Eğitim Bilgileri
2008 - 2014
2008 - 2014Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr), Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Açık ve uzaktan eğitimde ölçme ve değerlendirme: Mega üniversitelerdeki uygulamalar
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr)
2004
2004Yüksek Lisans
Açıköğretimde ölçme ve değerlendirme: Anadolu Üniversitesi açıköğretim sisteminde soru yazarlarının soru hazırlamada karşılaştıkları güçlükler
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Açık ve Uzaktan Öğrenme
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
2018 - 2024
2018 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
2016 - 2018
2016 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorMerkez Büro Yöneticisi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK
2015 - 2025
2015 - 2025Test Araştırma Birimi Yöneticisi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK
2022 - 2024
2022 - 2024Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, YAYGIN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
2020 - 2020
2020 - 2020Dekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK
Yönetilen Tezler
2025
2025Doktora
UNE EVALUATION DU PROGRAMME D'ENSEIGNEMENT DE LA LANGUE ET DE LA CULTURE TURQUES AUX ENFANTS TURCOPHONES EN BELGIQUE
Karadağ N. (Danışman)
H.ELİBOL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Programının bağlam, girdi, süreç ve ürün modeli çerçevesinde öğrenen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Karadağ N. (Danışman)
Y.TUÇ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı programının bağlam, girdi, süreç ve ürün modeli çerçevesinde öğrenen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Karadağ N. (Danışman)
H.YÜCESAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (5)
Scopus (9)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (13)
2023
20231. Examination of Graders’ Satisfaction with the Implementation of Open-EndedQuestions in Open and Distance Learning
Akyıldız M., Karadağ N., Boz Yüksekdağ B., İbileme A. İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.22, sa.4, ss.61-74, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Program Evaluation In Open and Distance Learning: The Case Of Open Education System Call Center Services Associate Degree Program
Tuç Y., Karadağ N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.24, sa.4, ss.113-133, 2023 (ESCI, Scopus)
2023
20233. The impact of artificial intelligence on online assessment: A preliminary review
Karadağ N.
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.6, sa.4, ss.822-837, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. LEARNING THROUGH ASSESSMENT: AN APPROACH TOWARDS SELF-DIRECTED LEARNING
Karadağ N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.23, sa.1, ss.257-259, 2022 (ESCI, Scopus)
2021
20215. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğrenenlerin Ödevlere ilişkin Memnuniyetlerinin İncelenmesi
İbileme A. İ., Boz Yüksekdağ B., Karadağ N.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.3, ss.1525-1552, 2021 (TRDizin)
2021
20216. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi’nde Öğrenenlerin Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Karadağ N., Özgür A. Z.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.505-530, 2021 (TRDizin)
2021
20217. Raters' Views About Homework/Project Practice in the Open Education System
BOZ YÜKSEKDAĞ B., KARADAĞ N., İBİLEME A. İ.
International Women Online Journal of Distance Education , cilt.10, sa.1, ss.1-14, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Açıköğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Lisans Programının Öğrenen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yücesan Kaya H., Karadağ N.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.16, sa.2, ss.935-957, 2021 (TRDizin)
2021
20219. Açık ve uzaktan öğrenenlerin sınavlarda çoktan seçmeli soruları boş bırakma davranışlarının incelenmesi
KARADAĞ N.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.172-198, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. ASSESSMENT AND EVALUATION IN OPEN EDUCATION SYSTEM: STUDENTS' OPINIONS ABOUT OPEN-ENDED QUESTION (OEQ) PRACTICE
KARADAĞ N., BOZ YÜKSEKDAĞ B., AKYILDIZ M., İBİLEME A. İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.22, sa.1, ss.179-193, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202111. Açıköğretim Sistemi’nde Çevrimiçi Sınav Uygulamasının Sınav Hazırlama Sürecine Etkisi
KARADAĞ N.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.45-60, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Assessment and Evaluation in Mega Universities
KARADAĞ N., ÖZGÜR A. Z.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.19, sa.4, ss.35-49, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Açıköğretim Sisteminde Eğitim Amaçlı Radyo Programlarının Geliştirilmesi
KIYIK KICIR G., DEMİR F. N., ÖZAYDEMİR N., ŞAHİN M. D., AKYILDIZ M., DORUK ŞAHİN Ö., et al.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.9-28, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Farklı Soru Türlerinin Güçlük ve Ayırt Edicilik Düzeylerinin İncelenmesi
AKYILDIZ M., KARADAĞ N.
Açıköğretim Uygulamaları ve araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.112-122, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201715. The Use of Gamification in Distance Education: A Web-Based Gamified Quiz Application
Şahin Y. L., Karadağ N., Bozkurt A., Doğan E., Kılınç H., Uğur S., et al.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.8, sa.4, ss.372-395, 2017 (Scopus, TRDizin)
2017
201716. Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Kullanımı: Oyunlaştırılmış Web Tabanlı Bir Alıştırma Uygulaması
Şahin Y. L., Karadağ N., Bozkurt A., Doğan E., Kılınç H., Uğur S., et al.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.8, sa.4, ss.372-395, 2017 (TRDizin)
2017
201717. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Soru Yazarlarının Ölçme ve Değerlendirme Seminerlerine İlişkin Görüşleri
KARADAĞ N., AKYILDIZ M., KUMTEPE A. T., AKGÜN H. R.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.9-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi soru yazarlarının ölçme vedeğerlendirme seminerlerine ilişkin görüşleri
KARADAĞ N., AKYILDIZ M., KUMTEPE A. T., AKGÜN H. R.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.9-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. Examining Difficulty and Discrimination Indices of Multiple Choice Questions according to Item Types in Distance Education
KOÇDAR S., KARADAĞ N., ŞAHİN M. D., KARADENİZ A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.168-184, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201720. Uzaktan Eğitimde Çoktan Seçmeli Soruların Güçlük ve Ayırt Edicilik Değerlerinin Soru Türlerine Göre İncelenmesi
KOÇDAR S., KARADAĞ N., ŞAHİN M. D., KARADENİZ A.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.168-184, 2017 (Scopus, TRDizin)
2016
201621. Analysis of the Difficulty and Discrimination Indices of Multiple-Choice Questions According to Cognitive Levels in an Open and Distance Learning Context.
KOÇDAR S., KARADAĞ N., ŞAHİN M. D.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.15, sa.4, ss.16-24, 2016 (Scopus)
2016
201622. Analysis of the Difficulty and Discrimination Indices of Multiple Choice Questions According to Cognitive Levels in an Open and Distance Learning Context
KOÇDAR S., KARADAĞ N., ŞAHİN M. D.
The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET)
, cilt.15, sa.4, ss.16-24, 2016 (Scopus)
2016
201623. TECHNOLOGY INTEGRATION AND HIGH POSSIBILITY CLASSROOMS: BUILDING FROM TPACK
KARADAĞ N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.17, sa.3, ss.157-159, 2016 (ESCI, Scopus)
2016
201624. Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri
KOÇDAR S., KARADAĞ N.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.168-190, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201625. TeSLA Projesi öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e değerlendirme sistemi
KOÇDAR S., EBY G., KARADAĞ N., OKUR M. R.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201526. Uzaktan Türkçe Öğretim Programı TSP Hazırlık Uygulama Sorunlar ve Çözümler
Pilancı H., Çalışkan H., Aydın C. H., Karadağ N., Nurdan S., Saltık O., et al.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.10, ss.1277-1296, 2015 (TRDizin)
2005
200527. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sisteminde Soru Yazarlarının Soru Hazırlamada Karşılaştıkları Güçlükler
KARADAĞ N.
The Turkish Online Journal of Educational Technology – TOJET , cilt.4, sa.3, ss.89-95, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. AI-Supported Enhancement of Distractors in Multiple-Choice Tests: Reflections on Assessment Quality in Open Education
BOZ YÜKSEKDAĞ B., KARADAĞ N., AKYILDIZ M., AYDEMİR M.
International Conference on Distance Education Technologies and Applications (ICDETA-25), Dublin, İrlanda, 01 Aralık 2025, ss.11, (Özet Bildiri)
2024
20242. Unveiling Metaphorical Insights: Exploring Learner Attitudes towards Online Exams
SERPİL H., KARADAĞ N.
International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. Yapay Zekânın Çevrimiçi Değerlendirmeye Etkisi: ChatGPT Verileri ve Literatür Karşılaştırması
KARADAĞ N.
3. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı, Balıkesir, Türkiye, 20 Haziran 2023, ss.267, (Özet Bildiri)
2022
20224. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Puanlayıcıların Açık Uçlu Soru Uygulamasına İlişkin Memnuniyetlerinin İncelenmesi
BOZ YÜKSEKDAĞ B., KARADAĞ N., AKYILDIZ M., İBİLEME A. İ.
IETC 2022 International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Temmuz 2022, cilt.1, ss.14, (Özet Bildiri)
2022
20225. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Programının Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
TUÇ Y., KARADAĞ N.
5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Qualifications Required to Become Assessment Specialist in ODL Systems: Exam Services Specialists’ Opinions
MUŞTU YALDIZ D., KARADAĞ N.
5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2021
20217. Assessment of Learning or Assessment for Learning: Lessons Learned During the Covid-19 Pandemic
KARADAĞ N.
ITEC 2021 - ISTEC 2021 - ITICAM 2021 International Teacher Education Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 30 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2021
20218. Learner Assessment Practices in Open Higher Education in Turkey During The Pandemic Period
KARADAĞ N.
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, cilt.1, ss.365-366, (Özet Bildiri)
2016
20169. Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri
KOÇDAR S., KARADAĞ N.
IETC 2016, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2015
201510. Comparing Classic Test Theory and Item Response Theory Based Ability Estimates of a Large Scale Exam
KUMTEPE A. T., KARADAĞ N., AKYILDIZ M.
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
201311. Learners Perspectives on Assessment Practices in Open and Distance Learning
KARADAĞ N., ÖZGÜR A. Z.
2013 AECT Conference, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2010
201012. Dynamic Multi Dimensional Discussions for Open Network Learning Environment
TU C., ANDERSON B., GÖRÜ DOĞAN T., KARADAĞ N., KOÇDAR S., SÜRAL İ., et al.
IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.845-855, (Tam Metin Bildiri)
2010
201013. ONLE PLE Linkage Design Model
TU C., BLOCHER M., GÖRÜ DOĞAN T., KARADAĞ N., KOÇDAR S., OKUR M. R., et al.
IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.857-868, (Tam Metin Bildiri)
2010
201014. Faculty support in online learning
Tu C. H., Blocher M., GÖRÜ DOĞAN T., KARADAĞ N., KOÇDAR S., OKUR M. R., et al.
IODL&ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.943-953, (Tam Metin Bildiri)
2010
201015. Yapıcı Öğrenmede Teknolojinin Rolü
KARADAĞ N.
IETC 2010, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
2007
200716. E Öğrenme Projelerinde Roller ve Görevler
KARADAĞ N.
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2004
200417. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sisteminde Soru Yazarlarının Soru Hazırlamada Karşılaştıkları Güçlükler
KARADAĞ N.
IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)
2003
200318. Uzaktan Eğitimde Öğrenci Başarısının Performansa Dayalı Değerlendirme Yöntemiyle Belirlenmesi
KARADAĞ N.
III.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, Türkiye, 28 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
2002
200219. Açıköğretimde Ölçme ve Değerlendirme
ŞENEL H. G., TOKBUDAK A., KARADAĞ N.
Uluslararası Katılımlı Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 23 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Açıköğretim Sisteminde Öğrenen Değerlendirmesi
KARADAĞ N.
Açıköğretim İle 40 Yıl Uygulamalar ve Araştırmalar, Aydın Ziya Özgür, Kamil Çekerol, Serpil Koçdar, İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.173-196, 2023
2022
20222. Le Français du Tourisme /Turizm İçin Fransızca
Yılmaz Güngör Z., Ercanlar M., Dündar A. E., Dündar O. İ., Aydoğu C., Aslım Yetiş V., et al.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2022
2022
20223. Types d’Hébergement Touristique /Turistik Konaklama Mekânları
ASLIM YETİŞ V., KARADAĞ N.
Le Français du Tourisme /Turizm İçin Fransızca, ASLIM YETİŞ VEDA; KARADAĞ NEJDET, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.134-165, 2022
2022
20224. Dijital Ölçme ve Değerlendirme
KARADAĞ N.
Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Yüzer, T. V., Kesim, M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.440-451, 2022
2020
20205. Açıköğretim’de Öğrenen Görüşüne Göre Radyonun Yeri
KARADAĞ N.
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Radyonun Yeri, KIYIK KICIR, GÜZİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.112-128, 2020
2015
20156. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
Karadağ N., Usta İ.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2015
2015
20157. Sunum Teknolojileri
Karadağ N., Usta İ.
Temel Bilgi Teknolojileri-I, Tevfik Volkan Yüzer,Muhammet Recep Okur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-73, 2015
2015
20158. Ölçme Araç ve Teknikleri
Karadağ N., Usta İ.
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Nejdet Karadağ,İlker Usta, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-73, 2015
2015
20159. Identifying and Examining Degree-Granting Programs for Distance Education Experts: A Preliminary Analysis
KOÇDAR S., KARADAĞ N.
Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Experts, Gülsün Eby, Volkan Yüzer, Editör, IGI Global, ss.190-210, 2015
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025
Belçika’da Yaşayan İki Dilli Türk Çocukları İçin Hazırlanan Türkçe ve Türk Kültürü Ders Programına Yönelik Bir Değerlendirme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Karadağ N. (Yürütücü), Elibol H.
2016 - 2019
2016 - 2019TeSLA: An Adaptive Trust-based e-assesment System for Learning
UFUK 2020 Projesi , H2020 Araştırma Altyapı Projeleri
Koçdar S. (Yürütücü), Okur M. R., Karadağ N., Öztürk A., Kurubacak G., Kumtepe A. T., et al.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sisteminde Radyo Dinleme Eğiliminin Yeri ve Öneminin Konumlandırılmasına Yönelik Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kıyık Kıcır G. (Yürütücü), Yüzer T. V., Demir F. N., Karadağ N., Akyıldız M., Doruk Şahin Ö., et al.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sistemi Öğrenen Destek Ortamı Olarak ePosta KullanımınınDeğerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R. (Yürütücü), UÇA GÜNEŞ E. P., USTA İ., KUŞ G., KARADAĞ N., AKYILDIZ M.
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Sistemi Öğrencilerinin Ders Materyali Kullanma Durumlarının Başarı Durumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
USTA İ., KARADAĞ N., AKYILDIZ M. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Açıköğretim Bürolarında Görev Yapan Personelin Elektronik Belge Yönetim Sistemine (EBYS) İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R., ÜNALAN H. T., USTA İ. (Yürütücü), KARADAĞ N., AKYILDIZ M.
2016 - 2017
2016 - 2017Web Tabanlı Araştırma Uygulamasında Kullanılan Oyunlaştırma Öğelerinin Güdülenmeyi Sağlamadaki Rolüne İlişkin Öğrenen Görüşlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞAN E., ŞAHİN Y. L., BOZKURT A., GÜMÜŞ S., BÜYÜK K., KILINÇ H., et al.
2015 - 2017
2015 - 2017Merkezi Açıköğretim Sistemi Soru Yazarlarına Yönelik Çevrimiçi Soru Hazırlama Test Geliştirme Eğitim Programının Geliştirilmesi Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKUR M. R., KARADAĞ N. (Yürütücü), ŞAHİN M. D., USTA İ., KUŞ G., AKGÜN H. R., et al.
2015 - 2016
2015 - 2016Açıköğretim Fakültesi 2014 2015 öğretim yılı sınavlarından madde tepki kuramı ve klasik test kuramına göre kestirilen yetenek ölçülerinin karşılaştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Akyildiz M. (Yürütücü), Karadağ N., Kumtepe A. T., Şahin M. D.
2014 - 2016
2014 - 2016Açık ve Uzaktan Öğrenme Kurumlarının İç Kalite Güvence Sistemleri Üzerine Bir İnceleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARADAĞ N., AYDIN C. H., KOÇDAR S. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016Uzaktan Eğitimde Çoktan Seçmeli Soruların Güçlük ve Ayırt Edicilik Değerlerinin Bilişsel Düzeylere ve Soru Tiplerine Göre İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARADAĞ N., ŞAHİN M. D., KOÇDAR S. (Yürütücü)
2011 - 2014
2011 - 2014Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARADAĞ N.
2011 - 2013
2011 - 2013Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Yönetiminde Küresel Eğilimler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Toprak E., Karadağ N., Aydın C. H., Çekerol G. S., Yüzer T. V., Kip Kayabaş B., et al.