Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
3. Dijital Reklamcılık KapsamındaTürkiye’de Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.15, sa.8, ss.3807-3832, 2020 (TRDizin)
4. Carroll'ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli'ne Eleştirel Bir Bakış: Elmas Ticareti ve Kanlı Elmas Örneği
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.17, ss.59-95, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Eski Beyin ve Reklamda Yaratıcılık: Kristal Elma Yarışması'nda Ödül Alan Reklamların Analizi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1221-1247, 2018 (TRDizin)
6. Cause Related Marketing Ads A Content Analysis Of Print Advertisements In Turkey
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.11, ss.415-430, 2015 (Hakemli Dergi)
7. Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.2-31, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Reklamlarda Politik Doğruculuk
Anadolu Üniversitesi 20. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)
4. Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz
2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48, (Özet Bildiri)
5. Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi
V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
9. Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Tam Metin Bildiri)
10. Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. Değişen Yüzüyle Doğrudan Pazarlamada Televizyon Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2020
2. Mesleki Yazışmalara İlişkin Genel Bilgiler
Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İLKAY BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını , Eskişehir, ss.3-27, 2020
3. Raporlar
Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İlkay BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.151-183, 2020
7. Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamları
Akademisyen Yayınları, Ankara, 2019
8. Reklam Araştırmalarında Göstergebilim
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019
10. Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017
11. Bireylerarası İletişimde Kültür
Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017
12. Hızlı ve Hatasız Yazma
Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012
13. Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler
Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005
Ansiklopedide Bölümler
3