SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Q Methodological Study on the Professional Identities of Academic Staff of the Faculties of Education
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.11, sa.1, ss.105-136, 2022 (Hakemli Dergi)
Primary school students’ academic achievement in social studies: A structural equation modeling analysis
International Online Journal of Primary Education
, cilt.10, sa.2, ss.469-491, 2021 (Hakemli Dergi)
Classroom teachers’ views on the physical learning environments of primary schools in Turkey
International Online Journal of Primary Education
, cilt.10, sa.1, ss.180-192, 2021 (Hakemli Dergi)
Verbal-Visual Learning Styles Scale: Developing a Scale for Primary School Students
International Journal on Social and Education Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.287-303, 2021 (Hakemli Dergi)
Değişen Toplumda Eğitim ve Öğretmen Nitelikleri
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.1, ss.654-700, 2020 (Hakemli Dergi)
Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Singapur ve Finlandiya’nın Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemleri
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, cilt.8, sa.4, ss.126-140, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi
Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.19, ss.121-140, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Kültürel Değerler ve Eğitimi: Bir Durum Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.1735-1773, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE UYARLANABİLİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI KAPSAMINDA YAPILAN TEZLER ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.2, ss.438-462, 2019 (Hakemli Dergi)
Çatışma Çözme Becerisi Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.9, sa.1, ss.214-239, 2019 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde Mesleki Çalışma (Seminer) Dönemi Uygulamaları
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.8, sa.2, ss.482-513, 2018 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.17, sa.65, ss.233-247, 2018 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4. Sınıf Fen ve TeknolojiDersinde Bağlam Temelli ÖğrenmeUygulamaları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.81-101, 2017 (Hakemli Dergi)
Parent Involvement Studies In Social Studies Course In Primary Education*
Anatolian Journal of Education
, cilt.2, sa.1, ss.34-65, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokul dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersinde çatışma çözme becerilerinin incelenmesi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.86-103, 2017 (Hakemli Dergi)
Beyaz önlüğü sadece doktorlar mı giyer? Hastane sınıf öğretmenlerinin hastane sınıflarına ilişkin görüşleri.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.60, ss.104-118, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Çatışma Çözme Becerilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.86-103, 2017 (Hakemli Dergi)
Haklarımız Var: Çocukların Gözünüden Çocuk Hakları
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.8, sa.24, ss.972-1005, 2016 (Hakemli Dergi)
Akaran İşbirliği ve İlkokuma Yazma Öğretimi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.291-309, 2015 (Hakemli Dergi)
Yabancı uyruklu öğretmen adaylarının Türkiye’deki eğitimlerine yönelik görüşleri: Anadolu üniversitesi örneği
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.7-20, 2015 (Hakemli Dergi)
Akran işbirliği ve ilk okuma yazma öğretimi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.291-309, 2015 (Hakemli Dergi)
Hayat Bilgisi dersinin sosyal bilgiler ve fen bilimleri dersleri bakımından işlevselliği incelenmesi
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.4, sa.8, ss.85-98, 2015 (Hakemli Dergi)
Dünyada ve Türkiye’de ilköğretimprogramlarındaki yönelimler.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.3, ss.726-745, 2014 (Scopus)
İlköğretimde Webfolyo uygulaması: Öğretmen ve öğrenci görüşleri.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.3, 2014 (Scopus)
Elementary pre-service teachers' metaphorical perceptions regarding life sciences
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.43, sa.1, ss.5-18, 2014 (ESCI)
İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.19-44, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde Serbest Etkinliklere Yönelik Sınıf Öğretmeni ve Öğrenci Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.419-437, 2014 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the application process of FATİH Project Students views
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.5, sa.3, ss.395-412, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Fatih Projesinin Pilot Uygulama Sürecine İlişkin Görüşleri
Trakya Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.100-113, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Küreselleşmenin Değerlere ve Değerler Eğitimine Yansıması
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.26, ss.339-369, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Dersinden basamaklı Öğretim Programı Uygulamaları
Journal of Computer and Education Research
, cilt.1, sa.1, 2013 (Hakemli Dergi)
2004 Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yeni Anlayışlar: 1998 Öğretim Programından Farklılıkları Açısından Bir İnceleme
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.46, ss.24-49, 2013 (Hakemli Dergi)
FATİH Projesinin pilot uygulama sürecinin değerlendirilmesi: Öğretmen görüşleri
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, cilt.1, sa.2, ss.1-23, 2013 (Hakemli Dergi)
Fatih Projesinin Pilot Uygulama Sürecinin Değerlendirilmesi Öğretmen Görüşleri
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, cilt.1, sa.2, ss.1-23, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmenlerinin eğitim öğretimle ilgili hizmetiçi eğitim gereksinimleri
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.29, ss.131-152, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmenlerinin hizmetiçi eğitime ilişkin görüşleri
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.19, ss.185-201, 2008 (Hakemli Dergi)
The effect of project based learning on learning outcomes in the fifth grade science education
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, sa.1, ss.93-112, 2007 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacılık ve öğretim uygulamalarına yansımaları
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.503-528, 2007 (Hakemli Dergi)
Dünyada ve Türkiye de ilköğretimdeki yönelimler
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.5003-528, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde Öğrencilere Kazandırılması Gereken Sosyal Beceriler
BILIG
, sa.37, ss.155-174, 2006 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakülteleri öğretmen yetiştirme programlarının yeniden düzenlenmesi kapsamında ilköğretime öğretmen yetiştirme
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.49-65, 2002 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adayları İçin Uygulama Modelleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.649-654, 1992 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Dışı Değer Eğitimi Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Eğitimine Yönelik Görüşlerine Yansıması
EDUCongress, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024
Müzik Aracılığıyla Disiplinlerarası Bağ Kurmak: Türkiye’de Müzik Aracılığıyla Öğrenme Yaklaşımını Ele Alan Araştırmaların İncelenmesi / Making Interdisciplinary Connections through Music: A Review of Studies on Learning through Music in Turkey
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021
İlkokulda Fen Bilimleri Dersinde Sanat Yoluyla Çevre Eğitimi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Bulduklarımdan Umduklarıma… Sınıfım ve Okulumdan Beklentilerim
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.529-530
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programlarında Sanat ve Estetik Anlayışı
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018
0-6 60- Elele: Bir Kuşaklararası Etkileşim Çalışmasından Yansımalar
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
İlk okuma yazma dersinin sınıf öğretmeni adayları üzerindeki yansımaları
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 2nd International Limitless Education and Research Symposium, Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
İlkokulda Sanat Yoluyla Fen Öğretimi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Singapur, Finlandiya ve Türkiye’nin Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Çalışması
17th International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Geçmişten Günümüze İlkokul Öğretim Programlarında Değerler
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Deneyimleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.631
Cumhuriyetten günümüze Türkiye’de Meydana Gelen Siyasal ve Sosyal Olayların Hayat Bilgisi Dersi öğretim Programına Yansıması
5. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Temel Eğitimde Program Çalışmaları (, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Sınıf öğretmeni adaylarının gözünden ilkokuma yazma öğretimi dersi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Sınıf Öğretmenlerinin Görsel Sanatlar Dersindeki Yeterlik Algıları
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Öğretmenlikte Mesleki Gelişim: Bir Metasentez Çalışması
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017
İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Kültürel Değerler ve Eğitimi: Bir Durum Çalışması
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.158-159
İlkokul matematik dersinde ölçme ve değerlendirmede öz değerlendirmenin etkililiği
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 08 Mayıs 2017 - 11 Ocak 2018
Hayat Bilgisi dersinde öğrencilerin bilimsellik değerine ilişkin algıları.
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Akran destekli bireyselleştirmeye dayalı bitişik eğik yazı öğretiminin öğrencilerin bitişik eğik yazı performansına etkisi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., 20 Nisan 2017
Sınıf öğretmenlerin gözünden hayat bilgisi dersi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Sınıf öğretmenlerinin veli toplantısı tutanakları ve görüşlerine göre veli toplantıları
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016
İşbirliğine dayali bir yaklaşım mı yasal bir zorunluluk mu İlkokullarda zümre öğretmenler kurulu
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Hastane sınıflarında görev yapan öğretmenlerin hastane sınıflarına yönelik görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
İlkokul 3 sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersi okul heyecanım temasındaki kavramlara ilişkin bilişsel yapıları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyum, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Süreçlerinin Tutum Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.237-238
Sosyal Bilgiler Dersinde Kelime İlişkilendirme Testi Yoluyla Değer ve Kavram Analizi
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 Mayıs - 10 Aralık 2015
Primary School Teachers Philosophical and Curriculum Beliefs
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015
İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Oyunlardan Yararlanma Bir Durum Çalışması
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf Öğretmenlerinin Kişisel ve Aile Özellikleri ile Öğretmenlik Mesleği ve Yaşama İlişkin Görüşleri
III. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı, 8 - 10 Ekim 2015
Sınıf Öğretmenlerinin Kişisel ve Aile Özellikleri İle Öğretmenlik Mesleği ve Yaşama İlişkin Görüşleri
III. Uluslararası İlköğretim Kongresi, 8 - 10 Ekim 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişisel ve Aile Özellikleri ile Öğrenim Gördükleri Program Öğretmenlik Mesleği ve Yaşama İlişkin Görüşleri
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliğ Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015
Ebeveyn Rol Yapısı ile Ailelerin Eğitim Öğretim Çalışmalarına Katılım Düzeyleri Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015
Sosyal Bilgiler dersinde kelime ilişkilendirme testi yoluyla değer ve kavram analizi
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015
Haklarımız Var: Çocukların Gözünden Çocuk Hakları
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.167
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Greksinimleri
Fist İnternational Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Küreselleşmenin Değerlere Yansıması
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.30-31
Çocuktan Çocuğa Öğretim Yaklaşımı ile Değer Eğitimi
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.678-687
Çocuktan Çocuğa Öğretim Yaklaşımı ile Değerler Eğitimi
IV. Sosyal bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 01 Ocak 2009
Yeni İlköğretim Programlarının Uygulamasına İlişkinSınıf Öğretmenlerinin Hazır bulunuşluk Düzeylerinin veEğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi Eskişehir İli Örneği
Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005
Okul öncesi eğitim kurumlarında uygulanan programlara ailelerin ilgi ve katılımları ileokulöncesi eğitim kurumlarının aile eğitimine katkısı konusunda anne baba görüşleri
OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı Bildiri Kitabı, 5 Ekim - 08 Ocak 2003
Okul Yöneticisi Yeterliklerine dayalı Eğitim programı önerisi
21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, ss.145-161
İlköğretimde Sosyal Becerilerin Gerçekleşme Düzeyi
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000
İlköğretimde Öğrenme Öğretme Süreci ve Öğretmenin Rolü
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999
Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999
Anadolu Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyo Kültürel ve Sosyo Ekonomik Özellikleri ile Beklenti ve Sorunları
4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 Eylül 1997
Kitap & Kitap Bölümleri
İlkokulda Öğretim Programları
İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Hayati Akyol ve Ayşegül Avşar Tuncay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-64, 2021
Hayat Bilgisi öğretiminin geleceği
Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Aslı Gündoğan, Zeynep Kılıç, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-23, 2021
İlkokul eğitiminde niteliği artırmanın yolları
İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Nurcan Şener, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.22-53, 2021
İlkokul Eğitiminde Niteliği Artırmanın Yolları
İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Baysal, Z. Nurdan; Sarıcan, Elif; Şener, Nurcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.22-58, 2021
Birleştirilmiş sınıflarda öğretim: Öğretimsel bir zorunluluk, pedagojik bir gereklilik
İlkokulda Öğretim, İsa Korkmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-442, 2021
İlkokulda ölçme ve değerlendirme
İlkokulda Öğretim: Öğretmen el kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.543-583, 2021
Karma Araştırma Yöntemi
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Oral, Behçet Çoban, Ahmet, Editör, Pegem Akademi, ss.317-355, 2020
İnsanın Doğası, Bireysel Farklılıklar ve Eğitim
Eğitim Felsefesi, Mustafa Ergün, Ahmet Çoban, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.343-372, 2019
Avrupa Birliği Ülkelerinde İlkokul Eğitimi
Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’xxe Armağan Eğitimde 50 Yıl, Doç. Dr. Berna ASlan , Prof. Dr. Fatma Hazır Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.193-217, 2019
Dünyada Öğretmen Yetiştirme
ÖğretmenYetiştirme Sistemimiz(Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.403-436, 2018
Program Geliştirmeye İlişkin Temel Kavramlar
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-37, 2017
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Mehmet Gültekin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.113-132, 2017
Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar.
Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel - Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.779-792, 2017
Eğitim, Öğretim ve Programlarla İlgili Temel Kavramlar
Eğitim Öğretim ve Programlarla İlgili temel Kavramlar, MEHMET GÜLTEKİN, İLKER USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-26, 2016
Okul Deneyimi Dersinin İşleyişinde Görev Alan Kurum ve Bireylerin Görev ve Sorumlulukları
Okul Deneyimi, Mehmet GÜLTEKİN, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.9-26, 2016
Çocuğun yaşamından dünyaya açılan pencere: Hayat bilgisi öğretim programı.
Hayat Bilgisi Öğretimi, Mehmet Gültekin, Editör, Nobel, Ankara, ss.15-42, 2015
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2011
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2011
Anadolu Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyo- Kültürel ve Sosyo Ekonomik Özellikleri İle Beklenti ve Sorunları
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 1999