­

Prof. Dr. SAFİYE İPEK KURU GÖNEN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim


Yayınlardaki İsimler: İpek Gönen, İpek Kuru Gönen

E-posta: ipekkuru@anadolu.edu.tr
İş Telefonu: +90 222 335 0580 Dahili: 3553
Web: https://avesis.anadolu.edu.tr/ipekkuru
Ofis: 109 Nolu Ofis
Posta Adresi: Anadolu üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü 26470 Tepebaşı/Eskişehir

Metrikler

Yayın

75

Atıf (WoS)

65

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

90

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

712

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

95

H-İndeks (Sobiad)

5

Proje

4

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Doç. Dr. S. İpek Kuru Gönen, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalında öğretim üyesidir. Lisans ve lisansüstü düzeylerde yabancı dil öğretimi ile ilgili çeşitli dersler vermekte, yüksek lisans ve doktora tezlerine danışmanlık yapmaktadır. 23 yıldır öğretmen eğitmeni alanında çalışmalar yürütmektedir.

Dr. KURU GÖNEN'in araştırma ilgi alanları arasında öğretmen eğitiminde yansıtıcı uygulamalar, teknoloji destekli dil öğrenimi/öğretimi, dil becerilerinin öğretimi ve yabancı dil eğitiminde duyuşsal faktörler yer almaktadır. Son yıllardaki çalışmaları, öğrenme ve öğretmede farkındalık (mindfulness), farkındalık uygulamalarının yabancı dil öğretmen eğitimine entegrasyonu ve İngilizce öğretiminde farkındalık pratikleri üzerine yoğunlaşmıştır.

Ulusal ve uluslararası düzeyde pek çok yayını olan Dr. KURU GÖNEN, yabancı dil eğitimiyle ilgili ulusal ve uluslararası projelerde görev almıştır. Alanındaki uzmanlığı ve akademik birikimi, özellikle dil öğretiminde yenilikçi ve farkındalık temelli yaklaşımlar geliştirilmesine katkıda bulunmaktadır.

Eğitim Bilgileri

2006 - 2012

2006 - 2012

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İngilizce Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2002 - 2005

2002 - 2005

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

A study on reflective reciprocal peer coaching: An application in pre-service English language teaching context

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İngilizce Öğretmenliği (Dr)

2005

2005

Yüksek Lisans

The sources of foreign language reading anxiety of students in a Turkish EFL context

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Fransızca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2021

2021

Bilinçli Farkındalık (Mindfulness) Eğitimi

Yenilikçilik

Başkent Üniversitesi

2020

2020

QiGong Training Program

Kişisel Gelişim

Chinese School Zhong Yuan Qigong Xu Mingtang

2020

2020

Yin Yoga Expertise Program

Kişisel Gelişim

Yoga Alliance

2019

2019

Yoga Alliance 200 Saatlik Yoga Uzmanlık Programı

Kişisel Gelişim

Yoga Alliance

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2013 - 2019

2013 - 2019

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2003 - 2013

2003 - 2013

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2002 - 2003

2002 - 2003

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Anadolu Üniversitesi

2019 - 2020

2019 - 2020

Bölüm Başkan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

TEZ 900

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ ÇALIŞMALARINDA NİTEL ARAŞTIRMALAR

Seminer

ELT'DE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Tez

Uzmanlık Alan Dersleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

DİL ALAN VE BECERİLERİ ÖĞRETİMİ I

DİL VE ALAN BECERİLERİ ÖĞRETİMİ I

TEZ

SEMİNER

UZMANLIK ALAN DERSİ

İngilizce Eğitiminde Edebiyat

Lisans

Lisans

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE BİLİNÇLİ FARKINDALIK UYGULAMALARI

ELT'de Eleştirel Okuma

MAKRO ÖĞRETİM

ROMANTİK DÖNEM ŞİİRİ

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ: KONUŞMA VE YAZMA

AKADEMİK OKUMA

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

OKUL DENEYİMİ

MİKRO ÖĞRETİM

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ: KONUŞMA YAZMA

DİL EDİNİMİNE GİRİŞ

DİL EDİNİMİ

Otonom Öğrenme

İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar

İngilizce Öğretiminde Temel İlkeler

Özel Öğretim Yöntemleri: Okuma ve Dinleme

Özel Öğretim Yöntemleri: Dilbilgisi Öğretimi

Sözlü İletişim Becerileri II

Materyal Değerlendirme ve Uyarlama

Sözlü İletişim Becerileri I

Okul Deneyimi II

İleri Okuma Becerileri

Şiir İncelemesi ve Öğretimi

Özel Öğretim Yöntemleri I

Özel Öğretim Yöntemleri II

Okuma Becerileri I

Okuma Becerileri II

Roman İncelemesi ve Öğretimi

İngilizcede Günlük Söylem

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

MELTing Barriers in the Digital Age: The Transformative Power of Mindfulness in L2 Learning and Teaching.

KURU GÖNEN S. İ.

Isparta Language Teaching Conference-ILTEC24, Isparta, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.3, (Özet Bildiri)

2024

2024

Mindfulness-Enhanced Language Teaching (MELT): Empowering FL Teachers for Holistic Pedagogical Practices

KURU GÖNEN S. İ., SARIKAYA D.

Isparta Language Teaching Conference-ILTEC24, Isparta, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.15, (Özet Bildiri)

2024

2024

An Investigation of the Effect of ChatGPT Integration on Foreign Language Writing Anxiety: A Study in Higher Education Context.

AKDENİZ G. Y., KURU GÖNEN S. İ.

2nd International Innovation through Academic Writing Conference (INTAW 2024), Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Mayıs 2024, cilt.1, ss.145-156, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

Reading in the Digital Realm: EFL Learners’ Approach to Reading in L2

TOSUN Z. Y., KURU GÖNEN S. İ.

Fourth International Conference on Educational Technology and Online Learning-ICETOL, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

Online Mindfulness-Enhanced Language Teaching Practices for EFL Classes.

KURU GÖNEN S. İ., SARIKAYA D.

Fourth International Conference on Educational Technology and Online Learning-ICETOL, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

From Concept to Classroom: Designing a Corpus-Based Language Teaching Training.

KÖSE B., KURU GÖNEN S. İ.

15th METU International ELT Convention ‘Envisioning Future Paths’, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.71, (Özet Bildiri)

2024

2024

Technology Meets Extensive Reading: Design of a Blended Extensive Reading Program in an EFL Context

TOSUN Z. Y., KURU GÖNEN S. İ.

8th International Conference on Research in Teaching and Technology., Viyana, Avusturya, 1 - 03 Mart 2024, cilt.1, ss.26-37, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

The Effects of Mindfulness-Enhanced Language Teaching (MELT) Training on the Teaching Anxiety Levels of Pre-Service Teachers

KURU GÖNEN S. İ.

2023 WEI International Academic Conference on Education, Teaching, and Learning (WEI-ETL-Barcelona 2023), Barcelona, İspanya, 24 - 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Mind the Class Mind the Learning: Mindfulness as a New Approach to Instruction for English Language Teaching Practitioners

KURU GÖNEN S. İ.

SCOFOLA 2023: Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching, Zonguldak, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, ss.8, (Özet Bildiri)

2023

2023

Mindfulness in English Language Teaching: Design of a Web-based Mindfulness Teaching Tool

KURU GÖNEN S. İ., SARIKAYA D.

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.23-28, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

A Treasure Chest: Digital Sources for Informal Digital Learning of English (IDLE)

KURU GÖNEN S. İ., KIZILAY Y.

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Teachers Do Matter: Mindfulness-Based Classroom Practices for Pre-Service EFL Teacher Education

KURU GÖNEN S. İ.

Majority and Minority Languages in School Environment MaMLISE 2023: Helping Teachers, Pupils, and Parents, Poznan, Polonya, 14 - 15 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

A Micro Analysis of EFL Teachers’ Gesture Use as a Pedagogical Tool in Video-Mediated Interaction

ŞİMŞEK TONTUŞ A., KURU GÖNEN S. İ.

The 1st International MultiModal Communication Symposium (MMSYM), Barcelona, İspanya, 26 - 28 Nisan 2023, ss.153-152, (Özet Bildiri)

2022

2022

Multimodal Mobile Assisted Language Learning for Pre-service EFL Education

KURU GÖNEN S. İ., ZEYBEK G.

5th International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Under the Digital Umbrella: Informal Digital Learning of English (IDLE) Practices in Turkish Context

KURU GÖNEN S. İ., KIZILAY Y.

5th International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Digitalized Feedback in L2 Writing Skills: Teachers' Perceptions on an Automated Writing Evaluation System

YILDIZ H., KURU GÖNEN S. İ.

1st International Congress of Innovation Through Academic Writing, Kırıkkale, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Design and Implementation of an English Language MOOC for Adult Learners

KÖSE N., CİVAN İ., KURU GÖNEN S. İ.

International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Design and Implementation of an English Language MOOC for Adult Learners: Speak English MOOC

KÖSE N., CİVAN İ., KURU GÖNEN S. İ.

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning-ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, ss.103-108, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Integrating Technology into Language Learning: From web tools to MOOCs

KURU GÖNEN S. İ.

Mapping Teacher Education MATE 2022: International Congress, Antalya, Türkiye, 6 - 07 Temmuz 2022, ss.14-22, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Mindfulness in Learning and Teaching

KURU GÖNEN S. İ.

16th International ULEAD Congress- 6th International Conference on Research in Applied Linguistics and Foreign Language Teaching - ICRAL 2022, Amasya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

DESIGNING AN ENGLISH SPEAKING MOOC: OUTCOMES OF A STRATEGIC PARTNERSHIP PROJECT IN ADULT EDUCATION

KÖSE N., CİVAN İ., KURU GÖNEN S. İ., ŞENTÜRK B., KAYGIN H.

VI. International Conference on Research in Applied Linguistics, Amasya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

Learning How to Integrate Multimodal Mobile Assisted Language Learning: A Study on Pre-Service Teachers

ZEYBEK G., KURU GÖNEN S. İ.

Fifth International ULEAD Conference on Research in Applied Linguistics - ICRAL 2021, Bolu, Türkiye, 22 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

The Use of an Automated Writing Evaluation System for Summative Assessment in an EFL Context: The Relationship Between Automated System Scores and Human Raters’ Scores

YILDIZ H., KURU GÖNEN S. İ.

4th International Conference on Research in Teaching and Education, Londrina, Brezilya, 27 - 29 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

English Language MOOC to Improve Speaking Skills:A Needs Assessment Study

KÖSE N., CİVAN İ., ÇİMENLİ B., KURU GÖNEN S. İ., ŞENTÜRK B., KÖROĞLU M., et al.

PIXEL - Innovation in Language Learning International Conference, 12 - 13 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Actual Practices of Technology Use in Language Classrooms: Student Teachers’ Reflections

AŞIK A., KURU GÖNEN S. İ.

CHALLENGES OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING IX: VOICES OF CREATIVITY AND REASON IN ELT, USTİ NAD LABEM, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Exploring Turkish EFL Instructors’ Perceptions on Reflective Practices

FAKAZLI Ö., KURU GÖNEN S. İ.

2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education, Sinop, Türkiye, 21 - 22 Eylül 2018, ss.353-364, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Literature and Language Teaching: Using Poems in a Language Class

KURU GÖNEN S. İ.

ICE18-International Conference on Education, Teaching Learning, Paris, Fransa, 5 - 07 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

The Effects of Pre-service EFL Teachers’ Self and Peer Evaluations of their Talk on Reflective Practices

KURU GÖNEN S. İ., AŞIK A.

CUELT 2018 The 4th Cukurova International ELT Teachers’xx Conference, Adana, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2018, ss.105, (Özet Bildiri)

2018

2018

Listening in a Foreign Language: Comprehension Strategies Employed by High and Low Anxious Listeners

KURU GÖNEN S. İ., BERBER G.

CUELT 2018- The 4th Çukurova International ELT Teachers’ Conference, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2018, ss.106, (Özet Bildiri)

2018

2018

Technology and L2 Learning: Bridging the Gap between Theory and Practice

KURU GÖNEN S. İ.

1st ELT Conference: Quest for the 21st Century Teacher, Bursa, Türkiye, 09 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Speaking the Same Language with Digital Natives: Practical Online Tools for Teaching L2 to Young Learners

KURU GÖNEN S. İ.

The International Conference on Teaching Foreign Languages to Young Learners, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Prospective EFL Teachers’ Technologically Enhanced Class Experiences: Insights for Pre-service Teacher Education

KURU GÖNEN S. İ.

EUROCALL 2017: CALL in a Climate of Change: Adapting to Global Turbulent Conditions, Southampton, İngiltere, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.72, (Özet Bildiri)

2016

2016

The Effects of Training on Reflective Reciprocal Peer Coaching in Pre-Service Teacher Education: A Sample from a Turkish EFL Teacher Education Context

KURU GÖNEN S. İ.

ICT for Language Learning: 9th Edition, Floransa, İtalya, 17 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.325-330, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Task Oriented Interaction and Code-switching in a Turkish EFL Classroom.

KURU GÖNEN S. İ.

2015 International Education Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Ağustos 2015, ss.570, (Özet Bildiri)

2014

2014

The Jerry Springer Show: Real Life (!) Arguments in the Language Classroom.

KURU GÖNEN S. İ.

International Conference on 21st Century Education, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 13 - 15 Kasım 2014, ss.52, (Özet Bildiri)

2009

2009

The Sources of Foreign Language Reading Anxiety of Students in A Turkish EFL Context

KURU GÖNEN S. İ.

5th WSEAS/IASME International Conference on EDUCATIONAL TECHNOLOGIES (EDUTE' 09), Tenerife, İspanya, 01 Temmuz 2009 - 03 Temmuz 2008, cilt.5, ss.50-55, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

Pre-service Teacher Trainees' Perceptions about Peer Coaching

KURU GÖNEN S. İ.

International Society for Language Studies, Honolulu, Amerika Birleşik Devletleri, 02 Nisan 2007 - 04 Nisan 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

The Relationship between Learning Strategies and Language Learning Styles of Tertiary Level Turkish EFL Learners.

KURU GÖNEN S. İ.

Responding to Change: Flexibility in the Delivery Of Language Programs, Hong Kong, 7 - 11 Ocak 2008, (Özet Bildiri)

2006

2006

L2 Reading Anxiety: Exploring the Phenomenon

KURU GÖNEN S. İ.

JALT (Japan Association for Language Teaching) 2006: Motivation, Identity, Community, Kitakyushu, Japonya, 02 Kasım 2006 - 12 Ocak 2007, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Mindfulness-Enhanced Language Teaching (MELT): A New Instructional Approach for Second/Foreign Language Teaching.

KURU GÖNEN S. İ.

Policy Development, Curriculum Design, and Administration of Language Education, ZEYBEK GÜLİN, Editör, IGI Global, Hershey, ss.1-24, 2024

2020

2020

Pandemi Döneminde İyileşmek İçin Bir Pusula

KURU GÖNEN S. İ.

Pandemi Döneminde Eğitim: İyileşelim İyileştirelim, Dilruba Kürüm yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-48, 2020

2019

2019

A review of studies on CALL teacher education: Trends and issues

KURU GÖNEN S. İ., AŞIK A.

Research Trends in English Language Teacher Education and English Language Teaching, Gonca Yangın Ekşi, Luis Guerra, Dorota Werbinska, Yasemin Bayyurt, Editör, University of Evora, Evora, ss.343-362, 2019

2017

2017

Assessing Listening Skills

AŞIK A., KURU GÖNEN S. İ.

Assessment in Language Teaching., Ekrem Solak, Editör, Pelikan Yayınevi, Ankara, ss.85-103, 2017

2013

2013

The Glass Menagerie I, The Glass Menagerie II, The Glass Menagerie III, Poetry as a Genre

KURU GÖNEN S. İ., AKGÜN ÖZBEK E., GÖLGELİ İ. M.

İngiliz/Amerikan Edebiyatı II, Zülal Balpınar, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.115-260, 2013

2012

2012

The Boarding House, Everyday Use, Novel as a Genre, Dracula I, Dracula II, Dracula III

KURU GÖNEN S. İ., AKGÜN ÖZBEK E., GÖLGELİ İ. M.

İngiliz/Amerikan Edebiyatı I, Zülal Balpınar, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.73-244, 2012

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiSürdürülebilir Kalkınma

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Temmuz 2024

Temmuz 2024

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION

ESCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2023

Ocak 2023

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2022

Temmuz 2022

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2022

Nisan 2022

The Challenge of assessing Intercultural Competence: A Review of Existing Approaches

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Ekim 2021

Ekim 2021

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

Anadolu Journal of Educational Sciences International

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2020

Ekim 2020

COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

System

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ödüller

Ekim 2023

Ekim 2023

Anadolu Üniversitesi Makale Performans Ödülü

Anadolu Üniversitesi

Ekim 2022

Ekim 2022

Anadolu Üniversitesi Akademik Başarı Ödülü

Anadolu Üniversitesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 11

h-indeksi (WOS): 1