Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

2. Ulusal ve Uluslararası Perspektiften Eğitim Programı Okuryazarlığı Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

Ulusal ve Uluslararası Perspektiften Eğitim Programı Okuryazarlığı Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.558-561, (Özet Bildiri)

3. Sanat ve Sanat Eğitiminin İlkokul Programlarındaki Yeri: 2024 İlkokul Programları Üzerine Bir İnceleme

22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.578-581, (Özet Bildiri)

7. Türkiye’de Öğretmen Eğitimine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.109, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Eğitimi ve Öğretmenlik Mesleğinde Yaşanan Sorunları Ele Alan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi

4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.110, (Özet Bildiri)

9. Pandemi Sürecinin İlkokulda Veli-Öğretmen İşbirliğine Yansıması

International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.663-664, (Özet Bildiri)

13. Bulduklarımdan Umduklarıma… Sınıfım ve Okulumdan Beklentilerim

18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.529-530, (Özet Bildiri)

14. Cumhuriyet Dönemi İlkokul Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programlarında Sanat ve Estetik Anlayışı

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

15. Geçmişten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değerler

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.947, (Özet Bildiri)

16. 0-6 60- Elele: Bir Kuşaklararası Etkileşim Çalışmasından Yansımalar

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. İlk okuma yazma dersinin sınıf öğretmeni adayları üzerindeki yansımaları

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 2nd International Limitless Education and Research Symposium, Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. İlkokulda Sanat Yoluyla Fen Öğretimi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. Geçmişten Günümüze İlkokul Öğretim Programlarında Değerler

I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

22. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Deneyimleri

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.631, (Özet Bildiri)

23. Okul Aile İşbirliği Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Veli Algısı

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

25. Cumhuriyetten günümüze Türkiye’de Meydana Gelen Siyasal ve Sosyal Olayların Hayat Bilgisi Dersi öğretim Programına Yansıması

5. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Temel Eğitimde Program Çalışmaları (, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

26. Sınıf öğretmeni adaylarının gözünden ilkokuma yazma öğretimi dersi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Öğretmenlerinin Görsel Sanatlar Dersindeki Yeterlik Algıları

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

28. Öğretmenlikte Mesleki Gelişim: Bir Metasentez Çalışması

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

29. İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Kültürel Değerler ve Eğitimi: Bir Durum Çalışması

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.158-159, (Özet Bildiri)

31. İlkokul matematik dersinde ölçme ve değerlendirmede öz değerlendirmenin etkililiği

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 08 Mayıs 2017 - 11 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

32. Hayat Bilgisi dersinde öğrencilerin bilimsellik değerine ilişkin algıları.

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. Sınıf öğretmenlerin gözünden hayat bilgisi dersi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

36. Sınıf öğretmenlerinin veli toplantısı tutanakları ve görüşlerine göre veli toplantıları

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

37. İlkokul 3 sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersi okul heyecanım temasındaki kavramlara ilişkin bilişsel yapıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyum, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

38. Hastane sınıflarında görev yapan öğretmenlerin hastane sınıflarına yönelik görüşleri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

39. İşbirliğine dayali bir yaklaşım mı yasal bir zorunluluk mu İlkokullarda zümre öğretmenler kurulu

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

40. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Süreçlerinin Tutum Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması

5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.237-238, (Özet Bildiri)

41. Primary School Teachers Philosophical and Curriculum Beliefs

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

42. İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Oyunlardan Yararlanma Bir Durum Çalışması

14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

44. Sosyal Bilgiler dersinde kelime ilişkilendirme testi yoluyla değer ve kavram analizi

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

46. Haklarımız Var: Çocukların Gözünden Çocuk Hakları

II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.167, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Küreselleşmenin Değerlere Yansıması

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.30-31, (Özet Bildiri)

49. Program reform in primary schools in turkey: what do primary school teachers think?

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

50. Teachers and students' views on the teaching and learning process of the social studies course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2744-2749, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

51. Çocuktan Çocuğa Öğretim Yaklaşımı ile Değer Eğitimi

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.678-687, (Tam Metin Bildiri)

54. Okul Yöneticisi Yeterliklerine dayalı Eğitim programı önerisi

21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, ss.145-161, (Tam Metin Bildiri)

55. İlköğretimde Sosyal Becerilerin Gerçekleşme Düzeyi

VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)

56. İlköğretimde Öğrenme Öğretme Süreci ve Öğretmenin Rolü

VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Özet Bildiri)

57. Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

162

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

47

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

53

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

191

Proje

17

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları