Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
58
1. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN RESİMLERİNDE SANATÇI ALGISI: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
INCES, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2025, ss.116, (Özet Bildiri)
2. Ulusal ve Uluslararası Perspektiften Eğitim Programı Okuryazarlığı Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ulusal ve Uluslararası Perspektiften Eğitim Programı Okuryazarlığı Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.558-561, (Özet Bildiri)
3. Sanat ve Sanat Eğitiminin İlkokul Programlarındaki Yeri: 2024 İlkokul Programları Üzerine Bir İnceleme
22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.578-581, (Özet Bildiri)
4. Sınıf Dışı Değer Eğitimi Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Eğitimine Yönelik Görüşlerine Yansıması
EDUCongress, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’de Öğretmen Eğitimine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.109, (Özet Bildiri)
8. Öğretmen Eğitimi ve Öğretmenlik Mesleğinde Yaşanan Sorunları Ele Alan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.110, (Özet Bildiri)
10. Müzik Aracılığıyla Disiplinlerarası Bağ Kurmak: Türkiye’de Müzik Aracılığıyla Öğrenme Yaklaşımını Ele Alan Araştırmaların İncelenmesi / Making Interdisciplinary Connections through Music: A Review of Studies on Learning through Music in Turkey
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
13. Bulduklarımdan Umduklarıma… Sınıfım ve Okulumdan Beklentilerim
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.529-530, (Özet Bildiri)
14. Cumhuriyet Dönemi İlkokul Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programlarında Sanat ve Estetik Anlayışı
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
16. 0-6 60- Elele: Bir Kuşaklararası Etkileşim Çalışmasından Yansımalar
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. İlk okuma yazma dersinin sınıf öğretmeni adayları üzerindeki yansımaları
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 2nd International Limitless Education and Research Symposium, Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
19. İlkokulda Sanat Yoluyla Fen Öğretimi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Singapur, Finlandiya ve Türkiye’nin Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Çalışması
17th International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
21. Geçmişten Günümüze İlkokul Öğretim Programlarında Değerler
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
22. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Deneyimleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.631, (Özet Bildiri)
25. Cumhuriyetten günümüze Türkiye’de Meydana Gelen Siyasal ve Sosyal Olayların Hayat Bilgisi Dersi öğretim Programına Yansıması
5. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Temel Eğitimde Program Çalışmaları (, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
26. Sınıf öğretmeni adaylarının gözünden ilkokuma yazma öğretimi dersi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
27. Sınıf Öğretmenlerinin Görsel Sanatlar Dersindeki Yeterlik Algıları
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
28. Öğretmenlikte Mesleki Gelişim: Bir Metasentez Çalışması
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
29. İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Kültürel Değerler ve Eğitimi: Bir Durum Çalışması
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.158-159, (Özet Bildiri)
31. İlkokul matematik dersinde ölçme ve değerlendirmede öz değerlendirmenin etkililiği
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 08 Mayıs 2017 - 11 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
32. Hayat Bilgisi dersinde öğrencilerin bilimsellik değerine ilişkin algıları.
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
33. Akran destekli bireyselleştirmeye dayalı bitişik eğik yazı öğretiminin öğrencilerin bitişik eğik yazı performansına etkisi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
34. Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
35. Sınıf öğretmenlerin gözünden hayat bilgisi dersi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
36. Sınıf öğretmenlerinin veli toplantısı tutanakları ve görüşlerine göre veli toplantıları
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
37. İlkokul 3 sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersi okul heyecanım temasındaki kavramlara ilişkin bilişsel yapıları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyum, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
38. Hastane sınıflarında görev yapan öğretmenlerin hastane sınıflarına yönelik görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
39. İşbirliğine dayali bir yaklaşım mı yasal bir zorunluluk mu İlkokullarda zümre öğretmenler kurulu
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
40. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Süreçlerinin Tutum Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.237-238, (Özet Bildiri)
41. Primary School Teachers Philosophical and Curriculum Beliefs
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
42. İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Oyunlardan Yararlanma Bir Durum Çalışması
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
43. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişisel ve Aile Özellikleri ile Öğrenim Gördükleri Program Öğretmenlik Mesleği ve Yaşama İlişkin Görüşleri
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliğ Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
44. Sosyal Bilgiler dersinde kelime ilişkilendirme testi yoluyla değer ve kavram analizi
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
45. Ebeveyn Rol Yapısı ile Ailelerin Eğitim Öğretim Çalışmalarına Katılım Düzeyleri Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
46. Haklarımız Var: Çocukların Gözünden Çocuk Hakları
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.167, (Özet Bildiri)
47. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Greksinimleri
Fist İnternational Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
48. Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Küreselleşmenin Değerlere Yansıması
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.30-31, (Özet Bildiri)
51. Çocuktan Çocuğa Öğretim Yaklaşımı ile Değer Eğitimi
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.678-687, (Tam Metin Bildiri)
52. Yeni İlköğretim Programlarının Uygulamasına İlişkinSınıf Öğretmenlerinin Hazır bulunuşluk Düzeylerinin veEğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi Eskişehir İli Örneği
Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
53. Okul öncesi eğitim kurumlarında uygulanan programlara ailelerin ilgi ve katılımları ileokulöncesi eğitim kurumlarının aile eğitimine katkısı konusunda anne baba görüşleri
OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı Bildiri Kitabı, Aydın, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
54. Okul Yöneticisi Yeterliklerine dayalı Eğitim programı önerisi
21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, ss.145-161, (Tam Metin Bildiri)
55. İlköğretimde Sosyal Becerilerin Gerçekleşme Düzeyi
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
56. İlköğretimde Öğrenme Öğretme Süreci ve Öğretmenin Rolü
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Özet Bildiri)
57. Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
58. Anadolu Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyo Kültürel ve Sosyo Ekonomik Özellikleri ile Beklenti ve Sorunları
4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler