Doç. Dr. AYLA TOPUZ SAVAŞ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Anadolu Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ÖZEL OKULLARIN INSTAGRAM HESAPLARINA YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
GÜRSOY PAKKAN B.
,
TOPUZ SAVAŞ A.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.877-910, 2021 (Hakemli Dergi)
Vakıfların Kurumsal İmajı Üzerinde Lider Etkisi: TEMA Vakfı ve Hayrettin Karaca
Topuz Savaş A.
,
Suvacı B.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.93-110, 2021 (Hakemli Dergi)
Dijital Reklamcılık KapsamındaTürkiye’de Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili
TOPUZ SAVAŞ A.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.15, sa.8, ss.3807-3832, 2020 (Hakemli Dergi)
Carroll'ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli'ne Eleştirel Bir Bakış: Elmas Ticareti ve Kanlı Elmas Örneği
Topuz Savaş A.
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.17, ss.59-95, 2019 (Hakemli Dergi)
Eski Beyin ve Reklamda Yaratıcılık: Kristal Elma Yarışması'nda Ödül Alan Reklamların Analizi
TOPUZ SAVAŞ A.
,
ŞENER G.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1221-1247, 2018 (Hakemli Dergi)
Cause Related Marketing Ads A Content Analysis Of Print Advertisements In Turkey
TOPUZ SAVAŞ A.
,
ÖZTÜRK M. C.
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.11, ss.415-430, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum
Topuz Savaş A.
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.2-31, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama
Öztürk M. C.
,
Topuz Savaş A.
Journal of Yasar University
, cilt.35, sa.9, ss.6109-6128, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Reklamlarda Politik Doğruculuk
Topuz Savaş A.
Anadolu Üniversitesi 20. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024
Hayvan Deneyleri Üzerine Bir Sosyal Reklam: Ralph’i Kurtar (Save Ralph)
Topuz Savaş A.
19. International Symposium Communication in the Millenium. , Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, ss.157-158
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PRACTICES OF MUNICIPALITIES: GEMLIK MUNICIPALITY CASE BELEDİYELERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARI: GEMLİK BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
KALKAN Ç.
,
TOPUZ SAVAŞ A.
AHİ EVRAN ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Kırşehir, Türkiye, 30 Kasım 2021, ss.409-410
Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz
Topuz Savaş A.
2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48
Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi
TOPUZ SAVAŞ A.
V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK AÇISINDAN ZİNCİR HASTANELERİN WEB SAYFALARININ ANALİZİ
Topuz Savaş A.
,
Suvacı B.
IV. Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2018), Eskişehir, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018
Political Correctness and Politically Correct People: South Park Case
TOPUZ SAVAŞ A.
The Asian Conference on Media, Communication, Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.71
Kadınlara Yönelik Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Analizi
Suvacı B.
,
Topuz Savaş A.
Communication in the Millennium CIM cimsymposium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018
Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing
TOPUZ SAVAŞ A.
,
ŞENER G.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.
Topuz Savaş A.
,
Öztürk M. C.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Değişen Yüzüyle Doğrudan Pazarlamada Televizyon Reklamları
TOPUZ SAVAŞ A.
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2020
Mesleki Yazışmalara İlişkin Genel Bilgiler
Topuz Savaş A.
Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İLKAY BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını , Eskişehir, ss.3-27, 2020
Raporlar
Topuz Savaş A.
Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İlkay BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.151-183, 2020
Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotları
Topuz Savaş A.
İletişimde Seçme Konular 1, Prof. Dr. Suat Gezgin-Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.61-103, 2020
Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış
TOPUZ SAVAŞ A.
İletişimde Seçme Konular 2, Prof. Dr. Suat Gezgin -Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-54, 2020
Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık
TOPUZ SAVAŞ A.
Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2, Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.173-204, 2020
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamları
Topuz Savaş A.
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2019
Reklam Araştırmalarında Göstergebilim
ŞENER G.
,
TOPUZ SAVAŞ A.
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019
Klavye Öğretimi
TOPUZ SAVAŞ A.
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2018
Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri
TOPUZ SAVAŞ A.
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017
Bireylerarası İletişimde Kültür
TOPUZ SAVAŞ A.
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017
Hızlı ve Hatasız Yazma
TOPUZ SAVAŞ A.
Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012
Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler
Topuz Savaş A.
Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005
Ansiklopedide Bölümler
Kurumsal Reklam
Topuz Savaş A.
Detay Yayıncılık, ss.2, 2020
Marka Farkındalığı
Topuz Savaş A.
Detay Yayınevi, ss.2, 2019
Gerilla Pazarlama
Topuz Savaş A.
Detay Yayınevi, ss.2, 2019
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
34
Atıf (Scholar)
70
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
6
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
14
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları