Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Do Teachers Wish to Be Agents of Change? Empirical Findings from Türkiye

European Conference on Educational Research, Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023

A Comparative Analysis of Turkish Educational Supervision System with England People s Republic of China and Finland

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016

Prospective Teachers Views about Reflections of MONE s Policy Initiatives on the Improvement of Teacher Quality A Focus Group Study

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016

School Principals Decision Making Strategies During Organizational Change in Schools A Q Methodological Study

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016

Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Kaynakları İle Lider Üye Etkileşimi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016

Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları İle Öğretmen Profesyonelliği Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016

Opinions of Teachers and School Principals on Educational Supervision Process The Sample of Gaziantep Turkey

19th International Conference on Education and Social Science, LİZBON, Portekiz, 31 Ocak 2016, ss.37-39

Okul Müdürlerinin Kullandiklari Etki Taktiklerinin Öğretmenler Üzerindeki Etkileri Gaziantep Örneği

International Conference on New Horizons in Education, BARSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.3, ss.60-61

Öğretmenlerde Stres Yaratan Faktörlerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Conference on New Horizons in Education, BARSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.3, ss.56-57

Yükseköğretim Kalite Göstergeleri Aracılığıyla Öğrenci Başarısının Yordanması Gaziantep Üniversitesi Örneği

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.12-13

Öğretmenlerin etkileşimli tahta kullanımına ilişkin görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.245

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretmen Rol ve Davranışları

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Aypay Ahmet, Özdemir Murat, Editör, Nobel, Ankara, ss.103-123, 2022

Örgütsel Davranışın Tarihsel ve Bilimsel Temelleri

Örgütsel Davranış Karanlık Taraf, Erol Evrim, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2022

Zaman Yönetimi

Yükseköğretimde 21. Yüzyıl Becerileri, Ahmet Aypay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.343-366, 2021

Metrikler

Yayın

30

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları