlevler Ölçekleri (YİÖ): Ebeveyn ve Öğretmen Formları Geliştirme Çalışması
GENÇ T., DOĞAN M.
Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2022
202215. The Pragmatic Profile for People Who Use AAC'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Genç T., Genç E., Uzuner Y., Ertürk Mustul E., Doğan M.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
202216. İşitme Kayıplı Çocuğu Kaynaştırmaya/Bütünleştirmeye Devam Eden Ebeveynlerin Gereksinimlerine Dayalı Bilgilendirme Programı Geliştirilmesi
İÇYÜZ R., DOĞAN M.
13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.1-897, (Özet Bildiri)
2022
202217. İşitme engelliler eğitimi araştırmalarının yöntemsel haritası: Paradigmalar ve yansımaları
DOĞAN M., Genç A., AKKAYA E., Çolaklıoğlu O., KILIÇ M.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
202218. İşitme engelliler eğitimi araştırmalarının demografisi: Kim, kiminle, nerede çalışıyor?
DOĞAN M., AKKAYA E., Genç A., Çolaklıoğlu O., KILIÇ M.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
202219. İşitme engellilerin eğitimiyle ilgili araştırmalarda katılımcı özellikleri
DOĞAN M., AKKAYA E., Genç A., Çolaklıoğlu O., KILIÇ M.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
202220. İşitme engelliler eğitimi çalışmalarının konu haritası: Isınan ve soğuyan konular
DOĞAN M., Çolaklıoğlu O., KILIÇ M., AKKAYA E., Genç A.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2021
202121. Zihin kuramı becerilerinin değerlendirilmesi: İşitme kayıplılar örneği
AKKAYA E., DOĞAN M.
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2020
202022. Türkiye’de özel eğitim alanında karma araştırma yöntemiyle gerçekleştirilen tezlerin analizi
ÇELİK S., DOĞAN M., TOMRİS G.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1029, (Özet Bildiri)
2020
202023. Erken Çocuklukta Özel Eğitim Alanının Eğilimleri: INT-JECSE’nin 11 Yılı
DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T., AKKAYA E.
5. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2020), Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
2019
201924. Koklear implantlı çocuklarda dil ve biliş: Görgül çalışmaların incelenmesi
GENÇ T., GENÇ E., İÇYÜZ R., DOĞAN M.
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201925. İşitme kayıplı ve tipik gelişen okul öncesi dönem çocukların zihin kuramı becerileri
AKKAYA E., DOĞAN M.
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201926. Koklear İmplantlı Çocuklarda Dil ve Biliş: Görgül Çalışmaların İncelenmesi
GENÇ T., GENÇ E., İÇYÜZ R., DOĞAN M.
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201927. İşitme Kayıplıların Eğitimi Alanındaki Uluslararası Dergilerdeki Makalelerin Yöntem Özellikleri 1999 – 2019 Yılları
ÇOLAKLIOĞLU O., AKKAYA E., DOĞAN M.
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi-UOEK, Aydın, Türkiye, 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2018
201828. İşitme Kayıplı ve Tipik Gelişen Çocukların Zihin Kuramı ve Dil Becerileri Bakımından Karşılaştırılması
AKKAYA E., DOĞAN M.
28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.170, (Özet Bildiri)
2018
201829. İşitme Kayıplı Çocuklarda Yürütücü İşlevler ile Diğer Bilişsel Süreçler/Beceriler Arasındaki İlişki: Sistematik Derleme
ERTÜRK MUSTUL E., DOĞAN M.
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 Nisan - 05 Mayıs 2018, ss.1312-1314, (Özet Bildiri)
2018
201830. Koklear İmplant Kullanan Çocukların Dil ve Bilişsel Süreçlerini Ele Alan Araştırmaların İncelenmesi
GENÇ T., GENÇ E., DOĞAN M.
5th International Eurasian Educational Researh Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201831. Koklear İmplant Kullanımının İşitme Kayıplı Çocukların Bilişsel Özellikleri Üzerindeki Etkisi: Bir Derleme Çalışması
İÇYÜZ R., YANIK Ş., DOĞAN M.
5. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201832. Fonolojik Farkındalık Becerilerinin Desteklenmesinde Dil ve Konuşma Terapistlerinin Rolü ve Öğretmenlerle İş Birlği
KAZANOĞLU D., DOĞAN M.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
2018
201833. Erken Yaşta Koklear İmplant Uygulanan Çocuklarda Sözel Çalışma Belleği, Sözcük Dağarcığı, Konuşma Anlaşılırlığı ve Katılımcı Değişkenleri Arasındaki İlişkiler
AKÇAKAYA H., DOĞAN M., GÜRKAN S., Koçak Ö., YÜCEL E.
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya/Türkiye, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201834. Okulöncesi veya ilkokul döneminde olan işitme kayıplı çocukların davranış problemlerinin incelenmesi
Genç A., DOĞAN M.
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201835. Türkçe Fonolojik Farkındalık Testi (FFT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAZANOĞLU D., ÜNAL LOGACEV Ö., DOĞAN M.
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201836. Kaynaştırma Uygulamaları Yürütülen Okul Öncesi Sınıflarda İşitme Yetersizliği Olan ve Normal İşiten Öğrencilerin Sosyal Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Göl Z., GÜRGÜR H., DOĞAN M.
2nd INTERNATIONAL CONGRESS ON EARLY CHILDHOOD INTERVENTION (ICECI2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201737. Zihin Kuramı ve Bağlantılı Beceriler: İşitme Kayıplı Çocuklarda Bir Sistematik Derleme
AKKAYA E., DOĞAN M.
2. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.155-156, (Özet Bildiri)
2017
201738. Dünden bugüne yetersizliği olan çocuklarda zeka çalışmaları: İşitme kayıplılar örneği
DOĞAN M.
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201739. İşitme Engelliler Alanına Özgü Makale Betimleme Aracı
ÇOLAKLIOĞLU O., AKKAYA E., GENÇ A., DOĞAN M.
27.ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMCILI), Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.244, (Özet Bildiri)
2017
201740. İşitme Kayıplı Bireylerin Eğitimi Alanında Uluslararası Dergilerde Yayımlanan Araştırmaların Yöntemsel Özellikleri
AKKAYA E., ÇOLAKLIOĞLU O., GENÇ A., DOĞAN M.
27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMCILI), Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201741. KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINA DEVAM EDEN İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN SOSYAL UYUMLARININ İNCELENMESİ
ÖZDEMİR E., DOĞAN M.
7th International Conference ofStrategic Research onSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201742. İşitme Kayıplı Çocuğu Kaynaştırmaya Devam Eden Ebeveynlerin Sorunlarının ve Gereksinimlerinin Belirlenmesi
İÇYÜZ R., DOĞAN M.
4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Denizli, Türkiye, 10 - 14 Mayıs 2017, ss.1335-1337, (Özet Bildiri)
2017
201743. İşitme Kayıplı Çocuklara Yönelik Rehberlik Araştırma Merkezlerinde Yürütülen Çalışmaların İşleyişi
YILMAZ Y., DOĞAN M.
4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201644. An attempt to measure the rebel behaviors of adolescents Adolescent Rebelliousness Scale ARES
DOĞAN M., DAĞKÖY S., AVCI H.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning 2016 (IAC- GETL 2016), Budapest, Macaristan, 23 - 24 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201645. Fonolojik Farkındalık Testinin Geliştirme Süreci Ön Bulgular
KAZANOĞLU D., ÜNAL LOGACEV Ö., DOĞAN M.
8. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016
2016
201646. Türkiye de çocuğu kaynaştırma eğitimi alan ailelerle yapılan çalışmaların incelenmesi
İÇYÜZ R., DOĞAN M.
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201647. Students with hearing loss in inclusive education Why and how
GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z.
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
2016
201648. Examining the Implementation of Inclusive Education and Special Educational Support Services for Students with Hearing Loss in Turkey
DOĞAN M., GÜRGÜR H.
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201649. Teachers opinions of practices regarding children with hearing loss at guidance and research centres
YILMAZ Y., DOĞAN M.
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201650. Fonolojik Farkındalık Testi nin geliştirme süreci Ön bulgular 8 Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi
KAZANOĞLU D., ÜNAL LOGACEVA Ö., DOĞAN M.
8. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Ekim - 15 Mayıs 2016
2016
201651. Problems and needs for inclusion practices of parents of hard of hearing students attending elementary schools Quantitative findings
DOĞAN M., İÇYÜZ R.
International Conference of Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201652. Ailelerle çalışırken onları ne kadar anlıyoruz
DOĞAN M.
Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201553. Türkçe Anlamsız Sözcük Tekrarı Listesi nin kısaltılma süreci
AKÇAKAYA H., DOĞAN M., GÜRKAN S., YÜCEL E.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201554. İşitme kayıplı çocuklarda zeka değerlendirmesi
DOĞAN M., AKDAĞ A., AKDAĞ A., KILIÇ K., AKDAĞ A.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201555. Examine of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z., kılıç a. c.
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201556. Developing an information program for parents whose children are cochlear implant candidates
CANKUVVET N., DOĞAN M.
21st Annual Qualitative Health Research Conference, 19 - 21 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201557. Examination of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
GÜRGÜR H., GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., TURAN Z.
ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2014
201458. Kosova da işitme engelli çocuklara yönelik hizmetlerin incelenmesi Nitel bulgular
GİRGİN Ü., GÜRGÜR H., DOĞAN M., TURAN Z., KARASU H. P., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2015
201559. The role of early intervention in working memory and short term memory task performances of children with hearing loss
DOĞAN M.
14th European Congress of Psychology, Milan, İtalya, 7 - 10 Temmuz 2015
2015
201560. Koklear implant uygulamalarında ebeveyn beklentilerinin erken müdahale programları açısından değerlendirilmesi
CANKUVVET N., DOĞAN M.
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi "Erken Müdahale", Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201461. Engellilik modelleri ve modellerin danışmanlık açısından doğurguları
DOĞAN M.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201462. Kosova da İşitme Engelli Çocukların Tanı Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi Nicel Bulgular
GİRGİN Ü., DOĞAN M., GÜRGÜR H., KARASU H. P., TURAN Z., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201463. Ailenin engele uyumunu anlamada alternatif yaklaşımlar
DOĞAN M.
24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201464. Kosova’xxda İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetlerin İncelenmesi: Nitel Bulgular
GİRGİN Ü., GÜRGÜR H., DOĞAN M., TURAN Z., KARASU H. P., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.78, (Özet Bildiri)
2014
201465. Kosova’xxda İşitme Engelli Çocukların Tanı, Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi: Nicel Bulgular
GİRGİN Ü., DOĞAN M., GÜRGÜR H., KARASU H. P., TURAN Z., ÇEKİRDEK B., et al.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.108-109, (Özet Bildiri)
2014
201466. Normal gelişim gösteren çocuklarda çalışma belleği kapasitesinin yaşa bağlı farklılaşması diğer çocuklar için de geçerli midir İşitme kayıplılar örneği
DOĞAN M.
18. Ulusal Psikoloji Kongresi, Bursa, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201467. Parental expectations in cochlear implants
CANKUVVET N., DOĞAN M.
International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201468. Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri
CANKUVVET N., DOĞAN M.
Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201469. İşitme kayıplı çocuklarda aile eğitiminin çalışma belleği ve kısa süreli bellek performansına etkisi
DOĞAN M., TÜFEKÇİOĞLU U., ER N.
International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201470. İşitme kayıplı çocuklarda okulöncesi eğitiminin çalışma belleği ve kısa süreli bellek performansına etkisi
DOĞAN M., UMRAN T., ER N.
International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201371. İşitme kayıplı çocuk ve ailelerine psikolojik yaklaşım
DOĞAN M.
Koklear İmplantasyonda Güncel Yaklaşımlar, Konya, Türkiye, 28 Eylül 2013
2012
201272. Engelli Bireylere Yönelik Empati Geliştirme Projesi Ön Çalışma
DOĞAN M.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201273. İşitme kayıplı çocuklarda bilişsel ölçme ve değerlendirmenin zorlukları
DOĞAN M.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2011
201174. Koklear implantsyonda psikolojik değerlendirme ve danışma
DOĞAN M.
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201175. Ailenin engele uyum süreci Mitler ve gerçekler
DOĞAN M.
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2010
201076. İşitme kaybı olan ve olmayan çocuklarda çalışma belleği
DOĞAN M.
16. Ulusal Psikoloji Kongresi, Mersin, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2010
2009
200977. İşitme kayıplı bebeğe multidisipliner yaklaşım 5
DOĞAN M.
5. Koklear İmplantasyon Otoloji-Nörotoloji Odyoloji Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Kasım 2009
2008
200878. İşitme engelli çocuklarda bilişsel süreçler
DOĞAN M.
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Özet Bildiri)
2007
200779. Stress coping and related psychological issues among the parents of hearing impaired children
DOĞAN M.
CASP-DISES International Special Education Forum, Lima, Peru, 7 - 10 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Çocuk İhmali ve Cinsel İstismar
DOĞAN M.
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerde Cinsel Eğitim, Gümüşkaya Özlem, Yıldız Gizem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.51-89, 2022
2021
20212. Engeli Olan Çocuklar İçin Okul Öncesi Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
20213. Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: Okul Öncesi Aile Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
20214. Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: İlkokullar İçin Aile Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
20215. e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-İlkokul
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
20216. Engeli Olan Çocuklar İçin İlkokul Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
20217. e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
20218. Okul Öncesi e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
20219. İlkokul e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
202110. e-İzleme Modülü Eğiticilerin Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
202111. Bakım ve Rehabilitasyon Etiği
DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.179-204, 2021
2021
202112. Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri
DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-64, 2021
2021
202113. Engelli Bakım ve Rehabilitasyonunun Uygulama Standartları
DOĞAN M., YILMAZ Y.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-218, 2021
2021
202114. Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri
DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-54, 2021
2021
202115. Bakım ve Rehabilitasyon Etiği
DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.178-196, 2021
2020
202016. Research Medhods in Psychology
DOĞAN M.
Psychology, Sezen Ünlü, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.22-47, 2020
2020
202017. Learning
DOĞAN M.
Psychology, Sezen Ünlü, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.92-120, 2020
2018
201818. Engelli bireylerin yasal haklarının tarihsel ve toplumsal temelleri
DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.33-60, 2018
2018
201819. Engelli bireylerin bakım ve rehabilitasyonunda meslek etiği
DOĞAN M., ÇAVUŞOĞLU T.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.173-192, 2018
2018
201820. Engelli bireylerin bakım ve rehabilitasyonunda uygulama standartları
DOĞAN M., YILMAZ Y.
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.193-211, 2018
2017
201721. İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Gelişim Özellikleri
DOĞAN M., AKKAYA E.
İşitme ve Görme Yetersizliği, Hasan Gürgür, Pınar Şafak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-65, 2017
2017
201722. Ergenlikten yetişkinliğe
DOĞAN M.
Yetişkinliğe Geçecek Bireylere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Aksoy, Veysel, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-23, 2017
2017
201723. 6-12yaş grubunda duygusal-sosyal beceriler ve iletişim becerileri
DOĞAN M.
6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda Akademik Olmayan Aranlarda Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Vuran, Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-45, 2017
2017
201724. Gelişimsel Yetersizliği Olan Ergenlerin Eğitimi
DOĞAN M.
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Öğrenciler (12-18 Yaş) ve Özellikleri, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.140-169, 2017
2017
201725. Research Methods in Psychology
DOĞAN M.
Psychology, Ünlü, Sezen, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.21-46, 2017
2016
201626. Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmede Etik
YAĞAN GÜDER S., ALABAY E., ELİBOL F., ÇAKMAK A., YÜKSELEN A., AKOĞLU G., et al.
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi Basım Evi, Eskişehir, ss.220-241, 2016
2016
201627. Otizm Spektrum Bozukluğunda Bilişsel İşleyiş
DOĞAN M.
Davranış Bozuklukları ve Biliş, Metehan Irak, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.241-292, 2016
2015
201528. Duygusal ve davranışsal bozuklukların değerlemesi
DOĞAN M.
Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Characteristics of emotional and behavioral disorders of children and youth, SEMA KANER, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.329-392, 2015
Desteklenen Projeler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorÖzel Gereksinimi Olan Çocukların Aileleri İçin Bilgilendirme Rehberlerinin Oluşturulması Projesi
DOĞAN M.
2025 - 2025
2025 - 2025TÜBİTAK 4008 Mahremiyet Eğitimi Bilinci (MEB): Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Öğretmen ve Ebeveynlerine Mahremiyet Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı
Yıldız G., İçyüz R., Olçay S., Doğan M., İçyüz B. S.(Yürütücü)
2025 - 2025
2025 - 2025İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Geliştirilen Bilişsel Stratejilere Dayalı Erken Matematik Becerileri Müdahale Paketinin Etkililiği
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Yıldırım H. İ. (Yürütücü), Doğan M., Yılmaz Y., Acar S.
2024 - 2025
2024 - 2025Türkiyede İşitme Kayıplı Bireyler ve Aileleri İçin 0-36 Aylık Dönemde Sunulan Eğitim Uygulamalarının Aile Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Doğan M. (Yürütücü), Kılıç M., Yıldırım H. İ., Bekar R.
2018 - 2020
2018 - 2020Development of Early Childhood and Primary Education Assessment Framework for Children with Disabilities (Engelli Olan Çocuklar için Erken Çocukluk ve İlkokul Değerlendirme Çerçevesinin Geliştirilmesi)
Diğer Uluslararası Fon Programları
DOĞAN M.
2018 - 2018
2018 - 2018İşitme Kayıplı ve Tipik Gelişen 4-5 Yaşındaki Çocukların Zihin Kuramı ve Dil Becerileri Bakımından Karşılaştırılması-1801E005
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKKAYA E., DOĞAN M. (Yürütücü)
2014 - 2018
2014 - 2018Kaynaştırma Sınıflarında Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Destek Özel Eşitim Hizmetlerinin İncelenmesi, Geliştirilmesi ve Yaygınlaştırılması
GİRGİN Ü., KARASU H. P., DOĞAN M., GÜRGÜR H. (Yürütücü), TURAN Z., AKAY E.
2017 - 2017
2017 - 2017İşitme Engellilerin Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN M. (Yürütücü), GÜRGÜR H.
2016 - 2017
2016 - 2017
Anadolu Üniversitesi Ar-Ge Strateji Belgesi Hazırlanması (Özel Eğitim)
TÜBİTAK Projesi
TOĞRAM B., YÜCESOY ÖZKAN Ş., DİKEN İ. H. (Yürütücü), DOĞAN M., VURAN S.
2016 - 2017
2016 - 2017Kaynaştırma Uygulamalarında Destek Özel Eğitim Hizmetlerinin Planlanması Sürecinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN M., GÜRGÜR H. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017İşitme Kayıplı Çocukların Rehberlik Araştırma Merkezlerinde Tanı Değerlendirme ve İzleme Süreçlerinin İncelenmesi (Eskişehir Örneği)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN M. (Yürütücü), YILMAZ Y.
2015 - 2017
2015 - 2017Fonolojik Farkındalık Testinin Geçerlik Güvenirlik ve Standardizasyon Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KAZANOĞLU D., DOĞAN M. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016İşitme Engellilerin Eğitimi Alanında Öğretmen Yeterliliklerini Geliştirme Sürecinin İncelenmesi Bir Mesleki Gelişim Koçluğu Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN M., GÜRGÜR H. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016İşitme Yetersizliği Olan Çocuğu İlköğretime Devam Eden Ebeveynlerin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Sorunları ve Gereksinimleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN M. (Yürütücü)
2015 - 2015
2015 - 2015İşitme Engelli Çocukların Aileleri İçin Aile Eğitimi Programı 0 18 Yaş Geliştirilmesi
DOĞAN M.
2013 - 2015
2013 - 2015Koklear Implant Adayı Çocuğu Olan Anababalara Yönelik Bilgilendirme Programı Geliştirilmesi Anadolu Üniversitesi BAP Projesi Proje no 1307E292 07 10 2013
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN M. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Kosova Cumhuriyeti nde İşitme Engelli Çocukların Tanı Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi Anadolu Üniversitesi BAP Projesi Proje no 1302E026
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN M.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor