Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Hayvan Deneyleri Üzerine Bir Sosyal Reklam: Ralph’i Kurtar (Save Ralph)

19. International Symposium Communication in the Millenium. , Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, ss.157-158 Sürdürülebilir Kalkınma

Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz

2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48 Sürdürülebilir Kalkınma

Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi

V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK AÇISINDAN ZİNCİR HASTANELERİN WEB SAYFALARININ ANALİZİ

IV. Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2018), Eskişehir, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Political Correctness and Politically Correct People: South Park Case

The Asian Conference on Media, Communication, Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.71

Kadınlara Yönelik Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Analizi

Communication in the Millennium CIM cimsymposium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014

Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık

Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2, Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.173-204, 2020

Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotları

İletişimde Seçme Konular 1, Prof. Dr. Suat Gezgin-Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.61-103, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış

İletişimde Seçme Konular 2, Prof. Dr. Suat Gezgin -Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-54, 2020

Reklam Araştırmalarında Göstergebilim

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019

Klavye Öğretimi

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2018

Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri

Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017

Bireylerarası İletişimde Kültür

Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017

Hızlı ve Hatasız Yazma

Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012

Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler

Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005

Metrikler

Yayın

28

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları