Doç. Dr. NEJDET KARADAĞ


AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

30

H-İndeks (Sobiad)

4

Proje

14

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2014

2008 - 2014

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr), Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), Türkiye

1991 - 1996

1991 - 1996

Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Açık ve uzaktan eğitimde ölçme ve değerlendirme: Mega üniversitelerdeki uygulamalar

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr)

2004

2004

Yüksek Lisans

Açıköğretimde ölçme ve değerlendirme: Anadolu Üniversitesi açıköğretim sisteminde soru yazarlarının soru hazırlamada karşılaştıkları güçlükler

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Açık ve Uzaktan Öğrenme

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ

2018 - 2024

2018 - 2024

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ

2016 - 2018

2016 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Merkez Büro Yöneticisi

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK

2015 - 2025

2015 - 2025

Test Araştırma Birimi Yöneticisi

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK

2022 - 2024

2022 - 2024

Bölüm Başkan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ

2020 - 2020

2020 - 2020

Dekan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzaktan Öğrenmenin Değerlendirilmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Dönem Projesi

Ölçme Aracı Geliştirme Sürdürülebilir Kalkınma

Dönem Projesi

Mega Üniversitelerde Ölçme ve Değerlendirme Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması II Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitime Giriş Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (5)
Scopus (9)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (13)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. AI-Supported Enhancement of Distractors in Multiple-Choice Tests: Reflections on Assessment Quality in Open Education

BOZ YÜKSEKDAĞ B., KARADAĞ N., AKYILDIZ M., AYDEMİR M.

International Conference on Distance Education Technologies and Applications (ICDETA-25), Dublin, İrlanda, 01 Aralık 2025, ss.11, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Unveiling Metaphorical Insights: Exploring Learner Attitudes towards Online Exams

SERPİL H., KARADAĞ N.

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Yapay Zekânın Çevrimiçi Değerlendirmeye Etkisi: ChatGPT Verileri ve Literatür Karşılaştırması

KARADAĞ N.

3. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı, Balıkesir, Türkiye, 20 Haziran 2023, ss.267, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Puanlayıcıların Açık Uçlu Soru Uygulamasına İlişkin Memnuniyetlerinin İncelenmesi

BOZ YÜKSEKDAĞ B., KARADAĞ N., AKYILDIZ M., İBİLEME A. İ.

IETC 2022 International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Temmuz 2022, cilt.1, ss.14, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Qualifications Required to Become Assessment Specialist in ODL Systems: Exam Services Specialists’ Opinions

MUŞTU YALDIZ D., KARADAĞ N.

5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. Assessment of Learning or Assessment for Learning: Lessons Learned During the Covid-19 Pandemic

KARADAĞ N.

ITEC 2021 - ISTEC 2021 - ITICAM 2021 International Teacher Education Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 30 Temmuz 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

8. Learner Assessment Practices in Open Higher Education in Turkey During The Pandemic Period

KARADAĞ N.

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, cilt.1, ss.365-366, (Özet Bildiri)

2016

2016

9. Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri

KOÇDAR S., KARADAĞ N.

IETC 2016, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. Comparing Classic Test Theory and Item Response Theory Based Ability Estimates of a Large Scale Exam

KUMTEPE A. T., KARADAĞ N., AKYILDIZ M.

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2010

2010

12. Dynamic Multi Dimensional Discussions for Open Network Learning Environment

TU C., ANDERSON B., GÖRÜ DOĞAN T., KARADAĞ N., KOÇDAR S., SÜRAL İ., et al.

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.845-855, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

13. ONLE PLE Linkage Design Model

TU C., BLOCHER M., GÖRÜ DOĞAN T., KARADAĞ N., KOÇDAR S., OKUR M. R., et al.

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.857-868, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

14. Faculty support in online learning

Tu C. H., Blocher M., GÖRÜ DOĞAN T., KARADAĞ N., KOÇDAR S., OKUR M. R., et al.

IODL&ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.943-953, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

15. Yapıcı Öğrenmede Teknolojinin Rolü

KARADAĞ N.

IETC 2010, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

2007

2007

16. E Öğrenme Projelerinde Roller ve Görevler

KARADAĞ N.

VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

17. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sisteminde Soru Yazarlarının Soru Hazırlamada Karşılaştıkları Güçlükler

KARADAĞ N.

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

18. Uzaktan Eğitimde Öğrenci Başarısının Performansa Dayalı Değerlendirme Yöntemiyle Belirlenmesi

KARADAĞ N.

III.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, Türkiye, 28 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

19. Açıköğretimde Ölçme ve Değerlendirme

ŞENEL H. G., TOKBUDAK A., KARADAĞ N.

Uluslararası Katılımlı Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 23 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Açıköğretim Sisteminde Öğrenen Değerlendirmesi

KARADAĞ N.

Açıköğretim İle 40 Yıl Uygulamalar ve Araştırmalar, Aydın Ziya Özgür, Kamil Çekerol, Serpil Koçdar, İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.173-196, 2023

2022

2022

3. Types d’Hébergement Touristique /Turistik Konaklama Mekânları

ASLIM YETİŞ V., KARADAĞ N.

Le Français du Tourisme /Turizm İçin Fransızca, ASLIM YETİŞ VEDA; KARADAĞ NEJDET, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.134-165, 2022

2022

2022

4. Dijital Ölçme ve Değerlendirme

KARADAĞ N.

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Yüzer, T. V., Kesim, M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.440-451, 2022

2020

2020

5. Açıköğretim’de Öğrenen Görüşüne Göre Radyonun Yeri

KARADAĞ N.

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Radyonun Yeri, KIYIK KICIR, GÜZİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.112-128, 2020

2015

2015

6. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme

Karadağ N., Usta İ.

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

7. Sunum Teknolojileri

Karadağ N., Usta İ.

Temel Bilgi Teknolojileri-I, Tevfik Volkan Yüzer,Muhammet Recep Okur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-73, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

8. Ölçme Araç ve Teknikleri

Karadağ N., Usta İ.

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Nejdet Karadağ,İlker Usta, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-73, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

9. Identifying and Examining Degree-Granting Programs for Distance Education Experts: A Preliminary Analysis

KOÇDAR S., KARADAĞ N.

Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Experts, Gülsün Eby, Volkan Yüzer, Editör, IGI Global, ss.190-210, 2015

Desteklenen Projeler

2016 - 2019

2016 - 2019

TeSLA: An Adaptive Trust-based e-assesment System for Learning

UFUK 2020 Projesi , H2020 Araştırma Altyapı Projeleri

Koçdar S. (Yürütücü), Okur M. R., Karadağ N., Öztürk A., Kurubacak G., Kumtepe A. T., et al.

2016 - 2017

2016 - 2017

Açıköğretim Sistemi Öğrenen Destek Ortamı Olarak ePosta KullanımınınDeğerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

OKUR M. R. (Yürütücü), UÇA GÜNEŞ E. P., USTA İ., KUŞ G., KARADAĞ N., AKYILDIZ M.

2016 - 2017

2016 - 2017

Açıköğretim Sistemi Öğrencilerinin Ders Materyali Kullanma Durumlarının Başarı Durumlarına Etkisinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

USTA İ., KARADAĞ N., AKYILDIZ M. (Yürütücü)

2014 - 2016

2014 - 2016

Açık ve Uzaktan Öğrenme Kurumlarının İç Kalite Güvence Sistemleri Üzerine Bir İnceleme

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARADAĞ N., AYDIN C. H., KOÇDAR S. (Yürütücü)

2011 - 2014

2011 - 2014

Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARADAĞ N.

2011 - 2013

2011 - 2013

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Yönetiminde Küresel Eğilimler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Toprak E., Karadağ N., Aydın C. H., Çekerol G. S., Yüzer T. V., Kip Kayabaş B., et al.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10

h-indeksi (WOS): 2