Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
4. Gladyatör Oyunları: Antik Çağda Pazarlama ve Rekabetin İzleri
ARKHE Arkeoloji, Gezi, Kültür ve Sanat Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.79-87, 2018 (Hakemsiz Dergi)
12. ERKEKLER VE KİŞİSEL BAKIM: TÜRK ERKEKLERİNİN KOZMETİK ÜRÜNLERİ TÜKETME EĞİLİMLERİYLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLER
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.91-116, 2013 (TRDizin)
16. İşletmelerin Çözmesi gereken Bilmece: Rekabetçi Üstünlük
Verimlilik Dergisi
, cilt.2003, sa.2, ss.55-77, 2003 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Proje Olarak Beden
Kozmetikte Gelecek: Ne Üretmeliyiz?, İstanbul, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)
2. Proje Olarak Beden: Sürdürülebilir Bakım ve Güzelliğin Pazarlanması
6. Uluslararası Kozmetik Kongresi, Antalya, Türkiye, 02 Aralık 2022, (Yayınlanmadı)
3. Consumption of Personal Care Products and Recruitment: Looking Good and Getting a Job
International Conference on Economics, Business and Social Science Research (EBSSR) June 20-21, 20 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
5. Gladyatör Oyunları: Tarihin Sayfalarından Rekabet Sanatına
Anadolu Üniversitesi- Arkeoloji-Sanat Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Astam, VI Kazı ve Araştırmalar Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 13 - 14 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
7. Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma Sandıklı İlçesi Örneği
Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, ss.84-100, (Tam Metin Bildiri)
12. Co-operating for Competitive Advantage, Emerging Resources and Capabilities via Co-operation
International Conferance on Corporate and Marketing Communications, Belfast/İrlanda, 23 - 24 Nisan 2001, (Özet Bildiri)
15. Synergies and the Performance of SMEs, the Case of Turkish Textiles
The British Academy of Management Annual Conference, Manchester/İngiltere, 1 - 03 Eylül 1999, cilt.2, ss.1099, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
1. Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kircova, Editör, Beta, New Jersey, ss.217-243, 2018
2. Accounting/Finance Information Systems
Business Information Systems, Durucasu, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.149-180, 2017
3. Ürün Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, Bayram Zafer Erdoğan Elif Eroğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.98-121, 2017
4. Lüks Ürün Markalaması ve Kampanyaları
Marka İletişim Kampanyaları, A. Z. Özgür ve M.K. Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.174-197, 2016
6. Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları
Mediacat, İstanbul, 2015
7. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi
Mediacat, Kapital Medya, İstanbul, 2015
8. Tüketici Davranışı
Mediacat, 2015
9. Optimal Deneyimler Psikolojisi
Pazarlama Teorileri, Mehmet İsmail Yağcı, Serap Çabuk, Editör, Mediacat, Kapital Medya, İstanbul, ss.251-264, 2014
10. Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri
Tüketici Davranışları, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-23, 2013