Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (5)
Scopus (9)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Unveiling Metaphorical Insights: Exploring Learner Attitudes towards Online Exams

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2. Yapay Zekânın Çevrimiçi Değerlendirmeye Etkisi: ChatGPT Verileri ve Literatür Karşılaştırması

3. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı, Balıkesir, Türkiye, 20 Haziran 2023, ss.267, (Özet Bildiri)

3. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Puanlayıcıların Açık Uçlu Soru Uygulamasına İlişkin Memnuniyetlerinin İncelenmesi

IETC 2022 International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Temmuz 2022, cilt.1, ss.14, (Özet Bildiri)

5. Qualifications Required to Become Assessment Specialist in ODL Systems: Exam Services Specialists’ Opinions

5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

6. Assessment of Learning or Assessment for Learning: Lessons Learned During the Covid-19 Pandemic

ITEC 2021 - ISTEC 2021 - ITICAM 2021 International Teacher Education Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 30 Temmuz 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Learner Assessment Practices in Open Higher Education in Turkey During The Pandemic Period

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, cilt.1, ss.365-366, (Özet Bildiri)

11. ONLE PLE Linkage Design Model

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.857-868, (Tam Metin Bildiri)

12. Dynamic Multi Dimensional Discussions for Open Network Learning Environment

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.845-855, (Tam Metin Bildiri)

13. Faculty support in online learning

IODL&ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.943-953, (Tam Metin Bildiri)

14. Yapıcı Öğrenmede Teknolojinin Rolü

IETC 2010, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

15. E Öğrenme Projelerinde Roller ve Görevler

VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

16. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sisteminde Soru Yazarlarının Soru Hazırlamada Karşılaştıkları Güçlükler

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

17. Uzaktan Eğitimde Öğrenci Başarısının Performansa Dayalı Değerlendirme Yöntemiyle Belirlenmesi

III.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, Türkiye, 28 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)

18. Açıköğretimde Ölçme ve Değerlendirme

Uluslararası Katılımlı Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 23 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Açıköğretim Sisteminde Öğrenen Değerlendirmesi

Açıköğretim İle 40 Yıl Uygulamalar ve Araştırmalar, Aydın Ziya Özgür, Kamil Çekerol, Serpil Koçdar, İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.173-196, 2023

3. Types d’Hébergement Touristique /Turistik Konaklama Mekânları

Le Français du Tourisme /Turizm İçin Fransızca, ASLIM YETİŞ VEDA; KARADAĞ NEJDET, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.134-165, 2022

4. Dijital Ölçme ve Değerlendirme

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Yüzer, T. V., Kesim, M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.440-451, 2022

5. Açıköğretim’de Öğrenen Görüşüne Göre Radyonun Yeri

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Radyonun Yeri, KIYIK KICIR, GÜZİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.112-128, 2020

7. Sunum Teknolojileri

Temel Bilgi Teknolojileri-I, Tevfik Volkan Yüzer,Muhammet Recep Okur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-73, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Ölçme Araç ve Teknikleri

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Nejdet Karadağ,İlker Usta, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-73, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Identifying and Examining Degree-Granting Programs for Distance Education Experts: A Preliminary Analysis

Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Experts, Gülsün Eby, Volkan Yüzer, Editör, IGI Global, ss.190-210, 2015
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

30

H-İndeks (Sobiad)

4

Proje

14

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları