SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Taraftarlarda Sosyal Kimliğin Sosyal Medya Davranışlarına ve Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarına Etkisi
Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.125-140, 2021 (Hakemli Dergi)
Oyun ya da Reklam Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor
Akademik Bakış
, sa.58, ss.519-538, 2016 (Hakemli Dergi)
Golf Turistlerinin Seyahat Güdülerine ve BilgiKaynaklarına Dayalı İletişim Stratejileri Belek Uygulaması
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.94-107, 2013 (Hakemli Dergi)
Spor Merkezlerinde Tüketici Tatmini ve Sadakat
Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.90-100, 2011 (Hakemli Dergi)
Skepticisim toward health claims in food labeling A Turkish Case
The International Journal of the Humaties
, cilt.8, sa.8, ss.33-44, 2010 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİ ETİĞİ: ÜLKELERARASI KARŞILAŞTIRMALARA VE DEMOGRAFİK FAKTÖRLERE DAYALI BİR ARAŞTIRMA
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.77-90, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama İletişimi Yönetimi
Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002