Prof. Dr. GÜLFİDAN BARIŞ


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

15

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

2

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1995 - 2000

1995 - 2000

Doktora

University of Sheffield, İngiltere

Yaptığı Tezler

2000

2000

Doktora

Resources, Co-operation and Strategy: The Case of Small and Medium-Sized Turkish Textiles Firms

University of Sheffield

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)

2009 - 2016

2009 - 2016

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Stratejik Pazarlama Kararları Sürdürülebilir Kalkınma

STRATEJİK PAZARLAMA KARARLARI

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

Consumer Behavior Analysis Sürdürülebilir Kalkınma

Ürün Marka Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketici Davranışları Analizi Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

MARKA YÖNETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

CONSUMER BEHAVİOUR Sürdürülebilir Kalkınma

TÜKETİCİ DAVRANIŞI Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)

2018

2018

3. Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler

BARIŞ G.

Brandmap , sa.15, ss.32-34, 2018 (Hakemsiz Dergi)

2017

2017

6. Güneş Gözlükleri İle İlgili Afilli Düşünceler

BARIŞ G.

Brandmap , sa.14, ss.32-35, 2017 (Hakemsiz Dergi)

2017

2017

7. Bayım Müessesemizde Şakaları Müşteriler Yapar

BARIŞ G.

Brandmap , sa.13, ss.60-63, 2017 (Hakemsiz Dergi)

2015

2015

10. Bazen Öyle Mest Oursun ki Nefes Almayı Unutursun

BARIŞ G.

Brandmap , cilt.1, sa.1, ss.72-74, 2015 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Proje Olarak Beden

Barış G.

Kozmetikte Gelecek: Ne Üretmeliyiz?, İstanbul, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)

2022

2022

2. Proje Olarak Beden: Sürdürülebilir Bakım ve Güzelliğin Pazarlanması

Barış G.

6. Uluslararası Kozmetik Kongresi, Antalya, Türkiye, 02 Aralık 2022, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

3. Consumption of Personal Care Products and Recruitment: Looking Good and Getting a Job

BARIŞ G.

International Conference on Economics, Business and Social Science Research (EBSSR) June 20-21, 20 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Sustainable Consumption: Food Waste Practices

Uz N. N., Barış G.

EconWorld / The Seventh International Conference in Economics, Lisbon, Portekiz, 23 - 25 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

5. Gladyatör Oyunları: Tarihin Sayfalarından Rekabet Sanatına

BARIŞ G.

Anadolu Üniversitesi- Arkeoloji-Sanat Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Astam, VI Kazı ve Araştırmalar Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 13 - 14 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. HİZMET SUNUMU SÜRECİNDE ÇALIŞAN GÜLÜMSEMESİ, MÜŞTERİ MUTLULUĞU, BAĞLILIĞI VE DUYGU BULAŞIMI İLİŞKİLERİ: BİR MODEL ÖNERİSİ

Barış G.

16. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Simkent, Kazakistan, 4 - 06 Eylül 2018, ss.104, (Özet Bildiri)

2014

2014

7. Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma Sandıklı İlçesi Örneği

Özer Canarslan N., Barış G.

Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, ss.84-100, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

8. Getting Even in The Consuming Context: Intention and Action.

Barış G.

Consumer Satisfaction and Dissatisfaction and Complaining Behaviour Conferance, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Haziran 2008, ss.35-41, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2007

2007

9. Applications of Correspondence Analysis in Marketing Research

BARIŞ G., ER F.

CARME, Rotterdam, Hollanda, 25 - 27 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

2005

2005

10. A Global Perspective on the Links between Culture, Organisation and Work Behaviour

BARIŞ G., Fisher R.

30 Congress of Inter-American Psychology, Bounes Aires/Arjantin, 25 Haziran - 05 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)

2005

2005

11. Global Perspective of Organisational Practices

BARIŞ G., Fisher R.

0 Congress of Inter-American Psychology, Bounes Aires/Arjantin, 25 Mayıs 2005, (Özet Bildiri)

2001

2001

12. Co-operating for Competitive Advantage, Emerging Resources and Capabilities via Co-operation

BARIŞ G.

International Conferance on Corporate and Marketing Communications, Belfast/İrlanda, 23 - 24 Nisan 2001, (Özet Bildiri)

2001

2001

13. Co-Operation Among Medical Doctors and the Effect of Co-operation on Performance

BARIŞ G., ER F.

Inaugural Euroconference of the Eastern Mediterranean Region The International Biometric Society, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Ocak 2001, (Özet Bildiri)

2001

2001

14. Creating Synergy Co-operation among Medical Doctors and the Effect of Co-operation on Performance

BARIŞ G., ER F., BAL C.

Eastern Mediterranean Region The International Biometric Society, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Ocak 2001, (Özet Bildiri)

1999

1999

15. Synergies and the Performance of SMEs, the Case of Turkish Textiles

BARIŞ G.

The British Academy of Management Annual Conference, Manchester/İngiltere, 1 - 03 Eylül 1999, cilt.2, ss.1099, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi

ULAŞ D., BARIŞ G., ÖZHAN DEDEOĞLU A., ERSOY N. F., ALTINBAŞAK F. İ., NURTANIŞ VELİOĞLU M., et al.

Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kircova, Editör, Beta, New Jersey, ss.217-243, 2018

2017

2017

2. Accounting/Finance Information Systems

KAĞNICIOĞLU C. H., LEZKİ Ş., DORAK Ö., ARSLAN A., ADAR N., CENGİZ A. A., et al.

Business Information Systems, Durucasu, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.149-180, 2017

2017

2017

3. Ürün Yönetimi

BARIŞ G.

Pazarlama Yönetimi, Bayram Zafer Erdoğan Elif Eroğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.98-121, 2017

2016

2016

4. Lüks Ürün Markalaması ve Kampanyaları

Barış G.

Marka İletişim Kampanyaları, A. Z. Özgür ve M.K. Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.174-197, 2016

2016

2016

5. Yeniden Markalama (Rebranding)

Barış G.

Markanı Ateşle, M. Bora Alçı,Güven Borça,Şule Kutlay, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.99-114, 2016

2015

2015

7. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi

BARIŞ G.

Mediacat, Kapital Medya, İstanbul, 2015

2014

2014

9. Optimal Deneyimler Psikolojisi

BARIŞ G.

Pazarlama Teorileri, Mehmet İsmail Yağcı, Serap Çabuk, Editör, Mediacat, Kapital Medya, İstanbul, ss.251-264, 2014

2013

2013

10. Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri

EROĞLU E., NURTANIŞ VELİOĞLU M., BARIŞ G., TOKAY ARGAN M.

Tüketici Davranışları, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-23, 2013

Desteklenen Projeler

2013 - 2018

2013 - 2018

Anadolu Üniversitesi Girişimcilikle Güçleniyor

TÜBİTAK Projesi , 2239 - Girişimcilik ve Yenilikçilik Eğit. ve Araş. Faaliyetlerini Dest. Prog.

Barış G., Başar M. (Yürütücü)

2012 - 2012

2012 - 2012

Tübitak 1512 Programı ve İş Rehberi

TÜBİTAK Projesi

BARIŞ G.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 36

h-indeksi (WOS): 3