Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kitaplar

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.51-72, 2021

Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.1-25, 2021

Pazarlama Yönetimi 'Pazarlamaİletişimi'

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2020

Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

Pazarlama İletişimi Yönetimi

Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002
Metrikler

Yayın

29

Atıf (WoS)

178

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

246

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

3396

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

83

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

44

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları