Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz
2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48
Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi
V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019
Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Değişen Yüzüyle Doğrudan Pazarlamada Televizyon Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2020
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2019
Reklam Araştırmalarında Göstergebilim
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019
Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017
Bireylerarası İletişimde Kültür
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017
Hızlı ve Hatasız Yazma
Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012
Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler
Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005