SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Expert Perspectives on Distance Special Education Interventions for Students with Special Needs and Their Families in Turkey During the COVID-19 Pandemic
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.23, sa.1, ss.133-164, 2022 (ESCI)
Early cochlear implantation: Verbal working memory, vocabuary, speech intelligibility and participant variables
COCHLEAR IMPLANTS INTERNATIONAL
, cilt.20, sa.2, ss.62-73, 2019 (Scopus)
Türkçe Anlamsız Sözcük Tekrarı Listesinin Kısaltılma Süreci
Düzce Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.67-71, 2018 (Hakemli Dergi)
Relationships Between Reasoning, Verbal Working Memory, and Language in Children with Early Cochlear Implantation: A Mediation Effect
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.3, ss.485-509, 2018 (ESCI)
Examining the implementation of inclusive education and special educational support services for students with hearing loss in Turkey
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2016, sa.NovemberSpecialIssue, ss.973-979, 2016 (Scopus)
Ebeveynlerin Koklear İmplanta İlişkin Beklentilerinin İncelenmesi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.54-73, 2015 (Hakemli Dergi)
Yetersizliği olan çocuklar aile ve aile eğitimi Kavramsal ve uygulamaya dönük gelişmeler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.111-127, 2015 (Hakemli Dergi)
Ergen Asiliği Ölçeği ERAS
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research
, cilt.4, sa.1, ss.281-300, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Development of Parent Education Rating Scale for the Parents of Children with Hearing Loss
The Barcelona Conference on Education (BCE), Barcelona, İspanya, 12 - 16 Kasım 2024
Parent Education in 0-36 Months in Turkey: Investigation of Educational Practices for Individuals with Hearing Loss and Their Parents
The Barcelona Conference on Education (BCE), Barcelona, İspanya, 12 - 16 Kasım 2024
How to Assess Creativity in Children with Hearing Loss in Preschool Period? Teacher Reports or Performance-based Measurements?
International Conference in Early Childhood Care & Education 2023 Bright Start International Conference, Atina, Yunanistan, 3 - 05 Kasım 2023
İşitme engelliler eğitimi araştırmalarının yöntemsel haritası: Paradigmalar ve yansımaları
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
İşitme engelliler eğitimi araştırmalarının demografisi: Kim, kiminle, nerede çalışıyor?
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
İşitme engelliler eğitimi çalışmalarının konu haritası: Isınan ve soğuyan konular
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
İşitme engellilerin eğitimiyle ilgili araştırmalarda katılımcı özellikleri
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
İşitme Kayıplıların Eğitimi Alanındaki Uluslararası Dergilerdeki Makalelerin Yöntem Özellikleri 1999 – 2019 Yılları
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi-UOEK, Aydın, Türkiye, 06 Ekim 2019
Fonolojik Farkındalık Becerilerinin Desteklenmesinde Dil ve Konuşma Terapistlerinin Rolü ve Öğretmenlerle İş Birlği
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Türkçe Fonolojik Farkındalık Testi (FFT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Dünden bugüne yetersizliği olan çocuklarda zeka çalışmaları: İşitme kayıplılar örneği
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
İşitme Kayıplı Bireylerin Eğitimi Alanında Uluslararası Dergilerde Yayımlanan Araştırmaların Yöntemsel Özellikleri
27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMCILI), Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
İşitme Engelliler Alanına Özgü Makale Betimleme Aracı
27.ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMCILI), Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.244
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINA DEVAM EDEN İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN SOSYAL UYUMLARININ İNCELENMESİ
7th International Conference ofStrategic Research onSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017
Fonolojik Farkındalık Testinin Geliştirme Süreci Ön Bulgular
8. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016
Students with hearing loss in inclusive education Why and how
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
Fonolojik Farkındalık Testi nin geliştirme süreci Ön bulgular 8 Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi
8. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Ekim - 15 Mayıs 2016
Ailelerle çalışırken onları ne kadar anlıyoruz
Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 02 Nisan 2016
Türkçe Anlamsız Sözcük Tekrarı Listesi nin kısaltılma süreci
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
Examine of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015
Developing an information program for parents whose children are cochlear implant candidates
21st Annual Qualitative Health Research Conference, 19 - 21 Ekim 2015
Kosova da işitme engelli çocuklara yönelik hizmetlerin incelenmesi Nitel bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014
Koklear implant uygulamalarında ebeveyn beklentilerinin erken müdahale programları açısından değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi "Erken Müdahale", Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
Ailenin engele uyumunu anlamada alternatif yaklaşımlar
24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Engellilik modelleri ve modellerin danışmanlık açısından doğurguları
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Kosova da İşitme Engelli Çocukların Tanı Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Kosova’xxda İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetlerin İncelenmesi: Nitel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.78
Kosova’xxda İşitme Engelli Çocukların Tanı, Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi: Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.108-109
Normal gelişim gösteren çocuklarda çalışma belleği kapasitesinin yaşa bağlı farklılaşması diğer çocuklar için de geçerli midir İşitme kayıplılar örneği
18. Ulusal Psikoloji Kongresi, Bursa, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2014
Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri
Koklear implant uygulamalarına ilişkin anababaların beklentileri, 3 - 06 Nisan 2014
İşitme kayıplı çocuklarda aile eğitiminin çalışma belleği ve kısa süreli bellek performansına etkisi
International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014
Parental expectations in cochlear implants
International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014
İşitme kayıplı çocuk ve ailelerine psikolojik yaklaşım
Koklear İmplantasyonda Güncel Yaklaşımlar, Konya, Türkiye, 28 Eylül 2013
İşitme kayıplı çocuklarda bilişsel ölçme ve değerlendirmenin zorlukları
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Engelli Bireylere Yönelik Empati Geliştirme Projesi Ön Çalışma
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Ailenin engele uyum süreci Mitler ve gerçekler
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
Koklear implantsyonda psikolojik değerlendirme ve danışma
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
İşitme kaybı olan ve olmayan çocuklarda çalışma belleği
16. Ulusal Psikoloji Kongresi, Mersin, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2010
İşitme kayıplı bebeğe multidisipliner yaklaşım 5
5. Koklear İmplantasyon Otoloji-Nörotoloji Odyoloji Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Kasım 2009
İşitme engelli çocuklarda bilişsel süreçler
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
Stress coping and related psychological issues among the parents of hearing impaired children
CASP-DISES International Special Education Forum, Lima, Peru, 7 - 10 Temmuz 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Çocuk İhmali ve Cinsel İstismar
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerde Cinsel Eğitim, Gümüşkaya Özlem, Yıldız Gizem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.51-89, 2022
Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: Okul Öncesi Aile Kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
Engeli Olan Çocuklar İçin Okul Öncesi Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: İlkokullar İçin Aile Kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-İlkokul
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
Engeli Olan Çocuklar İçin İlkokul Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
Okul Öncesi e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
İlkokul e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
e-İzleme Modülü Eğiticilerin Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-64, 2021
Bakım ve Rehabilitasyon Etiği
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.179-204, 2021
Engelli Haklarının Tarihsel ve Toplumsal Temelleri
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.39-54, 2021
Bakım ve Rehabilitasyon Etiği
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.178-196, 2021
Research Medhods in Psychology
Psychology, Sezen Ünlü, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.22-47, 2020
Engelli bireylerin yasal haklarının tarihsel ve toplumsal temelleri
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.33-60, 2018
Engelli bireylerin bakım ve rehabilitasyonunda meslek etiği
Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.173-192, 2018
6-12yaş grubunda duygusal-sosyal beceriler ve iletişim becerileri
6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda Akademik Olmayan Aranlarda Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Vuran, Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.18-45, 2017
Ergenlikten yetişkinliğe
Yetişkinliğe Geçecek Bireylere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Aksoy, Veysel, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-23, 2017
Gelişimsel Yetersizliği Olan Ergenlerin Eğitimi
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Öğrenciler (12-18 Yaş) ve Özellikleri, Gürgür, Hasan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.140-169, 2017
Research Methods in Psychology
Psychology, Ünlü, Sezen, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.21-46, 2017
Otizm Spektrum Bozukluğunda Bilişsel İşleyiş
Davranış Bozuklukları ve Biliş, Metehan Irak, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.241-292, 2016
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmede Etik
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi Basım Evi, Eskişehir, ss.220-241, 2016
Duygusal ve davranışsal bozuklukların değerlemesi
Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Characteristics of emotional and behavioral disorders of children and youth, SEMA KANER, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.329-392, 2015