Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (6)
Scopus (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Türkiye’deki Kazak Lisansüstü Öğrencilerin Kültürlerarası Vatandaşlık Gelişimi ve Gelecek Vizyonları

8. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Faculty Views on Normative Behaviors in Teaching, Research, and Mentoring

European Conference on Educational Research, Belgrade, Sırbistan, 9 - 12 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

3. The Positioning Arguments of Turkish Foundation Universities: Thematic Analysis of Strategic Plans

European Conference on Educational Research, Belgrade, Sırbistan, 9 - 12 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

4. Okul yöneticilerinin bakış açısından eğitim örgütlerinde üretkenlik karşıtı iş davranışları

18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.20-21, (Tam Metin Bildiri)

6. Do Teachers Wish to Be Agents of Change? Empirical Findings from Türkiye

European Conference on Educational Research, Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

7. Sınıf Öğretmenlerinin İşkoliklik Eğilimleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2021, ss.193-194, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen Performanslarının Yıllık Olarak Değerlendirme Uygulamasına İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1-69, (Özet Bildiri)

10. A Comparative Analysis of Turkish Educational Supervision System with England People s Republic of China and Finland

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

11. Prospective Teachers Views about Reflections of MONE s Policy Initiatives on the Improvement of Teacher Quality A Focus Group Study

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

12. School Principals Decision Making Strategies During Organizational Change in Schools A Q Methodological Study

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

13. Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Kaynakları İle Lider Üye Etkileşimi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

14. Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları İle Öğretmen Profesyonelliği Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

15. Opinions of Teachers and School Principals on Educational Supervision Process The Sample of Gaziantep Turkey

19th International Conference on Education and Social Science, LİZBON, Portekiz, 31 Ocak 2016, ss.37-39, (Tam Metin Bildiri)

16. Okul Müdürlerinin Kullandiklari Etki Taktiklerinin Öğretmenler Üzerindeki Etkileri Gaziantep Örneği

International Conference on New Horizons in Education, BARSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.3, ss.60-61, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerde Stres Yaratan Faktörlerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Conference on New Horizons in Education, BARSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.3, ss.56-57, (Özet Bildiri)

18. Yükseköğretim Kalite Göstergeleri Aracılığıyla Öğrenci Başarısının Yordanması Gaziantep Üniversitesi Örneği

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.12-13, (Özet Bildiri)

19. Eğitim Fakültesi Öğrencilerine Göre Algılanan Üniversite İtibarları Gaziantep Üniversitesi Örneği

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.194-195, (Özet Bildiri)

21. Öğretmenlerin etkileşimli tahta kullanımına ilişkin görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.245, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

2. Öğretmen Rol ve Davranışları

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Aypay Ahmet, Özdemir Murat, Editör, Nobel, Ankara, ss.103-123, 2022

3. Örgütsel Davranışın Tarihsel ve Bilimsel Temelleri

Örgütsel Davranış Karanlık Taraf, Erol Evrim, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2022

4. Zaman Yönetimi

Yükseköğretimde 21. Yüzyıl Becerileri, Ahmet Aypay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.343-366, 2021
Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

129

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1263

H-İndeks (Sobiad)

19

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları