Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Proje Olarak Beden

Kozmetikte Gelecek: Ne Üretmeliyiz?, İstanbul, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)

2. Proje Olarak Beden: Sürdürülebilir Bakım ve Güzelliğin Pazarlanması

6. Uluslararası Kozmetik Kongresi, Antalya, Türkiye, 02 Aralık 2022, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Consumption of Personal Care Products and Recruitment: Looking Good and Getting a Job

International Conference on Economics, Business and Social Science Research (EBSSR) June 20-21, 20 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

4. Sustainable Consumption: Food Waste Practices

EconWorld / The Seventh International Conference in Economics, Lisbon, Portekiz, 23 - 25 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Gladyatör Oyunları: Tarihin Sayfalarından Rekabet Sanatına

Anadolu Üniversitesi- Arkeoloji-Sanat Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Astam, VI Kazı ve Araştırmalar Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 13 - 14 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

6. HİZMET SUNUMU SÜRECİNDE ÇALIŞAN GÜLÜMSEMESİ, MÜŞTERİ MUTLULUĞU, BAĞLILIĞI VE DUYGU BULAŞIMI İLİŞKİLERİ: BİR MODEL ÖNERİSİ

16. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Simkent, Kazakistan, 4 - 06 Eylül 2018, ss.104, (Özet Bildiri)

7. Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma Sandıklı İlçesi Örneği

Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, ss.84-100, (Tam Metin Bildiri)

8. Getting Even in The Consuming Context: Intention and Action.

Consumer Satisfaction and Dissatisfaction and Complaining Behaviour Conferance, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Haziran 2008, ss.35-41, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Applications of Correspondence Analysis in Marketing Research

CARME, Rotterdam, Hollanda, 25 - 27 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

10. A Global Perspective on the Links between Culture, Organisation and Work Behaviour

30 Congress of Inter-American Psychology, Bounes Aires/Arjantin, 25 Haziran - 05 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)

11. Global Perspective of Organisational Practices

0 Congress of Inter-American Psychology, Bounes Aires/Arjantin, 25 Mayıs 2005, (Özet Bildiri)

12. Co-operating for Competitive Advantage, Emerging Resources and Capabilities via Co-operation

International Conferance on Corporate and Marketing Communications, Belfast/İrlanda, 23 - 24 Nisan 2001, (Özet Bildiri)

13. Co-Operation Among Medical Doctors and the Effect of Co-operation on Performance

Inaugural Euroconference of the Eastern Mediterranean Region The International Biometric Society, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Ocak 2001, (Özet Bildiri)

14. Creating Synergy Co-operation among Medical Doctors and the Effect of Co-operation on Performance

Eastern Mediterranean Region The International Biometric Society, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Ocak 2001, (Özet Bildiri)

15. Synergies and the Performance of SMEs, the Case of Turkish Textiles

The British Academy of Management Annual Conference, Manchester/İngiltere, 1 - 03 Eylül 1999, cilt.2, ss.1099, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

2. Accounting/Finance Information Systems

Business Information Systems, Durucasu, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.149-180, 2017

3. Ürün Yönetimi

Pazarlama Yönetimi, Bayram Zafer Erdoğan Elif Eroğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.98-121, 2017

4. Lüks Ürün Markalaması ve Kampanyaları

Marka İletişim Kampanyaları, A. Z. Özgür ve M.K. Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.174-197, 2016

5. Yeniden Markalama (Rebranding)

Markanı Ateşle, M. Bora Alçı,Güven Borça,Şule Kutlay, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.99-114, 2016

9. Optimal Deneyimler Psikolojisi

Pazarlama Teorileri, Mehmet İsmail Yağcı, Serap Çabuk, Editör, Mediacat, Kapital Medya, İstanbul, ss.251-264, 2014

10. Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri

Tüketici Davranışları, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-23, 2013
Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

15

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

2

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları