Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (6)
Scopus (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
6. Interrelationships within the four-frame leadership model in educational settings: a meta-analytical study
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL MANAGEMENT
, cilt.39, sa.4, ss.837-862, 2025 (ESCI, Scopus)
12. Uncovering Teachers’ Implicit Leadership Theories for School Administrators: A Qualitative Inquiry
Responsible Education, Learning and Teaching in Emerging Economies
, cilt.3, sa.2, ss.71-80, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Türkiye’deki Kazak Lisansüstü Öğrencilerin Kültürlerarası Vatandaşlık Gelişimi ve Gelecek Vizyonları
8. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. Faculty Views on Normative Behaviors in Teaching, Research, and Mentoring
European Conference on Educational Research, Belgrade, Sırbistan, 9 - 12 Eylül 2025, (Özet Bildiri)
3. The Positioning Arguments of Turkish Foundation Universities: Thematic Analysis of Strategic Plans
European Conference on Educational Research, Belgrade, Sırbistan, 9 - 12 Eylül 2025, (Özet Bildiri)
6. Do Teachers Wish to Be Agents of Change? Empirical Findings from Türkiye
European Conference on Educational Research, Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
10. A Comparative Analysis of Turkish Educational Supervision System with England People s Republic of China and Finland
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
11. Prospective Teachers Views about Reflections of MONE s Policy Initiatives on the Improvement of Teacher Quality A Focus Group Study
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
12. School Principals Decision Making Strategies During Organizational Change in Schools A Q Methodological Study
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
13. Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Kaynakları İle Lider Üye Etkileşimi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
14. Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları İle Öğretmen Profesyonelliği Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Opinions of Teachers and School Principals on Educational Supervision Process The Sample of Gaziantep Turkey
19th International Conference on Education and Social Science, LİZBON, Portekiz, 31 Ocak 2016, ss.37-39, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
2. Öğretmen Rol ve Davranışları
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Aypay Ahmet, Özdemir Murat, Editör, Nobel, Ankara, ss.103-123, 2022
3. Örgütsel Davranışın Tarihsel ve Bilimsel Temelleri
Örgütsel Davranış Karanlık Taraf, Erol Evrim, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2022
4. Zaman Yönetimi
Yükseköğretimde 21. Yüzyıl Becerileri, Ahmet Aypay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.343-366, 2021
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
7
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
7
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
129
H-İndeks (Scholar)
6
Atıf (TrDizin)
5
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
1263
H-İndeks (Sobiad)
19
Atıf (Diğer Toplam)
5
Proje
1
