Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.51-72, 2021

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.1-25, 2021

Pazarlama Yönetimi 'Pazarlamaİletişimi'

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2020

Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

Pazarlama İletişimi Yönetimi

Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002
Metrikler

Yayın

30

Atıf (WoS)

177

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

221

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

3286

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

44

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları