Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Reklamlarda Politik Doğruculuk

Anadolu Üniversitesi 20. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)

2. Hayvan Deneyleri Üzerine Bir Sosyal Reklam: Ralph’i Kurtar (Save Ralph)

19. International Symposium Communication in the Millenium. , Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, ss.157-158, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Yarının Suyu Projesi Kapsamındaki Sosyal Reklama Yönelik Göstergebilimsel Bir Analiz

2. International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.48, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotlarının Analizi

V. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK AÇISINDAN ZİNCİR HASTANELERİN WEB SAYFALARININ ANALİZİ

IV. Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2018), Eskişehir, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Political Correctness and Politically Correct People: South Park Case

The Asian Conference on Media, Communication, Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.71, (Tam Metin Bildiri)

8. Kadınlara Yönelik Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Analizi

Communication in the Millennium CIM cimsymposium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Is There Any Connection Relation Between Ad Creativity and Old Brain Analyzing Awarded Advertisements through Neuromarketing

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Tam Metin Bildiri)

10. Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 13

2. Mesleki Yazışmalara İlişkin Genel Bilgiler

Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İLKAY BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını , Eskişehir, ss.3-27, 2020

3. Raporlar

Mesleki Yazışmalar, Ayla TOPUZ SAVAŞ-İlkay BADURLAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.151-183, 2020

4. Aşı Reddi: Bir İkna Aracı Olarak Kamu Spotları

İletişimde Seçme Konular 1, Prof. Dr. Suat Gezgin-Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.61-103, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış

İletişimde Seçme Konular 2, Prof. Dr. Suat Gezgin -Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-54, 2020

6. Etik Boyutuyla Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık

Geçmişten Günümüze İletişim Araştırmaları 2, Dr. Öğr. Üyesi Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.173-204, 2020

8. Reklam Araştırmalarında Göstergebilim

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, ŞENER, Gülcan, YILDIZ, Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.171-195, 2019

9. Klavye Öğretimi

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2018

10. Bireylerarası İletişimde Davranış Biçimleri

Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.54-79, 2017

11. Bireylerarası İletişimde Kültür

Bireylerarası İletişim, CANAN ULUYAĞCI-UFUK ERİŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.80-105, 2017

12. Hızlı ve Hatasız Yazma

Klavye Teknikleri, Günal, Serkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.150-173, 2012

13. Klavye Tekniklerini İlişkin Genel Bilgiler

Klavye Teknikleri, Taşçı, Deniz, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-89, 2005
Ansiklopedide Bölümler 3

1. Kurumsal Reklam

Detay Yayıncılık, ss.2, 2020

3. Gerilla Pazarlama

Detay Yayınevi, ss.2, 2019
Metrikler

Yayın

34

Atıf (Scholar)

70

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları