­

Prof. Dr. NEVZAT BİLGE İSPİR


İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Metrikler

Yayın

37

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

395

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2008

2003 - 2008

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Türkiye

1996 - 1999

1996 - 1999

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, MUHASEBE-FİNANSMAN BÖLÜMÜ, Türkiye

1991 - 1995

1991 - 1995

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2008

2008

Doktora

Yöneticilerin kullandığı etki taktikleri ve kurum kültürü: Uygulama ve yönetimsel etkileme için model önerisi

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

1999

1999

Yüksek Lisans

Avrupa Birliği ve Türkiye'de turizme yönelik devlet yardımları ve bir uygulama

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, MUHASEBE-FİNANSMAN BÖLÜMÜ

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2013 - 2022

2013 - 2022

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2009 - 2013

2009 - 2013

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Anadolu Üniversitesi

2012 - 2015

2012 - 2015

Bölüm Başkan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

İSTATİSTİKSEL ÇÖZÜMLEME VE DEĞERLİNDİRME

KURUMSAL İLETİŞİMDE ARAŞTIRMA

Lisans

Lisans

MEDYA PLANLAMA

STRATEJİK PLANLAMA

MEDYA PLANLAMA UYGULAMALARI

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2018

2018

FUTBOL KULÜPLERİNDE MARKA ÇAĞRIŞIMLARI

KILIÇ D., İSPİR N. B.

E-kurgu , cilt.26, sa.1, ss.16-25, 2018 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

Understanding Trust And Reputation In Health Industry

EMEKÇİ S., İSPİR N. B.

2nd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Measuring corporate image: Applying social network analysis

İSPİR N. B.

20th ICIG Symposium, Gozd Martuljek, Slovenya, 5 - 07 Haziran 2018, ss.8, (Özet Bildiri)

2018

2018

EXPLORING BRAND ASSOCIATIONS IN LOCAL SOCCER TEAM

İSPİR N. B., KILIÇ D.

30th IABD annual conference, San-Francisco, Kostarika, 6 - 08 Nisan 2018, ss.18, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sosyal Medyada Kullanıcının Haber güvenilirliği Algısı

KILIÇ D., İSPİR N. B.

International conference on New Trend in Communication, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.390-397, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

COMPARISON OF COLUMNISTS’ TWITTER AGENDA ON TURKEY JUNE 7THAND NOVEMBER 1ST GENERAL ELECTION

İSPİR N. B., KILIÇ D.

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN COMMUNICATION, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.401-407, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

How do the students choose the courses? A research on Faculty of Journalism students

YÜKSEL E., İSPİR N. B., KAHRAMAN ADIYAMAN H.

15th International Symposium on Social Communication, Santiago de Cuba, Küba, 23 - 27 Ocak 2017, ss.562-565, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Defining Twitter Agenda During June 2015 Turkey General Election. A Social Network Analysis Application

İSPİR N. B., KILIÇ D.

Humanities And Social Sciences Conference, Budapest, Macaristan, 22 - 25 Ekim 2016, ss.16, (Özet Bildiri)

2016

2016

HOW TURKISH COLUMNISTS PORTRAYED THE JUNE 2015 GENERALELECTION IN TURKEY VIA TWITTER

KILIÇ D., İSPİR N. B.

14TH INTERNATIONALSYMPOSIUMCOMMUNICATION IN THEMILLENNIUM, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.359-377, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

ATTITUDES TOWARDS ADVERTISING IN DIFFERENT MEDIUM NETWORK ANALYSIS APPROACH

İSPİR N. B., ATAR G. M., ŞENER G.

13thInternationalSymposiumCommunicationintheMillennium, East Stroudsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.59-66, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Obama vs. USA: Exploring the Links between the Pictures about Obama and USA in our Students’ Opinion

YÜKSEL E., PAKSOY A. F., İSPİR N. B.

13th International SymposiumCommunicationin theMillennium, East Stroudsburg,PA, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.449-455, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

The Demographic Predictors of BRand Recall Scores

İSPİR N. B., SUHER H. K.

Business Research Yearbook, 8 - 10 Nisan 2010, ss.33-41, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

Perceived Ad Clutter Among Young Consumers New Media Expansion

İSPİR N. B., SUHER H. K.

Business Research Yearbook, 2 - 04 Nisan 2009, ss.64-72, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

Turkish Consumers Attitudes Towards SMS Advertising A Qualitative Analysis

SUHER H. K., İSPİR N. B.

6. International Symposium Communication in the Millennium: A dialogue Between Turkish and American Scholars, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.309-321, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

Diversities and Organizational Communication

İSPİR N. B.

4th Joint International Symposium on Business Administration4th Joint International Symposium on Business Administration, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Nisan 2006, ss.689-694, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Medya Modelleri

İSPİR N. B.

Reklam Teorileri 2, Ali Atıf Bir, Hasan Kemal Suher, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.173-188, 2022

2021

2021

Anlamlı Pazarlama Metrikleri

İSPİR N. B.

Pazarlama, Ali Atıf Bir, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.84-144, 2021

2020

2020

Yeni Başlayanlar için Marka Yönetimi

İSPİR N. B.

Ekin Yayın, Eskişehir, 2020