Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

3. The Opinions of Teacher Candidates About Their Techer Leadership Sufficiency

35. ATEE Conference, Budapest, Macaristan, 26 Ağustos 2010, ss.145, (Özet Bildiri)

5. Generating Survey Study related to Teacher leadership in Turkey

34th Annual Conference of theAssociation for Teacher Education in Europe, Palma, İspanya, 29 Ağustos - 02 Ekim 2009, ss.89, (Özet Bildiri)

6. OKUL MÜDÜRLERİNİN ETİK LİDERLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

The Firs tInternational Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

7. Succesful Pincipal Leadership Turkish Case Studies

The Commonwealth Council for Educational Administration and Management Conference 2008, Durban, Güney Afrika, 8 - 12 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

8. GENERAL EVALUATION OF ORGANIZATIONAL DEVELOPMENTSTUDIES -FOCUSED ON STUDENTS-IN ANADOLU UNIVERSITY

6th. International Congress of Higher Education, HAVANA, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

9. Eğitim Örgütlerinde İletişim Konusunda Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi

III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.476-484, (Tam Metin Bildiri)

10. Anadolu Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Kuruma Yönelik Özdeğerlendirmeleri

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, ss.1045-1048, (Tam Metin Bildiri)

11. THE SIGNIFICANCE OF DISTANCE EDUCTAION IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT

The Fifth International JTET Conference, Debrecen, Macaristan, 30 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

12. The Women Educotion Studies for Sustainable Education

SECOND ANNUAL YÖK-SUNY COLLABORATIONSYMPOSIUMSCIENTIFIC COLLABORATIONFOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, ss.23-24, (Özet Bildiri)

13. Students’s Opinions about the Lecturers Encouragement tothe Students to Participate into the Classroom Management

4 th International Journal of Teacher Education andTraining Conference, Helsinki, Finlandiya, 31 Mayıs - 03 Haziran 2006, ss.213-226, (Tam Metin Bildiri)

14. The collaboration between education faculty and schools in Turkey

31st Annual ATEE conference, Ljubljana, Slovenya, 21 - 25 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

15. Okul Kültürünün Okul Performansına Etkisi

XI.Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

17. The Externalities of Distance Education

XXII.CESE Conference, Granada, Nikaragua, 3 - 06 Temmuz 2006, ss.45, (Tam Metin Bildiri)

18. THE VIEWS AND EXPECTATIONS OFANADOLU UNIVERSITY TEACHING STAFF ON TEAM-WORK

The 3rd. International Journal of Teacher Education and Training Conference, Vechta, Almanya, 22 - 25 Mayıs 2005, ss.340-352, (Tam Metin Bildiri)

19. Çağdaş Eğitim Yönetimi Yaklaşımları ve Okulların Fiziki Yapısı

2. Uluslararası Balkan Eğitim Kongresi, 8 - 10 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)

20. Kadın Eğitiminin Önemi ve Türkiye’xxdeki Yansımaları

Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarasım Buluşma, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Mart 2004, cilt.3, ss.339-348, (Tam Metin Bildiri)

21. ÖĞRENEN OKULLARIN KÜLTÜREL YAPILARI

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

22. Okul Kültürünün Demokrasi Eğitimine Etkisi

Uluslararası Demokrasi Eğitimi, 20 - 21 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

23. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ’NDE EĞİTİMİN DENETİMİ

21. YUZYILIN EŞiĞiNDE TURK EĞiTiM SiSTEMİ, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Kasım 1999, ss.239-251, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Sınıfta Motivasyon

Eğitim Psikolojisi, Coşkun Bayrak, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No:3456, Eskişehir, ss.178-212, 2016

2. Devingen Okullar

Denetim ve Öğretimsel Liderlik, Mualla Bilgin AKSU, Esmahan AĞAOĞLU, Editör, Anı, Ankara, ss.33-47, 2014

3. Sınıf ve Grup Lideri Olarak Öğretmen

Sınıf Yönetimi, Esmahan AĞAOĞLU, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.63-82, 2011

4. Öğrenci Davranışlarının Yönetimi

Sınıf Yönetimi Stratejileri, Turgut KARAKÖSE, Editör, Nobel, Ankara, ss.244-281, 2010

5. Eğitim Yönetimi

TÜRK EGİTİM TARİHİ,SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Coşkun BAYRAK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.141-163, 2008

6. Student's Opinions About the Lecturers Encouragement to the Students to Participate into the Classroom Management

Education For Democracy as a Part of Education for Sustainable Development. 4th International Journal of Teacher Education and Training Conference: Post-Conference Book, JUHANI HYTÖNEN, Editör, University of Helsinki, Helsinki, ss.213-226, 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

7. School Improvement Studies at Education Faculty of Anadolu University

Between Holistic Education and Teacher Training. 3rd International Journal of Teacher Education adn Training Conference Book, CEYLAN MÜYESSER LINDAU BANK DETLEV, Editör, Vechtaer Verlag Für Studium, Wissenschaft und Forschung, VECHTA, ss.76-121, 2006

8. School Improvement Studies of Educational Faculty of Anadolu University

Between Holistic Education and Teacher Education, Müyesser Ceylan Detlev Lindau Bank, Editör, VVSWF, Vechta, ss.76-121, 2006

9. Pedagojik Formasyon

Uzman Öğretmenlik, Baş Öğretmenlik Çözümlü soru Bankası, Şükrü Türkmen, Editör, Alp Yayınevi, Ankara, ss.187-314, 2006

11. Pedagojik Formasyon

Uzman Öğretmenlik, Baş Öğretmenlik, Şükrü Türkmen, Editör, Alp Yayınevi, Ankara, ss.237-417, 2005
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

588

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

986

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

16

Toplam Atıf Sayısı

1019

Proje

5

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları