Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Pedagogical Formation Program Students' Perceptions of Social Network Concept
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE, vol.20, no.2, pp.501-530, 2018 (SSCI)


Articles Published in Other Journals
Dijital okuryazarlık ve yenilikçilik bağlamında öğretmenlerin web 2.0 hızlı içerik geliştirme öz yeterlik inançları
Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.12, no.2, pp.608-629, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Analysis of a teacher’s online teaching material planning and development processes: English lesson example
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.62, pp.234-262, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The role of learning analytics in distance learning: A SWOT analysis
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, vol.2, no.1, pp.18-29, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerde Mobil Telefon Yoksunluğu Korkusunun Ve Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun İncelenmesi.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.21, no.3, pp.237-256, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers’ use of Web 2.0: Education Bag Project Experiences
Malaysian Online Journal of Educational Technology, vol.7, no.4, pp.110-125, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Çantası: Web 2.0 araçlarınını kategori bazlı sunan sosyal bir web sitesinin gelistirilmesi
Ege Eğitim Dergisi, vol.19, no.2, pp.505-533, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Programlamaya Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.1, no.41, pp.314-325, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ RESİMSEL ANLATIMLARINDA SOSYAL AĞ ALGILARI
Route Education and Social Science Journal, vol.3, no.11, pp.132-141, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Technology use via students with hearing impairment: Hear yourvoice and be heard
Journal of Education and SpecialEducation Technology, vol.2, no.1, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Resimsel Anlatımlarında Sosyal Ağ Algıları
Route Educational&Social Science Journal, vol.3, no.4, pp.142-162, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Profilleri ve Teknoloji Tutum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Trakya University Journal of Education, vol.5, no.1, pp.65-76, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Flipped learning Misunderstandings and the truth
Journal of Educational Sciences Research, vol.5, no.1, pp.215-229, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Views of teacher candidates towards using Facebook in instructional technologies and material design course
SDU International Journal of Educational Studies, vol.2, no.2, pp.80-91, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İnternet te bilgi kirliliği ölçeğinin geliştirilmesi ve uygulanması
Eğitimde Kuram ve Uygulama, vol.11, no.1, pp.89-103, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Mason un bilişim etiği boyutları altında Vikipedi nin incelenmesi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, vol.5, no.3, pp.62-75, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Bir öğretmenin teknoloji entegrasyonu yolculuğu
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, vol.5, no.4, pp.12-22, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

Bilgi ve iletişim teknolojileri ışığında Türkiye de yapılan okuryazarlık çalışmalarındaki eğilim
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi, vol.5, no.2, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ulusal standartlar açısından teknopedagojik eğitime dayalı öğretmen yeterliklerinin oluşturulması
İlköğretim Online, vol.13, no.4, pp.1185-1202, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ulusal Eğitim Teknolojisi Standartlarına Genel Bir Bakış
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.2, no.1, pp.65-79, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretmen adaylarının esnek programa yönelik içerik önerileri
Eğitimde Kuram ve Uygulama, vol.10, no.5, pp.1190-1205, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
BÖTE bölümü öğrencilerinin sosyal ağ siteleri kullanım amaçları ile internet bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education, vol.3, no.2, pp.17-28, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Fatih Projesinin Pilot Uygulama Sürecine İlişkin Görüşleri
Trakya Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.3, no.1, pp.100-113, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Milli eğitimde teknoloji kullanımı ve sonuçları: Velilerin bakış açısından FATİH Projesinin pilot uygulamasının değerlendirilmesi
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol.30, pp.195-216, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the application process of FATİH Project Students views
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY, vol.5, no.3, pp.395-412, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
FATİH Projesinin pilot uygulama sürecinin değerlendirilmesi: Öğretmen görüşleri
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education, vol.1, no.2, pp.1-23, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Okul yöneticilerinin FATİH Projesinin pilot uygulama sürecine ilişkin görüşleri
Trakya Eğitim Dergisi, vol.3, no.1, pp.100-113, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The current state of digitalization Digital native digital immigrant and digital settler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol.46, no.1, pp.1-22, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Factors motivating and hindering ınformation and communication technologies action competence
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, vol.4, no.1, pp.34-46, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Fatih Projesinin Pilot Uygulama Sürecinin Değerlendirilmesi Öğretmen Görüşleri
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education, vol.1, no.2, pp.1-23, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Factors Motivating and Hindering Information and Communication Technologies Action Competence
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, vol.4, no.1, pp.34-46, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Metaphorical perceptions of technology Case of Anadolu University teacher training certificate program
Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Araştırma Dergisi, vol.9, no.2, pp.11-26, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Milli Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Sonuçları Velilerin Bakış Açısından Fatih Projesinin Pilot Uygulamasının Değerlendirilmesi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.30, pp.195-216, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers Views about Effective Use of Technology in Classrooms
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, vol.3, no.2, pp.30-41, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri
Anadolu Journal of Educational Sciences International, vol.2, no.1, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Ekonomi okuryazarlığı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Uludağ Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.30, no.1, pp.59-73, 2011 (Peer-Reviewed Journal)

Bilgi ve iletişim teknolojileri BİT eylem yeterliliği
Anadolu Journal of Educational Sciences International, vol.1, no.1, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.12, no.1, pp.277-301, 2011 (Peer-Reviewed Journal)

Technology integration issues in a special education school in Turkey
CYPRIOT JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, vol.6, no.1, pp.13-21, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlik uygulamasında alan faktörü BÖTE bölümü örneği
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, vol.1, no.1, pp.24-40, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Innovation agenda of the departments of computer education and instructional technologies
International Journal of Instructional Technology & Distance Learning, vol.8, no.7, pp.77-82, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Elementary School Students Perceptions of Technology in their Pictorial Representations
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, vol.2, no.1, pp.24-37, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
CASES ON DISTANCE DELIVERY AND LEARNING OUTCOMES Emerging Trends and Programs
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, vol.11, no.2, pp.238-240, 2010 (ESCI)

EDUCATIONAL SOCIAL SOFWARE FOR CONTEXT-AWARE LEARNING Collaborative Methods and Human Interactions
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, vol.11, no.1, pp.219-224, 2010 (ESCI)

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümlerinde ekonomi okuryazarlığına ilişkin göstergeler
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.9, no.1, pp.87-97, 2010 (Peer-Reviewed Journal)

Medya okuryazarlığı ve eleştirel düşünme arasındaki ilişki Kavramsal bir bakış
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.2, no.2, pp.20-34, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar öğretmen adaylarının okul uygulama derslerinin yararlarına ilişkin görüşleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.9, no.1, pp.169-184, 2009 (Peer-Reviewed Journal)

Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Okul Uygulama Derslerinin Yararlarına İlişkin Görüşleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.9, no.1, pp.169-184, 2009 (Peer-Reviewed Journal)

İlköğretim öğretmenlerinin bilgisayar özyeterlikleri Balıkesir ili örneği
İlköğretim Online, vol.6, no.3, pp.441-451, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
A bibliometric analysis on “distance education” between 2000 and 2019.
International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), 14 - 16 November 2019
Akıllı Telefon Kullanımı ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: 2010-2018 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES2019), 30 October - 01 November 2019, pp.386-402
Problemli Facebook Kullanımı Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2018
Dönüştürülmüş Sınıflar Modeliyle İşlenen Derste Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojisi Standartlarına Yönelik Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 October 2017
Cebinizdeki Tarayıcı: Microsoft Office Lens
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 11 - 13 October 2017
Akademik Sahtekarlık Eğilimi ile Motivasyon Arasındaki İlişki.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 11 - 13 October 2017
Sharenting: Ebeveynlerin Yeni Sendromu
4th Global Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU 2017), Girne, Cyprus (Kktc), 19 - 21 October 2017
Eğitim İnançları İle Teknopedagojik Eğitim Yeterliliği Arasındaki İlişki
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017
Clicktivism-Slacktivism: Böte Öğrencileri Ne Düşünüyor?
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017
Çocuklar İçin Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Yapılan Uygulamaların İncelenmesi.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 11 - 13 October 2017
Teknoloji ile Ortaya Çıkan Yeni Gelişmeler
4th Global Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU 2017), Girne, Cyprus (Kktc), 19 - 21 October 2017
Eğitim Çantası: Web 2.0 Araçlarını Kategori bazlı Sunan Bir Web Sitesinin Kullanılabilirliğinin İncelenmesi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 May 2017
Internet addiction and cyberloafing.
1st International Educational Sciences Conference, New York, United States Of America, 15 - 16 August 2017
Orta Yaşın Sosyal Medya İle İmtihanı
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 23 - 25 May 2017
Aradığınız öğrenciye ve içeriğe şuan ulaşılamıyor. Eğitimin en güncel ikilemi mobil telefonlar
11. Uluslararası BÖTE Sempozyumu, 24 - 26 May 2017
İleri Yaşta BİT Kullanımı Sorunlar Ve Öneriler
4. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİSEMPOZYUMU, 6 - 08 October 2016
Akademik Erteleme İle Zaman Yönetimi Arasındaki İlişki Araştırma Görevlileri Örneği
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 July 2016
Students Perceptions of Social Networks in their Pictorial Representations
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 July 2016
21 yy Öğrenenleriyle Değişen Eğitim Ortamları
3rd. International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 April 2016
BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 May 2016
Öğrencilerin Sosyal Ağlara İlişkin Resimsel Algıları
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 July 2016
Creating Awareness for Disability in the Society through ICT Action Competence A Study Carried Out With Teacher Candidates
Twelfth International Conference on Technology, Knowledge & Society, 18 - 19 February 2016
Türkiye de Yükseköğretim Kurumlarında Engelli Öğrencilere Sunulan Olanaklar Bilgi ve İletişim Teknolojileri Bunun Neresinde
KKTC Engelsiz Bilişim Günleri, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 9 - 11 December 2015
Teacher Candidate s Perceptions of Social Networks in their Pictorial Representations
6th International Conference on Teaching, Education and Learning, Singapore, 15 - 16 November 2015
Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler Sorun mu Çözüm mü
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Turkey, 5 - 07 November 2015
21st Century Teacher Skills Using Level Inventory Validity and Reliability Study in a Sample of Student Teachers
The Seventh Asian Conference on Education (ACE), Kobe, Japan, 21 - 25 October 2015
Views of Teacher Candidates towards Using Facebook in Instructional Technologies and Material Design Course
International Conference on Education (ICED-2015), St. Petersburg, Russia, 26 - 28 June 2015
Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinde Facebook Kullanımına İlişkin Görüşleri
4. Uluslararası Eğitim Konferansı., St. Petersburg, 26 - 28 June 2015
A focus group interview with teachers of 21st century
International Conference on Education (ICED-2015), St. Petersburg, Russia, 26 - 28 June 2015
Perceptions of Faculty Members Regarding Wikipedia Use in Higher Education İstanbul
15th International Educational Technology Conference, İstanbul, Turkey, 27 - 29 May 2015
BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Programlamaya Karşı Tutumlarının İncelenmesi
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Afyonkarahisar, Turkey, 20 - 22 May 2015
İnternet te Karşılaşılan Bilgi Kirliliği İçin Bir Veri Toplama Aracının Geliştirilmesi Uygulama Öncesi Çalışmalar
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, ICITS 2015, Afyon, Türkiye, 20 - 22 May 2015
Views of Teacher Candidates on Practicability of Flipped Classroom Model in Public Schools
Society for Information Technology and Teacher Education (SITE) International Conference, Las Vegas, 2 - 06 March 2015
An Inventory for Determining 21st Century Learner Skills Usage Validity and Reliability Study
Society for Information Technology and Teacher Education (SITE) International Conference, Las Vegas, United States Of America, 2 - 06 March 2015
Teacher Candidates Perceptions of Past Present and Future of Educational Technologies via Infographics
nformation Technology and Teacher Education (SITE) International Conference, Las Vegas, United States Of America, 2 - 06 March 2015
Educational Change from Web 1 0 to Web 3 0
4th World Conference on Educational Technology Research, Barcelona, Spain, 28 - 29 November 2014
The correlation among different evaluation scores in the aspect of microteaching
AECT International Convention, Jacksonville, 4 - 08 November 2014
Öğrenme analitikleri ve eğitsel veri madenciliği arasındaki kavramsal ilişki ve farklılıklar
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Edirne, Turkey, 18 - 20 September 2014
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına Öğretim Kuramlarının Yansımaları Bir Ölçme Aracı Geliştirilmesine İlişkin Pilot Çalışma
ITTES 2014, Afyon, Turkey, 20 - 22 May 2014
Exploring the ICT Use of Disabled Higher Education Students
International Teacher Education Conference., Dubai, United Arab Emirates, 5 - 07 February 2014
Mason un bilişim etiği boyutları altında vikipedi nin incelenmesi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi Konferansı (ICET), Dubai, 5 - 07 February 2014
Günlük Kullanımdan Akademik Kullanıma Vikipedi Üstünlükler ve Sınırlılıklar
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), Roma, ITALY, 25 - 27 June 2013
Yaygın olarak kullanılan viki yazılımları ve karşılaştırılması
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), Roma, ITALY, 25 - 27 June 2013
Eğitimde Viki Kullanımının Üstünlükleri ve Sınırlıkları
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), Roma, ITALY, 25 - 27 June 2013
Araştırmacıların proje günlüğü Bir Tübitak projesinde araştırmacıların deneyimleri
6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 October 2012
İnternet Ortamında Bilgi Kirliliği ve Bilgi Erişim Sürecine Yansımaları
ICITS-2012, 4 - 06 October 2012
Öğretim üyelerinin bilgi ve iletişim teknolojileri eylem yeterlilikleri
International Conference on Interdisciplinary Research in Education – ICOINE 2012, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 15 - 17 May 2012
Information technology teacher candidates action competencies to solve society wide problems in Turkey
ACTC2012: The Asian Conference on Technology in the Classroom 2012, Osaka, Japan, 26 - 28 April 2012
Information and communication technologies action competence ICTAC
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011, Lizbon, Portugal, 27 June - 01 July 2011, vol.1, pp.2742-2743
Bilgisayar öğretmenlerinin seçmeli bilişim teknolojileri öğretim programının uygunluğuna ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 16 - 18 March 2008, pp.518-526
Books & Book Chapters
Teknoloji ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamları
in: 21. yüzyıl becerileri bakış açısından eğitim ve öğretimde farklı yaklaşımlar, Gültekin, M., Yazar, T., Oral, B., Editor, Pegem Akademi, pp.565-586, 2022
Vuca çağında eğitim
in: Eğitim teknolojileri okumaları 2022, Odabaşı, H.F., İşman, A., Akkoyunlu, B., Editor, Pegem Akademi, pp.755-768, 2022
Çeviklikte yeni bir boyut: Eğitim teknolojisi çevikliği
in: Eğitim teknolojileri okumaları 2022, Odabaşı, H.F., İşman, A., Akkoyunlu, B., Editor, Pegem Akademi, pp.91-98, 2022
Çeviklikte Yeni Bir Boyut: Eğitim Teknolojisi Çevikliği
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Odabaşı Hatice Ferhan, İşman Aytekin, Akkoyunlu Buket, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.91-98, 2022
Toplumsal Süreçlerle Birlikte Dönüşen Eğitim
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, H.Ferhan Odabaşı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.523-538, 2021
Powtoon
in: Web 2.0 tools in concept teaching, Zeynep Tatlı, Ali Şükrü Özbay, Editor, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, pp.226-237, 2021
Dijital Çağda Büyüyen Çocukların Hakları
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, H.Ferhan Odabaşı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.39-56, 2021
Paylaşımcı türleri: Sosyal medya üzerindeki tanımlamalar.
in: Eğitim teknolojileri okumaları 2019, A. İşman, H.F. Odabaşı, B. Akkoyunlu, Editor, Pegem Akademi, pp.601-616, 2019
Tehlikeli Dijital Oyunlar
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İŞMAN Hatice Ferhan ODABAŞI Buket AKKOYUNLU, Editor, PEGEM Akademi, Ankara, pp.601-616, 2019
Dijital vatandaşlık
in: Bilişim etiği ve güvenliği, Odabaşı Hatice Ferhan, Ozan Leymun Şenay, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.67-92, 2019
İşitme engelli öğrencilerin okuma yazma becerilerinin desteklenmesinde Vikipedi kullanımı
in: Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Ferhan Odabaşı, Editor, PEGEM AKADEMİ, pp.119-135, 2018

Öğrenme ortamlarında akış deneyimi
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu, B., İşman, A. Odabaşı, H. F., Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.377-391, 2018
İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerinin Desteklenmesinde Vikipedi Kullanımı
in: Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Prof. Dr. H. Ferhan Odabaşı, Editor, PEGEM, Ankara, pp.119-135, 2018

21. yy. öğrenci ve öğretmen becerileri
in: Öğretim teknolojilerinin temelleri, Kurt, Adile Aşkım, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.95-114, 2018
Teknoloji ve Yeni Okuryaxzarlıklar
in: Öğretim Teknolojisinin Temelleri, Adile Aşkım Kurt, Editor, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.75-93, 2018
Teknoloji ile birlikte ortaya çıkan istenmeyen çıktılar.
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, H.Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editor, Vadi Grafik Tasarım ve Reklamcılık Ltd.Şti., pp.639-659, 2017
PowToon
in: Kavram Öğretiminde Web 2.0, Zeynep Tatlı, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.230-241, 2017
Web Tasarımında Etkileşim
in: Görsel Web Tasarımı, Tevfik Volkan Yüzer, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.139-157, 2017
Öğrenme İçin Evrensel Tasarım ve Engelli Öğrenenler İçinTeknoloji Entegrasyonu
in: Dijital Yaşamda Çocuk, Hatice Ferhan Odabaşı, Editor, Pegem Akademi, pp.117-144, 2017
İLERİ YAŞTA BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI: SORUNLAR VE ÖNERİLER
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editor, Genç Reklam, pp.170179, 2017
Yükseköğretimde Dönüştürülmüş Sınıflar: Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Örneği
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editor, PegemA-Salmat Basım Yayıncılık Ambalaj Sanayi Tic. Ltd.Şti., pp.615-630, 2016
21. YY'da Değişen Öğreten Becerileri
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editor, PegemA-Salmat Basım Yayıncılık Ambalaj San.Tic. Ltd. Şti., pp.1-18, 2016
Okuryazarlıkların Yükseköğretime Yansımaları
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, B. Akkoyunlu, A. İşman ve H.F. Odabaşı, Editor, Ayrıntı Basım Yayın ve Matbaacılık, pp.65-83, 2015
Eğitimde teknoloji entegrasyonuna kavramsal ve kuramsal bakış
in: Teknopedagojik Eğitime Dayalı Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Yurdakul Kabakçı Işıl, Editor, Anı Yayıncılık, pp.1-37, 2013
İşletim sistemi
in: Bilgisayar I, Kuzu, Abdullah, Editor, Anadolu Üniversitesi, pp.29-64, 2011
Okulöncesi öğretimde iki ve üç boyutlu öğretim materyalleri
in: Okulöncesinde materyal geliştirme, Erişti, Duygu , Editor, Anadolu Üniversitesi, pp.79-109, 2011
Okulöncesi görsel sanatlar eğitimi sürecinde değerlendirme
in: Görsel sanatlar eğitimi, Erişti, Duygu, Editor, Anadolu Üniversitesi, pp.175-198, 2011
İnternet Kullanımı ve Aile
Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Bilim Serisi, 2008