Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Vakıfların Kurumsal İmajı Üzerinde Lider Etkisi: TEMA Vakfı ve Hayrettin Karaca
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.93-110, 2021 (Hakemli Dergi)
Dijital Reklamcılık KapsamındaTürkiye’de Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.15, sa.8, ss.3807-3832, 2020 (Hakemli Dergi)
Carroll'ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli'ne Eleştirel Bir Bakış: Elmas Ticareti ve Kanlı Elmas Örneği
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.17, ss.59-95, 2019 (Hakemli Dergi)
Eski Beyin ve Reklamda Yaratıcılık: Kristal Elma Yarışması'nda Ödül Alan Reklamların Analizi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1221-1247, 2018 (Hakemli Dergi)
Cause Related Marketing Ads A Content Analysis Of Print Advertisements In Turkey
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.11, ss.415-430, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.2-31, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama
Journal of Yasar University
, cilt.35, sa.9, ss.6109-6128, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz
2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48
Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi
V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019
Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Değişen Yüzüyle Doğrudan Pazarlamada Televizyon Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2020
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2019
Reklam Araştırmalarında Göstergebilim
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019
Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017
Bireylerarası İletişimde Kültür
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017
Hızlı ve Hatasız Yazma
Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012
Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler
Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005