Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması

18th Communication in the Millenium International Symposium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.127-137, (Tam Metin Bildiri)

2. BİRLİKTE YARATILAN DENEYİM ÖLÇEĞİNE İLİŞKİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI

6. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu 2020, Denizli, Türkiye, 09 Nisan 2020, (Tam Metin Bildiri)

4. Individuals Social Media Usage Motivations from the Perspective of the Uses and Gratifications Approach

Ireland International Conference on Education, IICE-2013, Dublin, İrlanda, 15 - 17 Nisan 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

5. Skepticism Toward Health Calms in Advertisement A Turkish Case

XVI. World Business Congress, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Haziran 2007, cilt.1, ss.168-175, (Tam Metin Bildiri)

6. Skepticisim toward health claims in advertisement a Turkish case

Sixteenth World Business Congress, 4 - 08 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)

7. Skepticism Toward Health Claims In Advertisements: A Turkish Case

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.168-175, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Skepticism Toward Health Claims in Adevertisement: A Turkis Case

16th World Business Congress 2007, 01 Ocak 2007, (Tam Metin Bildiri)

9. Perceptions and Applications Of Integrated Marketiıng Communications Of Advertising And PR Agencies In Turkey An Exploratory Study May 2005

3rd International Symposium ?Communication in the Millennium: A Dialogue between Turkish and American Scholars?, University of North Carolina at Chappel Hill and Elon University, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Mayıs 2005, cilt.1, ss.200, (Tam Metin Bildiri)

10. Attitudes Towards Cause Related Marketing The Case of Turkish Consumers

Expanding the Role of Corporate and Marketing Communications in the New Business Landscape Proceedings of the 9th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC), Warwick Business School, England, Warwick, İngiltere, 7 - 09 Ocak 2004, cilt.1, ss.231-241, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

1. Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.1-25, 2021

2. Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.51-72, 2021

3. Pazarlama Yönetimi 'Pazarlamaİletişimi'

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2020

4. Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

6. Perakendecilik Türleri

Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.118-155, 2013

7. Uluslararası Perakendecilik

Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.178-203, 2013

8. Perakendecilik ve Tutundurma

Perakende Mağaza Yönetimi, BARIŞ GÜLFİDAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.176-204, 2012

10. Satış Tutundurma

Kurumsal İletişim Yönetimi, Akyürek Rüveyde, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.123-138, 2009

11. Pazarlama İletişimi Yönetimi

Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002

12. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler

Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, TİMUR MEHMET NECDET, Editör, Anadolu Üniversitesai Açık Öğretim Fakültesi, ss.129-145, 2002

13. Sağlık Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi ve Hasta Tatmini

Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, TİMUR MEHMET NECDET, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF Yayını, ss.147-167, 2002

14. Pazarlama Karması ve Kanal Yönetimi

Pazarlama Kanalları Cilt 2, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.147-174, 2000

15. Uluslararası Pazarlama Kanalları

Pazarlama Kanalları Cilt 2, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.203-227, 2000

16. Toptancılık

Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.125-145, 1996

17. Perakendecilik Yönetimi

Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.105-124, 1996

18. Perakendecilik: Perakendeci Kurumlar ve Özellikleri

Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.76-86, 1996
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

201

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

282

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2514

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

526

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

47

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları