Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kitap & Kitap Bölümleri

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.51-72, 2021

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.1-25, 2021

Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

Pazarlama İletişimi Yönetimi

Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002

Metrikler

Yayın

28

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları