Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

How to Assess Creativity in Children with Hearing Loss in Preschool Period? Teacher Reports or Performance-based Measurements?

International Conference in Early Childhood Care & Education 2023 Bright Start International Conference, Atina, Yunanistan, 3 - 05 Kasım 2023

Does Hearing Affect Creativity? A Comparative Analysis among Preschool Children with Hearing Loss and Their Peers

International Conference in Early Childhood Care & Education 2023 Bright Start International Conference, Atina, Yunanistan, 3 - 05 Kasım 2023

Yürütücü İşlevler Ölçekleri (YİÖ): Ebeveyn ve Öğretmen Formları Geliştirme Çalışması

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Mayıs 2023

Zihin kuramı becerilerinin değerlendirilmesi: İşitme kayıplılar örneği

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021

Türkiye’de özel eğitim alanında karma araştırma yöntemiyle gerçekleştirilen tezlerin analizi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1029

Erken Çocuklukta Özel Eğitim Alanının Eğilimleri: INT-JECSE’nin 11 Yılı

5. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2020), Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020

Koklear implantlı çocuklarda dil ve biliş: Görgül çalışmaların incelenmesi

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019

İşitme Kayıplı ve Tipik Gelişen Çocukların Zihin Kuramı ve Dil Becerileri Bakımından Karşılaştırılması

28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.170

İşitme Kayıplı Çocuklarda Yürütücü İşlevler ile Diğer Bilişsel Süreçler/Beceriler Arasındaki İlişki: Sistematik Derleme

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 Nisan - 05 Mayıs 2018, ss.1312-1314

Koklear İmplant Kullanan Çocukların Dil ve Bilişsel Süreçlerini Ele Alan Araştırmaların İncelenmesi

5th International Eurasian Educational Researh Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Okulöncesi veya ilkokul döneminde olan işitme kayıplı çocukların davranış problemlerinin incelenmesi

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Dünden bugüne yetersizliği olan çocuklarda zeka çalışmaları: İşitme kayıplılar örneği

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017

Zihin Kuramı ve Bağlantılı Beceriler: İşitme Kayıplı Çocuklarda Bir Sistematik Derleme

2. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.155-156

İşitme Engelliler Alanına Özgü Makale Betimleme Aracı

27.ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMCILI), Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.244

KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINA DEVAM EDEN İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN SOSYAL UYUMLARININ İNCELENMESİ

7th International Conference ofStrategic Research onSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017

İşitme Kayıplı Çocuğu Kaynaştırmaya Devam Eden Ebeveynlerin Sorunlarının ve Gereksinimlerinin Belirlenmesi

4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Denizli, Türkiye, 10 - 14 Mayıs 2017, ss.1335-1337

İşitme Kayıplı Çocuklara Yönelik Rehberlik Araştırma Merkezlerinde Yürütülen Çalışmaların İşleyişi

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

An attempt to measure the rebel behaviors of adolescents Adolescent Rebelliousness Scale ARES

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning 2016 (IAC- GETL 2016), Budapest, Macaristan, 23 - 24 Kasım 2016

Fonolojik Farkındalık Testinin Geliştirme Süreci Ön Bulgular

8. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016

Students with hearing loss in inclusive education Why and how

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Teachers opinions of practices regarding children with hearing loss at guidance and research centres

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2016

Problems and needs for inclusion practices of parents of hard of hearing students attending elementary schools Quantitative findings

International Conference of Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), 12 - 15 Mayıs 2016

Ailelerle çalışırken onları ne kadar anlıyoruz

Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 02 Nisan 2016

Türkçe Anlamsız Sözcük Tekrarı Listesi nin kısaltılma süreci

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015

İşitme kayıplı çocuklarda zeka değerlendirmesi

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015

Koklear implant uygulamalarında ebeveyn beklentilerinin erken müdahale programları açısından değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi "Erken Müdahale", Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015

Ailenin engele uyumunu anlamada alternatif yaklaşımlar

24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014

Engellilik modelleri ve modellerin danışmanlık açısından doğurguları

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014

Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri

Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri, 3 - 06 Nisan 2014

Parental expectations in cochlear implants

International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014

İşitme kayıplı çocuk ve ailelerine psikolojik yaklaşım

Koklear İmplantasyonda Güncel Yaklaşımlar, Konya, Türkiye, 28 Eylül 2013

Engelli Bireylere Yönelik Empati Geliştirme Projesi Ön Çalışma

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012

İşitme kayıplı çocuklarda bilişsel ölçme ve değerlendirmenin zorlukları

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012

Ailenin engele uyum süreci Mitler ve gerçekler

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011

Koklear implantsyonda psikolojik değerlendirme ve danışma

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011

İşitme kaybı olan ve olmayan çocuklarda çalışma belleği

16. Ulusal Psikoloji Kongresi, Mersin, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2010

İşitme kayıplı bebeğe multidisipliner yaklaşım 5

5. Koklear İmplantasyon Otoloji-Nörotoloji Odyoloji Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Kasım 2009

İşitme engelli çocuklarda bilişsel süreçler

18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008

Stress coping and related psychological issues among the parents of hearing impaired children

CASP-DISES International Special Education Forum, Lima, Peru, 7 - 10 Temmuz 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Çocuk İhmali ve Cinsel İstismar

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerde Cinsel Eğitim, Gümüşkaya Özlem, Yıldız Gizem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.51-89, 2022

Engeli Olan Çocuklar İçin İlkokul Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Engeli Olan Çocuklar İçin Okul Öncesi Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

İlkokul e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Okul Öncesi e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

e-İzleme Modülü Eğiticilerin Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: Okul Öncesi Aile Kılavuzu

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: İlkokullar İçin Aile Kılavuzu

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-İlkokul

Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

Bakım ve Rehabilitasyon Etiği

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.179-204, 2021

Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-64, 2021

Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-54, 2021

Engelli Bakım ve Rehabilitasyonunun Uygulama Standartları

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-218, 2021

Bakım ve Rehabilitasyon Etiği

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.178-196, 2021

Research Medhods in Psychology

Psychology, Sezen Ünlü, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.22-47, 2020

Learning

Psychology, Sezen Ünlü, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.92-120, 2020

Engelli bireylerin bakım ve rehabilitasyonunda uygulama standartları

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.193-211, 2018

Engelli bireylerin yasal haklarının tarihsel ve toplumsal temelleri

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.33-60, 2018

Engelli bireylerin bakım ve rehabilitasyonunda meslek etiği

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.173-192, 2018

6-12yaş grubunda duygusal-sosyal beceriler ve iletişim becerileri

6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda Akademik Olmayan Aranlarda Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Vuran, Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-45, 2017

Ergenlikten yetişkinliğe

Yetişkinliğe Geçecek Bireylere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Aksoy, Veysel, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-23, 2017

Gelişimsel Yetersizliği Olan Ergenlerin Eğitimi

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Öğrenciler (12-18 Yaş) ve Özellikleri, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.140-169, 2017

Research Methods in Psychology

Psychology, Ünlü, Sezen, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.21-46, 2017

İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Gelişim Özellikleri

İşitme ve Görme Yetersizliği, Hasan Gürgür, Pınar Şafak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-65, 2017

Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmede Etik

Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi Basım Evi, Eskişehir, ss.220-241, 2016

Otizm Spektrum Bozukluğunda Bilişsel İşleyiş

Davranış Bozuklukları ve Biliş, Metehan Irak, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.241-292, 2016

Duygusal ve davranışsal bozuklukların değerlemesi

Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Characteristics of emotional and behavioral disorders of children and youth, SEMA KANER, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.329-392, 2015

Metrikler

Yayın

130

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

14

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları