Yayınlar & Eserler

Makaleler 1
Tümü (1)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

2. Türkiye'de okul öncesi kaynaştırma öğretmenlerine yönelik kapsamlı ve etkili uygulama: Doğal öğretim projesi

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

5. Okulöncesi Dönemde Ailelerin Dil Destek Çalışmalarına Yönelik Tercihleri

VI International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

6. Doğal öğretim projesi: Okul öncesi kaynaştırma sınıf öğretmenleri için doğal öğretim süreci

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

7. Doğal Öğretim Projesi: Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıf Öğretmenleri için Doğal Öğretim Süreci

ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

9. Okul Öncesi Eğitimde Dezavantajlı Ailelerin Deneyimleri: İlişkiler, Etkileşimler ve Beklentiler Ekseninde Aile Katılımı

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

10. Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler

7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

11. Okulöncesi kaynaştırma sınıflarında öğretmenler için doğal öğretim süreci: Doğal öğretim projesi hazırlık aşaması

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

12. Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için DoğalÖğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için Doğal Öğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

17. First step to success early intervention program preschool version implementation in Turkey and quantitative results

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

18. First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Quantitative Results

1st International Early Childhood Intervention Conference and EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

19. First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Qualitative Results

1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

20. Başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonu: Türkiye uygulaması

International Participation 1st National Interdisciplinary Congress on Early Intervention, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

22. Başarıya İlk Adım (BİA) Erken Eğitim Programı Anaokulu Versiyonu: Türkiye Uygulaması.

I. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

26. First step to success early intervention program preschool version: Implementation in Turkey and quantitative results

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 08 Eylül 2012 - 11 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

27. Concrete to Abstract: Visualizing Paradigms in Qualitative Research Through Visual Arts

11th Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, Kanada, 7 - 10 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 24

1. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişiminde Yapay Zekânın RolÜ

Okul Öncesi Eğitimde Çağdaş Araştırmalar II, ÜNÜVAR PERİHAN, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.164-181, 2025

2. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Psikolojik Sermayelerinin Çeşitli Demografik Değişkenler Açısından Betimlenmesi

Eğitim Çalışmaları: Zerrin Balkaç Armağan Kitabı, Eğitimin İçinde Bir Ömür, Eylem Bayır, Musa Uludağ, Erhan Vatansever, Sema Duran Baytar, Cansu Çetinkaya Aydoğdu, Ertuğrul Alper Kurban, Ezgi, AVCI, Editör, Trakya Üniversitesi, Edirne, ss.197-208, 2023

3. Fark Edilmeyen Çocukların Dünyalarına Farklılıklar Penceresinden Bakış

Fark Edilmeyen Çocuklar, ARIKAN ARZU, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-19, 2022

4. Çocuklarla Bilimsel Araştırmalara Farklılıklar Penceresinden Bakış

Fark Edilmeyen Çocuklar, ARIKAN ARZU, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.267-298, 2022

6. Ailenin Tarihsel, Kuramsal ve Toplumsal Temelleri

Aile Eğitimi, Arıkan Arzu, Dinç Berrin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-31, 2019

17. Çocuklara Demokratik Bir Toplumda Yaşamanın Öğretilmesi: Sosyal-Duygusal Öğrenme ve Sosyal Bilgiler

Erken Çocukluk Eğitiminde Etkili Uygulamalar - Effective Practices in Early Childhood Education Building a Foundation, İnan Hatice Zeynep, İnan Taşkın, Editör, Nobel, Ankara, ss.446-475, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Kuram ve Uygulamanın Bütünleştirilmesi: Çocuklar için bir Fark Yaratmak

Erken Çocukluk Eğitiminde Etkili Uygulamalar-Effective Practices in Early Childhood Education Building a Foundation, İnan, Hatice Zeynep İnan, Taşkın, Editör, Nobel, ss.508-528, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

20. Okulöncesi Eğitimde Aile Katılımı

Özel Öğretim Yöntemleri II, ARIKAN, ARZU, Editör, Anadolu Ünversitesi, ss.215-244, 2013

21. HighScope Programı

Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Z. Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.359-403, 2012

23. Değerler Eğitiminin Tanımı, Önemi ve Kapsamı

Okulöncesi Dönemde Değerler Eğitimi, Arıkan, Arzu, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-28, 2011

24. İlköğretime Hazırlık Yeterliklerini Kazandırmaya Yönelik Etkinlikler

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Şefik Yaşar, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.23-44, 2008