Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (12)
9. The Characteristics of Successful Turkish Principles: Three Cases
NWSA
, sa.2, ss.812-822, 2012 (Hakemli Dergi)
10. The Characteristics of Successful Turkish Principals: Three Cases
e-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences
, cilt.7, sa.2, ss.812-822, 2012 (Hakemli Dergi)
16. Endüstri meslek liselerinde stratejik planlama öncesi SWOT analizi uygulaması
EGITIM VE BILIM
, cilt.31, sa.140, ss.43-55, 2006 (TRDizin)
19. Eğitimin Dışsallıklarının Dikkat Çeken Olguları
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.7, sa.2, ss.239-256, 2001 (Hakemli Dergi)
20. ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ
EGITIM VE BILIM
, cilt.26, sa.122, ss.11-18, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Açıköğretim Lisesi Mezunlarının Yıllara Göre Yükseköğretim Kurumlarına Yerleştirilme
7. Ulusal Egitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
2. Açıköğretim Lisesi Mezunlarının Yıllara Göre Yükseköğretim Kurumlarına Yerleştirilme Durumları
7. Ulusal Eğitim Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 Mayıs 2012, ss.404-405, (Özet Bildiri)
3. The Opinions of Teacher Candidates About Their Techer Leadership Sufficiency
35. ATEE Conference, Budapest, Macaristan, 26 Ağustos 2010, ss.145, (Özet Bildiri)
4. The opinions of directors about enhancing the quality of Teacher Education for Pre-School and Primary Education
ATEE Winter Conference 2010, Prag, Çek Cumhuriyeti, 20 - 28 Şubat 2010
5. Generating Survey Study related to Teacher leadership in Turkey
34th Annual Conference of theAssociation for Teacher Education in Europe, Palma, İspanya, 29 Ağustos - 02 Ekim 2009, ss.89, (Özet Bildiri)
7. Succesful Pincipal Leadership Turkish Case Studies
The Commonwealth Council for Educational Administration and Management Conference 2008, Durban, Güney Afrika, 8 - 12 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
8. GENERAL EVALUATION OF ORGANIZATIONAL DEVELOPMENTSTUDIES -FOCUSED ON STUDENTS-IN ANADOLU UNIVERSITY
6th. International Congress of Higher Education, HAVANA, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
9. Eğitim Örgütlerinde İletişim Konusunda Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.476-484, (Tam Metin Bildiri)
10. Anadolu Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Kuruma Yönelik Özdeğerlendirmeleri
Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, ss.1045-1048, (Tam Metin Bildiri)
11. THE SIGNIFICANCE OF DISTANCE EDUCTAION IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT
The Fifth International JTET Conference, Debrecen, Macaristan, 30 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
12. The Women Educotion Studies for Sustainable Education
SECOND ANNUAL YÖK-SUNY COLLABORATIONSYMPOSIUMSCIENTIFIC COLLABORATIONFOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, ss.23-24, (Özet Bildiri)
14. The collaboration between education faculty and schools in Turkey
31st Annual ATEE conference, Ljubljana, Slovenya, 21 - 25 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)
16. Genel Lise ÖğretmenlerininSınıf Yönetimi Çerçevesinde İletişim Özelliklerinin Belirlenmesi
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
17. The Externalities of Distance Education
XXII.CESE Conference, Granada, Nikaragua, 3 - 06 Temmuz 2006, ss.45, (Tam Metin Bildiri)
18. THE VIEWS AND EXPECTATIONS OFANADOLU UNIVERSITY TEACHING STAFF ON TEAM-WORK
The 3rd. International Journal of Teacher Education and Training Conference, Vechta, Almanya, 22 - 25 Mayıs 2005, ss.340-352, (Tam Metin Bildiri)
20. Kadın Eğitiminin Önemi ve Türkiye’xxdeki Yansımaları
Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarasım Buluşma, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Mart 2004, cilt.3, ss.339-348, (Tam Metin Bildiri)
23. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ’NDE EĞİTİMİN DENETİMİ
21. YUZYILIN EŞiĞiNDE TURK EĞiTiM SiSTEMİ, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Kasım 1999, ss.239-251, (Tam Metin Bildiri)
24. Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. Sınıfta Motivasyon
Eğitim Psikolojisi, Coşkun Bayrak, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No:3456, Eskişehir, ss.178-212, 2016
2. Devingen Okullar
Denetim ve Öğretimsel Liderlik, Mualla Bilgin AKSU, Esmahan AĞAOĞLU, Editör, Anı, Ankara, ss.33-47, 2014
3. Sınıf ve Grup Lideri Olarak Öğretmen
Sınıf Yönetimi, Esmahan AĞAOĞLU, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.63-82, 2011
4. Öğrenci Davranışlarının Yönetimi
Sınıf Yönetimi Stratejileri, Turgut KARAKÖSE, Editör, Nobel, Ankara, ss.244-281, 2010
5. Eğitim Yönetimi
TÜRK EGİTİM TARİHİ,SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Coşkun BAYRAK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.141-163, 2008
7. School Improvement Studies at Education Faculty of Anadolu University
Between Holistic Education and Teacher Training. 3rd International Journal of Teacher Education adn Training Conference Book, CEYLAN MÜYESSER LINDAU BANK DETLEV, Editör, Vechtaer Verlag Für Studium, Wissenschaft und Forschung, VECHTA, ss.76-121, 2006
8. School Improvement Studies of Educational Faculty of Anadolu University
Between Holistic Education and Teacher Education, Müyesser Ceylan Detlev Lindau Bank, Editör, VVSWF, Vechta, ss.76-121, 2006
10. Okul müdürlerinin iletişim becerileri ile okul kültürü arasındaki ilişki.
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2005
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
4
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
588
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
986
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
16
Toplam Atıf Sayısı
1019
Proje
5
Tez Danışmanlığı
13