SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effects of Hedonic and Utilitarian Motivations on Consumer Engagement in Gamification
JOURNAL OF EUROMARKETING
, cilt.30, sa.4, ss.140-162, 2021 (Hakemli Dergi)
SOSYAL MEDYADA HABER İÇERİKLERİNE GÜVEN VE KULLANICIMOTİVASYONLARI
e-kurgu
, cilt.28, sa.1, ss.266-285, 2020 (Hakemli Dergi)
REKLAMDA HİKAYE ANLATIMININ ETKİLER HİYERARŞİSİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.144-167, 2019 (Hakemli Dergi)
EXPLORING BRAND ASSOCIATIONS IN LOCAL SOCCER TEAM
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.71-82, 2018 (Hakemli Dergi)
FUTBOL KULÜPLERİNDE MARKA ÇAĞRIŞIMLARI
E-kurgu
, cilt.26, sa.1, ss.16-25, 2018 (Hakemli Dergi)
HOW TURKISH COLUMNIST FRAMED GENERAL ELECTION IN TURKEY HELD IN NOVEMBER 2015 VIA TWITTER
e-kurgu
, cilt.25, sa.3, ss.78-95, 2017 (Hakemli Dergi)
DEFINING TWITTER AGENDA DURING JUNE 2015 TURKEY GENERALELECTION, A SOCIAL NETWORK ANALYSIS APPLICATION
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergis
, cilt.4, sa.13, ss.2-10, 2017 (Hakemli Dergi)
KASIM 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE KÖŞE YAZARLARININ TWİTTER GÜNDEMİNE YÖNELİK BİR SOSYAL AĞ ANALİZİ UYGULAMASI
e-kurgu
, cilt.1, sa.25, ss.77-83, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Ders Seçimlerini Etkileyen Faktörler Basın ve Yayın Bölümü ÖğrencileriÜzerine Bir Araştırma
e-kurgu
, cilt.1, sa.26, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
Permission based mobile marketing and SMS ad avoidance
Journal of Yasar University
, cilt.6, sa.21, ss.3645-3659, 2011 (Hakemli Dergi)
Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.6, sa.2, ss.5-23, 2010 (Hakemli Dergi)
SMS Advertising in Turkey Factors Affecting Consumer Attitudes
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.21, ss.447-459, 2009 (Hakemli Dergi)
SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.5, sa.4, ss.5-17, 2009 (Hakemli Dergi)
Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.5, sa.2, ss.80-94, 2008 (Hakemli Dergi)
Televizyon Programı İçeriği Dereceleme Sembollerinin Kullanımı ve Ebeveyn Yönlendirmesi
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.5, sa.3, ss.176-183, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Understanding Trust And Reputation In Health Industry
2nd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019
Measuring corporate image: Applying social network analysis
20th ICIG Symposium, Gozd Martuljek, Slovenya, 5 - 07 Haziran 2018, ss.8
EXPLORING BRAND ASSOCIATIONS IN LOCAL SOCCER TEAM
30th IABD annual conference, San-Francisco, Kostarika, 6 - 08 Nisan 2018, ss.18
Sosyal Medyada Kullanıcının Haber güvenilirliği Algısı
International conference on New Trend in Communication, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.390-397
COMPARISON OF COLUMNISTS’ TWITTER AGENDA ON TURKEY JUNE 7THAND NOVEMBER 1ST GENERAL ELECTION
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN COMMUNICATION, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.401-407
How do the students choose the courses? A research on Faculty of Journalism students
15th International Symposium on Social Communication, Santiago de Cuba, Küba, 23 - 27 Ocak 2017, ss.562-565
Defining Twitter Agenda During June 2015 Turkey General Election. A Social Network Analysis Application
Humanities And Social Sciences Conference, Budapest, Macaristan, 22 - 25 Ekim 2016, ss.16
The Demographic Predictors of BRand Recall Scores
Business Research Yearbook, 8 - 10 Nisan 2010, ss.33-41
Perceived Ad Clutter Among Young Consumers New Media Expansion
Business Research Yearbook, 2 - 04 Nisan 2009, ss.64-72
Turkish Consumers Attitudes Towards SMS Advertising A Qualitative Analysis
6. International Symposium Communication in the Millennium: A dialogue Between Turkish and American Scholars, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.309-321
Diversities and Organizational Communication
4th Joint International Symposium on Business Administration4th Joint International Symposium on Business Administration, Çek Cumhuriyeti, 26 - 27 Nisan 2006, ss.689-694
Kitap & Kitap Bölümleri
Medya Modelleri
Reklam Teorileri 2, Ali Atıf Bir, Hasan Kemal Suher, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.173-188, 2022
Anlamlı Pazarlama Metrikleri
Pazarlama, Ali Atıf Bir, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.84-144, 2021
Yeni Başlayanlar için Marka Yönetimi
Ekin Yayın, Eskişehir, 2020