Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kitap & Kitap Bölümleri

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.51-72, 2021

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.1-25, 2021

Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

Pazarlama İletişimi Yönetimi

Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002

Metrikler

Yayın

29

Atıf (WoS)

159

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

198

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

722

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları