Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Vakıfların Kurumsal İmajı Üzerinde Lider Etkisi: TEMA Vakfı ve Hayrettin Karaca
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.93-110, 2021 (Hakemli Dergi)

Dijital Reklamcılık KapsamındaTürkiye’de Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.15, sa.8, ss.3807-3832, 2020 (Hakemli Dergi)
Carroll'ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli'ne Eleştirel Bir Bakış: Elmas Ticareti ve Kanlı Elmas Örneği
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.17, ss.59-95, 2019 (Hakemli Dergi)

Eski Beyin ve Reklamda Yaratıcılık: Kristal Elma Yarışması'nda Ödül Alan Reklamların Analizi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1221-1247, 2018 (Hakemli Dergi)
Cause Related Marketing Ads A Content Analysis Of Print Advertisements In Turkey
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.11, ss.415-430, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.2-31, 2014 (Hakemli Dergi)

Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama
Journal of Yasar University
, cilt.35, sa.9, ss.6109-6128, 2014 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Reklamlarda Politik Doğruculuk
Anadolu Üniversitesi 20. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024
Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz
2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48

Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi
V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019

Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014

Kitaplar
Değişen Yüzüyle Doğrudan Pazarlamada Televizyon Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2020
Mesleki Yazışmalara İlişkin Genel Bilgiler
Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İLKAY BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını , Eskişehir, ss.3-27, 2020
Raporlar
Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İlkay BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.151-183, 2020
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2019

Reklam Araştırmalarında Göstergebilim
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019
Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017
Bireylerarası İletişimde Kültür
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017
Hızlı ve Hatasız Yazma
Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012
Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler
Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005
Ansiklopedide Bölümler