Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
3. Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına veSosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi
Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.125-140, 2021 (TRDizin)
7. Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor
Akademik Bakış
, sa.58, ss.519-538, 2016 (Hakemli Dergi)
9. Golf Turistlerinin Seyahat Güdülerine ve BilgiKaynaklarına Dayalı İletişim Stratejileri Belek Uygulaması
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.94-107, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Spor Merkezlerinde Tüketici Tatmini ve Sadakat
Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.90-100, 2011 (TRDizin)
15. TÜKETİCİ ETİĞİ: ÜLKELERARASI KARŞILAŞTIRMALARA VE DEMOGRAFİK FAKTÖRLERE DAYALI BİR ARAŞTIRMA
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.77-90, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
4. Individuals Social Media Usage Motivations from the Perspective of the Uses and Gratifications Approach
Ireland International Conference on Education, IICE-2013, Dublin, İrlanda, 15 - 17 Nisan 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
10. Attitudes Towards Cause Related Marketing The Case of Turkish Consumers
Expanding the Role of Corporate and Marketing Communications in the New Business Landscape Proceedings of the 9th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC), Warwick Business School, England, Warwick, İngiltere, 7 - 09 Ocak 2004, cilt.1, ss.231-241, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
3. Pazarlama Yönetimi 'Pazarlamaİletişimi'
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2020
6. Perakendecilik Türleri
Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.118-155, 2013
7. Uluslararası Perakendecilik
Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.178-203, 2013
8. Perakendecilik ve Tutundurma
Perakende Mağaza Yönetimi, BARIŞ GÜLFİDAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.176-204, 2012
9. Kültürel Miras Yönetimi
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2011
10. Satış Tutundurma
Kurumsal İletişim Yönetimi, Akyürek Rüveyde, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.123-138, 2009
11. Pazarlama İletişimi Yönetimi
Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002
12. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler
Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, TİMUR MEHMET NECDET, Editör, Anadolu Üniversitesai Açık Öğretim Fakültesi, ss.129-145, 2002
13. Sağlık Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi ve Hasta Tatmini
Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, TİMUR MEHMET NECDET, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF Yayını, ss.147-167, 2002
14. Pazarlama Karması ve Kanal Yönetimi
Pazarlama Kanalları Cilt 2, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.147-174, 2000
15. Uluslararası Pazarlama Kanalları
Pazarlama Kanalları Cilt 2, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.203-227, 2000
16. Toptancılık
Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.125-145, 1996
17. Perakendecilik Yönetimi
Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.105-124, 1996
18. Perakendecilik: Perakendeci Kurumlar ve Özellikleri
Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.76-86, 1996
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
201
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
282
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
2514
H-İndeks (Scholar)
19
Atıf (TrDizin)
32
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
526
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
47
Tez Danışmanlığı
19